Рішення
від 02.05.2018 по справі 804/1554/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 травня 2018 року Справа № 804/1554/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Турлакової Н. В. розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом керівника Синельниківської місцевої прокуратури Дніпропетровської області до Синельниківської міської ради Дніпропетровської області, треті особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Синельниківське міське комунальне підприємство Житлово-експлуатаційна контора-1 , Синельниківське міське комунальне підприємство Житлово-експлуатаційна контора-2 , Відділ освіти Синельниківської міської ради Дніпропетровської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ :

Керівник Синельниківської місцевої прокуратури Дніпропетровської області звернулась до суду із адміністративним позовом до Синельниківської міської ради Дніпропетровської області, треті особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Синельниківське міське комунальне підприємство Житлово-експлуатаційна контора-1 , Синельниківське міське комунальне підприємство Житлово-експлуатаційна контора-2 , Відділ освіти Синельниківської міської ради Дніпропетровської області в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Синельниківської міської ради Дніпропетровської області з питання незатвердження планів інвентаризації та паспортизації об'єктів благоустрою населення (їх частини), а саме дитячих майданчиків, які розташовані на прибудинкових територіях та території навчальних закладів у м.Синельникове;

- зобов'язати Синельниківську міську раду Дніпропетровської області вчинити дії по розробленню та затвердженню планів технічної інвентаризації та паспортизації дитячих майданчиків, які розташовані на прибудинкових територіях та території навчальних закладів м.Синельникове.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що під час вивчення стану законності з питань дотримання законодавства України щодо благоустрою населених пунктів виявлено ряд порушень в частині проведення технічної інвентаризації та паспортизації дитячих майданчиків, що розташовані на території м.Синельникове Дніпропетровської області, а саме розташовано 19 дитячих майданчиків, які перебувають на балансі відділу освіти Синельниківської міської ради , Синельниківського комунального підприємства Житлово-експлуатаційна контора - 1 , Синельниківського комунального підприємства Житлово-експлуатаційна контора - 2 які негативно впливають на організацію належного утримання та раціонального використання територій, будівель та інженерних споруд, та можуть призвести, у разі їх не усунення, до настання тяжких наслідків для життя та здоров'я дітей. На вказані дитячі майданчики відсутні паспорти та план технічної інвентаризації. Позивач зазначає, що відповідачем, не вжито заходів щодо проведення технічної інвентаризації та паспортизації вказаних майданчиків, що становить загрозу прав дітей на життя, охорону здоров'я, та порушує вимоги Закону України Про благоустрій населених пунктів . Позивач вважає, що вказані порушення свідчать про бездіяльність з боку Синельниківської міської ради Дніпропетровської області всупереч вимогам Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та Закону України Про благоустрій населених пунктів .

Від відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву в якому зазначено, що зазначене в позові ствердження щодо не затвердження відповідних планів інвентаризації є безпідставним. Затвердження планів інвентаризації не могло бути здійснено у зв'язку з відсутністю ініціативи щодо подачі вищезазначених планів на затвердження міській раді зі сторони балансоутримувача. Також Синельниківською міською радою було прийнято рішення Про внесення змін до Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях міста Синельникове , тому викладені в позові позивачем факти, стосовно бездіяльності відповідача щодо затвердження правил і заходів благоустрою населеного пункту є недостовірною інформацією.

У відповіді на відзив від 23.04.2018р. позивач зазначив, що СМКП ЖЕК-1 , СМКП ЖЕК-2 , відділ освіти Синельниківської міської ради лише балансоутримувачі дитячих майданчиків, а їх власником є Синельниківська міська рада Дніпропетровської області. Синельниківська міська рада Дніпропетровської області за весь час перебування вказаних дитячих майданчиків на балансі відділу освіти Синельниківської міської ради, СМКП Житлово-експлуатаційна контора - 1 та СМКП Житлово-експлуатаційна контора - 2 не затвердила плани інвентаризації та паспортизації цих об'єктів благоустрою населення.

Ухвалою суду від 02.03.2018 року відкрито провадження у справі та згідно ч.2 ст.257 КАС України ухвалено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Дослідивши чинне законодавство та матеріали справи, суд доходить наступних висновків.

Судом встановлено, що Синельниківською місцевою прокуратурою в ході вивчення стану дотримання вимог чинного законодавства у сфері благоустрою населених пунктів встановлено, що у м. Синельникове Дніпропетровської області розташовано 19 дитячих майданчиків, які перебувають на балансі відділу освіти Синельниківської міської ради , Синельниківського комунального підприємства Житлово-експлуатаційна контора - 1 , Синельниківського комунального підприємства Житлово-експлуатаційна контора - 2 .

Зокрема, на балансі відділу освіти Синельниківської міської ради перебуває 6 дитячих майданчиків, а саме:

1) вул.Богми, 5 (дитячий навчальний заклад № 3);

2) вул.Горького, 68 (дитячий навчальний заклад № 8);

3) вул.Воїнів Афганців, 5 (навчально-виробничий комплекс/сад);

4) вул.Музична, 29а (загально-навчальний заклад № 5);

5) вул.Козацька, 44 (загально-навчальний заклад № 6);

6) вул.Воїнів Афганців, 5 (навчально-виховний комплекс).

На балансі СМКП ЖЕК-1 перебуває 7 дитячих майданчиків, а саме:

1) вул. М. Коцюбинського, 194 - взятий на баланс 01.06.2011;

2) вул. Центральна, 183 - взятий на баланс 20.08.2012;

3) вул. Ковпака, 23 - взятий на баланс 31.12.2012;

4) вул. Гуржуанська - взятий на баланс 20.09.2013;

5) вул. Центральна, 181 - взятий на баланс 31.10.2013;

6) вул. Чехова, 6 - взятий на баланс 31.06.2014;

7) вул. Тітова, дитячий майданчик Дружба-Достик - взятий на баланс 23.03.2015.

На балансі СМКП ЖЕК-2 перебуває 6 дитячих майданчиків, а саме:

1) вул. Миру, 40 - взятий на баланс 30.06.2011;

2) вул. Миру, 26 - взятий на баланс 01.11.2013;

3) вул. Миру, 45 - взятий на баланс 29.01.2015;

4) вул. Миру, 60 - взятий на баланс 31.03.2015;

5) вул. Миру, 6 - взятий на баланс 31.03.2015;

6) вул. Миру, 7 - взятий на баланс 31.03.2015.

На запити Синельниківської місцевої прокуратури щодо стану інвентаризації та паспортизації дитячих майданчиків на території міста Синельникове (№ 01/85-1590вих17 від 19.07.2017, № 01/85-2029вих17 від 15.09.2017, № 01/81-319вих18 від 06.02.2018) Синельниківською міською радою надано лише перелік дитячих майданчиків та копії інвентарних карток на дитячі майданчики. Також вказано, що паспортизація дитячих майданчиків не проводилася, листи №01-23/2573 від 24.07.2017, №01-23/3543 від 26.09.2017, №01-23/507 від 09.02.2017, копії яких наявні в матеріалах справи.

Вирішуючи спір по суті, суд зазначає, відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Питання, вирішення яких віднесено до виключної компетенції сільської, селищної, міської ради передбачені у статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР.

Відповідно до пункту 44 частини першої цієї статті виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання щодо встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до підпункту 7 пункту а частини 1 статті 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема: організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

Благоустроєм населених пунктів, відповідно до визначення, закріпленого у статті 1 Закону України Про благоустрій населених пунктів від 6 вересня 2005 року № 2807-IV є комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

Під заходами з благоустрою населених пунктів, відповідно до цієї ж статті, слід розуміти роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об'єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання.

Згідно з частиною першою статті 2 Закону № 2807-IV благоустрій населених пунктів передбачає: розроблення і здійснення ефективних і комплексних заходів з утримання територій населених пунктів у належному стані, їх санітарного очищення, збереження об'єктів загального користування, а також природних ландшафтів, інших природних комплексів і об'єктів; організацію належного утримання та раціонального використання територій, будівель, інженерних споруд та об'єктів рекреаційного, природоохоронного, оздоровчого, історико-культурного та іншого призначення; створення умов для реалізації прав та виконання обов'язків суб'єктами у сфері благоустрою населених пунктів.

Відповідно до частини першої статті 10 Закону № 2807-IV до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить, зокрема, затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів, затвердження правил благоустрою територій населених пунктів, створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб), визначення на конкурсних засадах підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об'єктів благоустрою.

За змістом пунктів 1, 2 частини першої статті 13 Закону № 2807-IV об'єктами благоустрою населених пунктів, серед іншого, є території загального користування та прибудинкові території.

Відповідно до частини 3 статті 15 Закону № 2807-IV орган державної влади або орган місцевого самоврядування за поданням підприємства чи балансоутримувача щорічно затверджує заходи з утримання та ремонту об'єкта благоустрою державної або комунальної власності на наступний рік та передбачає кошти на виконання цих заходів. Орган державної влади та орган місцевого самоврядування, підприємство та балансоутримувач несуть відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі.

Пунктом 5 частини другої статті 18 Закону № 2807-IV передбачено, що підприємства, установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані проводити згідно з планами, затвердженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, інвентаризацію та паспортизацію закріплених за ними об'єктів благоустрою (їх частин), що здійснюються у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

Відповідно до частин першої, другої статті 20 Закону № 2807-IV організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Благоустрій здійснюється в обов'язковому порядку на всій території населеного пункту (села, селища, міста).

Елементами (частинами) об'єктів благоустрою, відповідно до пункту 8 частини першої статті 21 Закону № 2807-IV, є обладнання (елементи) дитячих, спортивних та інших майданчиків.

На виконання положень статті 18 Закону № 2807-IV Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України наказом від 29 жовтня 2012 року № 550 затвердило Інструкцію з проведення технічної інвентаризації та паспортизації об'єктів благоустрою населених пунктів (далі - Інструкція № 550).

Згідно з пунктом 1.3 Інструкції № 550 під паспортизацією об'єктів благоустрою слід розуміти складання технічних паспортів об'єктів благоустрою за результатами їх інвентаризації; під технічною інвентаризацією об'єктів благоустрою - сукупність заходів з обстеження, спрямованих на підтвердження наявності об'єктів нерухомого майна, елементів благоустрою та оцінку їх технічного стану, а також наявності інженерних мереж на об'єкті благоустрою.

Відповідно до пункту 1.4 Інструкції № 550 технічна інвентаризація та паспортизація об'єктів благоустрою проводяться власником, балансоутримувачем або виконавцем на підставі договору із замовником або самостійно.

Пунктом 1.5 Інструкції № 550 передбачено, що технічна інвентаризація об'єктів благоустрою може бути плановою або позаплановою. Планова технічна інвентаризація повинна проводитись згідно з планами, затвердженими органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

Згідно з пунктом 1.6. Інструкції № 550 на підставі матеріалів технічної інвентаризації об'єктів благоустрою на кожний об'єкт благоустрою складається інвентаризаційна справа згідно з додатком 1 до цієї Інструкції. Склад інвентаризаційної справи визначається відповідно до опису інвентаризаційної справи, наведеного в додатку 2 до цієї Інструкції.

Пунктом 3.1. Інструкції № 550 передбачено, що на основі проведеної інвентаризації об'єкта благоустрою складається його технічний паспорт за зразком, наведеним у додатку 5 до цієї Інструкції (далі - технічний паспорт), який затверджується власником (балансоутримувачем) цього об'єкта благоустрою та підписується представником виконавця. Технічний паспорт долучається до матеріалів інвентаризаційної справи.

Беручи до уваги наведене вище, суд дійшов висновку про те, що організацію благоустрою території міста Синельникове повинна забезпечувати Міська рада, до компетенції якої віднесено, зокрема, затвердження правил і заходів благоустрою населеного пункту.

Для підтримання об'єктів благоустрою у належному стані Закон № 2807-IV зобов'язує, зокрема, підприємства, установи, організації у сфері благоустрою населених пунктів проводити їх планову інвентаризацію та паспортизацію. Однією з необхідних умов для належного виконання цього обов'язку є наявність затвердженого плану проведення таких заходів з благоустрою населеного пункту.

За змістом наведених вище положень Закону № 2807-IV та прийнятої на його виконання Інструкції № 550, затвердження планів інвентаризації та паспортизації об'єктів благоустрою у м.Синельникове є компетенцією Міської ради.

Аналогічна правова позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України у справі за №К/800/11809/16 від 27.07.2016 року.

У зв'язку із зазначеним, суд не приймає до уваги доводи відповідача про те, що він є неналежним відповідачем, оскільки питання прийняття на баланс, інвентаризації та паспортизації об'єктів благоустрою не відносяться до компетенції представницького органу місцевого самоврядування.

Як свідчать матеріали справи та не заперечується відповідачем, у м. Синельникове Дніпропетровської області розташовано 19 дитячих майданчиків, які перебувають на балансі відділу освіти Синельниківської міської ради , Синельниківського комунального підприємства Житлово-експлуатаційна контора - 1 ,Синельниківського комунального підприємства Житлово-експлуатаційна контора - 2 , що підтверджується Інвентарними картками обліку об'єкта основних засобів, копії яких наявні в матеріалах справи.

Зокрема, на балансі відділу освіти Синельниківської міської ради перебуває 6 дитячих майданчиків, а саме: 1) вул.Богми, 5 (дитячий навчальний заклад № 3); 2) вул.Горького, 68 (дитячий навчальний заклад № 8); 3) вул.Воїнів Афганців, 5 (навчально-виробничий комплекс/сад); 4) вул.Музична, 29а (загально-навчальний заклад № 5); 5) вул.Козацька, 44 (загально-навчальний заклад № 6); 6) вул.Воїнів Афганців, 5 (навчально-виховний комплекс).

На балансі СМКП ЖЕК-1 перебуває 7 дитячих майданчиків, а саме: 1) вул. М. Коцюбинського, 194 - взятий на баланс 01.06.2011; 2) вул. Центральна, 183 - взятий на баланс 20.08.2012; 3) вул. Ковпака, 23 - взятий на баланс 31.12.2012; 4) вул. Гуржуанська - взятий на баланс 20.09.2013; 5) вул. Центральна, 181 - взятий на баланс 31.10.2013; 6) вул. Чехова, 6 - взятий на баланс 31.06.2014; 7) вул. Тітова, дитячий майданчик Дружба-Достик - взятий на баланс 23.03.2015.

На балансі СМКП ЖЕК-2 перебуває 6 дитячих майданчиків, а саме: 1) вул. Миру, 40 - взятий на баланс 30.06.2011; 2) вул. Миру, 26 - взятий на баланс 01.11.2013; 3) вул. Миру, 45 - взятий на баланс 29.01.2015; 4) вул. Миру, 60 - взятий на баланс 31.03.2015; 5) вул. Миру, 6 - взятий на баланс 31.03.2015; 6) вул. Миру, 7 - взятий на баланс 31.03.2015.

Однак, в порушення вимог вищевказаного законодавства Синельниківська міська рада Дніпропетровської області не прийняла рішення про затвердження планів проведення технічної інвентаризації та паспортизації дитячих майданчиків, що підтверджується листом Синельниківської міської ради Дніпропетровської області №01-23/3543 від 26.09.2017р.

Відповідачем не надано, а судом не встановлено фактичного затвердження Синельниківською міською радою планів інвентаризації вищевказаних об'єктів благоустрою, а саме дитячих майданчиків, які розміщені на території міста Синельникове, та проведення їх паспортизації до моменту звернення прокурора з даним позовом до суду та відкриття провадження у справі.

Для підтримання об'єктів благоустрою у належному стані Закон № 2807-IV зобов'язує, зокрема, підприємства, установи, організації у сфері благоустрою населених пунктів проводити їх планову інвентаризацію та паспортизацію. Однією з необхідних умов для належного виконання цього обов'язку є наявність затвердженого плану проведення таких заходів з благоустрою населеного пункту.

Відсутність затверджених планів технічної інвентаризації та паспортизації об'єктів благоустрою, як вірно зазначено прокуратурою, позбавляє можливості підприємств, установ та організацій у сфері благоустрою здійснювати заходи щодо належного утримання об'єктів благоустрою (дитячих майданчиків), що в свою чергу, може призвести до тяжких наслідків або шкоди дітям.

Частиною 2 статті 6 Закону України Про охорону дитинства передбачено, що держава гарантує дитині право на охорону здоров'я, безоплатну кваліфіковану медичну допомогу в державних і комунальних закладах охорони здоров'я, сприяє створенню безпечних умов для життя і здорового розвитку дитини, раціонального харчування, формуванню навичок здорового способу життя.

Таким чином, встановлена бездіяльність відповідача щодо не затвердження відповідних планів інвентаризації та паспортизації об'єктів благоустрою - дитячих майданчиків має наслідком порушення права дітей м.Синельникове на безпечні умови життя і здорового розвитку, отримання можливостей для культурної і творчої діяльності, дозвілля і відпочинку.

Також суд вважає за необхідне зазначити, що за приписами п.10 ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України одним з критеріїв правомірності рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень є своєчасність прийнятих рішень та вчинених дій.

Як зазначено вище, всі об'єкти благоустрою, вказані в позові, були прийняті в експлуатацію в 2011-2015 роках. При цьому, рішення (дії) відповідачем з приводу проведення інвентаризації та паспортизації таких об'єктів впродовж кількох років не приймалися (не вживалися).

При цьому, суд звертає увагу, що інвентарні картки дитячих майданчиків, копії яких наявні в матеріалах справи, не є належними інвентаризаційними документами в розумінні Інструкції від 29.10.2012 № 550.

Відповідно до вищевказаної Інструкції належним підтвердженням проведення інвентаризації та паспортизації об'єкту благоустрою є інвентаризаційна справа складена згідно з додатком 1, а також складений на її основі технічний паспорт за зразком, наведеним у додатку 5 Інструкції.

Згідно п.3 ч.1 ст.129 Конституції України однією із основних засад судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 1 ст. 72 КАС України визначено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Водночас, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. (ст. 90 КАС України).

Таким чином, відповідач належними та допустимими доказами не підтвердив правомірності своєї поведінки у спірних правовідносинах. Доводи позивача про допущену відповідачем бездіяльність ґрунтуються на матеріальному законі та в повній мірі підтверджені матеріалами справи. Таким чином, позовна вимога про визнання бездіяльності протиправною підлягає задоволенню.

Оскільки відповідачем не вчинено необхідних дій по затвердженню планів інвентаризації та паспортизації об'єктів благоустрою населення (їх частини), а саме дев'ятнадцяти дитячих майданчиків, зазначених у позові, суд вважає необхідним зобов'язати Синельниківську міську раду вчинити зазначені дії у відповідності до вимог закону. Відтак, позов в цій частині вимог також слід задовольнити.

Таким чином, суд приходить до висновку, що відповідачем правомірність своїх дій не доведена, а позовні вимоги керівника Синельниківської місцевої прокуратури Дніпропетровської області обґрунтовані, документально підтверджені, відповідають чинному законодавству, отже підлягають задоволенню.

Згідно ч.2 ст.139 КАС України, при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведення експертизи.

У зв'язку з чим, підстави для розподілу судових витрат відповідно до ст.139 КАС України відсутні.

Керуючись ст.ст.241-250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов керівника Синельниківської місцевої прокуратури Дніпропетровської області (52500, Дніпропетровська обл., м.Синельниково, вул.Музична, 32) до Синельниківської міської ради Дніпропетровської області (52500, Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул.Каштанова, 14, ЄДРПОУ 34195542), треті особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Синельниківське міське комунальне підприємство Житлово-експлуатаційна контора-1 (52500, Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул.Виконкомівська, 52, ЄДРПОУ 31802678), Синельниківське міське комунальне підприємство Житлово-експлуатаційна контора-2 (52500, Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул.Миру, 34, ЄДРПОУ 31802657), Відділ освіти Синельниківської міської ради Дніпропетровської області (52500, Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул.Виконкомівська, 30, ЄДРПОУ 02124775) про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Синельниківської міської ради Дніпропетровської області щодо незатвердження планів інвентаризації та паспортизації об'єктів благоустрою населення (їх частини), а саме дитячих майданчиків, які розташовані на прибудинкових територіях та територіях навчальних закладів у м.Синельникове.

Зобов'язати Синельниківську міську раду Дніпропетровської області вчинити дії по розробленню та затвердженню планів технічної інвентаризації та паспортизації дитячих майданчиків, які розташовані на прибудинкових територіях та територіях навчальних закладів м.Синельникове.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Н.В. Турлакова

Дата ухвалення рішення02.05.2018
Оприлюднено14.08.2018
Номер документу75827939
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною бездіяльність та зобов'язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —804/1554/18

Рішення від 02.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Ухвала від 02.03.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні