Ухвала
від 18.04.2019 по справі 902/228/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

про закриття провадження у справі про банкрутство

18 квітня 2019 р.

Справа № 902/228/18

Господарський суд Вінницької області у складі:

головуючого судді Лабунської Т.І.,

за участю: секретаря судового засідання Матущак О.В.,

представників ОСОБА_1 управління ДФС у Вінницькій області - ОСОБА_2, ОСОБА_3,

арбітражного керуючого - ОСОБА_4

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за заявою : ОСОБА_1 управління ДФС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 39402165, Хмельницьке шосе, буд. 7, м.Вінниця)

до : Приватного підприємства "Стрибог" (вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007)

про банкрутство

В С Т А Н О В И В :

07.05.2018 року до Господарського суду Вінницької області надійшла заява ОСОБА_1 управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області до приватного підприємства "Стрибог" про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 07.05.2018 року, вищевказану заяву передано на розгляд судді Лабунській Т.І. та присвоєно єдиний унікальний номер судової справи № 902/228/18.

Перевіривши вказану заяву та додані до неї письмові докази на відповідність вимогам ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд прийшов до висновку, що остання підлягає прийняттю та призначенню до розгляду в підготовчому засіданні.

08.05.2018 року судом здійснено запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого.

10.05.2018 року на адресу суду надійшла довідка щодо кандидатури арбітражного керуючого, за змістом якої автоматизованою системою визначено арбітражного керуючого ОСОБА_5, як кандидатуру для призначення її арбітражним керуючим у справі № 902/228/18.

Ухвалою суду від 11.05.2018 року у справі № 902/228/18 зазначену вище заяву прийнято до розгляду, призначено підготовче засідання на 23.05.2018 року та зобов'язано арбітражного керуючого ОСОБА_5, визначеного автоматизованою системою, надати заяву на участь у даній справі.

Ухвалою суду від 23.05.2018 року відкрито провадження у справі про банкрутство ПП "Стрибог", визнано вимоги кредитора ОСОБА_1 управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області в сумі 3 054 893,44 грн., введено процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних днів, до 15.09.2018 року, призначено попереднє засіданні на 10.07.2018 року.

Даною ухвалою суду розпорядником майна призначено арбітражного керуючого ОСОБА_4, у зв'язку з ненаданням арбітражним керуючим ОСОБА_5 заяви про надання згоди на участь у справі, та зобов'язано останнього подати до суду результати розгляду вимог кредиторів до 22.06.2018 року і скласти реєстр вимог кредиторів, подавши його на затвердження до 25.06.2018 року.

24.05.2018 року здійснено офіційне оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі № 902/228/18 на спеціальному офіційному веб-сайті в мережі Інтернет.

Ухвалою суду від 10.07.2018 року затверджено реєстр вимог кредиторів приватного підприємства "Стрибог", м. Вінниця у справі № 902/228/18, визнавши вимоги ОСОБА_1 управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області у розмірі 17 620,00 грн. - судового збору, 1 черга задоволення вимог кредиторів; 3054893,44 грн. - основного боргу, 3 черга задоволення вимог кредиторів; 3 659 074,45 грн. - неустойка (штраф, пеня), 6 черга задоволення вимог кредиторів. Зобов'язано арбітражного керуючого (розпорядника майна) ОСОБА_4 провести до 12.09.2018 року збори кредиторів боржника, обрати комітет, подати до суду протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів. Призначено справу до розгляду в підсумковому судовому засіданні на 12.09.2018 року.

Ухвалою суду від 12.09.2018 року припинено процедуру розпорядження майном ПП "Стрибог", боржника - ПП "Стрибог" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, ліквідатором ПП "Стрибог" призначено арбітражного керуючого ОСОБА_4.

14.09.2018 року здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника - ПП "Стрибог" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в мережі Інтернет.

Ухвалою суду від 07.02.2019 року прийнято до відома звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) ОСОБА_4 №02-08/29 від 23.01.2019 року про виконану роботу в ході ліквідаційної процедури ПП "Стрибог", призначено судове засідання на 18.04.2019 року.

18.04.2019 року в судовому засіданні суд сповістив присутніх учасників справи про надходження від арбітражного керуючого (ліквідатора) ОСОБА_4:

- клопотання № 02-08/31 від 12.04.2019 року про визначення розміру, затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражному керуючому, здійснення та відшкодування його витрат та стягнення з кредитора ГУ ДФС у Вінницькій області на користь ліквідатора 110148,00 грн грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора у справі № 902/228/18 з додатками;

- звіту № 02-08/30 від 12.04.2019 року про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражному керуючому, здійснення та відшкодування його витрат;

- звіту № 02-08/32 від 12.04.2019 року про виконану роботу у справі № 902/228/18 та ліквідаційний баланс.

Розглянувши в судовому засіданні клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) ОСОБА_4 № 02-08/31 від 12.04.2019 року про визначення розміру, затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражному керуючому, здійснення та відшкодування його витрат суд встановив наступні обставини.

09.04.2019 року арбітражним керуючим ОСОБА_4 було скликано комітет кредиторів з питанням про визначення розміру основної грошової винагороди ліквідатора.

На даному засіданні арбітражний керуючий просив встановити йому винагороду за виконання повноважень ліквідатора у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат обгрунтовуючи це тим, що у п. 37 Інформаційного листа Вищого господарського суду України No 01-06/606/2013 від 28.03.2013 року Про Закон України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом зазначено, що грошова винагорода арбітражного керуючого визначається в розмірі мінімальних заробітних плат або середньомісячних заробітних платах керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи. При цьому в разі неотримання керівником боржника заробітної плати за останні дванадцять місяців його роботи, основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат. Згідно відповіді ГУ ДФС у Вінницькій області від 23.01.2019 року № 1200/Ц/02-32-50-06 вбачається, що за період з 12.09.2017 по 12.09.2018 року звіти про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форми № 1 ДФ) не подавались.

Разом з тим суд встановив, що комітет кредиторів вирішив встановити ліквідатору ПП Стрибог ОСОБА_4 основну грошову винагороду у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень.

На засіданні 12.04.2019 року комітет кредиторів вирішив не схвалювати звіт ліквідатора про нарахування і виплату грошової винагороди за місяці де виконання повноважень ліквідатором не здійснювалось або здійснювалось у незначному обсязі, а також у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат.

З даною позицією комітету кредиторів, ліквідатор не погоджується та просить суд встановити основну грошову винагороду ліквідатору у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат і затвердити звіт в розмірі зазначеному ліквідатором.

Суд розглянувши вищезазначене клопотання, встановивши обставини, викладені у ньому, дослідивши додані до нього документи дійшов наступних правових висновків.

Згідно п. 3 ч. 1 ст. 98 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 115 Закону про банкрутство арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника чайна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень розпорядника майна боржника. Сплата грошової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна) здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником) у розмірі, зазначеному у цій частині. Сума авансового платежу вноситься на депозитний рахунок нотаріуса та виплачується арбітражному керуючому (розпоряднику майна) за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна.

Згідно ч. 4, ч. 5 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Відповідно до ч. 6 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

За змістом ч. 7 ст. 115 Закону про банкрутство розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації) подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Таким чином, вказаними нормами Закону встановлено право арбітражного керуючого на оплату наданих послуг, відшкодування понесених витрат, загальний порядок, умови, розмір та джерела оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Слід зазначити, що визначення джерела оплати послуг ліквідатора не ставиться в залежність від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство, майнового стану кредиторів у справі про банкрутство, їх правового статусу (особа заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо) та від джерел фінансування того чи іншого кредитора.

Відповідно до ч.3. ст.40, ст. 115 Закону про банкрутство ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно -правовими актами.

Зважаючи на викладене, суд дійшов висновку встановити ліквідатору ПП "Стрибог" ОСОБА_4 основну грошову винагороду за виконання ним повноважень у справі № 902/228/18 в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат на місяць, затвердити звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат за період з 12.09.2018 по 12.04.2019 року на загальну суму 110148,00 грн, стягнути з кредитора - ОСОБА_1 управління ДФС у Вінницькій області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_4 110148,00 грн - грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора.

Окрім того, в судовому засіданні судом розглянуто звіт арбітражного керуючого ОСОБА_4 № 02-08/32 від 12.04.2019 року про виконану роботу у справі № 902/228/18 та ліквідаційний баланс банкрута.

Арбітражним керуючим проводилась робота по виявленню майнових активів боржника, було зроблено відповідні запити.

На запити до керівника та бухгалтера підприємства ПП Стрибог про надання документів для проведення фінансового та господарського аналізу, проведення дій щодо виявлення ознак фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, проведення інвентаризації майна у відповідь було встановлено, що нерухоме майно, земельні ділянки і т.п. відсутні у власності.

Відповідно до листа Регіонального сервісного центру МВС від 12.06.2018 року за № 31/2-2332 за ПП Стрибог транспортні засоби не зареєстровані.

Відповідно до Довідки № 02-10/2992 виданої 18.06.2018 року ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області, в реєстрі машин ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області станом на 15.06.2018 року за ПП Стрибог сільськогосподарська техніка не зареєстрована.

З відомостей з Державного реєстру патентів України на винаходи, Державного реєстру патентів України на корисні моделі, Державного реєстру патентів України на промислові зразки, Державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг вбачається, що у вказаних реєстрах не знайдено жодного запису за критерієм пошуку ТОВ Стрибог .

За даними отриманими від Державної служби геології та надр України (лист №10723/03/12-18 від 15.06.2018 року), інформація щодо наявності у ПП Стрибог спеціальних дозволів на користування надрами відсутня.

Відповідно до листа № 293 5/8/02-80-18 від 13.06.2018 року Вінницької митниці ДФС, ПП Стрибог не перебуває на обліку осіб, які здійснюють операції з товарами в Вінницькій митниці, товари, які ввезено даним підприємством та знаходяться на складах Вінницької митниці відсутні.

Відповідно до листа Управління держпраці у Вінницькій області № 2412/17-11 /11 від 18.06.2018 року, зазначено, що в управлінні відсутня інформація щодо зареєстрованих за ПП Стрибог великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування; дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданих ПП Стрибог .

Відповідно до довідки НКЦПтаФР, № 10/01/23386 від 31.07.2018 року записів за кодом ЄДРПОУ засновника-юридичної особи ПП Стрибог станом на 30.09.2017 року серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) немає.

Відповідно до листа ГУ Держгеокадастру у Вінницькій області № 0-2-0.2-9148/2-18 від 21.06.2018 року, на території області станом на 01.01.2013 року відсутні відомості про реєстрацію земельних ділянок за ПП Стрибог .

Згідно до листа ОСОБА_1 управління статистики у Вінницькій області від 09.07.2018 року за № 03.1-99/8895 ПП Стрибог за останні три роки звіт 1-ПВ Звіт з праці та фінансовий звіт до головного управління статистики не надавало.

17.10.2018 року відповідно до наказу № 1/17 щодо проведення інвентаризації активів ПП Стрибог утворено комісію по інвентаризації майна ПП Стрибог .

Відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 02.09.2014 за № 879, комісією по інвентаризації 18.10.2018 року проведено інвентаризацію майна ПП Стрибог за результатами якої будь-яких майнових активів виявлено не було, про що складено відповідні Акти.

У зв'язку із відсутністю майна та грошових коштів залишились не погашені наступні вимоги кредиторів: Головне управління ДФС у Вінницькій області загальна сума вимог 7466556, 13 грн, з яких: 3 054 893,44 грн основний борг - третя черга задоволення; 4 390 518,69 грн неустойка (пеня, штраф) - шоста черга задоволення; 21144,00 грн судові витрати - перша черга задоволення. Усього вимог на суму 7466556,13 грн.

З доданого до матеріалів справи протоколу № 5 вбачається, що 12.04.2019 року комітетом кредиторів було схвалено звіт ліквідатора ОСОБА_4 і ліквідаційний баланс ПП Стрибог та прийнято рішення звернутися арбітражному керуючому ОСОБА_4 до АТ "ВТБ Банк" із заявою про закриття рахунку після затвердження судом ліквідаційного балансу та ліквідації ПП Стрибог , як юридичної особи.

Оскільки звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вчинення ним дій по виявленню активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або встановлює неможливість задоволення вимог конкретних кредиторів та приймає рішення про його ліквідацію і закриття провадження у справі, суд вважає, що ліквідатором вжито всіх заходів, необхідних для затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора по даній справі.

За таких обставин, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, а банкрут - ліквідації.

Затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу в порядку, передбаченому ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", є підставою для закриття провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" - господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ч. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Згідно ч. 7 ст. 19 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" дія мораторію припиняється з дня закриття провадження у справі про банкрутство.

Керуючись ст. ст 1, 8, 9, ч. 7 ст. 19, ст.ст. 26, 41, 46, п. 6 ч. 1 ст. 83, ч. 4 ст. 83, ст.ст. 98, 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ст. ст. 3, ч. 6 ст. 12, 42, 232, 233, 234, ч. 1 ст. 235, 236, ст.ст. 255, 256, 326, 327 Господарського процесуального кодексу України, суд -

У Х В А Л И В :

1. Встановити арбітражному керуючому (ліквідатору) ОСОБА_4 за виконання повноважень у справі № 902/228/18 про банкрутство ПП "Стрибог" основну грошову винагороду в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат на місяць.

2. Затвердити звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) ОСОБА_4 № 02-08/30 від 12.04.2019 року про нарахування та виплату грошової винагороди за виконання повноважень у справі № 902/228/18, здійснення та відшкодування витрат за період з 12.09.2018 по 12.04.2019 року на загальну суму 110148,00 грн.

3. Стягнути з ОСОБА_1 управління ДФС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 39402165, вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21028) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_4 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1823 від 21.06.2017 року, іпн. НОМЕР_1, вул. Соборна, 8, а/с 8060, м. Вінниця, 21050) 110148,00 грн - грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора у справі № 902/228/18.

4. Видати наказ.

5. Затвердити звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) ОСОБА_4 № 02-08/32 від 12.04.2019 року та ліквідаційний баланс ПП "Стрибог" у справі № 902/228/18.

6. Приватне підприємство "Стрибог" (код ЄДРПОУ 39977501, вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007) як юридичну особу ліквідувати.

Встановити, вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

7. Припинити повноваження ліквідатора ОСОБА_4 у справі № 902/228/18 про банкрутство ПП "Стрибог".

8. Припинити дію мораторію введеного ухвалою Господарського суду Вінницької області від 23.05.2018 року у справі № 902/228/18.

9. Закрити провадження у справі № 902/228/18 про банкрутство ПП "Стрибог".

10. Відповідно до ч. 1 ст. 235 ГПК України ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення - 18.04.2019 року.

11. Ухвала суду може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення до Північно-західного апеляційного господарського суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

12. Повний текст ухвали суду складено та підписано - 23.04.2019 року.

13. Копію ухвали суду надіслати згідно переліку рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення.

Суддя Лабунська Т.І.

віддрук. прим.:

1 - до справи;

2 - ГУ ДФС у Вінницькій області (Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21028);

3 - ПП "Стрибог" (вул. Петра Запорожця, буд. 46-А, м. Вінниця, 21007);

4- Арбітражному керуючому ОСОБА_4 ( вул. Соборна,8. м. Вінниця, 21050);

5 - державному реєстратору Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради (21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 59);

6 - Центральний відділ ДВС міста Вінниця ОСОБА_1 територіального управління юстиції у Вінницькій області (вул. Соборна, 15А, каб. 306, м. Вінниця, 21050).

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення18.04.2019
Оприлюднено23.04.2019
Номер документу81334900
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/228/18

Судовий наказ від 18.04.2019

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 18.04.2019

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 07.02.2019

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 06.12.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 30.10.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 23.10.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 05.10.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Судовий наказ від 12.09.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 12.09.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Постанова від 12.09.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні