ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 вересня 2018 р.
Справа № 902/228/18
Суддя Господарського суду Вінницької області Лабунська Т.І., за участю секретаря судового засідання Матущак О.В., розглянувши матеріали
за заявою : ОСОБА_1 управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 39402165, вул. Хмельницьке шосе, буд. 7, м.Вінниця)
до : Приватного підприємства "Стрибог" (вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007)
про визнання банкрутом
за участю:
ОСОБА_1 управління ДФС у Вінницькій області: ОСОБА_2
арбітражного керуючого: ОСОБА_3
В С Т А Н О В И В :
07.05.2018 року до Господарського суду Вінницької області надійшла заява ОСОБА_1 управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області до приватного підприємства "Стрибог" про відкриття провадження у справі про банкрутство.
Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 07.05.2018 року, вищевказану заяву передано на розгляд судді Лабунській Т.І. та присвоєно єдиний унікальний номер судової справи № 902/228/18.
Перевіривши вказану заяву та додані до неї письмові докази на відповідність вимогам ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд прийшов до висновку, що остання підлягає прийняттю та призначенню до розгляду в підготовчому засіданні.
08.05.2018 року судом здійснено запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого.
10.05.2018 року на адресу суду надійшла довідка щодо кандидатури арбітражного керуючого, за змістом якої автоматизованою системою визначено арбітражного керуючого ОСОБА_4, як кандидатуру для призначення її арбітражним керуючим у справі № 902/228/18.
Ухвалою суду від 11.05.2018 року у справі № 902/228/18 зазначену вище заяву прийнято до розгляду, призначено підготовче засідання на 23.05.2018 року та зобов'язано арбітражного керуючого ОСОБА_4, визначеного автоматизованою системою, надати заяву на участь у даній справі.
Ухвалою суду від 23.05.2018 року відкрито провадження у справі про банкрутство ПП "Стрибог", визнано вимоги кредитора ОСОБА_1 управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області в сумі 3 054 893,44 грн., введено процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних днів, до 15.09.2018 року, призначено попереднє засіданні на 10.07.2018 року.
Даною ухвалою суду розпорядником майна призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3, у зв'язку з ненаданням арбітражним керуючим ОСОБА_4 заяви про надання згоди на участь у справі, та зобов'язано останнього подати до суду результати розгляду вимог кредиторів до 22.06.2018 року і скласти реєстр вимог кредиторів, подавши його на затвердження до 25.06.2018 року.
24.05.2018 року здійснено офіційне оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі № 902/228/18 на спеціальному офіційному веб-сайті в мережі Інтернет.
Ухвалою суду від 10.07.2018 року затверджено реєстр вимог кредиторів приватного підприємства "Стрибог", м. Вінниця у справі № 902/228/18, визнавши вимоги ОСОБА_1 управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області у розмірі 17 620,00 грн. - судового збору, 1 черга задоволення вимог кредиторів; 3054893,44 грн. - основного боргу, 3 черга задоволення вимог кредиторів; 3 659 074,45 грн. - неустойка (штраф, пеня), 6 черга задоволення вимог кредиторів. Зобов'язано арбітражного керуючого (розпорядника майна) ОСОБА_3 провести до 12.09.2018 року збори кредиторів боржника, обрати комітет, подати до суду протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів. Призначено справу до розгляду в підсумковому судовому засіданні на 12.09.2018 року.
В судовому засіданні 12.09.2018 року арбітражний керуючий підтримав клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури та надав пояснення щодо поданого до суду звіту.
Суд, розглянувши звіт про виконану роботу під час процедури розпорядження майном та клопотання, дослідивши письмові докази надані на підтвердження викладених у клопотанні обставин, заслухавши учасників провадження, встановив наступне.
31.07.2018 року розпорядником майна скликано та проведено загальні збори. кредиторів, на яких обрано комітет кредиторів. До складу комітету кредиторів увійшли представники, а саме: ОСОБА_1 управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області (21028, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7, код 39402165).
31.07.2018 року було проведено комітет кредиторів, на яких було обрано голову комітету кредиторів, а саме: Головне управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області, затверджено звіт арбітражного керуючого по нарахованій винагороді та понесеним витратам.
Арбітражним керуючим проводилась робота по виявленню майнових активів боржника, було зроблено відповідні запити.
Відповідно до листа Регіонального сервісного центру МВС від 12.06.2018 року за № 31/2-2332 за ПП Стрибог (код ЄДРПОУ 39977501) транспортні засоби не зареєстровані.
Відповідно до Довідки № 02-10/2992 виданої 18.06.2018 року ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області, в реєстрі машин ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області станом на 15.06.2018 року за ПП Стрибог (код ЄДРПОУ 39977501) сільськогосподарська техніка - не зареєстрована.
За даними Державної служби інтелектуальної власності, в т. ч. відомостей отриманих з веб-порталу ДСІВ за адресою http://sips.gov.ua/ua/registers.htmlвстановлено наступне: (У зв'язку з тим, що Державна служба інтелектуальної власності України (ДСІВ) з 19 травня 2017 року припинила виконувати функції з реалізації державної політики у сфері інтелектуальної власності: діяльність, пов'язану з їх виконанням, відтепер здійснює Міністерство економічного розвитку і торгівлі України). За даними Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, в т. ч. відомостей отриманих з веб-порталу за адресою http://www.me.gov.ua/Documents/... встановлено наступне:
- Відомості з Державного реєстру патентів України на винаходи, з яких вбачається, що у вказаному реєстрі не знайдено жодного запису за критерієм пошуку: Стрибог .
- Відомості з Державного реєстру патентів України на корисні моделі, з яких вбачається, що у вказаному реєстрі не знайдено жодного запису за критерієм пошуку: Стрибог .
- Відомості з Державного реєстру патентів України на промислові зразки, з яких вбачається, що у вказаному реєстрі не знайдено жодного запису за критерієм пошуку: Стрибог .
- Відомості з Державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг, отриманих по критерію пошуку Стрибог , з яких вбачається, що в цьому Реєстрі відсутні відомості про видачу свідоцтв України на знаки для товарів і послуг на ім'я Стрибог .
- За даними отриманими від Державної служби геології та надр України ( лист № 10723/03/12-18 від 15.06.2018 року), інформація щодо наявності у ПП Стрибог (код ЄДРПОУ 39977501) спеціальних дозволів на користування надрами - відсутня.
- Відповідно до листа № 2935/8/02-80-18 від 13.06.2018 року Вінницької митниці ДФС, ПП Стрибог не перебуває на обліку осіб, які здійснюють операції з товарами в Вінницькій митниці, товари, які ввезено даним підприємством та знаходяться на складах Вінницької митниці - відсутні.
- Відповідно до листа Управління держпраці у Вінницькій області № 2412/17-11/11 від 18.06.2018 року, зазначено, що в управлінні відсутня інформація щодо зареєстрованих за ПП Стрибог (код ЄДРПОУ 39977501) великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулична-дорожній мережі загального користування; дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданих ПП Стрибог (код ЄДРПОУ 39977501).
- Відповідно до довідки НКЦПтаФР, № 10/01/23386 від 31.07.2018 року записів за кодом ЄДРПОУ засновника-юридичної особи ПП Стрибог (код ЄДРПОУ 39977501) станом на 30.09.2017 року серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) - немає.
- Відповідно до листа ГУ Держгеокадастру у Вінницькій області № О-2-0.2-9148/2-18 від 21.06.2018 року, на території області станом на 01.01.2013 року відсутні відомості про реєстрацію земельних ділянок за ПП Стрибог .
- Згідно до листа ОСОБА_1 управління статистики у Вінницькій області від 09.07.2018 року за № 03.1-99/8895 ПП Стрибог (код ЄДРПОУ 39977501) за останні три роки звіт 1-ПВ Звіт з праці та фінансовий звіт до головного управління статистики не надавало.
Також розпорядник майна намагався провести інвентаризацію майна, однак вийшовши за місцем реєстрації підприємства було встановлено, що за юридичною адресою боржник відсутній, там знаходяться житлові приміщення, керівництво боржника також відсутнє, про що складено відповідний акт.
Окрім того, розпорядником майна проведено аналіз фінансово-господарської діяльності боржника, виявлення ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства щодо відносно ПП Стрибог станом на 31.12.2017 р.
За наслідками аналізу було встановлено наступне: Станом на 31.12.2017 р. ПП Стрибог є неплатоспроможним і фінансово нестійким, причиною чого стала кредиторська заборгованість ГУ ДФС у Вінницькій області. Ліквідність активів не дозволяє задовольняти вимоги кредитора та покрити борг, немає фінансової незалежності і стійкості, що в цілому є загрозою господарювання підприємства. Аналіз стану необоротних активів ПП Стрибог встановив, що основні засоби в активах підприємства відсутні. Аналіз оборотних активів встановив, що вони станом на 31.12.2017 р. не покривають існуючий борг. Станом на 31.12.2017 р. виробничих запасів немає. Проведений аналіз ознак приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства не виявив.
Викладені у звіті обставини підтверджені належними письмовими доказами.
З врахуванням встановлених обставин, суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до ч.6 ст. 12 ГПК України - господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Статтею 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство), провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Згідно із приписами ч. 1, ч. 2 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти, з-поміж іншого, рішення про подання до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч. 3 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень : ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.
Частиною 1 ст. 37 Закону про банкрутство встановлено, що у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
Згідно із приписами ст. 1 Закону про банкрутство, банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч.1, ч.2 ст.38 Закону про банкрутство, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника.
Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.
З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.
Згідно ч. 3 ст. 38 Закону про банкрутство, з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Враховуючи встановлені обставини та наведені нормативно-правові приписи, суд прийшов до висновку про наявність підстав для визнання приватного підприємства "Стрибог" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
При цьому, суд оглянувши звіт арбітражного керуючого ОСОБА_3 про проведену роботу в процедурі розпорядження майном боржника, дійшов висновку про його затвердження.
Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону про банкрутство, з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
В силу ч. 1 ст. 114 Закону про банкрутство, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.
Зважаючи на наведене, суд дійшов висновку про припинення повноважень арбітражного керуючого ОСОБА_3, як розпорядника майна у справі № 902/228/18 та призначення ліквідатором боржника - ПП "Стрибог" арбітражного керуючого ОСОБА_3 С.В.
Керуючись ст. ст. 1, 2, 4, 8, 9, 27, 37 - 41, 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст.ст. 3, ч.6 ст. 12, ст. 20, 232, 233, 234, ч. 1 ст. 235, 326 Господарського процесуального кодексу України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
1. Затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_3 про проведену роботу в процедурі розпорядження майном Приватного підприємства "Стрибог" (код ЄДРПОУ 39977501, вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007).
2. Припинити процедуру розпорядження майном Приватного підприємства "Стрибог" (код ЄДРПОУ 39977501, вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007).
3. Визнати боржника - Приватного підприємства "Стрибог" (код ЄДРПОУ 39977501, вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007) у справі № 902/228/18 - банкрутом.
4. Відкрити ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців.
5. Призначити ліквідатором Приватного підприємства "Стрибог" (код ЄДРПОУ 39977501, вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007) у справі № 902/228/18 арбітражного керуючого ОСОБА_3 (ідентифікаційний код НОМЕР_1, свідоцтво №1823 від 21.06.17, адреса вул. Гоголя 30, м. Вінниця; 21050, м. Вінниця, вул. Соборна 8, а/с 8060).
6. Ліквідатору ОСОБА_3 до завершення ліквідаційної процедури Приватного підприємства "Стрибог" (код ЄДРПОУ 39977501, вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007) забезпечити виконання дій та заходів, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
7. Скасувати обмеження щодо розпорядження майном боржника.
8. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом і розпорядження його майном та припинити повноваження власника (власників) майна банкрута.
9. Здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника - Приватного підприємства "Стрибог" (код ЄДРПОУ 39977501, вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007) у справі № 902/228/18 банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в мережі Інтернет.
10. Призначити судове засідання по справі № 902/228/18 на 30.10.2018 року об 10:00 год. в приміщенні Господарського суду Вінницької області (вул. Пирогова, 29, м. Вінниця, 21018, 3- поверх, 4-й зал).
11. Постанову направити згідно переліку рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
Суддя Лабунська Т.І.
Відповідно до ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури набирає законної сили з моменту її прийняття.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені ст.ст. 254-256, пп. 17.5 п. 17 ч. 1 перехідних положень Господарського процесуального кодексу України.
Віддрук. прим.:
1 - до справи;
2 - ГУ ДФС у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21028);
3 - ПП "Стрибог" (вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007);
4- Арбітражному керуючому ОСОБА_3 ( вул. Соборна,8. м. Вінниця, 21050);
5 - Замостянському відділу державної виконавчої служби міста Вінниця ОСОБА_1 територіального управління юстиції у Вінницькій області (21050, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Соборна, будинок 15-А);
6 - Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради (вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050).
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2018 |
Оприлюднено | 14.09.2018 |
Номер документу | 76443289 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Лабунська Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні