Постанова
від 12.09.2018 по справі 819/375/18
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 вересня 2018 рокуЛьвів№ 876/6007/18

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

головуючого судді Шавеля Р.М.,

суддів Бруновської Н.В. та Костіва М.В.,

з участю секретаря судового засідання - Герман О.В.,

а також сторін (їх представників):

від позивача - не з'явився;

від відповідача - не з'явився;

від третьої особи - не з'явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам на рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 20.06.2018р. в адміністративній справі за позовом Тернопільської міської ради до Відділу Держгеокадастру у м.Тернополі в особі Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській обл., третя особа без самостійних вимог на предмет спору Товариство з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам , про зобов'язання скасувати державну реєстрацію земельної ділянки та присвоєний їй кадастровий номер (суддя суду І інстанції: Подлісна І.М., час та місце ухвалення рішення суду І інстанції: 11 год. 55 хв. 20.06.2018р., м.Тернопіль; дата складання повного тексту рішення суду І інстанції: 21.06.2018р.),-

В С Т А Н О В И В:

01.03.2018р. позивач Тернопільська міська рада звернулася до суду із адміністративним позовом, у якому просила зобов'язати відповідача Відділ Держгеокадастру у м.Тернополі в особі Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській обл. скасувати державну реєстрацію в Державному земельному реєстрі земельної ділянки площею 0,0938 га для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, яка знаходиться за адресою: м.Тернопіль, вул.15 Квітня, 2е, та скасувати присвоєний цій ділянці кадастровий номер 6110100000:05:008:0049; судові витрати розподілити відповідно до законодавства (а.с.3-7).

Протокольною ухвалою суду від 24.04.2018р. залучено до участі в справі у якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору Товариство з обмеженою відповідальністю /ТзОВ/ Руна-Інкам (а.с.42).

Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 20.06.2018р. заявлений позов задоволено; зобов'язано відповідача Відділ Держгеокадастру у м.Тернополі в особі Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській обл. скасувати державну реєстрацію в Державному земельному реєстрі земельної ділянки площею 0,0938 га для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, яка знаходиться за адресою: м.Тернопіль, вул.15 Квітня, 2е, та скасувати присвоєний цій ділянці кадастровий номер 6110100000:05:008:0049; стягнуто на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській обл. понесені судові витрати у розмірі 1762 грн. сплаченого судового збору (а.с.135-138).

Не погодившись із постановою суду, її оскаржила третя особа ТзОВ Руна-Інкам , яка покликаючись на неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими, невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи, неправильне застосування норм матеріального права та порушення норм процесуального права, що призвело до невірного вирішення спору, просить рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нову постанову, якою у задоволенні заявленого позову відмовити (а.с.143-153).

Вимоги за апеляційною скаргою обґрунтовує тим, що відмова відповідача щодо скасування державної реєстрації спірної земельної ділянки та присвоєного їй кадастрового номеру є законною, оскільки 06.10.2017р. позивачем через уповноважену особу проведено державну реєстрацію речового права комунальної власності на вказану ділянку, проте 29.12.2017р. така реєстрація була скасована.

Також позивач та суд не обґрунтували, чим відсутність в реєстрі речових прав реєстрації права на земельну ділянку за кадастровим номером 6110100000:05:008:0049 позбавляє можливості позивача реалізовувати свої повноваження.

Водночас, бездіяльність міської ради як органу територіальної громади, у неприйнятті рішення про затвердження відповідного проекту землеустрою, надання даної ділянки в оренду та подальшого укладення договору оренди призводить до неможливості ТзОВ Руна-Інкам сплачувати орендну плату.

Окрім цього, під час розгляду справи суд вийшов за межі доказування та надав оцінку доказам, які містяться в інших судових справах, не надав правової оцінку факту пропуску позивачем строку звернення до суду із розглядуваним позовом, при цьому упереджено вирішив розглядуваний спір.

Позивачем Тернопільською міською радою скеровано до апеляційного суду відзив на апеляційну скаргу, в якому остання вважає її необгрунтованою і такою, що не підлягає до задоволення. Наголошує на тому, що суд першої інстанції правильно застосував норми матеріального та процесуального права, ухвалив законне і справедливе судове рішення (а.с.175-182).

Відповідачем Відділом Держгеокадастру у м.Тернополі в особі Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській обл. скеровано до апеляційного суду відзив на апеляційну скаргу, в якому останній вважає її обгрунтованою і такою, що підлягає до задоволення. Наголошує на тому, що суд першої інстанції неправильно застосував норми матеріального права, чим невірно вирішив розглядуваний спір (а.с.171-174).

У зв'язку з неявкою в судове засідання учасників справи фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу відповідно до вимог ч.4 ст.229 КАС України не здійснювалося. Також в порядку ч.2 ст.313 КАС України неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про час та місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.

Також колегія суддів ухвалила відхилити клопотання представника позивача від 20.08.2018р. про відкладення апеляційного розгляду справи через його перебування у відпустці (а.с.186-189) за безпідставністю, оскільки позивач був завчасно повідомлений про час та місце апеляційного розгляду справи (03.08.2018р. - а.с.169), а тому не був позбавлений можливості вжити заходів для забезпечення явки до апеляційного суду іншого уповноваженого представника. Також в складі міської ради діє управління правого забезпечення (до якого входять відповідні відділи), що свідчить про наявність у позивача й інших юрисконсультів.

Додатково колегія суддів враховує, що відповідно до ч.5 ст.44 КАС України учасники справи зобов'язані: 1) виявляти повагу до суду та до інших учасників судового процесу; 2) сприяти своєчасному, всебічному, повному та об'єктивному встановленню всіх обставин справи; 3) з'являтися в судове засідання за викликом суду, якщо їх явка визнана судом обов'язковою; 4) подавати наявні у них докази в порядку та строки, встановлені законом або судом, не приховувати докази; 5) надавати суду повні і достовірні пояснення з питань, які ставляться судом, а також учасниками справи в судовому засіданні; 6) виконувати процесуальні дії у встановлені законом або судом строки; 7) виконувати інші процесуальні обов'язки, визначені законом або судом.

Вжиття заходів для прискорення процедури розгляду справ є обов'язком не тільки суду, а й учасників справи.

Так, Європейський суд з прав людини в рішенні від 07.07.1989р. у справі Юніон Аліментаріа Сандерс С.А. проти Іспанії зазначив, що заявник зобов'язаний демонструвати готовність брати участь на всіх етапах розгляду, що стосуються безпосередньо його, утримуватися від використання прийомів, які пов'язані із зволіканням у розгляді справи, а також максимально використовувати всі засоби внутрішнього законодавства для прискорення процедури слухання. Він не буде відповідальним за відкладення, викликані станом його здоров'я, оскільки вони пов'язані з форс-мажорними обставинами.

Заслухавши суддю-доповідача по справі, перевіривши матеріали справи та апеляційну скаргу в межах наведених у ній доводів, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга підлягає до задоволення, з наступних підстав.

Як убачається з матеріалів справи, на підставі заяви ТзОВ Руна-Інкам від 26.04.2016р. позивачем прийнято рішення № 7/11/131 від 19.08.2016р. Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею до 0,1174 га за адресою вул.15 Квітня, 2е ТзОВ Руна-Інкам , згідно з яким передбачено надати дозвіл ТзОВ Руна-Інкам (код ЄДРПОУ 40398204) на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею до 0,1174 га в оренду терміном на десять років для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення за адресою вул. 15 Квітня, 2е; зобов'язати ТзОВ Руна-Інкам в шестимісячний термін подати проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, зазначеної в п.1 даного рішення, на розгляд міської ради (а.с.8, 9).

Витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-6102839602016 від 11.11.2016р., підтверджується реєстрація в Державному земельному кадастрі земельної ділянки за місцем розташування: Тернопільська область, м.Тернопіль, вулиця 15 Квітня, 2е; площа земельної ділянки становить 0,0938 га з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель торгівлі , вид використання - для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення (а.с.10-11).

Вказаній земельній ділянці присвоєно кадастровий номер 6110100000:05:008:0049. Реєстрацію земельної ділянки в Державному земельному кадастрі здійснено Відділом Держгеокадастру у м.Тернополі на підставі заяви ТзОВ Руна-Інком від 03.11.2016р.

Відповідно до листа № 2606/01 від 30.11.2017р. позивач звернувся до Відділу Держгеокадастру у м.Тернополі з проханням скасувати реєстрацію земельної ділянки площею 0,0938 га за адресою вул. 15 Квітня та скасувати присвоєний цій ділянці кадастровий номер 611010000:05:008:0049 (а.с.14).

Згідно відповіді Відділу Держгеокадастру у м.Тернополі № 809/117-17 від 08.12.2017р. Щодо розгляду листа правові підстави для скасування реєстрації земельної ділянки, які передбачені п.10 ст.24 Закону України Про державний земельний кадастр є відсутніми, оскільки згідно даних Державного земельного кадастру на земельну ділянку за кадастровим номером 611010000:05:008:0049 зареєстровано 06.10.2017р. речове право за Тернопільською міською радою (а.с.15).

Приймаючи рішення по справі та задовольняючи заявлений позов, суд першої інстанції виходив з того, що нездійснення заявником ТзОВ Руна-Інкам реєстрації речового права на сформовану земельну ділянку, площею 0.0938 га, за адресою: вул.15 Квітня, 2е в м.Тернополі, кадастровий номер 6110100000:05:008:0049, та відсутність відповідної інформації в реєстрах, позбавляє фактичної можливості Тернопільську міську раду як орган місцевого самоврядування та власника земель територіальної громади міста реалізовувати свої визначені законом повноваження, в першу чергу, в частині забезпечення раціонального використання та охорони земель, розпорядження земельними ділянками, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цільового призначення, отримання плати за землю.

Ефективним способом захисту порушених прав та інтересів, який не суперечить закону, є зобов'язання суб'єкта владних повноважень скасувати державну реєстрацію земельної ділянки та скасувати кадастровий номер цієї земельної ділянки.

Суд також встановив, що поданими доказами у справах № 607/14240/17 та № 607/15703/17 доведено, що кінцевою датою надання адміністративної послуги ТзОВ Руна- Інкам було визначено 22.11.2016р.

Обставини та факти, встановлені і відображені в постанові Львівського апеляційного адміністративного суду від 25.04.2018р. у справі № 976/2256/18. однозначно свідчать про те, що, усвідомлюючи відсутність факту розгляду Тернопільською міською радою своєї заяви та вирішення питання затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, ТзОВ Руна-Інкам упродовж року (з листопада 2016 року по листопад 2017 року) проявляло повну пасивність та бездіяльність.

Незважаючи на відсутність поважних та об'єктивних причин, які могли б перешкоджати зверненню до суду, ТзОВ Руна-Інкам не вживало необхідних заходів для захисту в суді свого права на отримання земельної ділянки, а отже, і для подальшого оформлення договору оренди та реєстрації відповідного речового права (права оренди) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно у строк, визначений ч.10 ст.24 Закону України Про Державний земельний кадастр .

Також положення нормативних актів однозначно свідчать про те, що державна реєстрація земельної ділянки в Державному земельному кадастрі та реєстрація речового права на земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно повинні здійснюватися за відповідними заявами, а саме ТзОВ Руна-Інкам , як правонабувача речового права, а речовим правом, яке підлягало реєстрації протягом встановленого законом строку, є не право комунальної власності, а право оренди ТзОВ Руна-Інкам на таку земельну ділянку.

Колегія суддів вважає, що наведені висновки суду першої інстанції є невірними, оскільки вони не ґрунтуються на фактичних обставинах справи та суперечать вимогам чинного законодавства, з огляду на таке.

Розглядувані правовідносини регулюються Законом України Про Державний земельний кадастр , а також постановою КМ України № 1051 від 17.10.2012р. Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру .

Згідно з ч.1 ст.1 Закону України Про Державний земельний кадастр кадастровий номер земельної ділянки - індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації, яка зберігається за нею протягом усього часу існування.

Відповідно до ч.8 ст.9 цього Закону державна реєстрація земельних ділянок, обмежень у їх використанні, ведення поземельних книг, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки здійснюються Державними кадастровими реєстраторами, які здійснюють свою діяльність за місцем розташування земельної ділянки (район, місто республіканського значення Автономної Республіки Крим, місто обласного значення).

Частиною 3 ст.24 вказаного Закону передбачено, що державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою:

особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи;

власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи;

органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування (у разі формування земельних ділянок відповідно державної чи комунальної власності).

Для державної реєстрації земельної ділянки, згідно положень частини 4 вказаної статті Закону, Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються:

заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин;

оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки;

документація із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки у формі електронного документа.

На підставі заяви ТОВ Руна-Інкам від 03.11.2016р. та відповідної землевпорядної документації державним кадастровим реєстратором Відділу Держгеокадастру у м.Тернополі 11.11.2016р. проведено державну реєстрацію земельної ділянки площею 0,0938 га кадастровий номер 6110100000:05:008:0049 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення), яка розташована за адресою: Тернопільська обл., м.Тернопіль, вул. 15 Квітня, 2е.

Частиною 10 ст.24 Закону України Про Державний земельний кадастр визначено, що державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі:

поділу чи об'єднання земельних ділянок;

якщо протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника.

Згідно з п.114 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затв. постановою КМ України № 1051 від 17.10.2012р., державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі:

1) поділу чи об'єднання земельних ділянок - на підставі заяви про державну реєстрацію земельних ділянок, які утворилися в результаті такого поділу чи об'єднання;

2) коли протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстроване з вини заявника, - на підставі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, отриманої шляхом безпосереднього доступу до зазначеного Реєстру.

З огляду на вказану норму скасування державної реєстрації земельної ділянки здійснюється у випадку, коли речове право на земельну ділянку не зареєстровано з вини заявника, тобто особи, за заявою якої проводилась державна реєстрація земельної ділянки у Державному земельному кадастрі.

Звідси, основною підставою для скасування державної реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі є наявність вини з боку особи, за заявою якої вносились відомості до Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Водночас, матеріалами справи стверджується, що третьою особою ТзОВ Руна-Інкам після держаної реєстрації земельної ділянки були вчинені дії, спрямовані на оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку.

Так, 29.09.2016р. через Відділ Центр надання адміністративних послуг Тернопільської міської ради була подана заява про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, за результатами розгляду якої виконавчим комітетом Тернопільської міської ради листом № 2933/08 від 24.10.2016р. повідомлено товариство про підготовку проекту рішення міської ради на відповідні погодження та розгляд сесією міської ради у встановленому законодавством порядку (а.с.100, 101).

Відповідно до протоколу № 30.3 від 22.11.2016р. засідання постійної комісії міської ради з питань природокористування, приватизації, продажу та оренди землі погоджено проект рішення Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га за адресою вул.15 Квітня, 2е ТзОВ Руна-Інкам (а.с.102).

Згідно протоколу № 1.77 від 14.02.2017р. засідання постійної комісії міської ради з питань містобудування погоджено проект рішення Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га за адресою вул.15 Квітня, 2е ТзОВ Руна-Інкам (зворот а.с.102).

Листом Тернопільської міської ради № 2951/01-ю від 07.09.2017р. направлено товариству висновки постійних комісій міської ради з питань містобудування, з питань природокористування, приватизації, продажу та оренди землі (а.с.103).

Відділом земельних ресурсів Тернопільської міської ради листом № 919/25 від 13.09.2017р. повідомлено ТзОВ Руна-Інкам , що проект рішення Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938га за адресою вул.15 Квітня, 2е ТзОВ Руна-Інкам погоджено начальником відділу земельних ресурсів, начальником управління організаційно-виконавчої роботи, начальником управління містобудування, архітектури та кадастру, начальником управління правового забезпечення, профільним заступником міського голови та секретарем ради. Зауваження, пропозиції чи будь-які інші рекомендації до зазначеного проекту рішення відсутні (а.с.104).

03.11.2017р. ТзОВ Руна-Інкам подано інформаційний запит № 18 щодо надання інформації про розгляд на сесії клопотання щодо затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га по вул.15 Квітня, 2е (а.с.105).

Листом № 3588/01-ю від 09.11.2017р. виконавчий комітет Тернопільської міської ради повідомив ТзОВ Руна-Інкам про те, що клопотання не вирішено і не може бути вирішено з причин розгляду судом справи про визнання протиправним та скасування рішення міської ради, на підставі якого розроблявся проект землеустрою, поданий на затвердження сесією, і яке може бути розглянуто після вирішення справи по суті в судових інстанціях (а.с.106).

У подальшому позивачем не затверджено землевпорядну документацію та не передано земельну ділянку в оренду третій особі, що стало причиною звернення ТзОВ Руна-Інкам до суду за захистом своїх порушених прав.

Крім цього, у частині 10 ст.24 Закону України Про Державний земельний кадастр вказано на відсутність протягом одного року реєстрації речового права на земельну ділянку, при цьому не уточнюється, яке саме речове право (титульне чи похідне) має бути зареєстроване.

Відповідно до інформаційної довідки державного кадастрового реєстратора Відділу у м.Тернополі Міськрайонного управління у Тернопільському районі та м.Тернополі Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській обл. № 377/117-18 від 28.03.2018р. згідно відомостей Державного земельного кадастру, що надійшли в порядку інформаційної взаємодії з органом державної реєстрації прав, відображених у Поземельній книзі, за позивачем на вищевказану земельну ділянку 06.10.2017р. за № 22807365 зареєстровано речове право (право комунальної власності), але 29.12.2017р. зазначене речове право на земельну ділянку скасовано (а.с.26).

Поряд з тим, судом першої інстанції належним чином не надано правову оцінку тій обставині, що на момент звернення позивача із листом № 2606/01 від 30.11.2017р. речове право на земельну ділянку ще було зареєстровано за Тернопільською міською радою.

У подальшому позивач не звертався із аналогічними заявами до відповідача, а одразу звернувся до суду із розглядуваним позовом.

З огляду на вищевикладене та враховуючи, що упродовж строку (один рік), пропуск якого згідно ч.10 ст.24 Закону України Про Державний земельний кадастр , є підставою для скасування державної реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі, позивачем зареєстровано речове право на земельну ділянку, а також приймаючи до уваги ту обставину, що ТзОВ Руна-Інкам вживало заходів щодо реєстрації речового права на земельну ділянку, правові підстави для задоволення заявленого позову є відсутніми.

Окрім цього, за приписами ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до ст.5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб'єкта владних повноважень протиправними та зобов'язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень.

Захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Звертаючись до суду з розглядуваним позовом, позивач повинен пояснити, які правові наслідки безпосередньо для нього породжує розглядувана поведінка (бездіяльність) суб'єкта владних повноважень, навести обґрунтування порушення його прав.

Разом з тим, позивачем достатньо не обґрунтовано, які саме його права та інтереси є порушеними у зв'язку із відмовою відповідача скасувати державну реєстрацію земельної ділянки та присвоєний їй кадастровий номер, що у свою чергу, не породжує у такої особи права на захист.

Наведені обставини у своїй сукупності є визначальними при вирішенні наведеного спору, через що решта доводів сторін не носить принципового характеру.

Із урахуванням вищенаведеного та обставин справи, колегія суддів приходить до переконливого висновку про те, що заявлений позов є безпідставним, а тому не підлягає до задоволення.

Також згідно вимог ст.139 КАС України належить стягнути на користь ТзОВ Руна-Інкам за рахунок бюджетних асигнувань Тернопільської міської ради судові витрати за подання апеляційної скарги в розмірі 2643 грн. сплаченого судового збору; також понесені судові витрати по сплаті судового збору за подання позовної заяви відшкодуванню не підлягають.

Таким чином, доводи апеляційної скарги є суттєвими і складають підстави для висновку про неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, неправильне застосування норм матеріального права (незастосування закону, який підлягав застосуванню), що призвело до невірного вирішення спору, через що рішення суду підлягає скасуванню з прийняттям нової постанови про відмову у задоволенні заявленого позову, з вищевикладених мотивів.

Керуючись ст.139, ч.4 ст.229, ч.3 ст.243, ст.310, ч.2 ст.313, п.2 ч.1 ст.315, п.п.1, 4 ч.1 ст.317, ч.1 ст.321, ст.ст.322, 325, 329 КАС України, апеляційний суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам задовольнити.

Рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 20.06.2018р. скасувати та прийняти нову постанову, якою в задоволенні позову Тернопільської міської ради до Відділу Держгеокадастру у м.Тернополі в особі Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській обл., третя особа без самостійних вимог на предмет спору Товариство з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам , про зобов'язання скасувати державну реєстрацію земельної ділянки та присвоєний їй кадастровий номер, - відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам за рахунок бюджетних асигнувань Тернопільської міської ради (юридична адреса: 46001, м.Тернопіль, вул.Листопадова, 5; код ЄДРПОУ 34334305) судові витрати за подання апеляційної скарги в розмірі 2643 (дві тисячі шістсот сорок три) грн. сплаченого судового збору.

Понесені судові витрати по сплаті судового збору за подання позовної заяви відшкодуванню не підлягають.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня проголошення судового рішення; у випадку оголошення судом апеляційної інстанції лише вступної та резолютивної частини судового рішення зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Р. М. Шавель судді Н. В. Бруновська М. В. Костів Дата складення повного судового рішення: 13.09.2018р.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.09.2018
Оприлюднено14.09.2018
Номер документу76417191
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/375/18

Ухвала від 03.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 04.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 12.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 10.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 31.07.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 31.07.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 31.07.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Рішення від 20.06.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Рішення від 20.06.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні