Рішення
від 21.08.2018 по справі 361/7864/15-а
БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Україна

БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

провадження № 2-а/361/200/18, cправа № 361/7864/15-а

21.08.2018

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 серпня 2018 року м.Бровари Київської області

Броварський міськрайонний суд Київської області в складі:

головуючого - судді Василишина В.О.,

за участю секретарів судових засідань: ОСОБА_1, ОСОБА_2,

учасники справи:

позивач - ОСОБА_3,

відповідач - ОСОБА_4 міська рада Київської області,

відповідач - виконавчий комітет ОСОБА_4 міської ради Київської області в особі міського голови міста Броварів Київської області ОСОБА_5,

третя особа - приватне підприємство Візит ;

за участю: представника позивача ОСОБА_3 - ОСОБА_6, представника відповідачів ОСОБА_4 міської ради Київської області, виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради Київської області в особі міського голови міста Броварів Київської області ОСОБА_5

- ОСОБА_7, представника третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, приватного підприємства Візит - ОСОБА_8;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_3 до ОСОБА_4 міської ради Київської області, виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради Київської області в особі міського голови міста Броварів Київської області ОСОБА_5, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, приватне підприємство Візит , про визнання протиправними дій суб'єктів владних повноважень, зобов'язання вчинити дії, а також про відшкодування моральної шкоди,

в с т а н о в и в:

У листопаді 2015 року ОСОБА_3 звернувся до суду із адміністративним позовом, в якому просив: - визнати протиправним та скасувати пункт 5.12 рішення ОСОБА_4 міської ради Київської області № 641-21-06 від 07 червня 2012 року, яким поновлено договір оренди земельної ділянки між ОСОБА_4 міською радою Київської області та приватним підприємством Візит , зареєстрований у Київській регіональній філії ДП Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах 25 жовтня 2006 року

№ 040633800389 на земельну ділянку, площею 0,1072 га, для обслуговування автостоянки землі транспорту за адресою: місто Бровари, вулиця Вокзальна, 24 терміном на 5 років, як такий, що порушує його право на безпечне довкілля; - визнати протиправним та скасувати пункт

21.15 рішення ОСОБА_4 міської ради Київської області № 724-23-06 від 13 вересня 2012 року, яким продовжено до 01 листопада 2012 року термін укладення договору оренди земельної ділянки приватному підприємству Візит на земельну ділянку, площею 0,1072 га, для обслуговування автостоянки землі транспорту за адресою: місто Бровари, вулиця Вокзальна, 24; - зобов'язати ОСОБА_4 міську раду Київської області здійснити дії по підготовці проекту рішення та на найближчому пленарному засіданні ради розглянути проект про відновлення 50-ти метрової санітарної зони за вищевказаною адресою; - відшкодувати моральну шкоду у розмірі 100 000 грн. 00 коп.; - визнати протиправними дії та бездіяльність виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради в особі міського голови міста Бровари ОСОБА_5 щодо неналежного розгляду його скарги, викладеного у листі від 22 квітня 2014 року № 9-7-515, що призвело до тяжких наслідків.

Ухвалою Броварського міськрайонного суду Київської від 03 березня 2016 року зазначений позов залишено без розгляду на підставі статей 100 та 155 Кодексу адміністративного судочинства України у зв'язку із пропуском строку звернення до адміністративного суду.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 16 травня 2016 року ухвала Броварського міськрайонного суду Київської області від 03 березня 2016 року скасована, провадження у справі закрито.

Ухвалою Вищого адміністративного суду від 19 квітня 2017 року ухвалу Броварського міськрайонного суду Київської області від 03 березня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 16 травня 2016 року у справі № 361/7864/15-а скасовано, справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

Ухвалою Броварського міськрайонного суду Київської області від 14 вересня 2017 року дану позовну заяву залишено без розгляду.

Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 25 січня 2018 року ухвалу Броварського міськрайонного суду Київської області від 14 вересня 2017 року скасовано, справу передано на новий розгляд до суду першої інстанції.

При новому розгляді даної справи позивач ОСОБА_3 (06 квітня 2018 року) подав до суду уточнений адміністративний позов, в якому просить: - визнати протиправним та скасувати рішення ОСОБА_4 міської ради Київської області № 738-34-07 від 09 листопада 2017 року в частині поновлення договору оренди земельної ділянки, укладеного між ОСОБА_4 міською радою Київської області та приватним підприємством Візит на земельну ділянку, площею 0,1072 га, для обслуговування автостоянки - землі транспорту по вулиці Вокзальній, 24 терміном на 5 років, як такий що порушив його право на безпечне довкілля; - зобов'язати ОСОБА_4 міську раду Київської області на найближчому пленарному засіданні ради розглянути проект рішення про відновлення 50-ти метрової санітарної зони по вулиці Вокзальній, 24 у місті Бровари Київської області; - зобов'язати ОСОБА_4 міську раду Київської області відшкодувати на користь позивача 100 000 грн. 00 коп. моральної шкоди; - визнати протиправними дії та бездіяльність виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради Київської області в особі міського голови міста Бровари ОСОБА_5 щодо неналежного розгляду скарги позивача, викладеного у листі виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради Київської області від 22 квітня 2014 року № 9-7-515, що призвело до тяжких наслідків.

В обґрунтування вимог зазначається, що сім'я позивача проживає у власному житловому будинку, розташованому у житловій зоні на приватизованій земельній ділянці за адресою: Київська область, місто Бровари, провулок Вокзальний, 1. На початку 2000 років земельна ділянка залізничної санітарної зони, що межує із західної сторони із земельною ділянкою належною позивачу передана в оренду для будівництва авторемонтного комплексу приватного підприємства Візит (далі- ПП Візит ), що займається вантажними міжміськими автоперевезеннями.

Пунктом 5.12 рішення органу місцевого самоврядування № 641-21-06 від 07 червня

2012 року поновлено договір оренди земельної ділянки, укладений між ОСОБА_4 міською радою Київської області та ПП Візит , зареєстрований у Київській регіональній філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах 25 жовтня 2006 року за № 040633800389 на земельну ділянку, площею 0,1072 га, для обслуговування автостоянки - землі транспорту по вулиці Вокзальній, 24 у місті Бровари терміном на 5 років.

Пунктом 21.15 рішення № 724-23-06 від 13 вересня 2012 року продовжено до

01 листопада 2012 року термін укладення договору оренди земельної ділянки ПП Візит на земельну ділянку, площею 0,1072 га, для обслуговування автостоянки - землі транспорту за вищевказаною адресою.

Відповідно до інформації наданої у листі виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради Київської області від 22 квітня 2014 року № 9-7-515, за підписом міського голови

ОСОБА_5, земельну ділянку було надано в оренду ПП Візит без наявності санітарного дозволу.

Рішенням ОСОБА_4 міської ради Київської області № 738-34-07 від 09 листопада

2017 року поновлено договір оренди, укладений між ОСОБА_4 міською радою Київської області та приватним підприємством Візит на земельну ділянку, площею 0,1072 га, для обслуговування автостоянки - землі транспорту по вулиці Вокзальній, 24 у місті Бровари терміном на 5 років.

Оскаржуване рішення органу місцевого самоврядування є незаконним, так як порушує конституційні права громадян та мешканців міста Бровари на безпечне довкілля, життя та здоров'я, суперечать державним санітарно-екологічним нормам та підлягають скасуванню. Відповідно до норм ДБН-360-92 Містобудування. Планування і забудова міста і сільських поселень вантажний транспорт повинен розміщуватися у промисловій зоні або складських комунальних закладах, стоянка вантажних транспортних засобів повинна бути окремо від жилої зони санітарним розривом не менше ніж 50 метрів. Розміщення автостоянки приватного вантажного транспорту ПП Візит поряд із житловою зоною позивача робить неможливим та небезпечним проживання у ньому.

Крім того, у результаті неправомірного розміщення автогосподарства сім'ї позивача завдано моральну шкоду, яка полягає у загибелі дочки ОСОБА_3 - ОСОБА_9 від ракової інтоксикації, загостренні хронічних хвороб, постійному нервовому стані позивача та членів його родини. Розмір моральної шкоди позивач оцінює у 100 000 грн. 00 коп.

У судовому засіданні представник позивача ОСОБА_6 позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив позов задовольнити.

Представник відповідачів ОСОБА_4 міської ради Київської області та виконавчого комітету ОСОБА_4 міської ради Київської області в особі міського голови міста Броварів Київської області ОСОБА_5 - ОСОБА_7 позовні вимоги не визнала, пояснила, що у

2006 році ПП Візит розробило проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду по вулиці Вокзальній, 24 у місті Бровари для будівництва автостоянки. При формуванні земельної ділянки та затвердженні проекту землеустрою отримано погодження державного управління екології та природних ресурсів та погодження ОСОБА_4 районної санітарно-епідеміологічної станції. У листі останньої не міститься інформації щодо відсутності санітарного дозволу при передачі в оренду спірної земельної ділянки, фактично зазначено про відсутність обов'язку вимагати такий дозвіл. Додала, що відповідь на звернення позивача була надана із дотриманням Закону України Про звернення громадян . Вважає, що оскаржуване рішення органу місцевого самоврядування прийнято у межах компетенції та відповідно до норм чинного законодавства. Просила суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

Представник третьої особи приватного підприємства Візит - ОСОБА_8 позовні вимоги не визнав, пояснив, що ПП Візит отримав всі необхідні дозволи для отримання в оренду земельної ділянки по вулиці Вокзальній, 24 у місті Бровари. Підстави для задоволення позову відсутні.

При первісному розгляді даної справи протокольною ухвалою Броварського міськрайонного суду Київської області від 03 березня 2016 року виключено із учасників справи третю особу Державний заклад ОСОБА_4 районна санітарно-епідеміологічна станція Міністерства охорони здоров'я у зв'язку із ліквідацією.

Вислухавши пояснення представника позивача, заперечення представника відповідачів, представника третьої особи, дослідивши письмові матеріали справи, суд встановив такі факти та відповідні їм правовідносини.

З копії державного акту на право власності на земельну ділянку, виданого 11 квітня

2007 року, вбачається, що ОСОБА_3 на підставі рішення ОСОБА_4 міської ради Київської області від 26 січня 2006 року № 893-43-04 є власником земельної ділянки, площею 0,0213 га, для ведення особистого селянського господарства, що розташована за адресою: Київська область, місто Бровари, провулок Вокзальний, 1. Відповідно до опису меж земельна ділянка позивача від точки В до точки А межує із землями ПП Візит .

На земельній ділянці за вказаною адресою, розташований житловий будинок.

Пунктом 5.12 рішення ОСОБА_4 міської ради Київської області № 641-21-06 від

07 червня 2012 року поновлено договір оренди земельної ділянки, укладений між ОСОБА_4 міською радою Київської області та ПП Візит , зареєстрованийу Київській регіональній філії ДП Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах 25 жовтня 2006 року № 040633800389 на земельну ділянку, площею 0,1072 га, для обслуговування автостоянки землі транспорту за адресою: місто Бровари, вулиця Вокзальна, 24 терміном на 5 років.

Пунктом 21.15 рішення ОСОБА_4 міської ради Київської області № 724-23-06 від

13 вересня 2012 року продовжено до 01 листопада 2012 року ПП Візит термін укладення договору оренди земельної ділянки, площею 0,1072 га, для будівництва та обслуговування автостоянки - землі транспорту по вулиці Вокзальній, 24.

30 жовтня 2012 року між ОСОБА_4 міською радою Київської області та ПП Візит укладено договір оренди земельної ділянки, площею 0,1072 га, для обслуговування автостоянки - землі транспорту, кадастровий номер 3210600000:00:041:0510, за адресою: Київська область, місто Бровари, вулиця Вокзальна, 24.

13 грудня 2012 року між ОСОБА_4 міською радою Київської області та ПП Візит підписано акт прийому-передачі вказаної вище земельної ділянки.

У квітні 2014 року ОСОБА_3 направив звернення до ОСОБА_4 міської ради Київської області щодо надання в оренду земельної ділянки без наявності санітарного дозволу. Листом від 22 квітня 2014 року № 9-7-515 позивачу надано відповідь, з якої вбачається, що відповідно до норм земельного законодавства України санітарний дозвіл не є документом необхідним для отримання земельної ділянки в оренду. При цьому органу місцевого самоврядування заборонено вимагати документи, що не передбачені діючим законодавством для передачі земельних ділянок у користування. Таким чином, позивач у визначений діючим законодавством строк та спосіб отримав відповідь на своє звернення. Обставин, які б свідчили про настання з цих підстав тяжких наслідків позивач суду не навів.

З матеріалів справи також вбачається, що у вересні 2017 року ПП Візит звернулося до ОСОБА_4 міської ради Київської області із листом-повідомленням, в якому просило поновити на п'ять років договір оренди земельної ділянки для обслуговування автостоянки.

Відповідно до пункту 1.15 витягу із рішення ОСОБА_4 міської радим Київської області № 738-34-07 від 09 листопада 2017 року поновлено договір оренди земельної ділянки, укладений між ОСОБА_4 міською радою Київської області та ПП Візит , зареєстрований у відділі Держкомзему у місті Броварах Київської області за № 321060004000329 від 13 грудня 2012 року на земельну ділянку, площею 0,1072 га, для обслуговування автостоянки - землі транспорту по вулиці Вокзальній, 24 терміном до 09 листопада 2022 року.

Положеннями статей 10, 25 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами; сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

За правилами частини першої статті 123 Земельного Кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об'єднання). Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України Про Державний земельний кадастр , право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Так, з матеріалів справи вбачається, що у 2006 році ПП Візит оформило проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду. Із матеріалів даного проекту встановлено, що рішенням ОСОБА_4 міської ради Київської області № 200-11-24 від 06 березня 2003 року затверджено матеріали попереднього погодження ПП Візит місця розташування земельної ділянки під будівництво стоянки автотранспорту підприємства орієнтовною площею 0,088 га по вулиці Вокзальній, 24. 17 листопада 2005 року підписано акт вибору та обстеження в натурі земельної ділянки, яка рекомендована для розташування автостоянки по вулиці Вокзальній ПП Візит . Рішенням ОСОБА_4 міської ради Київської області № 805-38-04 від 27 жовтня 2005 року ПП Візит надано дозвіл на виготовлення проекту відведення земельної ділянки для будівництва автостоянки за адресою: місто Бровари, вулиця Вокзальна, 24.

Відповідно до проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду

02 грудня 2005 року ОСОБА_4 районна санітарно-епідеміологічна станція попередньо погодила місце розташування земельної ділянки, площею 0,1072 га, для будівництва автостоянки.

19 грудня 2005 року ОСОБА_4 районна СЕС погодила проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, площею 0,1072 га (на умовах оренди), ПП Візит у місті Бровари, вулиця Вокзальна, 24 під будівництво автостоянки, про що надала відповідний висновок № 2059 від

19 грудня 2005 року. 12 січня 2006 року Державне управління екології та природних ресурсів в Київській області погодило проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки на умовах оренди ПП Візит для будівництва стоянки автотранспортну в місті Бровари, по вулиці Вокзальній, 24 при умові дотримання природоохоронного законодавства.

Таким чином, посилання позивача щодо відсутності санітарного погодження (дозволу) спростовується вищевказаними обставинами. Після поновлення договору оренди отримані висновки та погодження є дійсними, оскільки зміни власника земельної ділянки та її цільового призначення не відбулося. За таких обставин правові підстави для визнання протиправним та скасування рішення органу місцевого самоврядування від 09 листопада 2017 року відсутні.

Статтею 24 Закону України Про охорону атмосферного повітря передбачено, що з метою забезпечення оптимальних умов життєдіяльності людини в районах житлової забудови, масового відпочинку і оздоровлення населення при визначенні місць розміщення нових, реконструкції діючих підприємств та інших об'єктів, які впливають або можуть впливати на стан атмосферного повітря, встановлюються санітарно-захисні зони.

Щодо вимоги позивача про зобов'язання розглянути проект рішення про відновлення

50-ти метрової санітарної зони по вулиці Вокзальній, 24 у місті Бровари, то у задоволенні даної вимоги слід також відмовити, з огляду на те, що судом при розгляді даної справи по суті не встановлено попередню наявність такої зони, яка б межувала із земельною ділянкою позивача та необхідність її відновлення після ухвалення оспорюваного рішення.

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, частиною другою статті 2 КАС України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно зі статтею 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Разом з тим, при розгляді даної справи по суті позивач не надав суду доказів, які б свідчили про протиправність оскаржуваного рішення органу місцевого самоврядування.

Вирішуючи питання про відшкодування моральної шкоди, суд приходить до наступного.

Положеннями статті 56 Конституції України гарантовано право на відшкодування за рахунок держави чи органів місцевого самоврядування матеріальної чи моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб при здійсненні ними своїх повноважень.

Зі змісту цієї норми випливає, що основною умовою такого розгляду є те, що моральна шкода повинна бути заподіяна (похідною) протиправними рішеннями, діями чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень або іншим порушенням прав, свобод та інтересів суб'єктів публічно-правових відносин.

Відповідно до частини першої статті 23 ЦК України особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її права.

Відповідно до загальних підстав цивільно-правової відповідальності обов'язковому з'ясуванню при вирішенні спору про відшкодування моральної (немайнової) шкоди підлягають: наявність такої шкоди, протиправність діяння її заподіювана, наявність причинного зв'язку між шкодою і протиправним діянням заподіювана та вини останнього в її заподіянні.

Згідно зі статтею 1167 ЦК України моральна шкода, завдана фізичній або юридичній особі неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю, відшкодовується особою, яка її завдала, за наявності її вини, крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті. Моральна шкода відшкодовується незалежно від вини органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, фізичної або юридичної особи, яка її завдала: 1) якщо шкоди завдано каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю фізичної особи внаслідок дії джерела підвищеної небезпеки; 2) якщо шкоди завдано фізичній особі внаслідок її незаконного засудження, незаконного притягнення до кримінальної відповідальності, незаконного застосування запобіжного заходу, незаконного затримання, незаконного накладення адміністративного стягнення у вигляді арешту або виправних робіт;

3) в інших випадках, встановлених законом.

В обґрунтування наявності підстав для відшкодування моральної шкоди позивач зазначає, що 10 серпня 2010 року померла його дочка ОСОБА_9 у результаті ракової інтоксикації дихальних шляхів, у результаті ураження імунної системи у сина позивача важка форма гепатиту, а у самого позивача гіпертонічна хвороба та ІХС. Через загострення хвороб та загибель дочки позивач перебуває у нервовому стані.

Разом з тим, суд зазначає, що позивачем не надано жодних доказів заподіяння йому або членам його сім'ї душевних страждань протиправними діями та бездіяльністю відповідача по справі, зокрема, доказів погіршення здоров'я або настання інших втрат немайнового характеру внаслідок моральних чи фізичних страждань, або інших негативних явищ, що настали внаслідок незаконних дій або бездіяльності відповідача. Позивачем також не обґрунтовано наявності причинного зв'язку між шкодою та протиправними діями ОСОБА_4 міської ради Київської області, відповідно до яких заподіяно шкоду.

Враховуючи наведені обставини, суд приходить до висновку про відмову у задоволенні даного позову.

Керуючись статтями 242, 244-246 Кодексу адміністративного судочинства України, Броварський міськрайонний суд

в и р і ш и в:

У задоволенні позову - відмовити.

Учасники справи:

позивач: ОСОБА_3 (місце проживання: 07400, Київська область, місто Бровари, провулок Вокзальний, будинок 1);

відповідач: ОСОБА_4 міська рада Київської області (місцезнаходження: 07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Гагаріна, будинок 15);

відповідач: виконавчий комітет ОСОБА_4 міської ради Київської області в особі міського голови міста Броварів Київської області ОСОБА_5 (місцезнаходження: 07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Гагаріна, будинок 15);

третя особа: приватне підприємство Візит (місцезнаходження: 07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Вокзальна, будинок 24; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 20570484).

Рішення може бути оскаржене до Київського апеляційного адміністративного суду через Броварський міськрайонний суд Київської області шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Суддя В.О.Василишин

Дата ухвалення рішення21.08.2018
Оприлюднено11.09.2018
Номер документу76295701
СудочинствоАдміністративне
Сутьвідшкодування моральної шкоди

Судовий реєстр по справі —361/7864/15-а

Постанова від 11.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 13.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 23.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 11.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 15.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 22.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 29.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Рішення від 21.08.2018

Адміністративне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Василишин В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні