Рішення
від 27.04.2010 по справі 2-932/10
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Київський районний суд м. Одеси

м. Одеса, вул.Варненська, 3б, 65080, (0482) 718-99-43

Справа № 2- 932 2010 рік

ЗАОЧНЕ РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 квітня 2010 року

Київський районний суд м. Одеси в складі:

головуючого - судді Луняченка ВО.

при секретарі Жімбріу Н.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі цивільну справу за позовом

ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Одеської міської ради про скасування рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 207 від 19.03.2009 року та

визнання права власності,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся з позовом до Виконавчого комітету Одеської міської ради в якому просить суд скасувати рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 207 від 19.03.2009 року Про створення фонду житла для тимчасового проживання в частині внесення кімнат 1,2, в АДРЕСА_1 до п.2 Переліку житлових приміщень комунальної власності, включених до фонду житла для тимчасового проживання. Постановити рішення, яким виключити кімнати 1 ,2 в АДРЕСА_2 з Переліку житлових приміщень комунальної власності, включених до фонду житла для тимчасового проживання, затвердженого рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 207 від 19.03.2009р. Про створення фонду житла для тимчасового проживання та визнати за ним та членами його сім'ї право власності на кімнату 1,2 у кв. 14 по вул.Люстдорфська дорога. 31-Б у м.Одесі.

Позивач посилається на те, у 1998 році Управлінням житлово - комунального господарства Одеської міської ради йому та його сім'ї було надано для проживання дві кімнати №1,2, у квартирі АДРЕСА_3. У 1998 році та у 2001 році у його сім'ї народились дві доньки: ОСОБА_2 та ОСОБА_3. На протязі 1 1 років його сім'я проживає у вище вказаному приміщенні, сплачує всі комунальні послуги та інші платежі, проводить у разі необхідності ремонт приміщення. Незважаючи на наявність правових підстав постійного проживання у спірному жилому приміщенні протягом 11р. його сім'ї, виконавчим комітетом Одеської міської ради прийнято рішення № 207 під 19.07.2009 року Про створення фонду житла для тимчасового проживання , яким затверджено Перелік житлових приміщень комунальної власності, включених до фонду житла для тимчасового проживання де у п. 2 зазначені квартира і кімнати, в яких мешкає його родина. На час створення фонду житла для тимчасового проживання рішенням виконкому Одеської міської ради №207 від 19.03.2009 року кімнати 1, 2 у АДРЕСА_4 не були вільними тому і не має підстав для їх віднесення до житлових приміщень, з яких формується фонд житла для тимчасового проживання. Таким чином вважає що рішення виконкому Одеської міської ради порушує право його родини на приватизацію житла, в якому він та його родина постійно проживають, та перешкоджає оформленню необхідних документів для оформлення права власності на житло.

У судовому засіданні позивач позовні вимоги підтримав та просив позов задовольнити.

Представник відповідача - Виконавчого комітету Одеської міської ради у судове засідання не з'явився, про час і місце слухання справи був повідомлений належним чином, про що свідчить залучена до матеріалів справи судова розписка, про причину неявки до суду не сповістив.

Відповідно до ст. ст. 224, 225 ЦПК України Київським районним судом постановлена ухвала про заочний розгляд справи.

Вислухавши пояснення позивача, ознайомившись та дослідивши матеріали цивільної справи, надані докази, суд вважає позов підлягаючим задоволенню на підставі встановлених фактичних обставин по справі.

У судовому засіданні встановлено, що у 1998 році Управлінням житлово - комунального господарства Одеської міської ради ОСОБА_1 та його сім'ї було надано для проживання дві кімнати №1,2, загальною площею 26 кв.м. у квартирі АДРЕСА_5. У 1998 році та у 2001 році в сімї ОСОБА_1 народились дві доньки: ОСОБА_2 та ОСОБА_3, (а.с. 50). На протязі 1998 - 2009 років, сім'я ОСОБА_3 проживає у вище вказаному приміщенні, виконує всі обов'язки наймачів житла, які передбачені житловим законодавством для наймачів жилих приміщень, а саме: у 1998 році на ім'я ОСОБА_1 відкрито особовий рахунок, відповідно до якого до цього часу сплачуються всі комунальні послуги та інші платежі, що підтверджується відповідними квитанціями ( а.с. 13-41). Крім того, як зазначив позивач у разі необхідності його сім'я проводить капітальний та поточний ремонт приміщення, поліпшуємо житлові умови за власні кошти.

Згідно довідки (виписки з домової книги про склад сім'ї та реєстрації) у спірному жилому приміщенні квартирі № 14 кімнатах 1,2 будинку № 31-Б по вул. Люстдорфська дорога в м.Одесі проживають та зареєстровані ОСОБА_1, ОСОБА_1 ОСОБА_4 ОСОБА_5. ОСОБА_3, (а.с.6)

Особові рахунки з часу поселення та до сьогодні не змінювались і не закривались, в зв'язку з чим підтверджується правова основа постійного приживання у займаному жилому приміщенні протягом 11 років сім'ї ОСОБА_3.

Спірне приміщення знаходиться на балансі Комунального підприємства Домоуправління № 18 , яке виступає наймодавцем, здійснює утримання та експлуатацію житлового будинку, надає комунальні послуги і є підвідомчою організацією УЖКГ та ПЕК Одеської міської ради.

Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 207 під 19.03.2009 року Про створення фонду житла для тимчасового проживання , затверджено Перелік житлових приміщень комунальної власності, включених до фонду житла для тимчасового проживання (м.Одеса), де у п. 2 зазначена квартира і кімнати позивача.

Незаконність віднесення спірного жилого приміщення до жилих приміщень фонду житла для тимчасового проживання спростовується п. 4 Порядку формування фондів житла для тимчасового проживання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №422 від 31.03.2004 року, в якому зазначено вичерпний перелік шляхів формування фондів житла для тимчасового проживання органами місцевого самоврядування, а саме: будівництвом нового житла; реконструкцією існуючих житлових будинків та гуртожитків, а також переобладнанням нежитлових будинків у житлові: передачею житла у комунальну власність; придбанням житла. В цьому ж пункті Порядку зазначено, що До фондів житла для тимчасового проживання можуть бути включені тільки вільні житлові приміщення .

Як вбачається с матеріалів справи на час створення фонду житла для тимчасового проживання рішенням виконкому Одеської міської ради №207 від 19.03.2009 року кімнати 1, 2 у кв.14 будинку 31- Б вул. Люстдорфська дорога у м. Одесі не були вільними тому і не має підстав для їх віднесення до житлових приміщень, з яких формується фонд житла для тимчасового проживання.

Відповідно до рішення Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради від 02.10.2006 № 842/01-04. що підтверджується довідкою Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради від 02.09.2006р. № 544 родина позивача у складі чоловік - ОСОБА_1, жінка - ОСОБА_4 та дві доньки - ОСОБА_2 і ОСОБА_3 прийняті на квартирний облік, відповідно до рішення Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради від 23.04.2008р. № 294/01 з правом першочергового отримання житла, що підтверджується довідкою Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради від 12.05.2008 № 271.

Таким чином наявність вище вказаного, рішення виконкому Одеської міської ради порушує право позивача та його родини на приватизацію житла, в якому постійно проживає сім'я позивача, та перешкоджає оформленню необхідних документів для оформлення права власності на житло.

Згідно ст. 2 Закону України Про приватизацію державного житлового фонду до об'єктів приватизації належать квартири багатоквартирних будинків, одноквартирні будинки, кімнати у гуртожитках, кімнати у квартирах та одноквартирних будинках, де мешкають два і більше наймачів (далі - квартири (будинки), які використовуються громадянами на умовах найму.

Відповідно до ч.І ст. 5. Закону України Про приватизацію державного житлового фондуй якщо загальна площа квартир (будинків), що підлягають приватизації, відповідає площі, передбаченій абзацом другим статті 3 цього Закону, зазначені квартири (будинки) передаються наймачеві та членам його сім'ї безоплатно. До членів сім'ї наймача включаються лише громадяни.

які постійно проживають в квартирі (будинку) разом з наймачем або за якими зберігається право на житло.

Розглянувши справу повно, всебічно, об'єктивно та неупереджено, суд прийшов до висновку, що наявність вище вказаного рішення виконкому Одеської міської ради порушує право позивача та його родини на приватизацію житла, перешкоджає оформленню необхідних документів для оформлення права власності на житло та підлягає скасуванню.

Керуючись ст. ст. 213, 215, 226 ЦПК України ст.ст. 15, 16 ЦК України, 65 -1 ЖК України, ст.ст. 2, 5, 8 Закону України Про приватизацію державного житлового фонду , п.п. 2, 20,21, 22, 23 Положення про порядок передачі квартир (будинків) у власність громадян, затвердженого наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству № 56 від 15.09.1992 року, суд

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Одеської міської ради про скасування рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 2007 від 19.03.2009 року та визнання права власності - задовольнити.

Скасувати рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 207 від 19.03.2009 року Про створення фонду житла для тимчасового проживання в частині внесення кімнат 1, 2, в кв. 14 по вул.Люстдорфська дорога. 31-Б у м.Одесф до п.2 Переліку житлових приміщень комунальної власності, включених до фонду житла для тимчасового проживання (м.Одеса).

Виключити кімнати 1, 2 в АДРЕСА_2 з Переліку житлових приміщень комунальної власності, включених до фонду житла для тимчасового проживання, затвердженого рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 207 від 19.03.2009р. Про створення фонду житла для тимчасового проживання .

Визнання за ОСОБА_1, ОСОБА_4, ОСОБА_2, ОСОБА_3 право власності на на кімнати 1, 2 у квартирі АДРЕСА_6.

Рішення може бути переглянуто Київським районним судом м. Одеси за письмовою заявою відповідачки.

Рішення може бути оскаржене до апеляційного суду Одеської області шляхом подання до Київського районного суду м.лОдеси заяви про апеляційне оскарження рішення суду протягом десяти днів з дня проголошення рішення, а також подання апеляційної скарги до Київського районного суду м. Одеси протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя Луняченко В.О.

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення27.04.2010
Оприлюднено30.08.2018
Номер документу76120228
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —2-932/10

Ухвала від 04.12.2020

Цивільне

Богунський районний суд м. Житомира

Чішман Л. М.

Ухвала від 06.07.2020

Цивільне

Богунський районний суд м. Житомира

Чішман Л. М.

Ухвала від 12.06.2020

Цивільне

Богунський районний суд м. Житомира

Чішман Л. М.

Ухвала від 17.01.2020

Цивільне

Дергачівський районний суд Харківської області

Остропілець Є. Р.

Ухвала від 26.07.2019

Цивільне

Барвінківський районний суд Харківської області

Андросов О. М.

Ухвала від 14.01.2019

Цивільне

Луцький міськрайонний суд Волинської області

Олексюк А. В.

Рішення від 25.06.2010

Цивільне

Київський районний суд м. Одеси

Луняченко В. О.

Рішення від 27.04.2010

Цивільне

Київський районний суд м. Одеси

Луняченко В. О.

Ухвала від 30.08.2010

Цивільне

Підгаєцький районний суд Тернопільської області

Ігнатова Г. В.

Рішення від 09.09.2010

Цивільне

Підгаєцький районний суд Тернопільської області

Ігнатова Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні