Справа № 461/6013/18
Провадження № 1-кс/461/6889/18
УХВАЛА
17.08.2018 року. м. Львів
Слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 ,
за участю секретаря ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотанняслідчого СУГУНП уЛьвівській області ОСОБА_3 про дозвілна тимчасовийдоступ доречей ідокументів укримінальному провадженні№12018140000000440від 30липня 2018 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
слідчийСУ ГУНПу Львівськійобласті ОСОБА_3 звернувся досуду зклопотанням,погодженим зпрокурором ОСОБА_4 ,у кримінальномупровадженні №12018140000000440від 30липня 2018 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191 КК України про дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 .
Одночасно із поданим клопотанням, слідчий звернувся до суду із заявою про слухання справи без проведення фіксації судового засідання технічними засобами. Під час розгляду справи просив задовольнити подане клопотання.
Заслухавши пояснення слідчого, дослідивши матеріали клопотання та докази, додані до такого, приходжу до наступного висновку.
Судом встановлено, що відповідно до ст. 161 КПК України, зазначені у клопотанні документи не є речами, до яких заборонено доступ: листуванням або іншою формою обміну інформацією між захисником та його клієнтом або будь-якою особою, яка представляє його клієнта, у зв`язку з наданням правової допомоги , або об`єктами, які додані до такого листування чи інших форм обміну інформацією.
Згідно ч.7 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що вилучення зазначених у клопотанні речей і документів має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, без вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів, суд приходить до висновку про необхідність задоволення клопотання.
Керуючись ст.ст. 159-164 КПК України, слідчий суддя -
УХВАЛИВ:
клопотання задовольнити.
Надати дозвіл на тимчасовий доступ (з можливістю виїмки) до документів, які перебувають у володінні фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ), що зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
- документів щодо реєстрації ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ), як суб`єкта підприємницької діяльності;
- книги обліку доходів ФОП ОСОБА_5 ;
- трудових договорів (угод), контрактів, цивільно-правових угод (договорів), що укладались з найманими працівниками ФОП ОСОБА_5 ;
- відомостей про виплату заробітної плати працівникам за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- документів щодо відкриття рахунків в банках (договори, угоди);
- договорів та інші угод про купівлю та оренду спеціальної техніки для виконання будівельних робіт;
- договорів (угод), що укладались між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року з додатками (договірна ціна, календарний план виконання робіт, зміни до них, тощо);
- проектно-кошторисної документації (зведений та локальний кошторис) щодо проведення робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- дефектних актів щодо проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- довідок про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3) щодо проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- актів приймання-виконання підрядних робіт (форма КБ-2в) щодо проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- документів про підсумкові відомості ресурсів (витрати за прийнятими нормами) щодо проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- декларацій на початок будівельних та інших робіт, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- договорів або внутрішніх наказів на здійснення технічного нагляду щодо робіт та надання послуг, на підставі договорів (угод), що укладались ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року, а також відповідні накази щодо доручення на здійснення технічного нагляду за об`єктами та посадові інструкції особи, що здійснювала технічний нагляд;
- рахунків-фактур щодо проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- платіжних доручень, інших платіжних документів щодо проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- інших документів, що укладались та видавались з метою проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- договорів (угод), що укладались між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року з додатками (договірна ціна, календарний план виконання робіт, зміни до них, тощо);
- проектно-кошторисної документації (зведений та локальний кошторис) щодо проведення робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- дефектних актів щодо проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- довідок про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3) щодо проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- актів приймання-виконання підрядних робіт (форма КБ-2в) щодо проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- документів про підсумкові відомості ресурсів (витрати за прийнятими нормами) щодо проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- декларацій на початок будівельних та інших робіт, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- договорів або внутрішніх наказів на здійснення технічного нагляду щодо робіт та надання послуг, на підставі договорів (угод), що укладались КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року, а також відповідні накази щодо доручення на здійснення технічного нагляду за об`єктами та посадові інструкції особи, що здійснювала технічний нагляд;
- рахунків-фактур щодо проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- платіжних доручень, інших платіжних документів щодо проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року;
- інших документів, що укладались та видавались з метою проведення будівельних робіт та надання послуг, які проводились на підставі договорів (угод), що укладались між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року.
- первинних документів, що посвідчують факти отримання, проведення оплати за товари та послуг ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ) за період часу з 01 січня 2017 року до 14 серпня 2018 року.
Виконання ухвали покласти на групу слідчих у складі: слідчого СУ ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , слідчого СУ ГУНП у Львівській області ОСОБА_6 , старшого слідчого СУ ГУНП у Львівській області ОСОБА_7 , та/або з врахуванням положень ст.ст. 40, 41 КПК України, за доручення про проведення слідчих (розшукових) дій на старшого оперуповноваженого ВОСА ПДФ ОУ Дрогобицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області ОСОБА_8 та/або заступника начальника ВОВЕЗ ОУ Дрогобицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області ОСОБА_9 .
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей та документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала дійсна до 17.09.2018 року, оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 17.08.2018 |
Оприлюднено | 24.02.2023 |
Номер документу | 76036499 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Галицький районний суд м.Львова
Волоско І. Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні