Рішення
від 03.08.2018 по справі 464/2554/17
СИХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 464/2554/17

пр.№ 2-а/464/19/18

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31.07.2018 м.Львів

Сихівський районний суд м. Львова

в складі: головуючого-судді Мички Б.Р.

секретар судового засідання Комарницька Р.В..

з участю: представника позивача ОСОБА_1,

представника позивача ОСОБА_2,

представника відповідача ОСОБА_3,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу №464/2554/17 за позовом ОСОБА_4 до ОСОБА_5 управління Пенсійного фонду України у Львівській області, третя особа Приватне підприємство Астро , про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити дії,

в с т а н о в и в :

Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому після уточнення позовних вимог просить: визнати протиправними дії відповідача щодо відмови у призначенні йому пенсії за віком на пільгових умовах за списком № 1 відповідно до пункту а статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення ;зобов'язати відповідача призначити йому пенсію за віком на пільгових умовах за списком №1 відповідно до пункту а статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення з 30.03.2016 року як особі, що здобула необхідний пільговий стаж. В обґрунтування позовних вимог покликається на те, що досягнувши п'ятидесятирічного віку, 09.12.2016 звернувся із заявою про призначення пенсії до Управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова, оскільки працював в особливо шкідливих умовах праці ливарником з 20.02.1987 до 01.07.2002, на Львівському ремонтно-механічному та ливарному заводі, згодом Дочірньому підприємстві "Львівський експериментальний ремонтно-механічний завод" Акціонерного товариства закритого типу «Проектно-будівельне об'єднання "Львівміськбуд", який на даний час належить Приватному підприємству "Астро". Вказує, що на момент подачі заяви про призначення пенсії за віком на пільгових умовах за списком № 1 загальний страховий стаж складав більше 26 років, з них 15 років на роботах з особливо шкідливими і важкими умовами праці. Зазначає, що управлінням Пенсійного фонду України в Галицькому районі м.Львова було неправомірно відмовлено йому у призначенні пенсії за віком на пільгових умовах за Списком №1 при досягненні ним віку 50 років. А відтак, просить позов задовольнити у повному обсязі.

Ухвалою Сихівського районного суду м.Львова від 18.04.2017 відкрито скорочене провадження у справі та постановлено здійснювати її розгляд судом у складі судді Мички Б.Р. одноособово.

Ухвалою Сихівського районного суду м.Львова від 03.05.2017 постановлено призначити справу до судового розгляду у відкритому судовому засіданні з викликом осіб, які беруть участь у справі.

Ухвалою суду, постановленою без виходу до нарадчої кімнати, від 23.05.2017 залучено до участі в справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Приватне підприємство Астро .

Ухвалою суду від 18.04.2018 замінено відповідача по справі Галицьке об'єднане управління Пенсійного фонду України м.Львова на його правонаступника Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області.

Ухвалою суду від 31.07.2018 позовну заяву ОСОБА_4 до ОСОБА_5 управління Пенсійного фонду України у Львівській області, третя особа Приватне підприємство Астро , про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити дії в частині позовних вимог з 30 березня 2016 року по 13 жовтня 2016 року включнозалишено без розгляду.

Представники позивача ОСОБА_4 - ОСОБА_1 та ОСОБА_2 у судовому засіданні уточнені позовні вимоги підтримали у повному обсязі, надали пояснення, аналогічні викладеним у адміністративному позові.

Представник відповідача ОСОБА_5 управління Пенсійного фонду України у Львівській області - ОСОБА_3 щодо задоволення позову заперечила у повному обсязі, з підстав, зазначених у запереченнях та відзиві на адміністративний позов. Зокрема зазначила, що необхідними умовами для призначення пенсії за віком на пільгових умовах є: відрацювання повного робочого дня на роботах зі шкідливими і важкими умовами праці; наявність таких робіт у відповідних Списках, затверджених постановою Кабінету Міністрів України; досягнення відповідного віку; здобуття відповідної кількості років загального стажу роботи; здобуття відповідної кількості років пільгового стажу роботи; дійсна атестація робочого місця. Однак позивачем не надано відповідачу уточнюючу довідку та відомості про атестацію робочого місця, як і не надано відповідей Приватним підприємством Астро на запити відповідача щодо підтвердження належними документами пільгового стажу. А відтак, у відповідача були відсутніми підстави для прийняття іншого рішення, ніж відмова у призначенні пенсії за віком на пільгових умовах.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, приватного підприємства Астро у судове засідання, призначене на 31.07.2018, повторно не з'явився, хоча про дату, час та місце розгляду справи був повідомленим належним чином, а відтак суд вважає за можливе проводити розгляд справи за його відсутності.

З'ясувавши обставини, на які посилаються учасники справи як на підставу своїх вимог і заперечень, заслухавши показання свідків, та дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, суд дійшов до наступного висновку з огляду на таке.

Судом встановлено, що позивач з 20.02.1987 року по 21.05.2003 року працював ливарником на Львівському ремонтно-механічному та ливарному заводі, згодом Дочірнє підприємство "Львівський експериментальний ремонтно-механічний завод" Акціонерного товариства закритого типу Проектно-будівельне об'єднання "Львівміськбуд", а згодом у Приватному підприємстві «Астро» що стверджується записами у трудовій книжці, копією особистої карточки типової міжвідомчої форми Т-2; копією наказу про переведення на посаду ливарника другого розряду з оплатою праці для робітників, зайнятих на роботах з важкими та шкідливими умовами праці № 28-к від 20.02.1987 року; копіями наказів про надання чергових відпусток за № 167-к від 30.09.1987 року (із вказівкою 27 робочих днів, в тому числі 12 робочих днів за шкідливість роботи), № 163-к від 30.06.1988 року (із вказівкою 28 робочих днів, в тому числі 12 робочих днів за шкідливість роботи), № 44-к від 24.02.1989 року (строком на 27 робочих днів в тому числі 12 днів за шкідливість робіт), № 102-к від 25.05.1990 року, № 72-к від 05.05.1991 року, № 95-к 29.07.1992 року, № 95-к від 19.07.1993 року, № 82-к від 28.07.1994 року, № 78-к від 27.06.1995 року, № 59-к від 17.06.1996 року, № 95-к від 16.10.1997 року; довідкою з Державного архіву Львівської області № В-975 від 28.03.2016 року про нарахування заробітної плати за період 1990-1999 років; довідкою з Державного архіву Львівської області від 17.06.2016 року № В-14869 про кількість відпрацьованих днів і годин на протязі 1992-1999 років на підставі відомостей нарахування заробітку; копією наказу про затвердження переліку робочих місць, професій і посад, які мають право на пільгове пенсійне забезпечення № 26 від 18.04.1997 року; особовою карткою від 20.10.1986 року; довідкою ПП «Астро» від 05.03.2018 року № 12; карткою умов праці ПП «Астро» .

Як вбачається із матеріалів справи атестація робочого місця позивача підтверджується наказом від 28.04.1997 року № 26, умови праці в ПП «Астро» - карткою умов праці, у решті щодо атестації відомості відсутні.

Відповідно до довідки № 03.2-09/573 від 01.04.2016 року, виданої ОСОБА_5 управлінням статистики у Львівській області Дочірнє підприємство Акціонерного товариства закритого типу Проектно-будівельне об'єднання Львівміськбуд Львівський експериментальний ремонтно-механічний завод вилучено з ЄДРПОУ.

За змістом Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №21848081 від 07.04.2016, відомості щодо Дочірнього підприємства Акціонерного товариства закритого типу Проектно-будівельне об'єднання Львівміськбуд Львівський експериментальний ремонтно-механічний завод не знайдені.

09.12.2016 позивач звернувся до відповідача із заявою про призначення пенсії.

06.03.2017 року за № 3832/0312 Управлінням Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова, правонаступником якого є відповідач, щодо позивача прийнято рішення про відмову у призначенні пенсії з покликанням на відсутність правових підстав (умов) для призначення заявнику пенсії за віком відповідно до пункту "а" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", оскільки згідно записів у трудовій книжці заявник з 20.02.1987 до 01.07.2002 працював ливарником 2-го та 3-го розрядів у Львівському ремонтно-механічному та ливарному заводі (згодом Дочірнє підприємство АТЗТ "ПБО "Львівміськбуд "Львівський експериментальний ремонтно-механічний завод", на сьогоднішній день ПП "Астро"), однак таких записів у трудовій книжці на думку відповідача є недостатньо, а уточнюючої довідки згідно п. 20 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 року № 637, заявником надано не було. Окрім того не надано інших документів, які б стверджували підстави для призначення пенсії.

Згідно з копіями витягів зі Статуту ПП «Астро» від 10.05.1995 року; копіями змін до Статуту ПП «Астро» від 31.12.1999 року; копіями змін до Статуту ПП «Астро» від 30.01.2002 року; копіями змін до Статуту ПП «Астро» від 01.10.2003 року; копіями змін до Статуту ПП «Астро» від 01.12.2003 року; копіями змін до Статуту ПП «Астро» від 22.11.2012 року та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців правонаступництво Приватного підприємства «Астро» щодо Дочірнього підприємства АТЗТ "ПБО "Львівміськбуд» "Львівський експериментальний ремонтно-механічний завод" не підтверджується.

Згідно ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Статтею 46 Конституції України передбачено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Згідно з п. 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком № 1 та на інших роботах зі шкідливими і важкими умовами праці за Списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди. До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди цим особам пенсії призначаються органами Пенсійного фонду за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України Про пенсійне забезпечення .

Пунктом а ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" передбачено, що на пільгових умовах мають право на пенсію за віком, незалежно від місця останньої роботи працівники, зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці, - за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України, і за результатами атестації робочих місць - після досягнення 50 років і при стажі роботи не менше 25 років у чоловіків, з них не менше 10 років на зазначених роботах, і не менше 20 років у жінок, з них не менше 7 років 6 місяців на зазначених роботах.

Працівникам, які не мають стажу роботи із шкідливими і важкими умовами праці, передбаченого абзацом першим цього пункту, але мають не менше половини стажу на зазначених роботах, за наявності передбаченого загального стажу роботи пенсії за віком на пільгових умовах призначаються із зменшенням пенсійного віку, встановленого абзацом першим частини першої статті 26 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , зокрема, чоловікам - на 1 рік за кожний повний рік такої роботи.

Порядок застосування Списків № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах затверджено наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18.11.2005 року № 383 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2005 року за № 1451/11731.

Відповідно до п. 3 цього Порядку при визначенні права на пенсію за віком на пільгових умовах застосовуються Списки, що були чинні в період роботи особи.

При цьому для підтвердження стажу роботи зі шкідливими та важкими умовами праці необхідно подати трудову книжку з оформленими належним чином записами про займану посаду і період виконуваної роботи та виписку із наказу про проведення атестації робочого місця.

Робота у шкідливих умовах після 21 серпня 1992 зараховується до пільгового стажу, якщо право на це підтверджене результатами атестації робочого місця.

За період роботи заявника чинним був список № 1, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.1994 року № 162.

Статтею 62 Закону України Про пенсійне забезпечення передбачено, що основним документом, який підтверджує стаж роботи, є трудова книжка.

Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637.

Відповідно до п. 20 цього Порядку для визначення права на пільгове пенсійне забезпечення приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їхніх правонаступників. Форма довідки затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2006 року № 920. У довідці, зокрема, повинні зазначатись: періоди роботи, що зараховуються до пільгового стажу; професія або посада; характер виконуваної роботи; розділ, підрозділ, пункт, найменування списків або їхні номери, до яких належить цей період роботи; первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видано таку довідку. Пільгові довідки видаються підприємствами, установами, організаціями або їхніми правонаступниками тільки на підставі документів.

Таким чином, за наявності недоліків у трудових книжках, зарахування до пільгового стажу певних періодів роботи можливе у разі надання підприємством відповідної довідки, за умови, що роботодавець не ліквідований та отримання таких відомостей є об'єктивно можливим.

Згідно п. 3.3 розділу ІІІ Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1, орган, що призначає пенсію, надає, зокрема, допомогу особам, що звертаються за призначенням пенсії, щодо одержання відсутніх документів для призначення пенсії.

Однак відповідач, який зобов'язаний надавати допомогу заявникам, жодних доказів свого звернення до юридичної особи, яку вважав правонаступником роботодавця позивача не надав, хоч і покликався в оскаржуваному рішенні на витребування довідки, яка підтверджує особливий характер роботи, у ПП "Астро". Також не з'ясував, чи дійсно третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Приватне підприємство Астро є правонаступником Дочірнього підприємства ЗАТ Проектно-будівельне об'єднання Львівміськбуд , а отже, чи можливо отримати уточнюючу довідку, як на цьому наполягає відповідач.

Згідно п. 18 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637, за відсутності документів про наявний стаж роботи і неможливості одержання їх внаслідок ліквідації підприємства, установи, організації або відсутності архівних даних з інших причин, ніж ті, що зазначені в пункті 17 цієї Постанови, трудовий стаж установлюється на підставі показань не менше двох свідків, які б знали заявника по спільній з ним роботі на одному підприємстві, в установі, організації (в тому числі колгоспі) або в одній системі і мали документи про свою роботу за час, стосовно якого вони підтверджують роботу заявника.

Отже, за відсутності правонаступника та неможливості частково ствердити відомості щодо трудового стажу позивача та інвентаризації робочих місць необхідно було керуватися п. 18 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній.

Відповідно до змісту п. 10 Оглядового листа Вищого адміністративного суду України Про практику застосування законодавства з питань пенсійного забезпечення (за результатами справ, розглянутих Вищим адміністративним судом України у касаційному порядку) від 14.08.2008 № 1406/100/13-08, за відсутності документів про наявний стаж роботи і неможливість одержання їх внаслідок ліквідації підприємства, установи, організації або відсутності архівних даних трудовий стаж установлюється на підставі показань не менше двох свідків, які б знали заявника по спільній роботі на одному підприємстві, в установі, організації (в тому числі колгоспі) або в одній системі і мали документи про свою роботу за час, стосовно якого вони підтверджують роботу заявника.

Так, допитані у судовому засіданні у якості свідків ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, дали суду показання, згідно з якими за весь період їх спільної роботи із позивачем та до звільнення, останній працював повний робочий день ливарником кольорових металів у ливарному цеху з важкими умовами праці. На підтвердження також свідки надали завірені копії своїх трудових книжок.

Атестація робочих місць за умовами праці - це комплексна оцінка всіх факторів виробничого середовища і трудового процесу, супутніх соціально-економічних факторів, що впливають на здоров'я і працездатність працівників в процесі трудової діяльності.

Відповідно до п.п. 1, 2 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 року № 442, атестація робочих місць за умовами праці проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому. Основна мета атестації полягає у регулюванні відносин між власником або уповноваженим ним органом і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах.

Частиною другою п. 4 зазначеного Порядку встановлено, що відповідальність за своєчасне та якісне проведення атестації покладається на керівника підприємства, організації.

Таким чином, законодавцем покладено обов'язок проведення атестації робочих місць на керівників підприємств, а тому її непроведення не може позбавити громадян їх конституційного права на соціальний захист щодо вирішення питань надання пенсій за віком на пільгових умовах відповідно до статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення .

Окрім того, необхідно взяти до уваги, що атестація робочих місць здійснюється на підприємствах, в організаціях та установах незалежно від форм власності і господарювання згідно з Порядком проведення атестації та розробленими на виконання постанови № 442 Методичними рекомендаціями для проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженими постановою Міністерства праці України (надалі - Мінпраці) від 01.09.1992 року № 41 (надалі - Методичні рекомендації).

Згідно пп. 1.5 п. 1 Методичних рекомендацій періодичність проведення атестації робочих місць визначається безпосередньо колективним договором підприємства і проводиться не рідше одного разу на 5 років. Відповідальність за своєчасне та якісне проведення атестації покладається на керівника підприємства чи організації.

Результати атестації використовуються при встановленні пенсій за віком на пільгових умовах, пільг і компенсацій за рахунок підприємств та організацій, обґрунтуванні пропозицій про внесення змін і доповнень до списків № 1 і 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, що дають право на пільгове пенсійне забезпечення, а також для розробки заходів щодо поліпшення умов праці та оздоровлення працюючих.

Згідно п. 3 Порядку застосування Списків № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженого наказом Мінпраці від 18.11.2005 року № 383 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.12.2005 року за № 1451/11731), при визначенні права на пенсію за віком на пільгових умовах застосовуються Списки, що чинні на період роботи особи.

У пункті 4.2 зазначеного Порядку застосування списків йдеться про те, що результати атестації (як вперше проведеної, так і чергової) застосовуються при обчисленні стажу, який дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, впродовж 5 років після затвердження її результатів, за умови, якщо впродовж цього часу на даному підприємстві не змінювались докорінно умови і характер праці (виробництво, робота, робоче місце), що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах. У разі докорінної зміни умов і характеру праці для підтвердження права на пенсію за віком на пільгових умовах має бути проведена позачергова атестація.

Відповідно до висновків Верховного суду України, зазначених у Постанові від 16.09.2014 року у справі № 21-307а14, аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що своєчасно проведена атестація робочих місць за умовами праці є одним із заходів соціального захисту працівників, який має сприяти реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах. Атестація має проводитися у передбачені п. 4 Порядку проведення атестації строки, а відповідальність за своєчасність та якість її проведення покладається на керівника підприємства, організації.

Якщо чергова атестація була проведена з порушенням передбачених п. 4 Порядку проведення атестації строків, а працівник до її проведення виконував роботу, яка дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, цей період його роботи має бути зарахований до пільгового стажу за результатами попередньої атестації.

Згідно ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та основоположних свобод кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру.

За змістом ст. 13 Конвенції про захист прав і основоположних свобод на національному рівні має бути гарантований правовий захист задля реального забезпечення прав і свобод, передбачених цією Конвенцією, коли держава має певну свободу розсуду щодо форм засобів захисту, але, у всякому випадку, забезпечує їх ефективність як на практиці, так і за законом: можливість розглянути вимогу за суттю і надати захист в сенсі запобігання чи припинення подальшого тривання стверджуваного порушення.

Згідно з вимогами Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" пенсія призначається з дня звернення за пенсією, крім таких випадків, коли пенсія призначається з більш раннього строку, зокрема, згідно з п.1 ч.1 ст.45 даного закону пенсія за віком призначається з дня, що настає за днем досягнення пенсійного віку, якщо звернення за пенсією відбулося не пізніше трьох місяців з дня досягнення особою пенсійного віку.

Відповідно до п.1.7 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України 25.11.2005 № 22-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України 07.07.2014 № 13-1) днем звернення за призначенням пенсії вважається день прийняття органом, що призначає пенсію, відповідної заяви.

Як встановлено судом, позивач звернувся до відповідача з заявою про призначення пенсії 09 грудня 2016 року, а відтак відсутні підстави для призначення йому пенсії з 30.03.2016.

Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги підлягають задоволенню в частині визнання протиправними дій ОСОБА_5 управління Пенсійного фонду України у Львівській області щодо відмови у призначенні ОСОБА_4 пенсії за віком на пільгових умовах за списком № 1 відповідно до пункту а статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення тазобов'язання ОСОБА_5 управління Пенсійного фонду України у Львівській областіпризначити ОСОБА_4пенсію за віком на пільгових умовах за списком №1 відповідно до пункту а статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення як особі, що здобула необхідний пільговий стаж, починаючи з 09.12.2016 (день звернення позивача за пенсією).

На підставі статей 3, 46 Конституції України, п.2 Прикінцевих положень Закону України, статтею 45 Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , пункту а статті 13, статті 62 Закону України Про пенсійне забезпечення , та керуючись статтями 2 , 72- 77 , 90 , 241-246 , 250 КАС України , суд,

у х в а л и в :

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправними дії ОСОБА_5 управління Пенсійного фонду України у Львівській області щодо відмови у призначенні ОСОБА_4 пенсії за віком на пільгових умовах за списком № 1 відповідно до пункту а статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення .

Зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській областіпризначити ОСОБА_4пенсію за віком на пільгових умовах за списком №1 відповідно до пункту а статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення з 09.12.2016 року як особі, що здобула необхідний пільговий стаж.

В задоволенні решти вимог - відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_4 за рахунок бюджетних асигнувань суб 'єкта владних повноважень ОСОБА_5 управління Пенсійного фонду України у Львівській області судовий збір в сумі 1344 грн. 80 коп.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом 30 днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення (ст.295 КАС України ). Апеляційна скарга подається з урахуванням Перехідних положень КАС України .

За умовами ст.255 КАС України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Позивач: ОСОБА_4 , реєстраційний номер облікової картки платника податків - 21848081, місце проживання: ІНФОРМАЦІЯ_1.

Відповідач: Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області , код ЄДРПОУ 13814885, місцезнаходження: м.Львів, вул.Митрополита Андрея, 10.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Приватне підприємство Астро , код ЄДРПОУ 23271196, місцезнаходження: м.Львів, вул.Пластова, 6.

Повний текст судового рішення складено 03.08.2018.

Головуючий Б.Р.Мичка

СудСихівський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення03.08.2018
Оприлюднено17.08.2018
Номер документу75905280
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —464/2554/17

Ухвала від 22.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 08.11.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Рішення від 03.08.2018

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Мичка Б. Р.

Ухвала від 31.07.2018

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Мичка Б. Р.

Рішення від 31.07.2018

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Мичка Б. Р.

Ухвала від 18.04.2018

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Мичка Б. Р.

Ухвала від 08.11.2017

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Мичка Б. Р.

Ухвала від 27.09.2017

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Мичка Б. Р.

Ухвала від 03.05.2017

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Мичка Б. Р.

Ухвала від 18.04.2017

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Мичка Б. Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні