РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 вересня 2018 року справа № 2340/2921/18
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Руденко А.В.,
за участю:
секретаря - Сачинської В.С.,
представника позивача - Тищенка Ю.П.,
представника відповідача - Мірошник Н.П. (за довіреністю);
розглянувши у відкритому судовому засіданні в спрощеному позовному провадженні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою діяльністю Дар.Інфраструктурні рішення до Чигиринської районної державної адміністрації про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання прийняти розпорядження про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та надання у користування земельних ділянок, -
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю "ДАР. Інфрастуктурні рішення" з позовною заявою до Чигиринської районної державної адміністрації, в якій просить визнати неправомірною бездіяльність щодо затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 62,8494 га в оренду позивачу на 25 років для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об?єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій за рахунок земель державної власності, розташованих за межами населеного пункту в адміністративних межах Рацівської сільської ради Чигиринського району Черкаської області, для обслуговування потреб жителів територіальної громади Чигиринського району та надання у користування земельних ділянок з кадастровими номерами 7125485000:01:001:1758 (17,9667 га), 7125485000:01:001:1776 (12,0528 га), 7125485000:01:001:1774 (25,3819 га), 7125485000:01:001:1775 (6,1314 га), як таку, що порушує норми діючого законодавства; зобов'язати відповідача відповідно до пункту 6 статті 123 Земельного кодексу України у встановлений чинним законодавством термін прийняти розпорядження про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 62,8494 га позивачу в оренду терміном на 25 років для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій за рахунок земель державної власності, розташованих за межами населеного пункту в адміністративних межах Рацівської сільської ради Чигиринського району Черкаської області, для обслуговування потреб жителів територіальної громади Чигиринського району та надати у користування позивачу земельні ділянки з кадастровими номерами 7125485000:01:001:1758 (17,9667 га), 7125485000:01:001:1776 (12,0528 га), 7125485000:01:001:1774 (25,3819 га), 7125485000:01:001:1775 (6,1314 га) на умовах, визначених проектом їх відведення.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що 12.06.20018 звернувся до відповідача із клопотанням про затвердження проекту відведення земельної ділянки, проте, всупереч статті 123 Земельного кодексу, станом на час подання позовної заяви до суду позивачем не отримано відповіді на його клопотання. Вважає, що вказаною бездіяльністю відповідач порушує двотижневий строк на розгляд його клопотання.
Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі та просив їх задовольнити.
23 серпня 2018 року до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просить відмовити у задоволенні позовних вимог та зазначає, що після надходження заяви позивача про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок розпорядження Чигиринської районної державної адміністрації від 23.01.2018 №25 Про надання дозволу ТОВ ДАР. Інфраструктурні рішення на розроблення проекту землеустрою переглядалося Черкаською обласною державною адміністрацією на відповідність його Конституції України, законам України, іншим нормативно-правовим актам. Таким чином, з об'єктивних причин та з метою недопущення порушення норм земельного законодавства України, питання щодо затвердження проекту землеустрою було відтерміновано до закінчення перевірки розпорядження райдержадміністрації органом вищого рівня.
В судовому засіданні представник відповідача заперечував проти задоволення позову в повному обсязі та додатково зазначив, що розпорядженням Черкаської обласної державної адміністрації від 31.08.2018 №658 скасовано розпорядження Чигиринської районної державної адміністрації від 23.01.2018 №25 Про надання дозволу ТОВ ДАР. Інфраструктурні рішення на розроблення проекту землеустрою .
Дослідивши подані суду письмові докази, доводи сторін, викладені у позовній заяві та відзиві на позовну заяву, суд встановив наступне.
Рішенням Чигиринської районної державної адміністрації від 22.12.2017 №23-2/VII затверджено Програму економічного і соціального розвитку Чигиринського району на 2018 рік; зобов'язано Чигиринську районну державну адміністрацію забезпечити виконання Програми та фінансування заходів Програми в межах бюджетних коштів, передбачених на виконання Програми районним бюджетом Чигиринського району на 2018 рік. Згідно з Переліком інвестиційних проектів, реалізація яких запланована підприємствами району на 2018 рік (додаток до вказаного розпорядження), ТОВ "ДАР. Інфраструктурні рішення" приймає участь у розміщенні сонячної електростанції в Чигиринському районі.
Розпорядженням Чигиринської районної державної адміністрації Черкаської області від 23.01.2018 №25 товариству з обмеженою відповідальністю ДАР. Інфраструктурні рішення надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 70 га в адміністративних межах Рацівської сільської ради Чигиринського району Черкаської області за межами населеного пункту, в оренду на 25 років для обслуговування потреб жителів територіальної громади Чигиринського району.
Відведення земельних ділянок для даного виду використання мало забезпечувати в повній мірі постачання жителям територіальної громади сіл Рацеве, Вітово, м. Чигирин та Чигиринського району електричної енергії, виробленої з альтернативних джерел.
На замовлення позивача, державним підприємством Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою 02 лютого 2018 року було розроблено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 62,8494 га товариству з обмеженою відповідальністю ДАР. Інфраструктурні рішення в оренду терміном на 25 років для розміщення будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд, об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій, за рахунок земель державної власності, розташованих в адміністративних межах Рацівської сільської ради Чигиринського району Черкаської області, за межами населеного пункту.
20 квітня 2018 року земельні ділянки з кадастровими номерами №7125485000:01:001:1775, №7125485000:01:001:1776, №7125485000:01:001:1774 зареєстровані в Державному земельному кадастрі відділом у Чигиринському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області. Земельна ділянка №7125485000:01:001:1758 зареєстрована в ДЗК 10 липня 2017 року. Вказані обставини підтверджуються витягами з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
14 червня 2018 року позивач звернувся до голови Чигиринської районної державної адміністрації із заявою від 12.06.2018, в якій просив затвердити проект із землеустрою земельних ділянок загальною площею 61,5328 га для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ, організацій в адмінмежах Рацівської сільської ради Чигиринського району. Вказана заява отримана уповноваженою особою Чигиринської районної державної адміністрації 14.06.2018, що підтверджується копією рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.
15 червня 2018 року заява позивача про затвердження проекту землеустрою зареєстрована в журналі обліку / реєстрації заяв та документів, необхідних для надання адміністративної послуги, які подає суб'єкт звернення або уповноважена ним особа адміністратору.
Станом на час звернення позивача до суду з адміністративним позовом, відповідачем не прийнято рішення щодо затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду.
Вважаючи протиправною вказану бездіяльність відповідача, позивач звернувся до суду з позовом.
Розпорядженням Черкаської обласної державної адміністрації від 31.08.2018 №658 скасовано розпорядження Чигиринської районної державної адміністрації від 23.01.2018 №25 Про надання дозволу ТОВ ДАР. Інфраструктурні рішення на розроблення проекту землеустрою .
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.
Відповідно до ст. 1 Закону України від 09.04.1999 №586-XIV "Про місцеві державні адміністрації" місцева державна адміністрація в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, а також реалізує повноваження, делеговані їй відповідною радою.
Місцеві державні адміністрації в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечують: виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня; виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля, а в місцях компактного проживання корінних народів і національних меншин - також програм їх національно-культурного розвитку (п.п. 1, 3 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про місцеві державні адміністрації").
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 13 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" до відання місцевих державних адміністрацій у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, належить вирішення питань: соціально-економічного розвитку відповідних територій.
Частина 3 статті 122 Земельного кодексу України передбачає. що районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для: а) ведення водного господарства; б) будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі тощо), з урахуванням вимог частини сьомої цієї статті; в) індивідуального дачного будівництва.
Відповідно до ч. 2 ст. 93 Земельного кодексу України земельні ділянки можуть передаватися в оренду громадянам та юридичним особам України, іноземцям і особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним об'єднанням і організаціям, а також іноземним державам.
Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності громадянам, юридичним особам у користування, в тому числі на умовах оренди, врегульовано статтями 123 , 124 Земельного кодексу України.
Згідно зі ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу , чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.
Відповідно до ч. 1 ст. 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об'єднання).
Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.
Частина 2 статті 123 Земельного кодексу України визначає, що особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу , передають у власність або користування такі земельні ділянки.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. (ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України).
За приписами ч. 6 ст. 123 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, до яких відноситься відповідач, у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування .
Рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються: затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки; вилучення земельних ділянок у землекористувачів із затвердженням умов вилучення земельних ділянок (у разі необхідності); надання земельної ділянки особі у користування з визначенням умов її використання і затвердженням умов надання, у тому числі (у разі необхідності) вимог щодо відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва (ч. 10 ст. 123 Земельного кодексу України ).
Судом вище встановлено, що на підставі дозволу на розробку проекту землеустрою, наданого 23.01.2018 Чигиринською районною державною адміністрацією, ДП Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою виготовлено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 62,8494 га товариству з обмеженою відповідальністю ДАР. Інфраструктурні рішення .
14 червня 2018 року позивач звернувся до відповідача із заявою про затвердження проекту землеустрою земельних ділянок для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд енергогенеруючих підприємств, установ, організацій.
Листом відповідача від 25.06.2018 №01-01-16/2048 позивача повідомлено, що наразі розпорядження Чигиринської районної державної адміністрації від 23.01.2018 №25 Про надання дозволу ТОВ ДАР. Інфраструктурні рішення на розроблення проекту землеустрою переглядається Черкаською обласною державною адміністрацією на відповідність його Конституції України, законам України, іншим нормативно-правовим актам. Після завершення процедури перегляду зазначеного розпорядження у відповідності до Закону України Про місцеві державні адміністрації буде прийнято рішення щодо видачі документа дозвільного характеру, про що заявника буде повідомлено додатково.
Розпорядженням Черкаської обласної державної адміністрації від 31.08.2018 №658 скасовано розпорядження Чигиринської районної державної адміністрації від 23.01.2018 №25 Про надання дозволу ТОВ ДАР. Інфраструктурні рішення на розроблення проекту землеустрою .
Зі встановлених обставин справи слідує, що у встановлений частиною 6 статті 123 Земельного кодексу України строк відповідачем не прийнято рішення щодо затвердження проекту землеустрою та надання земельної ділянки у користування; причиною такої бездіяльності став перегляд обласною державною адміністрацією законності прийняття розпорядження Чигиринської районної державної адміністрації від 23.01.2018 №25 Про надання дозволу ТОВ ДАР. Інфраструктурні рішення на розроблення проекту землеустрою .
Вирішуючи спір, з огляду на аргументацію позивача, суд враховує, що відповідно до приписів вказаного розпорядження відповідача від 23.01.2018 №25 виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією права позивача на отримання земельної ділянки у користування - розроблено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок, сформовано земельні ділянки та проведено їх реєстрацію у Державному земельному кадастрі.
Суд вважає, що вказане розпорядження відповідача від 23.01.2018 №25 як ненормативний правовий акт є актом одноразового застосування, та вичерпало свою дію фактом свого виконання, тому воно не може бути скасоване відповідачем після його виконання.
Суд зазначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування є відповідальними за свою діяльність перед юридичними і фізичними особами. Таким чином, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб'єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Це є "гарантією стабільності суспільних відносин" між органами державної влади / органами місцевого самоврядування і громадянами, породжуючи у громадян та юридичних осіб впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього рішення.
Відповідні висновку суду узгоджуються з правовою позицію Конституційного Суду України, викладеною в рішенні від 16 квітня 2009 року № 7-рп/2009 у справі за конституційним поданням Харківської міської ради щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 19, статті 144 Конституції України, статті 25, частини чотирнадцятої статті 46, частин першої, десятої статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", (справа про скасування актів органів місцевого самоврядування).
У пункті 70 рішення Європейського суду з прав людини від 20.10.2011 "Справа "Рисовський проти України" суд підкреслює особливу важливість принципу "належного урядування". Він передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (див. рішення у справах "Беєлер проти Італії" [ВП], заява N 33202/96, п. 120, ECHR 2000-I, "Онер'їлдіз проти Туреччини" [ВП], заява N 48939/99, п. 128, ECHR 2004-XII, "Megadat.com S.r.l. проти Молдови", заява N 21151/04, п. 72, від 8 квітня 2008 року, і "Москаль проти Польщі", заява N 10373/05, п. 51, від 15 вересня 2009 року). Зокрема, на державні органи покладено обов'язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок (див., наприклад, рішення у справах "Лелас проти Хорватії", заява N 55555/08, п. 74, від 20 травня 2010 року, і "Тошкуце та інші проти Румунії", заява N 36900/03, п. 37, від 25 листопада 2008 року) і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (див. зазначені вище рішення у справах "Онер'їлдіз проти Туреччини", п. 128, та "Беєлер проти Італії", п. 119).
На думку суду у даній адміністративній справі дії та рішення Черкаської обласної державної адміністрації щодо скасування розпорядження про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою; та бездіяльність відповідача щодо затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок позивачу не були послідовними і не сприяли юридичній визначеності у правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси позивача.
Таким чином, суд дійшов висновку про протиправність бездіяльності відповідача щодо затвердження проекту землеустрою про відведення земельних ділянок загальною площею 62,8494 га товариству з обмеженою діяльністю ДАР. Інфраструктурні рішення .
При цьому суд зазначає, що спосіб відновлення порушеного права позивача має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.
Зазначена позиція повністю кореспондується з висновками Європейського суду з прав людини, відповідно до яких, обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод , яка вимагає, щоб норми національного правового засобу стосувалися сутності "небезпідставної заяви" за Конвенцією та надавали відповідне відшкодування. Зміст зобов'язань за статтею 13 також залежить від характеру скарги заявника за Конвенцією. Тим не менше, засіб захисту, що вимагається згаданою статтею, повинен бути "ефективним" як у законі, так і на практиці, зокрема, в тому сенсі, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (п. 75 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Афанасьєв проти України" від 5 квітня 2005 року (заява № 38722/02)).
Отже, "ефективний засіб правого захисту" в розумінні статті 13 Конвенції повинен забезпечити поновлення порушеного права й одержання особою бажаного результату.
Таким чином, суд дійшов висновку, що задля належного і обґрунтованого способу захисту порушеного права позивача необхідним є зобов'язання відповідача прийняти рішення, яким затвердити проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 62,8494 га товариству з обмеженою діяльністю ДАР. Інфраструктурні рішення в оренду терміном на 25 років для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій, за рахунок земель державної власності, розташованих в адміністративних межах Рацівської сільської ради Чигиринського району Черкаської області, за межами населеного пункту, та надати в користування на умовах, визначених проектом землеустрою, земельні ділянки за кадастровими номерами 7125485000:01:001:1758 (17,9667 га), 7125485000:01:001:1774 (25,3819 га), 7125485000:01:001:1775 (6,1314 га), 7125485000:01:001:1776 (12,0528 га).
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, а вимоги такими, що належить задовольнити.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу , стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відтак, судові витрати позивача по сплаті судового збору у сумі 704 грн. 80 коп. підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Згідно частини першої статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Проаналізувавши обставини справи, суд дійшов висновку про наявність достатніх підстав для встановлення судового контролю за виконанням судового рішення у вказаній адміністративній справі.
Керуючись ст.ст. 6, 9, 14, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправною бездіяльність Чигиринської районної державної адміністрації Черкаської області (вул. Богдана Хмельницького, 26, м. Чигирин, Черкаська область, 20901, код ЄДРПОУ - 04061323) щодо затвердження проекту землеустрою про відведення земельних ділянок загальною площею 62,8494 га товариству з обмеженою діяльністю Дар.Інфраструктурні рішення (вул. Грушевського, 26, м. Чигирин, Черкаська область, 20901, код ЄДРПОУ - 41461601) в оренду терміном на 25 років для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій, за рахунок земель державної власності, розташованих в адміністративних межах Рацівської сільської ради Чигиринського району Черкаської області (вул. Леніна, с. Рацеве, Чигиринський район, Черкаська область, 20910, код ЄДРПОУ - 33369824), за межами населеного пункту, за кадастровими номерами 7125485000:01:001:1758 (17,9667 га), 7125485000:01:001:1774 (25,3819 га), 7125485000:01:001:1775 (6,1314 га), 7125485000:01:001:1776 (12,0528 га).
Зобов'язати Чигиринську районну державну адміністрацію Черкаської області (вул. Богдана Хмельницького, 26, м. Чигирин, Черкаська область, 20901, код ЄДРПОУ - 04061323) прийняти рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 62,8494 га товариству з обмеженою діяльністю Дар.Інфраструктурні рішення (вул. Грушевського, 26, м. Чигирин, Черкаська область, 20901, код ЄДРПОУ - 41461601) в оренду терміном на 25 років для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій, за рахунок земель державної власності, розташованих в адміністративних межах Рацівської сільської ради Чигиринського району Черкаської області (вул. Леніна, с. Рацеве, Чигиринський район, Черкаська область, 20910, код ЄДРПОУ - 33369824), за межами населеного пункту, та надати в користування на умовах, визначених проектом землеустрою, земельні ділянки за кадастровими номерами 7125485000:01:001:1758 (17,9667 га), 7125485000:01:001:1774 (25,3819 га), 7125485000:01:001:1775 (6,1314 га), 7125485000:01:001:1776 (12,0528 га).
Зобов'язати Чигиринську районну державну адміністрацію Черкаської області (вул. Богдана Хмельницького, 26, м. Чигирин, Черкаська область, 20901, код ЄДРПОУ - 04061323) подати до Черкаського окружного адміністративного суду звіт про виконання рішення суду протягом 30 календарних днів від дати набрання рішенням суду законної сили.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Чигиринської районної державної адміністрації Черкаської області(вул. Богдана Хмельницького, 26, м. Чигирин, Черкаська область, 20901, код ЄДРПОУ - 04061323) на користь товариства з обмеженою діяльністю Дар.Інфраструктурні рішення судовий збір у сумі 704 (сімсот чотири) грн. 80 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення виготовлений 10 вересня 2018 року.
Суддя А.В. Руденко
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2018 |
Оприлюднено | 13.09.2018 |
Номер документу | 76392584 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Парінов Андрій Борисович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні