Рішення
від 03.09.2018 по справі 815/3127/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/3127/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 серпня 2018 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Танцюри К.О.,

за участю секретаря Кущ М.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Одесі справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю “Кровлан Менеджмент” до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю “Кровлан Менеджмент” звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення комісії ДФС України №512223/40183634 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №7, складеної 21.11.2017р. ТОВ “Кровлан Менеджмент”, зобов'язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №7, складену 21.11.2017р. “Кровлан Менеджмент”.

В обґрунтування позовних вимог позивач в позовній заяві зазначив, що між ТО«Кровлан Менеджмент» та ПрАТ «Завод Чорноморполіграфметал» 13.11.2017р. укладено договір № 13/11/17, відповідно до якого підрядник зобов'язався виконати роботи з ремонту підлоги у виробничому приміщенні, яке знаходиться за адресою: м. Одеса, Застава-2, вул.Привозна, 1, а саме - заливку бетону з топпинговим покриттям в комплексі загальна вартість робіт відповідно до п. 2.1. договору становить 271935 грн. Позивач зазначив, що відповідно до умов зазначеного вище договору підряду, замовник прийняв на себе зобов'язання здійснювати фінансування робіт у два етапи: авансовий платіж у сумі 174000,00 грн. та остаточний розрахунок у розмірі 97935,00грн. Після отримання авансового платежу у розмірі 174000,00грн., ТОВ «КРОВЛАН МЕНЕДЖМЕНТ», відповідно до приписів п.14.1.266 статті 14 та п.187.1. ст.187, п.201.1. ст.201 Податкового кодексу України склав податкову накладну № 2 від 13.11.2017р., яка була зареєстрована у Єдиному реєстрі податкових накладних та прийнята контрагентом - ПрАТ «Завод Чорноморполіграфметал». Також, позивач зазначив, що відповідно до умов договору, згідно графіку фінансування робіт замовник робіт здійснив платіж, перерахувавши 21 листопада 2017 року на поточний рахунок позивача суму 90000,00грн., та платіж 13.12.2017р. у сумі 7935грн. ТОВ “Кровлан Менеджмент”, отримавши кошти, склало податкову накладну №7 від 21 листопада 2017 року на загальну суму 90000,00грн. у реєстрації якої було відмовлено та податкову накладну №2 від 13 грудня 2017 року, яка пройшла реєстрацію. У зв'язку із зупиненням реєстрації податкової накладної №7 від 21.11.2017р., позивач 20 грудня 2017 року, відповідно до приписів п. 3 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567, подав до контролюючого органу за формою, визначеною Додатком до Критеріїв оцінки, інформацію з поясненнями, в якій зазначило вид економічної діяльності відповідно до УКТ ЗЕД: 43.99., крім того 21 грудня 2017 року подав до контролюючого органу (ДПІ у Київському районі м. Одеси ГУ ДФС України в Одеській області) в електронному вигляді договір підряду і виписку з ЄДРПОУ, однак ДПІ у Київському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області 21 грудня 2017 року квитанцією № 2 повідомила, що «Документ не прийнято. Інформація з Таблиці даних платника податку не врахована». Позивач не погоджується із прийняттям оскаржуваного рішення, оскільки рішення комісії, на його думку, повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, а відповідач по справі у спірному рішенні про відмову у реєстрації податкової накладної від 29.12.2017р., обмежився лише загальною оцінкою наданих документів, не встановивши конкретно, які з них складені з порушенням законодавства, як зазначено у спірному рішенні, і в чому ці порушення полягають, а також яких саме первинних та платіжних документів не вистачає, наявність яких була обов'язковою з огляду на специфіку тих господарських операцій, які відображались у податковій накладній. Разом з тим, на думку позивача, надані ним до податкового органу та до матеріалів даної справи документи відповідають вимогам законодавства та у повній мірі доводять можливість здійснення позивачем підрядних робіт за договором.

Представник позивача, посилаючись на обґрунтування викладені у позовній заяві, просив суд задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Ухвалою суду від 02.07.2018р. відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження.

Представником відповідача надано до суду відзив на позовну заяву згідно якого відповідач просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог товариства, зазначивши що ТОВ “Кровлан Менеджмент», після отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної було відправлене засобами електронного зв'язку повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здіснення операцій по відмовленим ПН. Серед переліку документів підприємством було надано до ДФС України до накладної №7 від 21.11.2017р. договір підряду №13/11/17 від 13.11.2017р. з додатками (графік фінансування та кошторис), виписка по рахунку за період 20.11.2017р. - 21.11.2017р. За наслідками розгляду повідомлення комісією ДФС України прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 21.11.2017р. за відсутності надання документів, визначених вичерпним переліком. На думку відповідача, платником не додержано вимоги наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017р. №567, а тому відсутні підстави для задоволення позовних у повному обсязі.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.

Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань до видів діяльності ТОВ “ Кровлан Менеджмент ” відносяться: Код КВЕД 42.99 Будівництво інших споруд, н. в. і. у.;

Код КВЕД 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику; Код КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи; Код КВЕД 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування;Код КВЕД 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи;

Код КВЕД 43.32 Установлення столярних виробів;Код КВЕД 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін; Код КВЕД 43.39 Інші роботи із завершення будівництва;

Код КВЕД 43.91 Покрівельні роботи;Код КВЕД 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у.; Код КВЕД 81.30 Надання ландшафтних послуг;

Код КВЕД 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет; Код КВЕД 71.11 Діяльність у сфері архітектури;

Код КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; Код КВЕД 73.11 Рекламні агентства;

Код КВЕД 41.10 Організація будівництва будівель (основний); Код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; Код КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад

07.12.2017р. ТОВ “ Кровлан Менеджмент ” направило на реєстрацію до Єдиного державного реєстру податкових накладних податкову накладну №7 від 21.11.2017р.(а.с.23).

За результатами обробки податкової накладної №7 від 21.11.2017р. ДФС України було зупинено реєстрацію податкової накладної відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодксу України та зазначено, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017р. №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:43.99.40 <%REFINE%>. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до п. “в” п.п. 201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017р. №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена п.4 цього наказу (а.с.23).

20.12.2017р., ТОВ “Кровлан Менеджмент” подало до контролюючого органу «таблицю даних платника податку», в якій зазначило вид економічної діяльності відповідно до УКТ ЗЕД: 43.99.(а.с.24)

21.12.2017р. ТОВ “Кровлан Менеджмент” подало до контролюючого органу в електронному вигляді договір підряду №13/11/17 від 13.11.2017р.(а.с.27-29) із додатками , зокрема, графік фінансування, кошторис, виписки по рахунку за період 20.11.2017р. – 21.11.2017р.

21.12.2017р. квитанцією №2 ДФС повідомила ТОВ “Кровлан Менеджмент”, що «Документ не прийнято» (а.с.25).

Рішенням комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №512223/40183634 від 29.12.2017р. відмовлено ТОВ “ Кровлан Менеджмент ” у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №7 від 21.11.2017р., у зв'язку з тим, що “платником податку надано копії документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію ПН” (а.с.12).

Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з п.201.2. ст.201 Податкового кодексу України форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Пунктом 201.10. ст.201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначений Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України

від 29.12.2010р. №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України

від 26 квітня 2017 р. №341), пунктом 5 якого встановлено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200 1.3, 200 1.9 статті 200 1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній / розрахунку коригування.

Пунктами 12,13,14 Порядку №1246 визначено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200 1.3 і 200 1.9 статті 200 1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція). Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

Відповідно до п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Підпунктом 201.16.1. п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування;б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування;в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Підпунктами 201.16.2, 201.16.3 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України передбачено, що письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/ розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Як вбачається з матеріалів справи, між ПрАТ «Завод Чорноморполіграфметал» та ТОВ «Кровлан Менеджмент» укладено договір підряду №13/11/17 від 13.11.2017р., предметом якого відповідно до п.п.1.1 п.1 вказаного договору є те, що підрядник зобов'язується виконати роботи з ремонту підлоги у виробничому приміщенні по заливці бетону с топпинговим покриттям в комплексі за адресою: Застава-2, вул.Привозна 1а, а замовник зобов'язується прийняти належним чином виконані роботи та сплатити підряднику їх вартість (а.с.27-29).

Так, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної №7 від 21.11.2017р. складеної та відправленої на реєстрацію ТОВ «Кровлан Менеджмент» за результатами здійсненої з фірмою ПрАТ «Завод Чорноморполіграфметал» операції з ремонту підлоги є виявлення невідповідності обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:43.99.40 <%REFINE%>, у зв'язку з чим, запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до п. “в” п.п. 201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017р. №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена п.4 цього наказу(а.с.23).

На виконання зазначеної вимоги ДФС України ТОВ «Кровлан Менеджмент» було надано до податкового органу «таблицю даних платника податку», в якій зазначило вид економічної діяльності відповідно до УКТ ЗЕД: 43.99.(а.с.24), договір підряду №13/11/17 від 13.11.2017р.(а.с.27-29) із додатками , зокрема, графік фінансування , кошторис, виписки по рахунку за період 20.11.2017р. – 21.11.2017р.

Як вбачається з п.2.1 договору від 13.11.2017р. №13/11/17, ціна договору складає 271935,00грн. відповідно з кошторисами, додаток №1, які є невід'ємною частиною договору.

Згідно із п.3.1. договору від 13.11.2017р. №13/11/17 підрядник виконує роботи, а замовник здійснює оплату, відповідно з графіками фінансування-графіками робіт:Додаток №2, які є невід'ємною частиною договору.

Так, під час з'ясування офіційних обставин справи судом встановлено, що після отримання авансового платежу у розмірі 174000,00грн., позивач, відповідно до приписів п.14.1.266 статті 14 та п. 187.1. статті 187, п. 201.1. статті 201 Податкового кодексу України склав податкову накладну №2 від 13.11.2017р., яка 21.11.2017р. була зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.39)

При цьому, надалі згідно графіку фінансування робіт (а.с.31) замовник робіт здійснив платіж, перерахувавши 21 листопада 2017 року на поточний рахунок позивача суму 90000,00грн., та платіж 13.12.2017р. в сумі 7935 грн. У зв'язку з чим, ТОВ «Кровлан Менеджмент» складено податкову накладну №7 від 21.11.2017р. на загальну суму 90000,00грн., у реєстрації якої контролюючим органом відмовлено (а.с.12) та податкову накладану №2 від 13.12.2017р. на загальну суму 7935,00грн., яка 04.01.2018р. зареєстрована у Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.41).

За нормами Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” №996-ХІУ від 16.07.1999р. бухгалтерський та податковий облік базується на даних первинних документів, які підтверджують здійснення господарських операцій. Згідно визначення, яке наведено у статті 1 Закону України №996-ХІУ, первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

У статті 9 даного Закону зазначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Дотримання наведених вимог дає можливість підтвердити виконання договору.

Разом з тим, в підтвердження реальності здійснення господарських операцій за вказаною податковою накладною №7 від 21.11.2017р. позивачем надано укладений між ПрАТ «Завод Чорноморполіграфметал» та ТОВ «Кровлан Менеджмент» договір підряду №13/11/17 від 13.11.2017р. та первинні документи (кошторис, графік фінасування, акт приймання виконаних робіт за грудень 2017р., договірна ціна, підсумкова відомість, довідка про вартість будівельних робіт та відповідно податкова накладна ).

Як вбачається із повідомлення позивача щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинена від 21.12.2017р. №2 товариство пояснило, що ТОВ «Кровлан менеджмент» виконує підрядні роботи з залученням робочої сили та техніки субпідрядників різних спеціалізацій (а.с.13).

Також, позивачем, на вимогу податкового органу, зазначеної у квитанції від 07.12.2017р. №9259338535, надано до контролюючого органу Таблицю даних платника податків, передбаченої п.4 наказу №567 від 13.06.2017р. (чинного на момент виникнення спірних правовідносин).

Однак, ДФС України, відмовляючи ТОВ «Кровлан Менеджмент» у прийняті наданих на пропозицію, зазначеної у квитанції від 07.12.2017р. №9259338535, документів про шо складенно квитанцію №2 (а.с.25), не зазначив підстави для їх неприйняття.

При цьому, із посилання на «відсутність заявлених у пакеті пов'язаних документів (порушено цілісність пакету)» не вбачається що саме стало підставою для неприйняття зазначених документів.

Разом з тим, з відзиву на позовну заяву вбачається, що ДФС України погоджується із тим, що товариством надано до контролюючого органу договір підряду із додатковими документами.

Суд зазначає, що ДФС України, посилаючись у оскаржуваному рішенні від 29.12.2017р. про відмову у реєстрації податкової накладної на те, що “платником податку надано копії документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію ПН”, не зазначив, які саме документи складені з порушенням законодавства та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Натомість, ТОВ «Кровлан Менеджмент» на спростування обставин, зазначених у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної №7 від 29.12.2017р. щодо невідповідності обсягів постачання обсягам придбання по товарах, надав відповідні пояснення щодо основного виду діяльності підприємства з відповідними первинними документами.

Разом з тим, у відзиві на позовну заяву ДФС України так і не зазначив які, на думку відповідача, документи не надані до податкового органу, які були б достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію відповідної податкової накладної.

Враховуючи викладене та надані на пропозицію ДФС України позивачем пояснення та відповідні первинні документи, суд приходить до висновку про необгрунтованість прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладаних або відмову в такій реєстрації №512223/40183634 від 29.12.2017р. та наявності підстав для його скасування.

У зв'язку з тим, що суд прийшов до висновку про протиправність прийняття рішення комісії Державної фіскальної служби України №512223/40183634 від 29.12.2017р. про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 21.11.2017р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану ТОВ «Кровлан Менеджмент», суд вважає за необхідне зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №7 від 21.11.2017р.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов ТОВ «Кровлан Менеджмент» підлягає задоволенню.

Частиною 3 ст. 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з квитанції №OQQZ35582 від 26.06.2018р., позивачем сплачено судовий збір за подання вказаного адміністративного позову у розмірі 1762,00грн.

Враховуючи те, що суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Кровлан Менеджмент», суд приходить до висновку про наявність підстав для стягнення з Державної фіскальної служби України на користь позивача 1762,00 грн. сплаченого судового збору.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

          

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю “Кровлан Менеджмент” – задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України №512223/40183634 від 29.12.2017р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №7, складеної 21.11.2017р. ТОВ “Кровлан Менеджмент”.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №7, складену 21.11.2017р. “Кровлан Менеджмент”.

Стягнути з Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, м.Київ, Львівська площа,8) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю “Кровлан Менеджмент” (код ЄДРПОУ 40183634, м. Одеса, вул. Маршала Жукова 14, корпус Г, кв.52) сплачений судовий збір у сумі 1762,00грн.(одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні).

Рішення набирає законної сили згідно ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295 та п. 15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення складено 03.09.2018р.

Суддя К.О. Танцюра

.

          

          

Дата ухвалення рішення03.09.2018
Оприлюднено10.09.2018
Номер документу76239792
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/3127/18

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 24.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 11.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 23.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Рішення від 03.09.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 02.07.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні