Справа № 815/5987/17
УХВАЛА
22 серпня 2018 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Соколенко О.М.
при секретарі судового засідання Любімовій О.Є.
розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Головного управління ДСНС України в Одеській області про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання по справі №815/5987/17,
ВСТАНОВИВ:
15 серпня 2018 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшла заява Головного управління ДСНС України в Одеській області про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання по справі №815/5987/17.
Ухвалою суду від 16.08.2018 року призначено розгляд заяви Головного управління ДСНС України в Одеській області про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання по справі №815/5987/17 у судовому засіданні на 22 серпня 2018 року о 12 год. 40 хв.
У судове засідання 22 серпня 2018 року представники сторін не з'явились, про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлялись належним чином та своєчасно. При цьому заявник просив розглядати заяву в порядку письмового провадження.
Відповідно до ч.3 ст.376 КАС України суд розглядає заяву про поновлення пропущеного строку в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
З урахуванням вищевикладеного, суд розглядав заяву Головного управління ДСНС України в Одеській області про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання по справі №815/5987/17 за відсутності учасників процесу, які не з'явились.
Дослідивши подані до суду документи та матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується заява Головного управління ДСНС України в Одеській області про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання по справі №815/5987/17, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду цієї заяви і вирішення її по суті, судом встановлено наступне.
В провадженні Одеського окружного адміністративного знаходилась адміністративна справа №815/5987/17 за позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області до дитячого закладу оздоровлення та відпочинку "Супутник" Кілійської районної ради Одеської області, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Кілійської районної ради, Кілійської районної державної адміністрації, Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської районної державної адміністрації про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 02.04.2018 року, яке набрало законної сили 03.05.2018 року, позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до дитячого закладу оздоровлення та відпочинку "Супутник" Кілійської районної ради Одеської області, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Кілійської районної ради, Кілійської районної державної адміністрації, Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської районної державної адміністрації про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - задоволено частково; застосовано заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до дитячого закладу оздоровлення та відпочинку "Супутник" Кілійської районної ради Одеської області (код ЄДРПОУ 22505580), що розташований за адресою: 68350, Одеська обл., Кілійський район, село Приморське, вул. Курортна у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, вказаних в акті перевірки №83 від 03.11.2017 року за номерами №№:1,3,4,5,6,10,11,37; в решті позовних вимог - відмовлено.
10 серпня 2018 року за вх. №23277/18 від представника позивача нарочно через канцелярію суду надійшла заява від 09.08.2018 року про видачу виконавчого листа по справі №815/5987/17.
13 серпня 2018 року судом видано виконавчий лист по адміністративній справі №815/5987/17, в якому зазначено строк пред'явлення до виконання до 06.08.2018 року.
Відповідно до ч.1 ст.376 КАС України стягувачам, які пропустили строк для пред'явлення виконавчого листа до виконання з причин, визнаних судом поважними, пропущений строк може бути поновлено.
Відповідно до ч.ч. 1,2 статті 12 Закону України "Про виконавче провадження", виконавчі документи можуть бути пред'явлені до примусового виконання протягом трьох років, крім посвідчень комісій по трудових спорах та виконавчих документів, за якими стягувачем є держава або державний орган, які можуть бути пред'явлені до примусового виконання протягом трьох місяців. Строки, зазначені в частині першій цієї статті, встановлюються для виконання рішення з наступного дня після набрання ним законної сили чи закінчення строку, встановленого в разі відстрочки чи розстрочки виконання рішення, а якщо рішення підлягає негайному виконанню - з наступного дня після його прийняття.
Враховуючи вищезазначені вимоги ст. 12 Закону України "Про виконавче провадження", строк пред'явлення виконавчого листа до виконання становив 3 місяці і сплинув 06.08.2018 року. Тобто, позивач звернувся із заявою від 09.08.2018 року про видачу виконавчого листа вже після закінчення строку на його пред'явлення до виконання.
Зважаючи на дату подання відповідної заяви - 10.08.2018 року, заявник не міг отримати виконавчий лист у межами строку пред'явлення його до виконання.
В свою чергу, заява Головного управління ДСНС України в Одеській області про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання по справі №815/5987/17, обґрунтована тим, що уповноважений представник позивача перебував у відпустці.
На підтвердження вказаної обставини, з боку Головного управління ДСНС України в Одеській області надано витяг з наказу №297кз від 22.06.2018 року, яким ОСОБА_1 надано щорічну основну відпустку за 2018 рік у період з 20.06.2018 року по 20.07.2018 року.
При цьому, до суду не надано доказів неможливості вказаного представника звернутись до суду із заявою про видачу виконавчого листа та, відповідно, пред'явити його до примусового виконання у період з 03.05.2018 року по 19.06.2018 року та у період з 23.07.2018 року по 06.08.2018 року.
Водночас, як вбачається з матеріалів справи, позовна заява Головного управління ДСНС України в Одеській області, яка 17.11.2017 року надійшла до Одеського окружного адміністративного суду підписана від імені позивача представником за довіреністю ОСОБА_2 (а.с.5-8).
В той же час, під час розгляду справи в судових засіданнях приймали участь уповноважені представники Головного управління ДСНС України в Одеській області - Бобко О.Ю., Хворостенко Б.В., копії довіреності яких наявні в матеріалах справи та є діючими на час розгляду даної заяви поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання по справі №815/5987/17.
Згідно довіреностей вказаних представників позивача, кожен з них мав право представляти інтереси Головного управління ДСНС України в Одеській області, в тому числі, в органах державної виконавчої служби з усіма правами, які надані стороні виконавчого провадження, та для виконання наданих повноважень, представникам надаються зокрема, право подачі виконавчого листа про стягнення.
Отже, як вбачається з викладеного, позивач як юридична особа, не обмежений у представництві своїх інтересів та вчинення від його імені позивача певних дій, обумовлених у довіреності, лише однією особою.
Таким чином, участь у даній адміністративній справі від імені Головного управління ДСНС України в Одеській області здійснювали інші представники, а отже, щонайменше три посадові особи Головного управління ДСНС України в Одеській області були уповноважені на звернення до суду із заявою про видачу виконавчого листа до примусового виконання у межах тримісячного строку від дати набрання рішення суду у справі №815/5987/17 законної сили та, відповідно, мали можливість пред'явити виконавчий лист до примусового виконання в межах встановленого законом строку.
Таким чином, підстави, які викладені у заяві представника ОСОБА_1 від 13.08.2018 року про поновлення строку пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання по справі №815/5987/17 є необґрунтованими, безпідставними та не свідчать про поважність причин пропуску строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання.
Зважаючи на вищевикладене, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні заяви Головного управління ДСНС України в Одеській області про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання по справі №815/5987/17.
В той же час, суд вважає за необхідне зазначити, що Головне управління ДСНС в Одеській області є органом уповноваженим на застосування заходів державного контролю (нагляду) у вигляді повного зупинення виконання робіт у разі встановлення порушень законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб'єктами господарювання. При цьому обов`язковою умовою для застосування таких заходів є постанова адміністративного суду, що може бути прийнята за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.
Керуючись ст.ст.120, 205, 229, 241-244, 248, 256, 295, 376 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Відмовити у задоволенні заяви Головного управління ДСНС України в Одеській області від 13.08.2018 року про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання по справі №815/5987/17, яка надійшла 15.08.2018 року.
Ухвала набирає законної сили у строки, визначені ст.256 КАС України.
Ухвала може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги до Одеського окружного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст ухвали складено та підписано суддею 27.08.2018 року.
Суддя О.М. Соколенко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2018 |
Оприлюднено | 27.08.2018 |
Номер документу | 76056168 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Соколенко О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні