Постанова
від 08.08.2018 по справі 819/1976/17
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 серпня 2018 рокуЛьвів№ 876/804/18

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

головуючого судді Судової-Хомюк Н.М.,

суддів: Довгополова О.М., Шинкар Т.І.,

за участі секретаря судового засідання: Гром І.М.,

позивач: не з'явився

представник відповідача : ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області на рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 29 грудня 2017 року (головуючий суддя Шульгача М.П., м. Тернопіль) року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області про визнання протиправною бездіяльності, визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В :

20.11.2017 року ОСОБА_2 (далі позивач, ОСОБА_2) звернувся в суд з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області, в якому просив:

- визнати протиправною бездіяльність службових осіб Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області щодо невиконання рішення Тернопільського окружного адміністративного суду у справі № 819/825/17 від 06 липня 2017 року в частині повторного розгляду у встановленні законодавством України строки клопотання ОСОБА_2 від 12 квітня 2016 року про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення йому земельної ділянки у власність, орієнтованою площею 2,000 га для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населеного пункту на території с. Возилів Бучацького району Тернопільської області.;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області від 04.07.2017 року Ч- 5535/0-2003/6-17 Щодо розгляду клопотання про прийняття наказу ;

- визнати протиправним та скасувати Наказ виконуючого обов'язки начальника Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області ОСОБА_3 Про включення до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення від 29.09.2017 року № 225 в частині включення до переліку ділянок сільськогосподарського призначення державної власності для подальшого продажу їх права оренди на земельних торгах, земельної ділянки кадастровий номер 6121281400:01:001:0708 загальною площею 43.8996 га згідно Додатку № 1.

- визнати протиправним та скасувати п. 7 Наказу виконуючого обов'язки начальника Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області ОСОБА_3 від 02.10.2017 року № 268 Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою та нормативної грошової одиниці про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення ( відновлення) меж земельної ділянки в натурі ( місцевості) сільськогосподарського призначення державної власності для подальшого продажу їх права оренди на земельних торгах, площею 43.8996 га кадастровий номер 6121281400:01:001:0708, яка розташована за межами населеного пункту на території Возилівської сільської ради Бучацького району Тернопільської області із цільовим призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та технічної документації по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що позивач у відповідності до чинного законодавства України звернувся 12 квітня 2017 року та 31 травня 2017 року до Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області із заявою та необхідним пакетом документів про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки орієнтовною площею 2,000 га для ведення особистого селянського господарства за межами населеного пункту на території с. Возилів Бучацького району Тернопільської області з метою реалізації права на безоплатну передачу громадянам України земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в розмірах, визначених ст.121 Земельного кодексу України. Проте, наказом виконуючого обов'язки начальника Головного управління Держгеокадастру в Тернопільській області ОСОБА_3 від 27.09.2017 року № 255 Про включення до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення було включено до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності для подальшого продажу їх права оренди на земельних торгах, земельну ділянку за кадастровим номером 6121281400:01:001:0708 загальною площею 43.8996 га яку позивач мав намір отримати на безоплатній основі у власність в межах норм безоплатної приватизації у порядку ст. 121 ЗК України і про що звернувся з заявою до Головного управління Держгеокадастру в Тернопільській області. Разом з тим, наказом від 02.10.2017 року № 268 Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою та нормативної грошової оцінки п.7 надано дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) сільськогосподарського призначення державної власності для подальшого продажу права оренди на неї на земельних торгах, площею 43.8996 га кадастровий номер 6121281400:01:001:0708, яка розташована за межами населеного пункту на території с. Возилів Бучацького району Тернопільської області із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та технічної документації по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки, яку позивач мав намір отримати на безоплатній основі у власність в межах норм безоплатної приватизації у порядку ст. 121 ЗК України..

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 29.12.2017 року позовні вимоги задоволено частково. Визнано протиправною бездіяльність службових осіб Головного управління Держгеокадастру в Тернопільській області щодо невиконання рішення Тернопільського окружного адміністративного суду у справі № 819/825/17 від 06 липня 2017 року в частині повторного розгляду у встановлені законодавством України строки клопотання ОСОБА_2 від 12 квітня 2017 року про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення йому земельної ділянки у власність, орієнтованою площею 2,000 га для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населеного пункту на території с. Возилів, Бучацького району, Тернопільської області. Визнано протиправним та частково скасовано наказ виконуючого обов'язки начальника Головного управління Держгеокадастру в Тернопільській області ОСОБА_3 Про включення до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення від 27.09.2017 року № 255 в частині включення до переліку ділянок сільськогосподарського призначення державної власності для подальшого продажу їх права оренди на земельних торгах, 2,000 га, що передаються в безоплатну приватну власність ОСОБА_2 виключивши даний розмір із земельної ділянки кадастровий номер 6121281400:01:001:0708, яка розташована за межами населеного пункту на території Возилівської сільської ради, Бучацького району, Тернопільської області. Визнано протиправним та частково скасовано п. 7 наказу виконуючого обов'язки начальника Головного управління Держгеокадастру в Тернопільській області ОСОБА_3 від 02.10.2017 року № 268 Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою та нормативної грошової оцінки в частині ділянки 2,000 га, що передаються в безоплатну приватну власність ОСОБА_2 виключивши даний розмір із земельної ділянки кадастровий номер 6121281400:01:001:0708, яка розташована за межами населеного пункту на території Возилівської сільської ради, Бучацького району, Тернопільської області.

Не погодившись із зазначеним судовим рішенням Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області подало апеляційну скаргу, в якій зазначає, що рішення суду прийняте з порушенням норм процесуального та матеріального права, а висновки суду не відповідають обставинам справи. Просить оскаржуване рішення скасувати та прийняти нове рішення, якою в задоволенні позовних вимог відмовити.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначає, що Головне управління як розпорядник земель сільськогосподарського призначення державної власності є організатором земельних торгів та наділений повноваженнями визначати перелік земельних ділянок державної власності та/або прав наданих, які виставляють на земельні торги а тому оскаржений наказ відповідач прийняв у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому є законним і не підлягає до скасування. Крім того, вказує на те, що на виконання рішення Тернопільського окружного адміністративного суду управлінням підготовлено лист від 28.11.2017 року № 31-19-0.91-8457/2-17 Щодо розгляду клопотання про прийняття наказу , тому вважає безпідставними висновки, щодо не виконання вищезазначеного рішення, а відтак і бездіяльності управління.

Позивачем відзив на апеляційну скаргу не подавався.

Заслухавши суддю - доповідача,обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід задовольнити з наступних підстав.

Так, судом першої інстанції встановлено, матеріалами справи підтверджено, що позивач звернувся 12.04.2017 року із заявою до Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2,000 га за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності, що розташована на території с. Возилів Бучацького району Тернопільської області за межами населеного пункту.

До заяви додано копію паспорта громадянина України, копію ідентифікаційного коду, викопіювання із публічної кадастрової карти та копію посвідчення учасника АТО.

Відповідач листом від 25.04.2017 року 18-19-0.52-3899/2-17 Про надання пропозицій щодо прийняття наказу надіслав клопотання до Золотопотіцької селищної ради Бучацького району Тернопільської області стосовно висловлення позиції органу місцевого самоврядування щодо можливості прийняття наказу про надання дозволу на розроблення позивачем документації із землеустрою, з метою подальшої передачі у власність земельної ділянки за згаданим цільовим призначенням.

05.05.2017 року на адресу Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області надійшла відповідь від 26.04.2017 за № 292 від Золотопотіцької селищної ради Бучацького району Тернопільської області, у якій висловлено заперечення щодо надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність позивачу.

За результатами розгляду клопотання позивача та з урахуванням позиції Золотопотіцької селищної ради Бучацького району Тернопільської області відповідач рішенням від 11.05.2017 № Ч-3588/0-1157/6-17, відмовив позивачу у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою до узгодження даного питання із Золотопотіцькою селищною радою Бучацького району Тернопільської області.

Відмова від 11.05.2017 № Ч-3588/0-1157/6-17 постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 06 липня 2017 року у справі № 819/825/17 визнана протиправною та скасована. Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 12 жовтня 2017 року постанову Тернопільського окружного адміністративного суду від 06 липня 2017 року залишено без змін.

Вказані обставини засвідчують, що судовий розгляд стосовно захисту порушеного права позивача на отримання відповіді на подане письмове звернення завершено 19 жовтня 2017 року, шляхом ухвалення судового рішення, яким підтверджується факт неналежного розгляду заяви ОСОБА_2 від 12.04.2017 року.

За результатом звернення позивача від 31.05.2017 року прийнято рішення від 04.07.2017 року Ч-5535/0-2003/6-17, яким відмовлено ОСОБА_2 у задоволенні клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Вказане рішення від 04.07.2017 року було прийнято до моменту ухвалення судового рішення у справі № 819/825/17 від 06 липня 2017 року.

Задовольняючи адміністративний позов, суд першої інстанції виходив з того, що оскільки ОСОБА_2 звернувся із заявами (клопотаннями) ще 12 квітня 2017 року та 31 травня 2017 року, тобто до прийняття наказів Головним управлінням Держгеокадастру в Тернопільській області № 255 від 27.09.2017 р. та № 268 від 02.10.2017 року та враховуючи те, що Головним управлінням Держгеокадастру в Тернопільській області безпідставно було відмовлено у задоволенні даних заяв (клопотань), позивач мав всі підстави для отримання на безоплатній основі у власність відповідно до ст. 121 ЗК України земельну ділянку в розмірі 2,000 га для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності яка розташована за межами населеного пункту на території с. Возилів, Бучацького району, Тернопільської області та входить до складу земель кадастровий номер 6121281400:01:001:0708.

Суд апеляційної інстанції не погоджується із зазначеними висновками та зазначає наступне.

Як вбачається із матеріалів справи, наказом Головного управління Держгеокадастру в Тернопільській області № 255 від 27.09.2017 року Про включення до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення включено до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності для подальшого продажу їх права оренди на земельних торгах земельну ділянку з кадастровим номером 6121281400:01:001:0708 площею 4,8996 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництв, розташованої на території Возилівської сільської ради Бучацького району в межах території району якої позивач звертався для отримання відповідно до ст. 121 ЗК України земельну ділянку в розмірі 2,000 га для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності.

Згідно із частиною четвертою статті 122 ЗК України центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Організатор земельних торгів визначає перелік земельних ділянок державної чи комунальної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги окремими лотами - ст. 136 ЗК України.

Відповідно до частини третьої статті 135 ЗК України організатором земельних торгів є фізична або юридична особа - власник земельної ділянки, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, що здійснює реалізацію права державної чи комунальної власності на земельні ділянки, які уклали з виконавцем земельних торгів договір про проведення земельних торгів.

Системний аналіз зазначених норм дає підстави для висновку про те, що Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області як розпорядник земель сільськогосподарського призначення державної власності є організатором земельних торгів та відповідно до вимог чинного законодавства наділений повноваженнями визначати перелік земельних ділянок державної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги.

Апеляційний суд звертає увагу, що спірна земельна ділянка належить до категорії земель сільськогосподарського призначення державної власності, то розгляд питання про надання дозволу чи відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення цієї земельної ділянки у власність, включення її в Перелік земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності для подальшого продажу права оренди на земельних торгах віднесено до компетенції Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області.

Формування та затвердження Переліку земельних ділянок, які виставляються на земельні торги (які будуть виставлені на торги та /або права на них) є початковим етапом підготовки до земельних торгів, який забезпечується організатором торгів-розпорядником земельної ділянки.

Відповідно до ч. 3 ст.134 Земельного кодексу України передбачено, що земельні торги не проводяться при наданні (передачі) земельних ділянок громадянам у випадках, передбачених статтями 34, 36 та 121 цього Кодексу, а також передачі земель загального користування садівницькому товариству та дачному кооперативу. Земельні торги не проводяться при безоплатній передачі земельних ділянок особам, статус учасника бойових дій яким надано відповідно до пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту .

Отже, положення статті 134 ЗК України встановлюють обов'язковість продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах) та винятки із даного правила, що підтверджується змістом частини другої статті 135 ЗК України, згідно якої продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) здійснюється виключно на земельних торгах, крім випадків, встановлених частинами другою і третьою статті 134 цього Кодексу.

Таким чином, не передбачає заборон щодо включення земельних ділянок до Переліку ділянок сільськогосподарського призначення, які виставляються на земельні торги при зверненні громадянина із клопотанням про надання дозволу щодо відведення земельної ділянки у власність. Норми ч.1 ст.136 Земельного кодексу України лише містять заборону вносити до зазначеного переліку призначені під забудову земельні ділянки без урахування у випадках, передбачених законом, результатів громадського обговорення.

Відтак, суд першої інстанції прийшов до помилкового висновку, що оскаржуваний наказ виконуючого обов'язки начальника Головного управління Держгеокадастру в Тернопільській області ОСОБА_3 Про включення до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення від 27.09.2017 року № 255 необхідно частково скасувати, оскільки такий прийнятий на підставі та у спосіб передбачений законом, адже відповідач, як розпорядник земель сільськогосподарського призначення державної власності є організатором земельних торгів та відповідно до вимог чинного законодавства наділений повноваженнями визначати перелік земельних ділянок державної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги..

Щодо визнання протиправним та часткового скасування п.7 наказу виконуючого обов'язки начальника Головного управління Держгеокадастру в Тернопільскій області ОСОБА_3 від 02.10.2017 року № 268.

З моменту набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України № 413 від 07.06.2017р. Деякі питання удосконалення управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними Держгеокадастр та його територіальні органи під час передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність в межах норм безоплатної приватизації повинні, серед іншого, формувати перелік земельних ділянок та визначати площу земельних ділянок, яка передається в межах норм безоплатної приватизації на території відповідної області, за встановленою формулою, щокварталу за 10 днів до закінчення поточного кварталу оприлюднювати перелік земельних ділянок, які пропонується передавати у наступному кварталі, на офіційних веб-сайтах територіальних органів Держгеокадастру за місцем розташування земельних ділянок, надавати дозволи на розроблення документації із землеустрою та передавати земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності у приватну власність в межах норм безоплатної приватизації відповідно до зазначених переліків, насамперед учасникам антитерористичної операції, враховувати позицію відповідної сільської та селищної ради під час надання (передачі) земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність громадян.

На виконання вказаної постанови наказом Головного управління від 22.06.2017 №190 затверджено Перелік земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, які пропонуються для передачі у власність громадянам, в межах норм безоплатної приватизації у III кварталі 2017 року на території Тернопільської області.

Як вбачається із матеріалів справи, на виконання ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду у справі № 876/8860/17 від 12.10.2017 року, постанови Тернопільського окружного адміністративного суду у справі № 819/825/17 від 06.07.2017 року, Головним управлінням Держгеокадастру у Тернопільській області підготовлено лист від 28.11.2017 року № 31-19-0.91-8457/2-17 Щодо повторного розгляду про прийняття наказу яким повторно було розглянуто клопотання щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтованою площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Возилівської сільської ради Бучацького району Тернопільської області. Зарезультатами якого встановлено невідповідність місця розташування земельної ділянки запропонованому переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які можуть бути передані у власність громадянам у IVкварталі 2017 року на Території Тернопільської області.

Підставою для відмови відповідного органу виконавчої влади у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку - ч.7 ст.118 ЗК України.

Апеляційний суд звертає увагу, що в даному випадку, місце розташування земельної ділянки, щодо якої звернувся позивач, не відповідає вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку, оскільки, зазначена земельна ділянка відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 року №413 Деякі питання удосконалення управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними та наказу Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області від 22.06.2017 № 190 не входить до переліку земельних ділянок, які можуть бути передані у власність громадянам у III кварталі 2017 року на території Тернопільської області.

Отже, скасування п. 7 наказу виконуючого обов'язків начальника Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області від 02.10.2017 року № 268 Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою та нормативної грошової оцінки в частині ділянки 2,000 га, що передаються в безоплатну приватну власність виключивши даний розмір із земельної ділянки кадастровий номер 6121281400:01 :001:0708, є безпідставним оскільки, вказана земельна ділянка не входить до переліку земельних ділянок, які можуть бути передані у власність громадянам у IV кварталі 2017 року на території Тернопільської області.

Щодо висновків суду першої інстанції про визнання протиправною бездіяльності службових осіб Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області щодо невиконання ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.10.2017 року (копію якого отримано 24.10.2017 року) та рішення Тернопільського окружного адміністративного суду у справі № 819/825/17 від 06.07.2017 року, то колегія суддів вважає такі помилковими, оскільки задоволення вказаної частини позовних вимог є наслідком встановлення судового контролю в порядку статті 382 КАС України та подання відповідної заяви в порядку статті 383 КАС України.

Отже, твердження суду першої інстанції про невиконання ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду та рішення Тернопільського окружного адміністративного суду є безпідставними.

З урахуванням вищенаведеного, колегія суддів вважає, що оскаржувана постанова суду першої інстанції винесена з істотним порушенням норм процесуального та матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи та з неповним з'ясуванням судом обставин, що мають значення для справи, тому така підлягає скасуванню.

Керуючись ч. 3 ст. 243, ст. ст. 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області задовольнити .

Постанову Тернопільського окружного адміністративного суду від 29 грудня 2017 року у справі № 819/1976/17 - скасувати, та прийняти нову, якою в задоволенні адміністративного позову ОСОБА_2 до Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області про визнання протиправною бездіяльності, визнання протиправним та скасування рішення - відмовити.

Касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до суду касаційної інстанції.

У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя ОСОБА_4 судді ОСОБА_5 ОСОБА_6 Повне судове рішення складено 16.08.2018 року.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.08.2018
Оприлюднено19.08.2018
Номер документу75930072
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/1976/17

Постанова від 28.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 27.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 18.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 08.08.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 13.07.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 06.03.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 31.01.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Рішення від 29.12.2017

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Шульгач Микола Петрович

Ухвала від 22.11.2017

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Шульгач Микола Петрович

Ухвала від 22.11.2017

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Шульгач Микола Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні