Постанова
від 15.11.2018 по справі 803/958/18
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 листопада 2018 рокуЛьвів№ 857/688/18

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Макарика В.Я.

суддів - Большакової О.О., Глушка І.В.

за участю секретаря судового засідання - Гнідець Р.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Львові апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Галактика-Авто" на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 26 липня 2018 року (головуючий суддя в суді першої інстанції Сорока Ю.Ю., м. Луцьк, повний текст рішення складено 03.08.2018 року) у справі №803/958/18 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Галактика-Авто" до Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області, Ковельської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області про визнання протиправним дій та скасування податкового повідомлення-рішення,-

В С Т А Н О В И В:

30 травня 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Галактика-Авто" звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області, Ковельської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області в якому просило визнати протиправними дії Ковельської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області щодо проведення камеральної перевірки та складання за її результатами акту від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Волинській області від 08.05.2018 №0044801206.

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 26 липня 2018 року у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Галактика-Авто" до Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області, Ковельської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області про визнання протиправним дій та скасування податкового повідомлення-рішення, відмовлено повністю.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, позивачем подано апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким задовольнити позовні вимоги повністю.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт зазначає, що судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення неповно з'ясовано обставини, що мають значення для справи, неправильно застосовано норми матеріального права та порушено норми процесуального права, крім того висновки, що викладені в оскаржуваному рішенні суду першої інстанції не відповідають дійсним обставинам справи.

Відповідачем Головним управлінням Державної фіскальної служби у Волинській області подано відзив на апеляційну скаргу зареєстрований за вх. №К-13845/18 від 24.09.2018 року в якому зазначає, що рішення суду першої інстанції є законне, обґрунтованим та мотивованим, прийнятим з дотриманням норм матеріального та процесуального права. Відповідач вважає, що наведені позивачем у апеляційній скарзі підстави та обставини для скасування оскаржуваного рішення суду є надуманими, а тому просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Учасники справи в судове засідання не прибули, про дату, час і місце апеляційного розгляду повідомлені належним чином, тому суд вважає можливим проведення розгляду справи у їх відсутності за наявними в справі матеріалами, та на основі наявних у ній доказів.

Відповідно до ч.4 ст.229 КАС України за відсутності осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Суд апеляційної інстанції заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи, обговоривши підстави в межах апеляційної скарги, вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, виходячи з наступного.

Судом апеляційної інстанції встановлено, що Головним управлінням ДФС у Волинській області проведено камеральну перевірку ТОВ "Галактика Авто", за результатами якої складений акт камеральної перевірки щодо недотримання граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873.

В акті камеральної перевірки зафіксовано порушення позивачем термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму 777 802, 68 грн., в тому числі на суму ПДВ 504 151, 25 грн.

За результатами перевірки встановлено порушення ТОВ "Галактика Авто" п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, в частині несвоєчасної реєстрації вказаних вище податкових накладних(а.с.19-30).

ТОВ "Галактика Авто" подані письмові заперечення від 27.04.2018 № 29 на акт камеральної перевірки від 19.04.2018 №6232/03-20-12-06/35146873, які листом від 07.05.2018 №8003/10/03-20-12-06 залишені без задоволення.

Податковим повідомленням-рішенням Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області №0044801206 від 08.05.2018 до ТОВ "Галактика Авто" на підставі статті 120-1 Податкового кодексу України застосовані штрафні санкції в сумі 111 761 гривня 48 копійок.

Згідно п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Згідно п.120-1.1 ст.120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

У матеріалах справи містяться податкові накладні № 1 від 01.01.2017 року, № 3 від 02.01.2017 року, № 5 від 03.01.2017 року, № 7 від 04.01.2017 року, 3 9 від 05.01.2017 року, № 11 від 06.01.2017 року, № 13 від 07.01.2017 року; №15 від 08.01.2017 року; № 17 від 09.01.2017 року; № 19 від 10.01.2017 року; № 21 від 11.01.2017 року; № 23 від 12.01.2017 року; № 25 від 13.01.2017 року; № 27 від 14.01.2017 року № 29 від 15.01.2017 року. Податкові накладні:№ 31 від 16.01.2017 року; № 33 від 17.01.2017 року; № 35 від 18.01.2017 року; № 37 від 19.01.2017 року; № 39 від 20.01.2017 року; № 41 від 21.01.2017 року; № 43 від 22.01.2017 року; № 45 від 23.01.2017 року; № 47 від 24.01.2017 року; № 49 від 25.01.2017 року; № 51 від 26.01.2017 року; № 53 від 27.01.2017 року; № 55 від 28.01.2017 року ; № 57 від 29.01.2017 року; № 59 від 30.01.2017 року; № 64 від 31.01.2017 року; № 63 від 31.01.2017 року та № 61 від 31.01.2017 року; № 1 від 01.02.107 року; № 3 від 02.02.2017 року; № 5 від 03.02.2017 року; № 7 від 04.02.2017 року; № 9 від 05.02.2017 року; № 11 від 06.02.2017 року; № 13 від 07.02.2017 року; № 15 від 08.02.2017 року ; № 17 від 09.02.2017 року; № 19 від 10.02.2017 року; № 21 від 11.02.2017 року; № 23 від 12.02.2017 року; № 25 від 13.02.2017 року № 27 від 14.02.2017 року; № 29 від 15.02.2017 року ;№ 31 від 16.02.2017 року; № 33 від 17.02.2017 року; № 35 від 18.02.2017 року; № 37 від 19.02.2017 року; № 39 від 20.02.2017 року; № 41 від 21.02.2017 року; № 43 від 22.02.2017 року; № 45 від 23.02.2017 року; № 47 від 24.02.2017 року; № 49 від 25.02.2017 року; № 51 від 26.02.2017 року; № 53 від 27.02.2017 року; № 57 від 28.02.2017 року; № 55 від 28.02.2017 року; № 58 від 28.02.2017 року ; № 1 від 01.03.2017 року; № 3 від 02.03.2017 року; № 5 від 03.03.2017 року; № 7 від 03.03.2017 року; № 8 від 04.03.2017 року; № 10 від 05.03.2017 року; № 12 від 06.03.2017 року; № 14 від 07.03.2017 року; № 16 від 08.03.2017 року; № 18 від 09.03.2017 року; № 20 від 10.03.2017 року; № 22 від 10.03.2017 року; № 23 від 11.03.2017 року; № 25 від 12.03.2017 року; № 27 від 13.03.2017 року; № 29 від 14.03.2017 року та № 31 від 15.03.2017 року; №33 від 16.03.2017; № 35 від 17.03.2017 року; № 37 від 18.03.2017 року; № 39 від 19.03.2017 року; №41 від 20.03.2017 року; № 43 від 21.03.2017 року; № 45 від 22.03.2017 року; № 47 від 23.03.2017 року; № 49 від 24.03.2017 року; № 51 від 25.03.2017 року; № 53 від 26.03.2017 року; № 57 від 27.03.2017 року; № 55 від 27.03.2017 року; № 58 від 28.03.2017 року; 60 від 29.03.2017 року; № 62 від 30.03.2017 року; № 64 від 31.03.2017 року; № 66 від 31.03.2017 року; № 67 від 31.03.2017 року; № 1 від 01.04.2017 року; № 3 від 02.04.2017 року; № 5 від 03.04.2017 року; № 7 від 04.04.2017 року; № 9 від 05.04.2017 року; № 11 від 06.04.2017 року; №13 від 06.04.2017 року; №14 від 07.04.2017 року; № 16 від 08.04.2017 року; № 18 від 09.04.2017 року; №20 від 10.04.2017 року; № 22 від 11.04.2017 року; № 24 від 12.04.2017 року; № 26 від 13.04.2017 року; № 28 від 14.04.2017 року та № 30 від 15.04.2017 року; № 32 від 16.04.2017 року; № 34 від 17.04.2017 року; №36 від 18.04.2017 року; № 38 від 19.04.2017 року; № 40 від 20.04.2017 року; №42 від 21.04.2017 року; № 44 від 22.04.2017 року; № 46 від 23.04.2017 року; № 48 від 24.04.2017 року; № 50 від 25.04.2017 року; № 52 від 26.04.2017 року; № 54 від 27.04.2017 року; № 56 від 28.04.2017 року; № 58 від 29.04.2017 року; № 60 від 30.04.2017 року та № 62 від 30.04.2017 року; № 63 від 30.04.2017 року ;№ 1 від 01.05.2017 року; № 3 від 02.05.2017 року; № 5 від 03.05.2017 року; № 7 від 04.05.2017 року; № 9 від 05.05.2017 року; № 11від 06.05.2017 року; № 13 від 07.05.2017 року; № 15 від 08.05.2017 року; № 17 від 09.05.2017 року; № 19 від 10.05.2017 року; №21 від 11.05.2017 року; № 23 від 12.05.2017 року; № 25 від 13.05.2017 року; № 27 від 14.05.2017 року та № 29 від 15.05.2017 року з граничним терміном реєстрації 31.05.2017 року; № 31 від 16.05.2017 року; №33 від 17.05.2017 року; №35 від 18.05.2017 року; № 37 від 19.05.2017 року; № 39 від 20.05.2017 року; № 41 від 21.05.2017 року; № 43 від 22.05.2017 року; № 45 від 23.05.2017 року; № 47 від 24.05.2017 року; № 49 від 25.05.2017 року; № 51 від 26.05.2017 року; № 53 від 27.05.2017 року; №55 від 28.05.2017 року; № 57 від 29.05.2017 року; №59 від 29.05.2017 року; № 61 від 30.05.2017 року; № 65 від 31.05.2017 року та № 63 від 31.05.2017 року; № 66 від 31.05.2017 року;№ 63 від 30.06.2017 року; № 1 від 01.07.2017 року; № 3 від 02.07.2017 року; № 5 від 03.07.2017 року; № 7 від 04.07.2017 року; № 9 від 05.07.2017 року; № 11 від 06.07.2017 року; № 13 від 07.07.2017 року; № 15 від 08.07.2017 року; № 17 від 09.07.201 року; № 19 від 10.07.2017 року; №21 від 11.07.2017 року; № 23 від 12.07.2017 року; № 25 від 13.07.2017 року; № 27 від 14.07.2017 року; № 29 від 15.07.2017 року; № 31 від 16.07.2017 року; № 33 від 17.07.2017 року; № 35 від 18.07.2017 року; № 37 від 19.07.2017 року; № 39 від 20.07.2017 року; № 41 від 21.07.2017 року; № 43 від 22.07.2017 року; №45 від 23.07.2017 року; № 47 від 24.07.2017 року; № 49 від 25.07.2017 року; №51 від 26.07.2017 року; № 53 від 27.07.2017 року; №55 від 28.07.2018 року; № 57 від 29.07.2017 року; №59 від 30.07.2017 року; №63 від 31.07.2017 року та № 61 від 31.07.2017 року; № 64 від 31.07.2017 року; № 1 від 01.08.2017 року; № 3 від 02.08.2017 року; № 5 від 03.08.2017 року; №7 від 4.08.2017 року; № 9 від 05.08.2017 року; №11 від 06.08.2017 року; № 13 від 07.08.2017 року; № 15 від 08.08.2017 року; №17 від 09.08.2017 року; №19 від 10.08.2017 року; № 21 від 11.08.2017 року; № 23 від 12.08.2017 року; №25 від 13.08.2017 року; №27 від 14.08.2017 року; № 29 від 15.08.2017 року з граничним терміном реєстрації 31.08.2017 року; № 31 від 16.08.2017 року; № 33 від 17.08.2017 року; № 35 від 18.08.2017 року; № 37 від 19.08.2017 року; №39 від 20.08.2017 року; № 41 від 21.08.2017 року; № 43 від 22.08.2017 року; №45 від 23.08.2017 року; №47 від 24.08.2017 року; № 49 від 25.08.2017 року; №51 від 26.08.2017 року; № 53 від 27.08.2017 року; № 55 від 28.08.2017 року; № 57 від 29.08.2017 року; №59 від 30.08.2017 року; № 61 та № 63 від 31.08.2017 року; № 64 від 31.08.2017 року; № 1 від 01.09.2017 року; № 3 від 02.09.2017 року; № 5 від 03.09.2017 року; № 7 від 04.09.2017 року; № 9 від 05.09.2017 року; № 11 від 06.09.2017 року; № 13 від 07.09.2017 року; №15 від 08.09.2017 року; №17 від 09.09.2017 року; № 19 від 10.09.2017 року; №21 від 11.09.2017 року; 23 від 12.09.2017 року; №25 від 13.09.2017 року; №27 від 14.09.2017 року; № 29 від 15.09.2017 року; № 31 від 16.09.2017 року; № 33 від 17.09.2017 року; № 35 від 18.09.2017 року; № 37 від 19.09.2017 року; № 39 від 20.09.2017 року; № 41 від 21.09.2017 року; № 43 та № 45 від 22.09.2017 року; №46 від 23.09.2017 року; № 48 від 24.09.2017 року; №50 від 25.09.2017 року; № 52 від 26.09.2017 року; № 54 від 27.09.2017 року; № 56 від 28.09.2017 року; № 58 від 29.09.2017 року; № 60 від 30.09.2017 року та № 62 від 30.09.2017 року; № 63 від 15.10.2017 року; № 1 від 01.10.2017 року; № 3 від 2.10.2017 року; № 5 від 03.10.2017 року; № 7 від 4.10.2017 року; № 9 від 5.10.2017 року; № 11 від 6.10.2017 року; № 13 від 6.10.2017 року; № 14 від 7.10.2017 року; №16 від 8.10.2017 року; №18 від 9.10.2017 року; № 20 від 10.10.2017 року; № 22 від 11.10.2017 року; № 24, № 26 та №27 від 12.10.2017 року; № 28 від 13.10.2017 року; № 30 від 14.10.2017 року та № 32 від 15.10.2017 року з граничним терміном реєстрації 31.10.2017 року; № 34 від 16.10.2017 року; № 36 від 17.10.2017 року; № 38 від 18.10.2017 року; № 40 від 19.10.2017 року; № 42 від 20.10.2017 року; №44 від 21.10.2017 року; № 46 від 22.10.2017 року; № 48 та № 50 від 23.10.2017 року; № 51 від 24.10.2017 року; № 53 від 25.10.2017 року; № 55, № 57 та № 58 від 26.10.2017 року; № 59 від 27.10.2017 року; № 61 від 28.10.2017 року; № 63 від 29.10.2017 року; № 65 від 30.10.2017 року; № 67 від 31.10.2017 року; № 69 від 31.10.2017 року; № 70 від 31.10.2017 року з граничним терміном реєстрації 15.11.2017 року; № 1 від 01.11.2017 року; № 3 від 02.11.2017 року; № 5 від 03.11.2017 року; № 7 від 4.11.2017 року; № 9 від 5.11.2017 року; № 11 від 6.11.2017 року; № 13 від 7.11.2017 року; №15 від 8.11.2017 року; № 17 та № 19 від 9.11.2017 року; № 20 від 10.11.2017 року; №22 від 11.11.2017 року; №24 від 12.11.2017 року; № 26 від 13.11.2017 року; № 28 від 14.11.2017 року; №30 від 15.11.2017 року; № 32 від 16.11.2017 року; № 34 від 17.11.2017 року; №36 від 18.11.2017 року; № 38 від 19.11.2017 року; №40 від 20.11.2017 року; № 42 від 21.11.2017 року; № 44 від 22.11.2017 року; № 46 від 23.11.2017 року; № 48 від 24.11.2017 року; №50 від 25.11.2017 року; №52 від 26.11.2017 року; №54 від 27.11.2017 року; № 56 та № 58 від 28.11.2017 року; № 59 від 29.11.2017 року; № 61, № 63 та № 64 від 30 11.2017 року; № 1 від 1.12.2017 року; № 3 від 02.12.2017 року; №5 від 3.12.2017 року; № 7 від 4.12.2017 року; №9 від 5.12.2017 року; № 11 від 6.12.2017 року; № 13 від 7.12.2017 року; № 15 від 8.12.2017 року; № 17 від 9.12.2017 року; № 19 від 10.12.2017 року; №21 від 11.12.2017 року; № 23 від 12.12.2017 року; № 25 від 13.12.2017 року; № 27 від 14.12.2017 року;№ 29 від 15.12.2017 року; № 31 від 16.12.2017 року; № 33 від 17.12.2017 року; 37 від 18.12.2017 року; № 35 від 18.12.2017 року; № 38 від 19.12.2017 року; № 40 від 20.12.2017 року; № 42 від 21.12.2017 року; №44 від 22.12.2017 року; №46 від 23.12.2017 року; № 48 від 24.12.2017 року; №52, № 54,№55, № 56 та № 57 від 26.12.2017 року; № 58 та № 60 від 27.12.2017 року; №61 від 28.12.2017 року; № 66 від 30.12.2017 року; №68, № 70 та № 71 від 31.12.2017 року;№ 50 від 25.12.2017 року; № 63 від 28.12.2017 року та № 64 від 29.12.2017 року, з яких видно, що вони були зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням граничного строку реєстрації, про що свідчать квитанції про реєстрацію вказаних податкових накладних(а.с.62-250 том 1, а.с.1-223 том 2).

Згідно п.8 Порядку заповнення податкової накладної затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 року №1307, зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України 26 січня 2016 за №137/28267 При складанні податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пунктах 10 - 15 цього Порядку, у верхній лівій частині таких накладних у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини" робиться помітка "X" та зазначається тип причини: 01 - Складена на суму збільшення компенсації вартості поставлених товарів/послуг (для податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пункті 13 цього Порядку); 02 - Складена на постачання неплатнику податку; 03 - Складена на постачання товарів/послуг у рахунок оплати праці фізичним особам, які перебувають у трудових відносинах із платником податку; 04 - Складена на постачання у межах балансу для невиробничого використання; 05 - Складена у зв'язку з ліквідацією основних засобів за самостійним рішенням платника податку; 06 - Складена у зв'язку з переведенням виробничих основних засобів до складу невиробничих; 07 - Складена на операції з вивезення товарів за межі митної території України; 08 - Складена на постачання для операцій, які не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість; 09 - Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість; 10 - Складена з метою визначення при анулюванні реєстрації платника податку податкових зобов'язань за товарами/послугами, необоротними активами, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту та не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності; 11 - Складена за щоденними підсумками операцій; 12 - Складена на постачання неплатнику, в якій зазначається назва покупця (для податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пункті 10 цього Порядку); 13 - Складена у зв'язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності; 14 - Складена отримувачем (покупцем) послуг від нерезидента; 15 - Складена на суму перевищення бази оподаткування, визначеної відповідно до статей 188 і 189 Податкового кодексу України, над фактичною ціною постачання.

В інших випадках у верхній лівій частині податкової накладної тип причини не зазначається (нулі, прочерки та інші знаки чи символи не проставляються).

З матеріалів справи, а саме податкових накладних видно, що позивачем у верхній лівій частині таких накладних у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини" зроблені помітки Х та зазначено тип причини: 02 - складена на постачання неплатнику податку; 09 - складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість; 11 - складена за щоденними підсумками операцій.

Відповідно до п.120-1.1 ст.120 ПК України санкції передбачені даною нормою не застосовуються до платника податку лише у випадку, коли допущено несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Суд апеляційної інстанції проаналізувавши вказану вище норму законодавства, вважає, що складання податкової накладної на постачання товарів/послуг покупцю, що не являється платником податку не позбавляє платника податку на додану вартість обов'язку із своєчасної реєстрації податкової накладної у ЄРПН та відповідно не звільняє такого платника податку від відповідальність за вчинення вказаного правопорушення, тоді як єдиним виключенням, п.120-1.1 ст.120 ПК України є сукупність таких обставин, як : а) отримувач податкової накладної не являється платником податку; б) операція щодо якої складено податкову накладну звільнено від оподаткування, або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Отже, з наявних у матеріалах справи податкових накладних, в яких позивачем у верхній лівій частині у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини: 02 - складена на постачання неплатнику податку; 11 - складена за щоденними підсумками операцій вбачається, що операції щодо яких позивачем складено такі податкові накладні, не звільнено від оподаткування, та не оподатковуються за нульовою ставкою, а відтак штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію таких податкових накладних відповідачем застосовано правомірно.

Щодо податкових накладних, у верхній лівій частині яких у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини: 09 - складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість, суд першої інстанції вірно дотримався думки відповідача, що податкові накладні №64 від 31.01.2017 року, №67 від 31.03.2017 року, №63 від 30.04.2017 року, №66 від 31.05.2017 року, №63 від 30.06.2017 року, №64 від 31.07.2017 року, №64 від 31.08.2017 року, №70 від 31.10.2017 року, №64 від 30.11.2017 року, №71 від 31.12.2017 року хоч і містять незаповнену графу код ставки , однак фактичний обрахунок суми коштів, які підлягають сплаті здійснюється з урахуванням ставки 20 %, що свідчить про те, що такі операції також не звільнені від оподаткування.

Суд апеляційної інстанції проаналізувавши викладене вище, вважає за потрібне зазначити, що податкові накладні виписані ТОВ "Галактика Авто", перелік яких наведений в акті перевірки та наявні в матеріалах справи на аркушах 62-250 том 1 та аркушах справи 1-223 том 2, не відповідають всім критеріям, які дають підставу для звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію таких податкових накладних, тому відповідачем правомірно встановлено порушення ТОВ "Галактика Авто" п.120-1.1 ст.120-1, п.201.10 ст.201 ПК України.

Взявши до уваги викладене вище, колегія суддів приходить до висновку про те, що рішення суду першої інстанцій є законним та обґрунтованим і не підлягає скасуванню, оскільки суд всебічно перевіривши обставини справи, вирішив спір у відповідності з нормами матеріального права, що підлягають застосуванню до даних правовідносин, висновки суду є правильними, а доводи апеляційної скарги їх не спростовують.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Керуючись ст. ст. 229 ч. 4, 243, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Галактика-Авто" залишити без задоволення, а рішення Волинського окружного адміністративного суду від 26 липня 2018 року у справі №803/958/18 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку протягом 30 днів з дня його проголошення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя В. Я. Макарик судді О. О. Большакова І. В. Глушко Повний текст постанови складений 16 листопада 2018 року.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.11.2018
Оприлюднено18.11.2018
Номер документу77910202
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/958/18

Ухвала від 27.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 15.11.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 19.10.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 13.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 13.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Рішення від 26.07.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

Ухвала від 12.07.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

Ухвала від 31.05.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні