Рішення
від 07.09.2018 по справі 815/1659/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/1659/18

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 вересня 2018 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Гусева О.Г., розглянувши в порядку загального позовного провадження (в порядку письмового провадження) справу за адміністративним позовом Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельного кооперативу "Південна будівельна компанія" до Департаменту Державної архітектурно-будівельної Інспекції в Одеській області про визнання протиправними та скасування припису від 07.02.2017 року, постанову №37 від 17.02.2017 року, наказ №5 від 09.02.2017 року ,-

В С Т А Н О В И В:

Обслуговуючий кооператив "Житлово-будівельного кооперативу "Південна будівельна компанія" звернувся до Департаменту Державної архітектурно-будівельної Інспекції в Одеській області за результатом якого просить:

- визнати протиправним та скасувати припис від 07.02.2017 року про зупинення з 08.02.2017 року підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про почато їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт, складений Департамент ДАБІ в Одеській області;

- визнати протиправною та скасувати Постанову ДАБІ в Одеській області №37 від 17.02.2017 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності на ОК ЖБК Південна будівельна компанія ;

- визнати протиправним та скасувати Наказ №5 від 09.02.2017 року ДАБІ в Одеській області про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт від 05.10.2015 року №ОД082152781235.

Позивач просить задовольнити позовну заяву з підстав викладених в позові та відповіді на відзив.

Представник позивача до судового засідання не з'явився, надав клопотання про розгляд справи без участі представника ОК ЖБК Південна будівельна компанія .

Представник відповідача не з'явився до судового засідання, заперечував проти задоволення позовних вимог з підстав викладених у відзиві на позовну заяву.

Ухвалою судді від 10.05.2018 було відкрито провадження по справі та вирішено розглядати справу в порядку загального позовного провадження.

Судом в порядку ч.9 ст.209 КАС України було вирішено розглядати справу в порядку письмового провадження. Фіксування у відповідності до ч.4 ст.229 КАС України не здійснювалось.

Оцінивши належність, допустимість, достовірність та достатність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд встановив наступне.

Відповідачем було зареєстровано подану позивачем:

декларацію про початок виконання будівельних робіт:

- Будівництво індивідуального зблокованого житлового будинку за адресою: вул.Парижська, 11\8, житлова група Зелений мис , с.Крижанівка, Комінтернівського району, Одеської області, вид будівництва: нове будівництво, код об'єкта: 1110.3; категорія складності ІІ. Проектна документація розроблена: Приватне Підприємство Ретроград м.Одеса, вул. Ольгіївська, б.17, кв.15, код ЄДРПОУ 33080879. Головний архітектор проекту Айвазян Левон Гургенович. Експертиза проекту будівництва проведена Державним підприємством Спеціалізована державна експертна організація - центральна служба Української державної будівельної експертизи ДП УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА експертний звіт №16-0372 від 30.07.2014 року Код ЄДРПОУ 35850107, головний експерт проекту Клименко Ірина Михайлівна, к.с. АЕ №00078. Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки видане Відділом містобудування та архітектури Комінтернівської райдержадміністрації №12-К від 07.05.2014 року. Земельна ділянка використовується для будівництва на підставі Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 27.01.2015 року Індексний номер №32711680. Номер запису про право власності 8502300. Реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна №558487351227, Кадастровий номер 5122783200:02:001:2546, Витяг надав реєстраційна служба Комінтернівського РУЮ в Одеській області. Свідоцтво на право власності серія та номер:32711542, виданий 27.01.2015 року, видавник реєстраційна служба Комінтернівського РУЮ в Одеській області. Загальна площа будівлі відповідно до проектної документації, 123,9 кв.м. 26,3 кв.м.

декларацію про готовність об'єктів до експлуатації:

- Інформація про об'єкт Одеська область, Комінтернівський район, с.Крижавнівка, житлова група Зелений мис , вул. Парижська, 11/8, будівництво індивідуального зблокованого житлового будинку код об'єкта 1110.3; категорія складності ІІ. Інформація про замовника Обслуговуючий кооператив Житлово-будівельний кооператив Південні будівельна компанія Одеська область, Комінтеранівський район, с.Крижанівка , вул.Вишнева,2, напівпідвал 43, код платника ЄДРПОУ 34396969. Інформація про генерального підрядника Товариство з обмеженою відповідальністю Південна будівельна група компанії , Одеська область, Комінтеранівський район, с.Крижанівка , вул.Морська,45-а, ідентифікаційний код 35067472. Інформація про дозвільні документи Декларація про початок виконання будівельних робіт, зареєстрована Департамент державної архітектурної інспекції в Одеській області №ОД082152781235 від 05.10.2015 року. Місцезнаходження об'єкта: Одеська область, Комінтернівський район, с.Крижавнівка, житлова група Зелений мис , вул. Парижська, 11/8. Інформація про документ, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 27.01.2015 року Індексний номер №32711680. Номер запису про право власності 8502300. Реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна №558487351227, Кадастровий номер 5122783200:02:001:2546, Витяг надав реєстраційна служба Комінтернівського РУЮ в Одеській області. Свідоцтво на право власності серія та номер:32711542, виданий 27.01.2015 року, видавник реєстраційна служба Комінтернівського РУЮ в Одеській області. Загальна площа будівлі 123,9 кв.м. 26,3 кв.м.

Розглянувши звернення мешканців сіл Крижанівка та Ліски Крижанівської сільської ради Лиманського району від 26.12.2016 року №Кол-2670, відповідно до ст.41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , ст.7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , пункту 7 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року №553 видано Наказ від 20.01.2017 року №8П Про проведення позапланової перевірки на об'єкті будівництва: Будівництво індивідуального зблокованого житлового будинку за адресою: Одеська область, Лиманський район, с.Крижавнівка, вул. Парижська, 11/8 (кадастровий номер земельної ділянки 5122783200:02:001:2546, замовник - Обслуговуючий кооператив Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія , ЄДРПОУ-34396969; проектувальник - ПП Ретроград , ЄДРПОУ -33080879).

На підставі наказу Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області №8П від 20.01.2017 року Про проведення позапланової перевірки та листа звернення мешканців сіл Крижанівка та Ліски Крижанівської сільської ради Лиманського району від 26.12.2016 року №Кол-2670, було видано направлення №41 від 20.01.2017 року для здійснення позапланової перевірки на об'єкті: Будівництво індивідуального зблокованого житлового будинку за адресою: Одеська область, Лиманський район, с.Крижанівка, вул. Парижська, 11/8 (кадастровий номер земельної ділянки 5122783200:02:001:2546, замовник - Обслуговуючий кооператив Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія , ЄДРПОУ-34396969; проектувальник - ПП Ретроград , ЄДРПОУ -33080879).

За результатами перевірки складено Акт перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм державних стандартів і правил від 07.02.2017 року. Відповідно до вказаного акту, Головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області - Соловйом Дмитром Андрійовичем у присутності голови Обслуговуючого кооперативу Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія Новгородської А.О., проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил : Обслуговуючий кооператив Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія , ЄДРПОУ-34396969.

За результатами перевірки встановлено наступні порушення:

-ч.8ст.36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності ;

-ст.9 Закону України Про архітектурну діяльність .

За наслідками проведеної перевірки 07.02.2018 головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу Департаменту ДАБІ в Одеській області Соловей Дмитро Андрійович складений протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності стосовно Обслуговуючого кооперативу Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія , в якому зазначено про виявлені під час перевірки порушення та вказано, що розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відбудеться о 11 год. 00 хв. 17.02.2017.

Крім того. 29.03.2018 головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу Департаменту ДАБІ в Одеській області Соловей Дмитро Андрійович винесено припис від 07.02.2017 року про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт, у якому зазначено вимогу зупинити виконання будівельних робіт за вищевказаною адресою з 09.02.2017 року.

17.02.2018 головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу Департаменту ДАБІ в Одеській області Соловей Дмитро Андрійович винесено постанову №37, згідно з якою постановлено визнати Обслуговуючий кооператив Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п.4 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність у сфері містобудівної діяльності та накласти штраф у сумі 57 600 грн.

У акті, протоколі, приписі зазначено, що голова ОК Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія їх підписувати та отримувати відмовився.

На підставі рішення №5 від 09.02.2017 року про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт від 05.10.2015 року за №ОД082152781235 прийнято Наказ від 09.02.2017 року №5 , яким наказано :

-вважати скасованою Декларацію про початок виконання будівельних робіт від 05.10.2015 року за №ОД082152781235 з будівництва індивідуального зблокованого житлового будинку за адресою: Одеська область, Лиманський район, с.Крижанівка, вул. Парижська, 11/8, замовник - Обслуговуючий кооператив Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія .

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з такого.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України Про архітектурну діяльність від 20.05.1999 № 687-XIV (далі - Закон № 687-XIV) будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України Про регулювання містобудівної діяльності .

Так, в силу норм п. 2 ч. 1 ст. 34 , ч. 1 і 2 ст. 36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011 № 3038-VІ (далі - Закон № 3038-VІ) (в редакції, що діяла на час реєстрації декларацій) замовник мав право виконувати будівельні роботи після реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт - щодо об'єктів будівництва, що належать до I - III категорій складності.

Право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням або зареєстрованою декларацією про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об'єктах, що належать до I - III категорій складності, підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надавалось замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт.

Реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт проводив орган державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом п'яти робочих днів з дня надходження декларації.

Статтею 10 Закону № 687-XIV визначено, що для забезпечення під час забудови територій, розміщення і будівництва об'єктів архітектури додержання суб'єктами архітектурної діяльності затвердженої містобудівної та іншої проектної документації, вимог вихідних даних, а також з метою захисту державою прав споживачів будівельної продукції здійснюється в установленому законодавством порядку державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюють органи державного архітектурно-будівельного контролю, визначені статтею 6 Закону № 3038-VІ .

Згідно з частинами першою та другою статті 41 Закону № 3038-VІ державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 1 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою КМУ від 23 травня 2011 р. № 553 (далі Порядок № 553), державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється Держархбудінспекцією та її територіальними органами.

Пунктом 2 Порядку № 553 встановлено, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за дотриманням: вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, державних стандартів і правил, технічних умов, інших нормативних документів під час виконання підготовчих і будівельних робіт, архітектурних, інженерно-технічних і конструктивних рішень, застосування будівельної продукції; порядку здійснення авторського і технічного нагляду, ведення загального та (або) спеціальних журналів обліку виконання робіт (далі - загальні та (або) спеціальні журнали), виконавчої документації, складення актів на виконані будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи; інших вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, правилами та проектною документацією, щодо створення об'єкта будівництва.

Відповідно до пункту 5 Порядку № 553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Згідно з пунктами 6, 7 Порядку № 553 плановою перевіркою вважається перевірка, що передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю, який затверджується керівником відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю. Позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для проведення позапланової перевірки є, окрім іншого, вимога правоохоронних органів про проведення перевірки.

Пунктом 16 зазначеного Порядку № 553 встановлено, що за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою інспекції складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком.

Відповідно до пункту 17 Порядку № 553 у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, крім акта перевірки, складається протокол разом з приписом усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил або приписом про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт.

Згідно з пунктом 9 Порядку № 553, державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб'єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об'єкт будівництва.

Відповідно до п. 3 Прикінцевих і перехідних положень ЗаконуУкраїни Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності , зареєстровані до набрання чинності цим Законом декларації про початок виконання підготовчих та/або будівельних робіт можуть бути скасовані відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, у разі:

1) подання замовником заяви про скасування декларації про початок виконання підготовчих та/або будівельних робіт;

2) наявності відомостей про припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем (замовником), смерті фізичної особи - замовника або визнання її безвісно відсутньою;

3) встановлення під час перевірки порушень вимог містобудівної документації, містобудівних умов та обмежень, невідповідності об'єкта будівництва проектній документації на будівництво такого об'єкта та вимогам будівельних норм, стандартів і правил, порушень містобудівного законодавства, невиконання вимог приписів посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю;

4) скасування містобудівних умов та обмежень;

5) виявлення органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта;

6) виконання будівельних робіт, не передбачених згідно з декларацією про початок виконання будівельних робіт.

Відповідно до ч. 2 ст. 39-1 Закону № 3038-VІ , у разі виявлення відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні чи зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, а також у разі скасування містобудівних умов та обмежень реєстрація такої декларації, право на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, підлягають скасуванню відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Про скасування декларації чи права на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення, відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю письмово повідомляє замовника протягом трьох робочих днів з дня скасування.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України , органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Суд виходить з того, що відповідно до пункту 1 частини першої статті 17 КАС України , компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Враховуючи вище наведені положення законодавства, під актом державного чи іншого органу слід розуміти юридичну форму рішень цих органів - офіційний письмовий документ, який породжує певні наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших відносин і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин.

Рішення суб'єкта владних повноважень у контексті положень КАС України необхідно розуміти як нормативно-правові акти, так і правові акти індивідуальної дії.

Нормативно-правові акти - рішення, дію яких поширено на невизначене або визначене загальними ознаками коло осіб і які призначені для неодноразового застосування щодо цього кола осіб.

Правові акти індивідуальної дії - рішення, які є актом одноразового застосування норм права і дію яких поширено на конкретних осіб або які стосуються конкретної ситуації, за своєю природою ненормативні правові акти, на відміну від нормативних, встановлюють не загальні правила поведінки, а конкретні приписи, звернені до окремого індивіда чи юридичної особи, застосовуються одноразово й після реалізації вичерпують свою дію.

Відтак, суд зазначає, що декларація про початок виконання будівельних робіт, як і декларації про готовність до експлуатації об'єкта є актами одноразового застосування та вичерпали свою дію фактом їх виконання, тому і не можуть бути скасовані.

Відповідно до ч. 1 ст. 376 ЦК України , житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно вважаються самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

Відповідно до ч. 2 ст. 376 ЦК України , особа, яка здійснила або здійснює самочинне будівництво нерухомого майна, не набуває права власності на нього.

Отже, суть самочинного будівництва обумовлює презумпцію неможливості виникнення права власності на неправомірно збудований об'єкт.

З дослідженої судом Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта (номер Інформаційної довідки 126144253, дата, час формування: 04.06.2018, 08:55:34), судом встановлено факт реєстрації права власності на майно, яке відповідач вважав самочинним будівництвом. Відтак, об'єкт за адресою: Одеська область, Лиманський район, с.Крижанівка, вул. Парижська, 11/8 не може вважатися таким, що носить ознаки самочинного будівництва.

В той же час оскаржувані накази порушують інтереси не лише позивача, як замовника будівництва, а й осіб, які володіють майновими правами на закінчений будівництвом та введений в експлуатацію об'єкт, що є недопустимим.

Таким чином, із системного аналізу вище викладених норм та з'ясованих судом обставин вбачається, що позов Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельного кооперативу "Південна будівельна компанія" до Департаменту Державної архітектурно-будівельної Інспекції в Одеській області про визнання протиправними та скасування припису від 07.02.2017 року, постанову №37 від 17.02.2017 року, наказ №5 від 09.02.2017 року підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України , при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу , стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача підлягає сплачена сума судового збору у розмірі 5 286 грн. 00 коп.

На підставі вище викладеного, керуючись ст.ст. 72-77 , 90 , 139 , 192 , 241-246 , 250 , 255 КАС України , суд

В И Р І Ш И В:

Задовольнити позовну заяву Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельного кооперативу "Південна будівельна компанія" до Департаменту Державної архітектурно-будівельної Інспекції в Одеській області про визнання протиправними та скасування припису від 07.02.2017 року, постанову №37 від 17.02.2017 року, наказ №5 від 09.02.2017 року.

Визнати протиправним та скасувати припис від 07.02.2017 року про зупинення з 08.02.2017 року підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про почато їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт, складений Департамент ДАБІ в Одеській області.

Визнати протиправною та скасувати Постанову ДАБІ в Одеській області №37 від 17.02.2017 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності на ОК ЖБК Південна будівельна компанія .

Визнати протиправним та скасувати Наказ №5 від 09.02.2017 року ДАБІ в Одеській області про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт від 05.10.2015 року №ОД082152781235.

Стягнути з Департаменту Державної архітектурно-будівельної Інспекції в Одеській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельного кооперативу "Південна будівельна компанія" (Код ЄДРПОУ 34396969) судовий збір у сумі 5 286 грн.

Рішення може бути оскаржено безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів в порядку приписів ст. 295 КАС України.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Суддя О.Г.Гусев

Повний текст рішення складено та підписано суддею 07 вересня 2018 року.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.09.2018
Оприлюднено13.09.2018
Номер документу76388741
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/1659/18

Ухвала від 19.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 25.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Рішення від 07.09.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Гусев О. Г.

Ухвала від 10.05.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Гусев О. Г.

Ухвала від 13.04.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Гусев О. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні