Рішення
від 02.08.2018 по справі 820/5094/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

02 серпня 2018 р. № 820/5094/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Зінченко А.В.

при секретарі- Алавердян Е.А.

за участі сторін:

представника позивача - Кравцова І.В.

представника відповідача - Бабич Ю.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства "ЕНЕРГООБЛІК" (вул. Мала Панасівська, буд. 1, м. Харків, 61052, код ЄДРПОУ 24662711) до Головного управління ДФС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 39599198) про визнання незаконними та скасування податкових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Приватне акціонерне товариство "ЕНЕРГООБЛІК", звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Харківській області, в якому просило суд визнати незаконними та скасувати податкові повідомлення від 15.06.2018 року № 00001191411,яким позивачу донараховано податку на додану вартість в розмірі 130360,00 грн. та застосовано штрафну ( фінансову ) санкцію в розмірі 65180,00 грн. та № 00001201411, яким зменшено суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду в розмірі 220376,00 грн.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав у повному обсязі, просив його задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував, надав відзив на позов, в задоволенні позовних вимог просив відмовити.

Заслухавши пояснення представників сторін дослідивши долучені до матеріалів справи документи, суд встановив наступні обставини.

На підставі направлення від 18.05.2018 року № 4724, виданого Головним управлінням ДФС у Харківській області, вул. Пушкінська, 46, м. Харків, головним державним ревізором - інспектором відділу позапланових перевірок ризикових платників управління аудиту Головного управління ДФС у Харківській області Красніковою Альоною Євгеніївною, відповідно до п.п.78.1.1 п.78.1 ст.78, п.82.2 ст.82 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2755- VI (зі змінами та доповненнями) та відповідно до наказу Головного управління ДФС у Харківській області від 15.05.2018 № 3488 проведена позапланова виїзна перевірка ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЕНЕРГООБЛІК (далі за текстом ПРАТ ЕНЕРГООБЛІК ), з питань дотримання вимог податкового законодавства України щодо господарських взаємовідносин ПРАТ ЕНЕРГООБЛІК (податковий номер 24662711) з ТОВ ГРЕЙС ТРЕЙД (податковий номер 40409289) за квітень, травень 2017 року, ТОВ ЖСК ПРОМЕТЕЙ (податковий номер 41311344) за листопад, грудень 2017 року.

За результатами перевірки було складено акт № 2216/20-40-14-11-11/24662711 від 01.06.2018 року, яким зафіксовано порушення п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3, ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-УІ (зі змінами та доповненнями) в результаті чого занижено податок на додану вартість в періоді, що перевірявся на загальну суму ПДВ 130 360 грн., в тому числі за квітень 2017 року у сумі 93 280 гри., за грудень 2017 року у сумі 37 080 грн., та зменшено від'ємне значення ПДВ за травень 2017 року у сумі 62 808 грн., за листопад 2017 року у сумі 157 568 грн.

На підставі вказаного акту ДФС було винесено податкові повідомлення від 15.06.2018 року № 00001191411, яким позивачу донараховано податку на додану вартість в розмірі 130360,00 грн. та застосовано штрафну (фінансову) санкцію в розмірі 65180,00 грн. та № 00001201411, яким зменшено суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду в розмірі 220376,00 грн.

Підставою послугувало твердження фахівців ДФС про те, що з наданих до перевірки документів не можливо встановити реальність господарських операцій, отже на думку податкового органу, правочини укладені від імені ПРАТ Енергооблік з вищезазначеними контрагентами не спричинили реального настання правових наслідків, а отже є нікчемними.

Дослідивши надані матеріалами, судом встановлено, що дійсно, 07.03.2017 р. між позивачем (в якості покупця) та ТОВ "Грейс Трейд" (в якості постачальника) був укладений письмовий договір поставки № 7к/2017, предметом якого є передача у власність продукції виробничо-технічного призначення (матеріалів для виготовлення та ремонту контрольно-вимірювального обладнання) на суму 409 920,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 68 320,00 грн.

На момент укладення згаданого правочину сторони мали правоздатність і дієздатність юридичних осіб, що підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Від імені сторін правочин було укладено повноважними особами, а саме: від позивача - директором, від контрагента - заступником директора (за довіреністю).

Потреба в укладенні згаданого правочину була обумовлена необхідністю закупівлі матеріалів для виробничої діяльності позивача.

В межах згаданого правочину були проведені господарські операції з фактичної передачі товару, які оформлені видатковими накладними від 06.04.2017 р. №0604-12 на суму 256 200,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 42 700,00 грн., від 19.04.2017 р. № 1904-12 на суму 153 720,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 25 620,00 грн. та податковими накладними від 06.04.2017 р. №20 на суму 256 200,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 42 700,00 грн., від 19.04.2017 р. № 38 на суму 153 720,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 25 620,00 грн.

Фізичне переміщення товару підтверджується товарно-транспортними накладними від 06.04.2017 р. № 06/04/17 на суму 256 200,00 грн., від 19.04.2017 р. № 19/04/17 на суму 153 720,00 грн. та подорожними листами службового легкового автомобіля від 06.04.2017 р. № 9751/60, від 19.04.2017 р. № 9751/68.

Фактичне надходження товару в розпорядження позивача підтверджується даними журналів-ордерів і відомостей по рахунку 20 "Виробничі запаси": від 06.04.2017 р. № 3-002590 на суму 213 500,00 грн., від 19.04.2017 р. № 3-002614 на суму 128 100,00 грн.

Зобов'язання по оплаті вартості придбаного товару були виконані позивачем шляхом перерахування грошових коштів платіжними дорученнями від 06.10.2017 р. №2848 на суму 100 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 16 666,67 грн., від 10.10.2017 р. №1819 на суму 100 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 16 666,67 грн., від 17.10.2017 р. № 1836 на суму 100 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 16 666,67 грн., від 20.10.2017 р. № 1859 на суму 100 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 16 666,67 грн., від 30.10.2017 р. № 1891 на суму 116 528,00 грн.

Стан розрахунків відображений в журналі-ордері і відомості по рахунку 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками".

Заборгованість за зазначеними господарськими операціями по цьому договору між ПРАТ "Енергооблік" та ТОВ "Грейс Трейд" відсутня.

В подальшому придбаний товар було використано позивачем при організації власної господарської діяльності, а саме задіяний у виробництві, що підтверджується калькуляціями від 06.04.2017 р. №3-56565979, від 20.04.2017 р. №3-56565980, від 19.05.2017 р. №3-56566362, від 30.05.2017 р. №3-56566397, від 14.06.2017 р. № 3-56566578.

Продукція, при виробництві якої були використані придбанні матеріали, була реалізована багатьом підприємствам, зокрема:

ПРАТ "Укртехприлад Торгівельний Дім", м. Київ, код 34342578. Поставка запчастин до витратомірів згідно угоди від 22.09.2016 р. №793-БІЛ та видаткових накладних від 06.04.2017 р. № 65 на суму 404 868,00 грн. з ПДВ, від 20.04.2017 р. № 77 на

суму 202 233,60 грн. з ПДВ.

КП "Жовтоводський водоканал Дніпропетровської обласної ради", Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, код 32182594. Поставка запчастин до витратомірів- лічильників згідно рахунку-фактури від 16.05.2017 р. № 05/16-ЗТ та видаткової накладної від 30.05.2017 р. № 118 на суму 12 480,00 грн. з ПДВ.

ТОВ "Краматорськтепроенерго", Донецька обл., м. Краматорськ, код 34657789. Поставка запчастин до витратомірів-лічильників згідно рахунку-фактури від 06.06.2017 р. № 340-БІЛ та видаткової накладної від 14.06.2017 р. № 130 на суму 8 940,00 грн. з ПДВ.

23.03.2017 р. між позивачем (в якості покупця) та ТОВ "Грейс Трейд" (в якості постачальника) був укладений письмовий договір поставки № 8к/2017, предметом якого є передача у власність продукції виробничо-технічного призначення (матеріалів для виготовлення та ремонту контрольно-вимірювального обладнання) на суму 149 760,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 24 960,00 грн.

На момент укладення згаданого правочину сторони мали правоздатність і дієздатність юридичних осіб, що підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Від імені сторін правочин було укладено повноважними особами, а саме: від позивача - директором, від контрагента - заступником директора (за довіреністю).

Потреба в укладенні згаданого правочину була обумовлена необхідністю закупівлі матеріалів для виробничої діяльності позивача.

В межах згаданого правочину були проведені господарські операції з фактичної передачі товару, які оформлені видатковою накладною від 27.04.2017 р. №2704-03 на суму 149 760,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 24 960,00 грн., податковою від 27.04.2017 р. № 63 на суму 149 760,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 24 960,00 грн.

Фізичне переміщення товару підтверджується товарно-транспортною накладною від 27.04.2017 р. №27/04/17 на суму 149 760,00 грн. та подорожним листом службового легкового автомобіля від 27.04.2017 р. № 9751/73.

Фактичне надходження товару в розпорядження позивача підтверджується даними журналу-ордеру і відомостей " по рахунку 20 "Виробничі запаси" від 27.04.2017 р. № 3-002671 на суму 124 800,00 грн.

Зобов'язання по оплаті вартості придбаного товару були виконані позивачем шляхом перерахування грошових коштів платіжними дорученнями від 30.06.2017 р. №2423 на суму 100 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 16 666,67 грн., від 21.07.2017 р. № 2501 на суму 150 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 25 000,00 грн.

Стан розрахунків відображений в журналі-ордері і відомості по рахунку 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками".

Заборгованість за зазначеними господарськими операціями по цьому договору між ПРАТ "Енергооблік" та ТОВ "Грейс Трейд" відсутня.

В подальшому придбаний товар було використано позивачем при організації власної господарської діяльності, а саме задіяний у виробництві, що підтверджується калькуляціями від 12.06.2017 р. №3-56566585, від 03.07.2017 р. №3-56566767, від 13.07.2017 р. № 3-56566744.

Продукція, при виробництві якої були використані придбанні матеріали, була реалізована багатьом підприємствам, зокрема:

ТОВ "Ізодром", м. Київ, код 21591608. Поставка ультразвукового лічильнику газу згідно рахунку-фактури від 13.04.2017 р. №202-Чп та видаткової накладної від 12.06.2017 р. № 129 на суму 84 000,00 грн. з ПДВ.

ТОВ "Ізодром", м. Київ, код 21591608. Поставка ультразвукового лічильнику газу згідно рахунку-фактури від 04.05.2017 р. №04/05-74 та видаткової накладної від 03.07.2017 р. № 153 на суму 102 600,00 грн. з ПДВ.

ТОВ "Росенергоучет", Бєлгородська обл., РФ. Поставка ультразвукових лічильників рідини, ультразвукових індикаторів проходження очисних пристроїв, комплектів для зборки ультразвукових лічильників газу згідно контракту від 03.07.2017 р. № 109/Р та вантажної митної декларації від 13.07.2017 р. на суму 4 441 900,00 російських рублів.

10.04.2017 р. між позивачем (в якості покупця) та ТОВ "Грейс Трейд" (в якості постачальника) був укладений письмовий договір поставки № 10к/2017, предметом якого є передача у власність продукції виробничо-технічного призначення (матеріалів для виготовлення та ремонту контрольно-вимірювального обладнання) на суму 190 800,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 31 800,00 грн.

На момент укладення згаданого правочину сторони мали правоздатність і дієздатність юридичних осіб, що підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Від імені сторін правочин було укладено повноважними особами, а саме: від позивача - директором, від контрагента - заступником директора (за довіреністю).

Потреба в укладенні згаданого правочину була обумовлена необхідністю закупівлі матеріалів для виробничої діяльності позивача.

В межах згаданого правочину були проведені господарські операції з фактичної передачі товару, які оформлені видатковою накладною від 12.05.2017 р. № 1205-12 на суму 190 800,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 31 800,00 грн., податковою накладною від 12.05.2017 р. № 70 на суму 190 800,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 31 800,00 грн.

Фізичне переміщення товару підтверджується товарно-транспортною накладною від 12.05.2017 р. № 12/05/17 на суму 190 800,00 грн. та подорожним листом службового легкового автомобіля від 12.05.2017 р. № 0278/68

Фактичне надходження товару в розпорядження позивача підтверджується даними журналу-ордеру і відомостей по рахунку 20 "Виробничі запаси" від 12.05.2017 р. № 3-002690 на суму 159 000,00 грн.

Зобов'язання по оплаті вартості придбаного товару були виконані позивачем шляхом перерахування грошових коштів платіжними дорученнями від 21.07.2017 р. №2501 на суму 150 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 25 000,00 грн., від 24.07.2017 р. №2510 на суму 170 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 28 333,33 грн.

Стан розрахунків відображений в журналі-ордері і відомості по рахунку 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками".

Заборгованість за зазначеними господарськими операціями по цьому договору між ПРАТ "Енергооблік" та ТОВ "Грейс Трейд" відсутня.

В подальшому придбаний товар було використано позивачем при організації власної господарської діяльності, а саме задіяний у виробництві, що підтверджується калькуляцією від 07.06.2017 р. № 3-56566408.

Продукція, при виробництві якої були використані придбанні матеріали, була реалізована багатьом підприємствам, зокрема:

ТОВ "Росенергоучет", Бєлгородська обл., РФ. Поставка ультразвукових індикаторів проходження очисних пристроїв згідно контракту від 31.05.2017 р. № 105/Р та вантажної митної декларації від 07.06.2017 р. на суму 2 050 000,00 російських рублів.

20.04.2017 р. між позивачем (в якості покупця) та ТОВ "Грейс Трейд" (в якості постачальника) був укладений письмовий договір поставки № 12к/2017, предметом якого є передача у власність продукції виробничо-технічного призначення (матеріалів для виготовлення та ремонту контрольно-вимірювального обладнання) на суму 186 048,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 31 008,00 грн.

На момент укладення згаданого правочину сторони мали правоздатність і дієздатність юридичних осіб, що підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Від імені сторін правочин було укладено повноважними особами, а саме: від позивача - директором, від контрагента - заступником директора (за довіреністю).

Потреба в укладенні згаданого правочину була обумовлена необхідністю закупівлі матеріалів для виробничої діяльності позивача.

В межах згаданого иравочину були проведені господарські операції з фактичної передачі товару, які оформлені видатковою накладною від 16.05.2017 р. № 1605-17 на суму 186 048,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 31 008,00 грн., податковою накладною від 16.05.2017 р. № 78 на суму 186 048,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 31 008,00 грн.

Фізичне переміщення товару підтверджується товарно-транспортною накладною від 16.05.2017 р. № 16/05/17 на суму 186 048,00 грн. та подорожним листом службового легкового автомобіля від 16.05.2017 р. № 0278/71.

Фактичне надходження товару в розпорядження позивача підтверджується даними журналу-ордеру і відомостей по рахунку 20 "Виробничі запаси" від 16.05.2017 р. № 3-002708 на суму 155 040,00 грн.

Зобов'язання по оплаті вартості придбаного товару були виконані позивачем шляхом перерахування грошових коштів платіжними дорученнями від 24.07.2017 р. №2510 на суму 170 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 28 333,33 грн., від 30.10.2017 р. № 1891 на суму 116 528,00 грн.

Стан розрахунків відображений в журналі-ордері і відомості по рахунку 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками".

Заборгованість за зазначеними господарськими операціями по цьому договору між ПРАТ "Енергооблік" та ТОВ "Грейс Трейд" відсутня.

В подальшому придбаний товар було використано позивачем при організації власної господарської діяльності, а саме задіяний у виробництві, що підтверджується калькуляціями від 08.06.2017 р. №3-56566581, від 22.06.2017 р. №3-56566773, від 10.07.2017 р. №3-56567391, від 19.07.2017 р. №3-56566973, від 28.08.2017 р. №3-56567360, від 12.09.2017 р. №3-56567450, від 14.09.2017 р. №3-56567553, від 28.09.2017 р. №3-56567566, від 05.10.2017 р. №3-56568959, від 18.10.2017 р. № 3-56568960, від 09.11.2017 р. № 3-56569209.

Продукція, при виробництві якої були використані придбанні матеріали, була реалізована багатьом підприємствам, зокрема:

КП "Попаснянський районний водоканал", Луганська обл., м. Попасна, код 38817874. Виконання робіт з обслуговування витратомірів-лічильників згідно договору від 21.10.2016 р. № 864-БІЛ та акту приймання виконаних робіт за липень 2017 р. на суму 65 593,73 грн. з ПДВ.

Фермерське господарство "Агро-Троя", Запорізька обл., Запорізький р-н, с. Мар'ївка, код 33322755. Поставка ультразвукових витратомірів-лічильників згідно рахунку-фактури від 16.05.2017 р. №279-Дн та видаткової накладної від 08.06.2017 р. № 128 на суму 80 160,00 грн. з ПДВ.

ПРАТ "ВК "Укрнафтобуріння", м.Київ, код 33152471. Виконання робіт з технічного обслуговування лічильників газу згідно рахунку від 15.09.2017 р. № 613-гр та акту приймання робіт від 05.10.2017 р. на суму 8 400,00 грн. з ПДВ.

13.10.2017 р. між позивачем (в якості покупця) та ТОВ "ЖСК Прометей"" (в якості постачальника) був укладений письмовий договір поставки № 31к/2017, предметом якого є передача у власність продукції виробничо-технічного призначення (матеріалів для виготовлення та ремонту контрольно-вимірювального обладнання) на суму 177 600,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 29 600,00 грн.

На момент укладення згаданого правочину сторони мали правоздатність і дієздатність юридичних осіб, що підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Від імені сторін правочин було укладено повноважними особами, а саме: від позивача - директором, від контрагента - директором.

Потреба в укладенні згаданого правочину була обумовлена необхідністю закупівлі матеріалів для виробничої діяльності позивача.

В межах згаданого правочину були проведені господарські операції з фактичної

передачі товару, які оформлені видатковою накладною від 03.11.2017 р. №02/0311 на суму 177 600,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 29 600,00 грн., податковою накладною від 03.11.2017 р. № 1 на суму 177 600,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 29 600,00 грн.

Фізичне переміщення товару підтверджується товарно-транспортною накладною від 03.11.2017 р. №03/11/17 на суму 177 600,00 грн. та подорожним листом службового легкового автомобіля від 03.11.2017 р. № 9751/76

Фактичне надходження товару в розпорядження позивача підтверджується даними журналу-ордеру і відомостей по рахунку 20 "Виробничі запаси" від 03.11.2017 р. № 3-003309 на суму 148 000,00 грн.

Зобов'язання по оплаті вартості придбаного товару були виконані позивачем шляхом перерахування грошових коштів платіжними дорученнями від 29.01.2018 р. №2139 на суму 100 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 16 666,67 грн., від 30.01.2018 р. № 2143 на суму 140 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 23 333,33 грн.

Стан розрахунків відображений в журналі-ордері і відомості по рахунку 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками".

Заборгованість за зазначеними господарськими операціями по цьому договору між ПРАТ "Енергооблік" та ТОВ "ЖСК Прометей" відсутня.

В подальшому придбаний товар було використано позивачем при організації власної господарської діяльності, а саме задіяний у виробництві, що підтверджується калькуляціями від 24.11.2017 р. № 3-56569002, від 24.11.2017 р. № 3-56569003

Продукція, при виробництві якої були використані придбанні матеріали, була реалізована багатьом підприємствам, зокрема:

ENERGOFLOW AG, м. Ольтен, Швейцарія. Поставка ультразвукових витратомірів газу згідно контракту від 30.10.2017р. № 1030 EF SLN-CN та вантажних митних декларацій від 24.11.2017 р. на суму 16 764,00 доларів США і від 12.12.2017 р. на суму 34 146,00 доларів США.

25.10.2017 р. між позивачем (в якості покупця) та ТОВ "ЖСК Прометей"" (в якості постачальника) був укладений письмовий договір поставки № 34к/2017, предметом якого є передача у власність продукції виробничо-технічного призначення (матеріалів для виготовлення та ремонту контрольно-вимірювального обладнання) на суму 266 400,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 44 400,00 грн.

На момент укладення згаданого правочину сторони мали правоздатність і дієздатність юридичних осіб, що підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Від імені сторін правочин було укладено повноважними особами, а саме: від позивача - директором, від контрагента - директором.

Потреба в укладенні згаданого правочину була обумовлена необхідністю закупівлі матеріалів для виробничої діяльності позивача.

В межах згаданого правочину були проведені господарські операції з фактичної передачі товару, які оформлені видатковою накладною від 10.11.2017 р. №04/1011 на суму 266 400,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 44 400,00 грн., податковою накладною від 10.11.2017 р. № 1 на суму 266 400,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 44 400,00 грн.

Фізичне переміщення товару підтверджується товарно-транспортною накладною від 10.11.2017 р. № 10/11/17 на суму 266 400,00 грн. та подорожним листом службового легкового автомобіля від 10.11.2017 р. № 6756/50.

Фактичне надходження товару в розпорядження позивача підтверджується даними журналу-ордеру і відомостей по рахунку 20 "Виробничі запаси" від 10.12.2017 р. № 3-003310 на суму 222 000,00 грн.

Зобов'язання по оплаті вартості придбаного товару були виконані позивачем шляхом перерахування грошових коштів платіжними дорученнями від 30.01.2018 р. №2143 на суму 140 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 23 333,33 грн., від 01.02.2018 р. №2147 на суму 150 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 25 000,00 грн., від 05.02.2018 р.№ 2155 на суму 60 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 10 000,00 грн.

Стан розрахунків відображений в журналі-ордері і відомості по рахунку 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками".

Заборгованість за зазначеними господарськими операціями по цьому договору між ПРАТ "Енергооблік" та ТОВ "ЖСК Прометей" відсутня.

В подальшому придбаний товар було використано позивачем при організації власної господарської діяльності, а саме задіяний у виробництві, що підтверджується калькуляціями від 12.12.2017 р. № 3-56569067, від 15.03.2018 р. № 3-56569621.

Продукція, при виробництві якої були використані придбанні матеріали, була реалізована багатьом підприємствам, зокрема:

ПАТ "Укрнафта", м. Київ, код 00135390. Поставка ультразвукового лічильника газу згідно договору від 15.09.2017 р. № 04.3/897-МТР та видаткової накладної від 15.03.2018 р. № 40 на суму 210 600,00 грн. з ПДВ.

ENERGOFLOW AG, м. Ольтен, Швейцарія. Поставка ультразвукових витратомірів газу згідно контракту від 30.10.2017 р. № 1030 EF SLN-CN та вантажної митної декларацій від 12.12.2017 р. на суму 34 146,00 доларів США.

31.10.2017 р. між позивачем (в якості покупця) та ТОВ "ЖСК Прометей"" (в якості постачальника) був укладений письмовий договір поставки № 31к/2017, предметом якого є передача у власність продукції виробничо-технічного призначення (матеріалів для виготовлення та ремонту контрольно-вимірювального обладнання) на суму 226 607,64 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 37 767,94 грн.

На момент укладення згаданого правочину сторони мали правоздатність і дієздатність юридичних осіб, що підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Від імені сторін правочин було укладено повноважними особами, а саме: від позивача - директором, від контрагента - директором.

Потреба в укладенні згаданого правочину була обумовлена необхідністю закупівлі матеріалів для виробничої діяльності позивача.

В межах згаданого правочину були проведені господарські операції з фактичної передачі товару, які оформлені видатковою накладною від 16.11.2017 р. №07/1611 на суму 226 607,64 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 37 767,94 грн., податковою накладною від 16.11.2017 р. № 7 на суму 226 607,64 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 37 767,94 грн.

Фізичне переміщення товару підтверджується товарно-транспортною накладною від 16.11.2017 р. № 16/11/17 на суму 226 607,64 грн. та подорожним листом службового легкового автомобіля від 16.11.2017 р. № 9751/80.

Фактичне надходження товару в розпорядження позивача підтверджується даними журналів-ордерів і відомостей по рахунку 20 "Виробничі запаси": від 16.11.2017р. №3-003372 на суму 682,00 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 255,00 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 403,10 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 520,00 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 36 050,00 грн., від 16.11.2017 р. № 3-003372 на суму 893,00 грн., від 16.11.2017 р. № 3-003372 на суму 13 624,00 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 30 270,00 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 2 860,00 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 4 610,00 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 475,00 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 2 216,60 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 5 540,00 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 42 000,00грн., від 16.11.2017р. №3-003372 на суму 1 264,00грн., від 16.11.2017р. № 3-003372 на суму 1 400,00 грн., від 16.11.2017 р. № 3-003372 на суму 1 576,00 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 5 460,00 грн., від 16.11.2017 р. №3-003372 на суму 38 750,00 грн.

Зобов'язання по оплаті вартості придбаного товару були виконані позивачем шляхом перерахування грошових коштів платіжними дорученнями від 05.02.2018 р. №2155 на суму 60 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 10 000,00 грн., від 07.02.2018 р. № 2160 на суму 50 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 8 333,33 грн., від 09.02.2018 р. № 2183 на суму 63 840,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 10 640,00 грн., від 15.02.2018 р. №3258 на суму 50 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 8 333,33 грн., від 19.02.2018 р. № 2209 на суму 50 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 8 333,33 грн., від 21.02.2018 р. №2210 на суму 100 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 16 666,67 грн.

Стан розрахунків відображений в журналі-ордері і відомості по рахунку 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками".

Заборгованість за зазначеними господарськими операціями по цьому договору між ПРАТ "Енергооблік" та ТОВ "ЖСК Прометей" відсутня.

В подальшому придбаний товар було використано позивачем при організації власної господарської діяльності, а саме задіяний у виробництві, що підтверджується калькуляціями від 23.11.2017 р. №Э-56569269, від 29.11.2017 р. №Э-56569262, від 30.11.2017 р. №Э-56569400, від 05.12.2017 р. №Э-56569249, від 05.12.2017 р. №Э-56569253, від 07.12.2017 р. №Э-56569401, від 08.12.2017 р. №Э-56569404, від 13.12.2017 р. №Э-56569415, від 14.12.2017 р. №Э-56569462, від 15.12.2017 р. №Э-56569414, від 15.12.2017 р. №Э-56569417, від 18.12.2017 р. №Э-56569451, від 20.12.2017 р. №Э-56569426, від 22.12.2017 р. №Э-56569452, від 27.12.2017 р. №Э-56569448, від 27.12.2017 р. №Э-56569471, від 27.12.2017 р. №Э-56569476, від28.12.2017 р. №Э-56569468, від 09.01.2018 р. №Э-56569528, від 10.01.2018 р. №Э-56569466, від 16.01.2018 р. №Э-56569493, від 17.01.2018 р. №Э-56569473, від 17.01.2018р. №Э-56569477, від 18.01.2018 р. №Э-56569659, від 22.01.2018 р. №Э-56569483, від 23.01.2018 р. №Э-56569489, від 23.01.2018 р. №Э-56569534, від 09.02.2018 р. №Э-56569516, від 09.02.2018 р. №Э-56569597, від 23.02.2018 р. №Э-56569563, від 01.03.2018 р. №Э-56569595, від 14.03.2018 р. №Э-56569613, від 15.03.2018 р. №Э-56569586, від 15.03.2018 р. №Э-56569590, від 26.03.2018 р. №Э-56569623, від 30.03.2018 р. №Э-56569625, від 30.03.2018 р. №Э-56569627, від 03.04.2018 р. №Э-56569651, від 06.04.2018 р. №Э-56569643, від 13.04.2018 р. №Э-56569708, від 13.04.2018 р. №Э-56569711, від 13.04.2018 р. №Э-56569715, від 16.04.2018 р. №Э-56569699," від 20.04.2018 р. №Э-56569689, від 20.04.2018 р. №Э-56569695, від 24.04.2018 р. №Э-56569668, від 27.04.2018 р. №Э-56569697, від 02.05.2018 р. №Э-56569931, від 05.05.2018 р. №Э-56569934, від 08.05.2018 р. №Э-56569942, від 18.05.2018 р. №Э-56569918, від 18.05.2018 р. №Э-56569992, від 18.05.2018 р. №Э-56570001, від 23.05.2018 р. № Э-56570020.

Продукція, при виробництві якої були використані придбанні матеріали, була реалізована багатьом підприємствам, зокрема:

ПрАТ "АК "Київводоканал", м.Київ, код 26112340. Виконання робіт із впровадження вузлів обліку води згідно договору від 21.06.2017р. № 842/5/16-17 та акту приймання виконаних робіт за січень 2018 р. на суму 562 334,38 грн. з ПДВ.

КП "Харківводоканал", м.Харків, код 03361715. Поставка ультразвукових витратомірів згідно договору від 04.08.2017 р. № 17/8-ПЦ/17 та видаткових накладних від 08.12.2017 р. №267 на суму 159 518,40 грн. з ПДВ., від 13.12.2017 р. №271 на суму 159 518,40 грн. з ПДВ, від 15.12.2017 р. №274 на суму 199 398,00 грн. з ПДВ, від 18.12.2017р. №275 на суму 119 638,80 грн. з ПДВ, від 22.12.2017 р. №280 на суму 239 277,60 грн. з ПДВ

ПАТ "Укрнафта", м.Київ, код 00135390. Поставка вимірювального обладнання згідно договору від 11.08.2017 р. № 04.3/769-МТР та видаткових накладних від 16.01.2018р. №2 на суму 516 099,96 грн. з ПДВ, від 16.01.2018 р. №3 на суму 168 900,00 грн. з ПДВ, від 16.01.2018 р. № 4 на суму 148 500,00 грн. з ПДВ.

ТОВ "Пром-Енерго-Продукт", м.Київ, код 31747429. Поставка ультразвукового лічильника газу згідно договору від 08.11.2017 р. № 77-2017 та видаткової накладної від 27.12.2017 р. № 283 на суму 81 600,00 грн. з ПДВ.

ТОВ "АСЕК", м. Ужгород, код 41293928. Поставка ультразвукового витратомірагідно рахунку-фактури від 05.12.2017 р. № 787-зд та видаткової накладної від 01.03.2018 р. № 30 на суму 70 000,02 грн. з ПДВ.

ПАТ "Укрнафта", м. Київ, код 00135390. Поставка ультразвукових лічильників згідно договору від 22.12.2017 р. № 04.3/1335-МТР та видаткових накладних від 13.04.2018 р. № 61 на суму 390 000,00 грн. з ПДВ.

КП "Харківводоканал", м.Харків, код 03361715. Поставка ультразвукових витратомірів згідно договору від 16.03.2018 р. № 35/3-ПЦ/18 та видаткової накладної від 30.03.2018 р. № 55 на суму 88 080,00 грн. з ПДВ.

01.11.2017 р. між позивачем (в якості покупця) та ТОВ "ЖСК Прометей"" (в якості постачальника) був укладений письмовий договір поставки № 39к/2017, предметом якого є передача у власність продукції виробничо-технічного призначення (матеріалів для виготовлення та ремонту контрольно-вимірювального обладнання) на суму 274 800,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 45 800,00 грн.

На момент укладення згаданого правочину сторони мали правоздатність і дієздатність юридичних осіб, що підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Від імені сторін правочин було укладено повноважними особами, а саме: від позивача - директором, від контрагента - директором.

Потреба в укладенні згаданого правочину була обумовлена необхідністю закупівлі матеріалів для виробничої діяльності позивача.

В межах згаданого правочину були проведені господарські операції з фактичної передачі товару, які оформлені видатковою накладною від 28.11.2017 р. №06/2811 на суму 274 800,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 45 800,00 грн., податковою накладною від 28.11.2017 р. № 2 на суму 274 800,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 45 800,00 грн.

Фізичне переміщення товару підтверджується товарно-транспортною накладною від 28.11.2017 р. №28/11/17 на суму 274 800,00 грн. та подорожним листом службового легкового автомобіля від 28.11.2017 р. № 9751/88.

Фактичне надходження товару в розпорядження позивача підтверджується даними журналу-ордеру і відомостей по рахунку 20 "Виробничі запаси" від 28.11.2017 р. № 3-003373 на суму 229 000,00 грн.

Зобов'язання по оплаті вартості придбаного товару були виконані позивачем шляхом перерахування грошових коштів платіжними дорученнями від 26.02.2018 р. № 2214 на суму 45 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 8 333,33 грн., від 26.02.2018 р. № 3302 на суму 5 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 833,33 грн., від 27.02.2018 р. № 2218 на суму 15 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 2 500,00 грн., від 27.02.2018 р. №3309 на суму 25 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 4 166,67 грн., від 28.02.2018 р. №2221 на суму 40 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 6 666,67 грн., від 01.03.2018 р. №2222 на суму 34 047,64 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 5 674,61 грн., від 01.03.2018 р. №3322 на суму 150 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 25 000,00 грн.

Стан розрахунків відображений в журналі-ордері і відомості по рахунку 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками".

Заборгованість за зазначеними господарськими операціями по цьому договору між ПРАТ "Енергооблік" та ТОВ "ЖСК Прометей" відсутня.

В подальшому придбаний товар було використано позивачем при організації власної господарської діяльності, а саме задіяний у виробництві, що підтверджується калькуляцією від 06.02.2017 р. № 3-56569541.

Продукція, при виробництві якої були використані придбанні матеріали, була реалізована багатьом підприємствам, зокрема:

ТОВ "НВП "Енергооблік", м.Харків, код 38159780. Поставка ультразвукових витратомірів-лічильників згідно рахунку-фактури від 05.02.2017 р. № 05/02 та видаткової накладної від 05.02.2018 р. № 25 на суму 708 000,00 грн. з ПДВ.

ТОВ "НВП "Енергооблік", м.Харків, код 38159780. Поставка ультразвуковихвитратомірів-лічильників згідно рахунку-фактури від 06.02.2017 р. № 06/02 та видаткової накладної від 06.02.2018 р. № 26 на суму 1 968 000,00 грн. з ПДВ.

16.11.2017 р. між позивачем (в якості покупця) та ТОВ "ЖСК Прометей"" (в якості постачальника) був укладений письмовий договір поставки № 45к/2017, предметом якого є передача у власність продукції виробничо-технічного призначення (матеріалів для виготовлення та ремонту контрольно-вимірювального обладнання) на суму 222 480,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 37 080,00 грн.

На момент укладення згаданого правочину сторони мали правоздатність і дієздатність юридичних осіб, що підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Від імені сторін правочин було укладено повноважними особами, а саме: від позивача - директором, від контрагента - директором.

Потреба в укладенні згаданого правочину була обумовлена необхідністю закупівлі матеріалів для виробничої діяльності позивача.

В межах згаданого правочину були проведені господарські операції з фактичної передачі товару, які оформлені видатковою накладною від 20.12.2017 р. №02/2017 на суму 222 480,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 37 080,00 грн., податковою накладною від 20.12.2017 р. № 2 на суму 222 480,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 37 080,00 грн.

Фізичне переміщення товару підтверджується товарно-транспортною накладною від 20.12.2017 р. №20/12/17 на суму 222 480,00 грн. та подорожним листом службового легкового автомобіля від 20.12.2017 р. № 9751/101.

Фактичне надходження товару в розпорядження позивача підтверджується даними журналу-ордеру і відомостей по рахунку 20 "Виробничі запаси" від 20.12.2017 р. № 3-003467 на суму 185 400,00 грн.

Зобов'язання по оплаті вартості придбаного товару були виконані позивачем шляхом перерахування грошових коштів платіжними дорученнями від 21.02.2018 р. №2210 на суму 100 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 16 666,67 грн., від 22.02.2018 р. № 3295 на суму 50 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 8 333,33 грн., від 23.02.2018 р. № 3298 на суму 40 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 6 666,67 грн., від 26.02.2018 р. № 2214 на суму 45 000,00 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 8 333,33 грн.

Стан розрахунків відображений в журналі-ордері і відомості по рахунку 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками".

Заборгованість за зазначеними господарськими операціями по цьому договору між ПРАТ "Енергооблік" та ТОВ "ЖСК Прометей" відсутня.

В подальшому придбаний товар було використано позивачем при організації власної господарської діяльності, а саме задіяний у виробництві, що підтверджується калькуляціями від 13.04.2018 р. №Э-56569710, від 26.04.2018 р. №Э-56569677, від08.05.2018 р. № Э-56569943, від 18.05.2018 р. № Э-56570003.

Продукція, при виробництві якої були використані придбанні матеріали, була реалізована багатьом підприємствам, зокрема:

ПАТ "Укрнафта", м. Київ, код 00135390. Поставка вимірювального обладнання згідно договору від 22.12.2017 р. № 04.3/1335-МТР та видаткових накладних від 13.04.2018 р. №61 на суму 390 000,00 грн. з ПДВ, від 08.05.2018 р. №74 на суму 193 200,00 грн. з ПДВ.

ТОВ "ПК Энергоучет", Бєлгородська обл., РФ. Поставка ультразвукового лічильнику газу, ультразвукових лічильників рідини, комплектів для зборки ультразвукових лічильників газу та рідини згідно контракту від 24.04.2018 р. № 125/Р та вантажної митної декларації від 26.04.2018 р. на суму 1 889 700,00 російських рублів.

Суд зазначає, що відповідно до приписів п.198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:

а) придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх ввезенні на митну територію України) та послуг;

б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України;

в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та у разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;

г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Пунктом 198.2 ст. 198 визначено, що датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Також, згідно з п. 198.3 ст. 198 ПКУ податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст.39 цього кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 ст.193, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Суд вказує, що відповідно до п. 200.1. ст.200 Податкового Кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Згідно вимог п.200.2. ст.200 вказаного Кодексу при позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом.

Також п.200.3. ст.200 ПК України встановлено, що при від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу - зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Таким чином, проаналізувавши наведені норми діючого законодавства, дослідивши надані до справи матеріали, суд приходить до висновку про неправомірне винесення податкових повідомлень - рішень.

Суд зазначає, що згідно з вимогами ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з ме тою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтер есів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів влад них повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень тау спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім фор мам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, протягом розумного строку.

Статтею 6 Кодексу адміністративного судочинства визначено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Таким чином, проаналізувавши наведене, суд вважає за необхідне вказати, що позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені нормативно та документально, а тому є такими, що підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Приватного акціонерного товариства "ЕНЕРГООБЛІК" (вул. Мала Панасівська, буд. 1,м. Харків,61052, код ЄДРПОУ 24662711) до Головного управління ДФС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 39599198) про визнання незаконними та скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити.

Визнати незаконними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 15.06.2018 року № 00001191411 та №00001201411.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління ДФС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 39599198) на користь Приватного акціонерного товариства "ЕНЕРГООБЛІК" (вул. Мала Панасівська, буд. 1, м. Харків, 61052, код ЄДРПОУ 24662711) сплачений судовий збір в сумі 6238 (шість тисяч двісті тридцять вісім) грн. 74 коп.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі безпосередньо до Харківського апеляційного адміністративного суду апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня вручення повного рішення суду у відповідності до ст. 295 цього Кодексу.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Рішення у повному обсязі складено 07 серпня 2018 року.

Суддя Зінченко А.В.

Дата ухвалення рішення02.08.2018
Оприлюднено08.08.2018
Номер документу75727932
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання незаконними та скасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —820/5094/18

Ухвала від 31.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 18.12.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Постанова від 18.12.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 30.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 30.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 24.10.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Зеленський В.В.

Ухвала від 08.10.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Зеленський В.В.

Ухвала від 19.09.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Зеленський В.В.

Ухвала від 02.08.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

Рішення від 02.08.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні