Ухвала
від 21.08.2018 по справі 813/2485/17
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

УХВАЛА

21 серпня 2018 року

Київ

справа №813/2485/17

адміністративне провадження №К/9901/40017/18

Верховний Суд у складі судді-доповідача Касаційного адміністративного суду Пасічник С.С., розглянувши клопотання Головного управління ДФС у Львівській області про зупинення дії постанови Львівського окружного адміністративного суду від 03.08.2017 та ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду від 05.10.2017 у справі №813/2485/17 за позовом Приватного підприємства "Агрофірма "Дзвони" до Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправним і скасування податкового повідомлення-рішення,

УСТАНОВИВ:

У липні 2017 року Приватне підприємство "Агрофірма "Дзвони" звернулося з позовом до Головного управління ДФС у Львівській області, в якому просило визнати протиправним і скасувати податкове повідомлення-рішення №0002771202 від 10.04.2017.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 03.08.2017, залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 05.10.2017, у задоволенні позову відмовлено.

Судові рішення відповідач оскаржив у касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України, який ухвалою від 10.11.2017 відкрив касаційне провадження у даній справі та витребував її з суду першої інстанції.

В подальшому на підставі підпункту четвертого пункту першого Розділу VІІ "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) дану справу передано до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду.

До Верховного Суду надійшло клопотання Головного управління ДФС у Львівській області про зупинення дії оскаржуваних судових рішень, яке мотивовано тим, що спірне податкове повідомлення-рішення стосується бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, а тому відповідач просить про його задоволення з метою запобігання виплатам з Державного бюджету України на підставі судових рішень, перегляд яких не завершено судом касаційної інстанції.

Так, за змістом статті 375 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд касаційної інстанції за заявою учасника справи або за своєю ініціативою може зупинити дію оскаржуваного судового рішення (якщо рішення не передбачає примусового виконання) до закінчення його перегляду в касаційному порядку.

Отже, виходячи зі змісту наведеної норми, зупинення дії оскаржуваних судових рішень є правом, а не обов'язком суду касаційної інстанції та стосується рішень, що не передбачають примусового виконання, однак, зумовлюють настання юридично значимих наслідків для учасників справи, здійснюють реальний вплив на права та обов'язки останніх.

При цьому, зважаючи на положення статті 129-1 Конституції України, якою визначено що судове рішення є обов'язковим до виконання, яке забезпечується державою, зупинення дії оскаржуваних у касаційному порядку судових рішень на підставі статті 375 КАС України може застосовуватись судом у виняткових випадках за наявності на те вагомих і переконливих доводів, підтверджених доказами, або існування об'єктивних для цього обставин й здійснюватись таким чином, щоб не допустити порушення прав інших учасників справи.

Разом з тим, мотиви, вказані у клопотанні Головного управління ДФС у Львівській області, не є такими, що в розумінні наведених законодавчих приписів можуть слугувати підставою для зупинення дії оскаржуваних судових рішень.

Враховуючи викладене та керуючись статтею 375 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

Відмовити у задоволенні клопотання Головного управління ДФС у Львівській області про зупинення дії постанови Львівського окружного адміністративного суду від 03.08.2017 та ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду від 05.10.2017 у справі №813/2485/17 за позовом Приватного підприємства "Агрофірма "Дзвони" до Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправним і скасування податкового повідомлення-рішення.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання й оскарженню не підлягає.

Суддя С.С. Пасічник

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення21.08.2018
Оприлюднено23.08.2018
Номер документу76003068
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2485/17

Постанова від 07.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 06.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 03.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 21.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 10.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 05.10.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Богаченко Сергій Іванович

Ухвала від 13.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Богаченко Сергій Іванович

Ухвала від 08.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Богаченко Сергій Іванович

Ухвала від 28.08.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Богаченко Сергій Іванович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні