Рішення
від 06.08.2018 по справі 822/184/18
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 822/184/18

РІШЕННЯ

іменем України

06 серпня 2018 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Петричковича А.І.

за участю:секретаря судового засідання Яворської І.Ю. , представників позивача ОСОБА_1, ОСОБА_2, представника третьої особи ОСОБА_3, розглянувши адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства "Хмельницьке автотранспортне підприємство 16806" до Управління державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог Управління архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради, про визнання протиправними та скасування рішень,

ВСТАНОВИВ:

Після усунення недоліків позову, ухвалою від 29.01.2018, суд відкрив провадження за правилами спрощеного провадження з викликом учасників по справі за позовом Приватного акціонерного товариства "Хмельницьке автотранспортне підприємство 16806", в якому позивач просить визнати протиправним та скасувати рішення Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області №№ 17-П/с, 18-П/с, 19-П/с від 28.02.2017 року про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки №№ 206/ГП, 207/ГП, 208/ГП від 29.09.2016 року.

В обґрунтування позовних вимог зазначає про те, що ОСОБА_4 умови та обмеження були надані ПрАТ "Хмельницьке АТП - 16806", однак вони були скасовані відповідачем з порушенням Конституції України, Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та прав позивача. ОСОБА_4 умови та обмеження були надані позивачу, і Управління архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради не відмовило у їх видачі, тому вважає, що скасування Управлінням державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області цих ОСОБА_4 умов та обмежень є порушенням прав підприємства. Чинним законодавством не встановлено обмежень щодо кількості та дати видачі ОСОБА_4 умов та обмежень на конкретну земельну ділянку. Відповідач не врахував вимоги постанови КМ України №698 від 19.08.2015 "Про порядок здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду", оскільки одразу прийняв рішення про скасування ОСОБА_4 умов та обмежень, не надавши право усунути виявлені порушення. Підприємство зверталось до уповноважених органів із заявою про прийняття рішення щодо розробки проекту землеустрою на зміну цільового призначення, а саме переведення земельної ділянки площею 1,32 га, яка знаходиться за адресою: м. Хмельницький, вул. Староміська, 1, з категорії земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення - для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства на категорію земель житлової та громадської забудови для будівництва багатоповерхових житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та паркінгом. Проте з незалежних від підприємства причин рішення досі не прийнято (арк. спр.41 -45).

Відповідно до ухвали Вінницького апеляційного адміністративного суду від 14.05.2018 скасовано ухвалу Хмельницького окружного адміністративного суду від 14.03.2018 і направлено справу для продовження розгляду ( арк. спр.114-115).

Згідно з ухвалою від 15.06.2018, призначено справу до розгляду на 26.06.2018 ( арк. спр.121).

На судове засідання 26.06.2018 сторони представників не направили, тому розгляд справи призначено на 23.07.2018 (арк. спр.125).

Відповідно до протокольної ухвали від 23.07.2018 оголошено перерву у розгляді справи, і згідно ухвали від цього ж дня залучено в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог Управління архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради (арк. спр.144 - 148).

Згідно з протокольною ухвалою від 02.08.2018 оголошено перерву в розгляді справи до 06.08.2018 і витребувано докази ( арк. спр.169-171).

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали з тих же підстав, що вказані в позовній заяві.

Відповідач на судове засідання представника не направив. У Відзиві на позовну заяву, зокрема вказує, що за результатами перевірки встановлено: цільове призначення земельної ділянки за адресою: вул. Староміська, 1 (Примакова, 1) м. Хмельницький: для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства. Тому наміри забудови земельної ділянки, зазначені в містобудівних умовах та обмеженнях забудови земельної ділянки від 29.09.2016 №206/ГП-25.1-04, №207/ГП-25.1-04, №208/ГП-25.1-04, не відповідають цільовому призначенню земельної ділянки, чим порушено ст. 24 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Також, враховуючи кількість та дату видачі вищезазначених містобудівних умов та обмежень, порушено п. 4.5 ДСТУ-Н Б Б.1.1-12:2011 "Настанова про склад та зміст плану зонування території (зонінг)", згідно якого містобудівні умови та обмеження надаються для кожної конкретної земельної ділянки (арк. спр.68-69).

Представник третьої особи пояснив суду, що згідно даних Державного земельного кадастру цільове призначення земельної ділянки, на яку видані ОСОБА_4 умови та обмеження - для обслуговування та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, а згідно Генерального плану і зонінгу ця земельна ділянка входить до промислово-комунальної зони, докази чого надані суду.

Заслухавши учасників судового розгляду, з'ясувавши обставини, на які вони покликаються як на підставу своїх вимог так і заперечень, оцінивши докази, суд прийшов до таких висновків, враховуючи наступне.

Відповідно до наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 23.12.2016 №992 про затвердження плану перевірок уповноважених органів містобудування та архітектури на І квартал 2017 року, та на підставі направлення на проведення планової перевірки від 31.01.2017 року №2-П, посадовими особами Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області було проведено планову перевірку Управління архітектури та містобудування Департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради, у період з 01.02.2017 по 28.02.2017, за період діяльності ІV квартал 2015, 2016 рік, за результатами якої складено ОСОБА_5 перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 28.02.2017 року ( далі - ОСОБА_5 від 28.02.2017) (арк. спр.52-60).

Актом від 28.02.2017 встановлено: згідно плану зонування території м. Хмельницького земельна ділянка за адресою: вул. Староміська, 1 (вул. Примакова, 1), м. Хмельницький знаходиться в промислово-комунальній зоні П-1 Зона промислових підприємств , на якій відповідно до містобудівної документації не дозволено розташовувати багатоповерхові багатоквартирні житлові будинки. Враховуючи зазначене, встановлено, що наміри забудови, зазначені в містобудівний умовах та обмеженнях забудови земельної ділянки від 29.09.2016 № 206/ГП-25.1-04, 207/ГП 25.1-04 та, 208/ГП-25.1-04 (які надавались взамін містобудівних умовах та обмежень від 09.10.2014 № 175/ГП-25.1-04) не відповідають містобудівній документації, чим порушено п. 2.4 Наказу № 109, ст. 5 та ч. 5 ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності . Також слід зазначити, що цільове призначення земельної ділянки: для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожного господарства. Враховуючи зазначене, наміри забудови вищезазначеної земельної ділянки не відповідають цільовому призначенню земельної ділянки, чим порушено ст. 24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності . Також слід зазначити, враховуючи кількість та дату видачі вищезазначених містобудівних умов та обмежень, порушено п.4.5 ДСТУ-Н Б Б.1.1-12:2011 "Настанова про склад та зміст плану зонування території (зонінг)", згідно якого містобудівні умови та обмеження надаються для кожної конкретної земельної ділянки. Під час проведення перевірки не було надано оригіналів містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки та документів, які були надані замовником для отримання вищезазначених містобудівних умов (надавались копії) (стор.6 акту перевірки).

За наслідками проведеної перевірки, 28.02.2017 року головним інспектором будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури та містобудування Управління ДАБІ у Хмельницькій області прийняті рішення 17-П/с, 18-П/с, 19-П/с про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 29.09.2016 № 206/ГП-25.1-04, 207/ГП 25.1-04 та 208/ГП-25.1-04 на будівництво багатоповерхового житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та паркінгом по вул. Староміська, 1 м. Хмельницький, ПАТ Хмельницьке автотранспортне підприємство 16806 (арк. спр.64-66).

Наміри забудови, зазначені в ОСОБА_4 умовах та обмеженнях забудови земельної ділянки від 29.09.2016 № 206/ГП-25.1-04, 207/ГП 25.1-04 та, 208/ГП-25.1-04 - "громадське будівництво", назва об'єкта будівництва - "будівництво багатоповерхового житлового будинку з вбудовано - прибудованими приміщеннями громадського призначення та паркінгом", інформація про замовника - ПАТ "Хмельницьке автотранспортне підприємство 16806", адреса будівництва об'єкта - м. Хмельницький, вул. Староміська, 1, площа земельної ділянки - 1,32 га, цільове призначення земельної ділянки - "землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення", функціональне призначення земельної ділянки - "для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства" (арк. спр.14-18).

Щодо твердження відповідача в ОСОБА_5 від 28.02.2017 про порушення пункту 4.5 ДСТУ-Н Б Б.1.1-12:2011 Настанова про склад та зміст плану зонування території (зонінг) , суд зазначає наступне.

Пункт 4.5 ДСТУ-Н Б Б.1.1-12:2011 "Настанова про склад та зміст плану зонування території (зонінг)" передбачає, що відповідно до Зонінгу та Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх складу та змісту, затвердженого наказом Мінрегіону України від 07.07.2011 № 109 та зареєстрованого у Мінюсті України за № 912/19650 від 22.07.2011, надаються містобудівні умови та обмеження для кожної конкретної земельної ділянки.

Скасовані містобудівні умови та обмеження видані щодо конкретної земельної ділянки, яка розташована за адресою: м. Хмельницький, вул.Староміська,1 , площею 1,32 га , та перебуває у користуванні позивача на підставі Державного акту на право постійного користування землею ІІ-ХМ №002519 від 29.01.2001 року.

Чинним законодавством не встановлено обмежень щодо кількості та дати видачі містобудівних умов та обмежень, а так само не передбачено заборони на видачу декількох містобудівних умов та обмежень на конкретну земельну ділянку. Отже, така обставина, як видача трьох містобудівних умов та обмежень забудови однієї земельної ділянки, не може бути підставою для скасування таких.

Стосовно іншого порушення, зафіксованого в ОСОБА_5 від 28.02.2017, а саме, що наміри щодо забудови земельної ділянки не відповідають положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні, а також цільовому призначенню земельної ділянки, суд звертає увагу на наступне.

Частиною 1 ст.1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" в редакції на час видачі ОСОБА_4 умов та обмежень (далі - Закон) визначено, що генеральний план населеного пункту - це містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту (п.2); містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією (п.8); план зонування території (зонінг) - містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон (п.9).

Відповідно до ч.1 ст.17 Закону, генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.

Частиною 1 ст.18 Закону визначено, що План зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.

Згідно з ч.1 статті 26 Закону забудова територій здійснюється шляхом розміщення об'єктів будівництва.

Частиною 5 ст.26 Закону визначено, що проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів; 6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.

Відповідно до ч.1 ст.29 Закону, основними складовими вихідних даних є: 1) містобудівні умови та обмеження; 2) технічні умови; 3) завдання на проектування.

Частиною 3 ст.29 Закону визначено, що ОСОБА_4 умови та обмеження надаються відповідними спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури на безоплатній основі.

Згідно з ч.4 ст.29 Закону, спеціально уповноважений орган містобудування та архітектури визначає відповідність намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Частиною 5 ст.29 Закону визначено, що розгляд заяви і надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про відмову у їх наданні здійснюються спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури протягом семи робочих днів з дня реєстрації заяви. Рішення про відмову у наданні містобудівних умов та обмежень приймається у разі невідповідності намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Відповідно до пункту 2.1. Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, який затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України від 07.07.2011 року за №109, ОСОБА_4 умови та обмеження є основною складовою вихідних даних. ОСОБА_4 умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом семи робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви разом із документами, передбаченими пунктом 2.2 цього розділу, у порядку, встановленому Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Згідно з пунктом 2.4. цього Порядку підставою для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень є невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні.

Перевіркою встановлено, що наміри забудови, зазначені в ОСОБА_4 умовах та обмеженнях забудови земельної ділянки від 29.09.2016 № 206/ГП-25.1-04, 207/ГП 25.1-04 та 208/ГП-25.1-04 не відповідають містобудівній документації згідно плану зонування території м. Хмельницького земельна ділянка за адресою: вул. Староміська, 1 (вул. Примакова, 1), м. Хмельницький, оскільки земельна ділянка знаходиться в промислово-комунальній зоні П-1 Зона промислових підприємств , на якій відповідно до містобудівної документації не дозволено розташовувати багатоповерхові багатоквартирні житлові будинки.

Отже, уповноважений орган містобудування та архітектури повинен був при визначенні відповідності намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, враховувати вимоги містобудівної документації. Однак, як встановив відповідач, і це знайшло підтвердження в суді, надані позивачу ОСОБА_4 умови та обмеження не відповідають містобудівній документації, а саме Генеральному плану м. Хмельницького, затвердженого рішенням 19 сесії Хмельницької міської ради №4 від 06.08.2008 і Плану зонування м. Хмельницького, затвердженого рішенням 5 сесії Хмельницької міської ради №25 від 30.03.2011.

Цільове призначення земельної ділянки по вул. Примакова, 1 в м. Хмельницький, Хмельницької області, визначено як "для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства", категорія земель - "землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення", що підтверджується витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 11.10.2016 (стор.11 справи).

Згідно даних Державного земельного кадастру від 03.08.2018, цільове призначення земельної ділянки, на яку позивачу видані ОСОБА_4 умови та обмеження, залишається незмінним - для обслуговування та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, а згідно Генерального плану і зонінгу ця земельна ділянка входить до промислово-комунальної зони ( арк. спр.174 -183).

Крім цього, потрібно враховувати те, що абзацом 2 ч. 2 ст. 24 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.

Згідно з ч. 1 ст. 19 Земельного кодексу України (далі - ЗК України), землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Положеннями ст. 38 ЗК України визначено, що до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об'єктів загального користування.

Відповідно до ст. ст.65-66 ЗК України землями промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення визнаються земельні ділянки, надані в установленому порядку підприємствам, установам та організаціям для здійснення відповідної діяльності.

До земель промисловості належать землі, надані для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд промислових, гірничодобувних, транспортних та інших підприємств, їх під'їзних шляхів, інженерних мереж, адміністративно-побутових будівель, інших споруд.

Частиною 5 ст. 20 ЗК України види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.

Відповідно до п.4.7 ДСТУ-Н Б Б.1.1-12:2011 "Настанова про склад та зміст плану зонування території (зонінг)" для кожної земельної ділянки дозволеним є таке використання, яке відповідає містобудівному регламенту відповідної зони. Невідповідність наміру забудови встановленому виду дозволеного використання земельних ділянок і об'єктів, зазначеним у містобудівному регламенті, означає, що його застосування, у відповідній територіальній зоні не допускається.

Частиною 4 ст.24 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що зміна цільового призначення земельної ділянки, яка не відповідає плану зонування території та/або детальному плану території забороняється.

Таким чином, наміри позивача щодо забудови вищевказаної земельної ділянки не відповідають положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні, а також цільовому призначенню земельної ділянки, оскільки земельна ділянка не відносяться до категорії земель житлової та громадської забудови. Цей висновок суду не спростовує Викопіювання з плану зонування, яке надав позивач, і на якому зроблено запис: " Земельна ділянка ... відноситься до зони багатоквартирної та громадської забудови" (арк. спр.15 зворот), адже це спростовується Генеральним планом м. Хмельницького і зонінгом, які перевірені судом.

Згідно пункту 5 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2015 року №698 Далі - Порядок), у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, вчинених об'єктами нагляду, головні інспектори будівельного нагляду мають право, зокрема, скасовувати чи зупиняти дію прийнятих об'єктами нагляду відповідно до визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" повноважень рішень, які порушують вимоги законодавства у сфері містобудівної діяльності, з подальшим оприлюдненням такої інформації на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції.

Відповідно до п. 32 вказаного Порядку, якщо рішення об'єкта нагляду порушує вимоги законодавства у сфері містобудівної діяльності, таке рішення скасовується або його дія зупиняється в разі можливості усунення виявлених порушень. Про скасування або зупинення дії рішення об'єкта нагляду головним інспектором будівельного нагляду приймається рішення за формою згідно з додатком 6, яке надсилається об'єкту нагляду протягом трьох робочих днів з дати його прийняття рекомендованим листом з описом вкладення з повідомленням про вручення.

Таким чином, доводи позивача про те, що йому обов'язково мав бути наданий час на усунення виявлених недоліків, не відповідають нормам законодавства, котрими не передбачено такого обов'язку щодо нього.

Звернення позивача за №8 від 12.05.2017 до міського голови Хмельницького про зміну цільового призначення земельної ділянки, яку Товариство використовує, на землю житлової та громадської забудови ( арк. спр.168), на думку суду, свідчить про обізнаність позивача щодо вирішення питання отримання ОСОБА_4 умов та обмежень без порушень закону. При цьому, суд дає критичну оцінку відповіді Департаменту архітектури, містобудування та землеустрою Хмельницької міської ради №12-2133-02-10 від 07.06.2017 (арк. спр.168 зворот) на згадане звернення позивача, адже згадана заява позивача не вирішена по суті у встановленому ЗК України порядку, однак це не є предметом цього судового розгляду.

Отже, оскільки земельна ділянка знаходиться в промислово-комунальній зоні, відповідно до Генерального плану м. Хмельницького і Плану зонування території м. Хмельницького (зонінг), за видом цільового призначення належить до земель для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, не відноситься до земель житлової та громадської забудови, тому суд дійшов висновку про правомірність оскаржуваних рішень про скасування ОСОБА_4 умов та обмежень забудови земельної ділянки, так як вони прийняті відповідачем у межах повноважень, відповідно до п. 32 Порядку.

Згідно з ч.1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Таким чином, суд приходить до висновку, що позивач не довів позовні вимоги, а суб'єкт владних повноважень, який заперечує проти позову довів правомірність своїх рішень, що підтверджено доказами, які перевірено судом.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Приватного акціонерного товариства "Хмельницьке автотранспортне підприємство 16806" до Управління державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог Управління архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради, про визнання протиправними та скасування рішень, залишити без задоволення.

Судових витрат, які визначені ст.132 КАС України і підлягають розподілу, не має.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Вінницького апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 06 серпня 2018 року

Позивач:Приватне акціонерне товариство "Хмельницьке автотранспортне підприємство 16806" (вул. Примакова, 1, м.Хмельницький,Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 03119262) Відповідач:Управління державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області (вул. Грушевського, 87/2, м.Хмельницький, Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 35668372)

Головуючий суддя ОСОБА_5

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.08.2018
Оприлюднено08.08.2018
Номер документу75726346
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —822/184/18

Ухвала від 17.10.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Загороднюк А.Г.

Постанова від 06.11.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Загороднюк А.Г.

Ухвала від 25.09.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 10.09.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 23.08.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Рішення від 06.08.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

Ухвала від 23.07.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

Ухвала від 15.06.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

Постанова від 14.05.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 10.05.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні