ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 вересня 2018 р.м.ОдесаСправа № 815/6137/17
Категорія: 8.3 Головуючий в 1 інстанції: Соколенко О. М.
Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого: судді-доповідача Потапчука В.О.
суддів: Семенюка Г.В., Шляхтицького О.І.
за участю секретаря судового засідання - Алексєєвої Н.М.,
за участю: представника Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області Бугаєнко Т.В.,
за участю: представника Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області Бутрик А.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області на рішення від 19 лютого 2018 року, ухвалене Одеським окружним адміністративним судом в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження у складі головуючого судді Соколенко О.М.,
у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Навекастрой до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення № 0076321212 від 18 жовтня 2017 року, -
ВСТАНОВИЛА:
Короткий зміст позовних вимог.
27 листопада 2017 року товариство з обмеженою відповідальністю Навекастрой звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС в Одеській області, в якому просило суд:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС в Одеській області № 0076321212 від 18 жовтня 2017 року про збільшення товариству з обмеженою відповідальністю Навекастрой суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 140315,00 грн.
Короткий зміст рішення суду першої інстанції.
Рішенням від 19 лютого 2018 року, ухваленим в порядку письмового провадження, Одеський окружний адміністративний суд задовольнив адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Навекастрой у повному обсязі.
Короткий зміст вимог апеляційної скарги.
Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, Головне управління ДФС в Одеській області звернулося до Одеського апеляційного адміністративного суду з апеляційною скаргою, в якій просить суд скасувати оскаржене рішення та прийняти нове судове рішення, яким відмовити у задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю Навекастрой у повному обсязі.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт зазначає, що суд першої інстанції при ухваленні оскарженого рішення порушив норми матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.
Апелянт зазначає про неповажність посилань товариства з обмеженою відповідальністю Навекастрой на не включення до складу податкових зобов'язань суми податку на додану вартість з огляду на помилкову реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Апелянт зазначає, що товариство з обмеженою відповідальністю Навекастрой було зобов'язане відобразити суму податку на додану вартість, що вказана в податкових накладних, у складі податкових зобов'язань в податковій декларації з ПДВ за липень 2017 року.
Відзиву на апеляційну скаргу від товариства з обмеженою відповідальністю Навекастрой до Одеського апеляційного адміністративного суду не надходило.
Справу розглянуто відповідно ст. 310 Кодексу адміністративного судочинства України у відкритому судовому засіданні.
Обставини справи.
Задовольняючи адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Навекастрой , суд першої інстанції встановив наступні обставини справи.
Товариство з обмеженою відповідальністю Навекастрой (ідентифікаційний код юридичної особи 38721674) зареєстровано як юридична особа 18.05.2013 року та з 20.05.2013 року взято на податковий облік в ДПІ у Київському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області. Товариство з обмеженою відповідальністю Навекастрой зареєстровано платником податку на додану вартість з 01.04.2016 року, що підтверджується витягом з реєстру платників податку на додану вартість № 1715514500010 (а.с.7).
20 вересня 2017 року головним державним ревізор-інспектором відділу камеральних перевірок податкової звітності території обслуговування м. Одеси управління податків та зборів з юридичних осіб ГУ ДФС в Одеській області Яценко Г.І. на підставі ст. 76 розділу ІІ Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку податкової звітності податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю Навекастрой за липень 2017 року.
За результатами вказаної перевірки Головним управлінням ДФС в Одеській області складено акт від 20.09.2017 року № 7251/15-32-12-12/387216674 (а.с. 9-11), яким встановлено порушення товариством з обмеженою відповідальністю Навекастрой п. 200.1 , п. 200.2 ст. 200 , п. 201.10 , п. 201.14 , п. 201.15 ст. 201 Податкового кодексу України та Порядку заповнення і подання податкової звітності з ПДВ від 28.01.2016 року № 21 та заниження останнім податкового зобов'язання (р.18) на суму 112252,00 грн.
Не погодившись з висновками акту перевірки від 20.09.2017 року № 7251/15-32-12-12/387216674, позивачем 24.10.2017 року подано до Головного управління ДФС в Одеській області заперечення на акт, у яких останній просив скасувати вищевказані висновки акту (а.с.30-31), зазначивши, що податкова накладна № 9 від 17.07.2017 року була складена помилково.
02 листопада 2017 року за вих. № 11161/10/15-32-12-12-09 Головним управлінням ДФС в Одеській області надано відповідь на вищевказані заперечення товариства з обмеженою відповідальністю Навекастрой , якою на підставі п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України ці заперечення залишено без розгляду (а.с.84-86).
Джерела права й акти їх застосування.
Заслухавши суддю-доповідача, пояснення сторін, розглянувши доводи апеляційної скарги та дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській задоволенню не підлягає з огляду на наступне.
Камеральною перевіркою даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість, встановлено порушення товариством з обмеженою відповідальністю Навекастрой вимог п. 200.1, п. 200.2 ст. 200, п. 201.14, п. 201.15 ст. 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року (зі змінами та доповненнями) та порядку заповнення та подання податкової звітності з ПДВ № 21 від 28.01.2016 року, а саме: порушення відображення суми податку на додану вартість, що вказана в податкових накладних, у складі податкових зобов'язань в податковій декларації з ПДВ за липень 2017 року, що на думку фіскального органу призвело до заниження податкового зобов'язання (р. 18) на 112252 грн.
На підставі зазначених висновків Акту перевірки прийнято оскаржене рішення № 0076321212 від 18.10.2017 року, яке прийнято згідно п. 123.1, ст. 123, пп. 54.3.2 п. 54.3 ст. 54 та п. 58.1 ст. 58 гл. 4 розділу ІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010 року, у зв'язку з порушеннями п. 200.1, п. 200.2 ст. 200, п. 201.14, п. 201.15 ст. 201 ПК України.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, висновкам суду першої інстанції та доводам апелянта, колегія суддів зазначає наступне.
Керуючись ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Керуючись п.п. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Відповідно п. 36.1 ст. 36 Податкового кодексу України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.
У відповідності до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Керуючись п. 49.1, п. 49.2 ст. 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об'єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Цей абзац застосовується до всіх платників податків, в тому числі платників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування обліку та звітності.
Згідно п. 75. 1 ст. 75, п. 76. 1 ст. 76 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення.
Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
Судом першої інстанції встановлено, сторонами не оспорюється та матеріалами справи підтверджується, що товариство з обмеженою відповідальністю Навекастрой уклало з ДП Одеський облавтодор ВАТ Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України договір субпідряду № 27 від 22.05.2017 року на надання послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення строком дії до 31.12.2017 року (а.с.12-25).
Згідно п.1.1 вказаного Договору в порядку та на умовах, визначених цим договором Підрядник доручає, а Субпідрядник зобов'язується виконати власними або залученими силами, засобами і матеріалами на власний ризик послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, а Підрядник зобов'язується прийняти надані згідно із цим договором та чинним законодавством України належним чином послуги після перевірки фізичних і вартісних показників та сплатити їх вартість по мірі надходження коштів, передбачених на ці цілі на його рахунок від Замовника.
Пунктом 3.1 договору № 27 від 25.05.2017 року визначено, що його ціна становить 673511,00 грн. з ПДВ, що станом на дату укладення договору дорівнює загальній вартості послуг. Вартість послуг з договором визначається на підстав поданих субпідрядником документів, що підтверджують виконання робіт (форма КБ-2в).
Одиницею виміру послуг за Договором є гривня.
17 липня 2107 року товариством з обмеженою відповідальністю Навекастрой на виконання умов договору № 27 від 25.05.2017 року складено податкову накладну № 9 на загальну суму 673511 грн., з яких ПДВ 112251,83 грн. (а.с.26), із зазначенням у ній наступних даних:
- у графі Отримувач (покупець) , зазначено ДП Одеський облавтодор ВАТ акціонерна компанія Автомобільні дороги України ;
- у графі номенклатура товарів/послуг , зазначено поточний ремонт автомобільний доріг загального ;
- у графі Одиниця виміру товару/послуги умовне позначення (українське) , вказано послуга ;
- у графі кількість , зазначено 1 ;
- у графі ціна постачання , зазначено 5612591700000000 ;
- у графі обсяги постачання (база оподаткування) без урахування податку на додану вартість зазначено 561259,17 грн.
Самостійно виявивши помилку в умовному позначенні одиниці виміру товару/послуги, товариством з обмеженою відповідальністю Навекастрой 17.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних було зареєстровано нову податкову накладну № 10 з правильно вказаним умовним позначенням грн. замість невірного послуга , з аналогічними вартісними показниками, які було відображено у складі податкової декларації за липень 2017 року.
Тобто, по одній господарській операції було складно дві податкові накладні.
Крім того, на підтвердження виконання умов вказаного Договору з боку товариства з обмеженою відповідальністю Навекастрой в матеріалах справи містяться копії, а саме:
- акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2017 року від 17.07.2017 року (а.с.59-62);
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт за липень 2107 року від 17.07.2017 року (а.с.63);
- акт № 51 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 17.07.2017 року (а.с.64);
- заява заліку взаємних вимог № 224 від 17.07.2017 року (а.с.65).
Керуючись п. 200.1, п. 200.2 ст. 200 Податкового кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.
При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом.
Згідно п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити:
- порядковий номер податкової накладної;
- дата складання податкової накладної;
- повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;
- податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу);
- повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;
- опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;
- ціна постачання без урахування податку;
- ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;
- загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;
- код товару згідно з УКТ ЗЕД , для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.
Відповідно до п. 201.7, п. 201.8 ст. 201 Податкового кодексу України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу .
Керуючись п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні /розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД ), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов'язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Відповідно п. 201.14, п. 201.15 ст. 201 Податкового кодексу України платники податку зобов'язані вести окремий облік операцій з постачання та придбання товарів/послуг, які підлягають оподаткуванню, а також які не є об'єктами оподаткування та звільнені від оподаткування згідно з цим розділом.
Зведені результати такого обліку відображаються в податкових деклараціях , форма яких встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.
Згідно пп. 201.16.1, пп. 201.16.4 п. 201.16. ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Податкова накладна /розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:
- прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Керуючись абз. 6 ст. п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов'язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.
Апеляційний суд відхиляє доводи апелянта щодо порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, оскільки аналіз норм чинного законодавства України та наявні в матеріалах справи докази спростовують такі доводи, що дає підстави вважати їх необґрунтованими та недоведеними.
Частиною першою статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Оцінка суду.
Керуючись абз. 1 п. 1 розділу ІІІ Порядку заповнення та і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 року № 21 декларація подається платником у визначений у пункті 5 розділу II цього Порядку строк за формою, встановленою на дату подання.
До декларації вносяться дані податкового обліку платника окремо за кожний звітний (податковий) період без наростаючого підсумку.
Тобто, дані наведені в податковій звітності, мають відповідати даним бухгалтерського та податкового обліку платника.
Слід зазначити, що за липень 2017 року товариством з обмеженою відповідальністю Навекастрой у встановлені строки подано податкову декларацію, де податкові зобов'язання з ПДВ визначені у розмірі 112251,83 грн., що повністю відповідає даним камеральної перевірки.
Беручи до увагу те, що через технічні причини у товариства з обмеженою відповідальністю Навекастрой була відсутня можливість подати розрахунок коригування до податкової накладної № 9 від 17.07.2017 року та той факт, що під час перевірки фіскальному органу було повідомлено про помилку під час її реєстрації, апеляційний суд погоджується з висновками суду першої інстанції, оскільки він правильно встановив обставини справи та прийняв правильне по суті судове рішення.
В декларації платником податку зазначаються дані, вказані в складеній на підставі первинних документів податковій накладній. Тому обсяги постачання товарів/послуг та сума податку на додану вартість, вказані в помилковій (другій) податковій накладній і розрахунку коригування до неї, не підлягають відображенню у декларації.
Разом з тим, аналогічний висновок викладений в листі Державної фіскальної служби № 2095/6/99-99-15-03-02-15 ІПК від 03 жовтня 2017 року.
Таким чином, податкове повідомлення рішення Головного управління ДФС в Одеській області № 0076321212 від 18 жовтня 2017 року про збільшення товариству з обмеженою відповідальністю Навекастрой грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 112252,00 грн. та грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 28063,00 грн. є необґрунтованим, а з цих підстав підлягає скасуванню.
Керуючись ч. 1, ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Керуючись ст. 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. 2, ст. 5, ст. 9, ст. 10, ст. 90, ч. 1 ст. 139, ст. 308, ст. 310, п. 1 ч. 1 ст. 315, ст. 316, ч. 1 ст. 321, ст. 322, ч. 1 ст. 325, ч. 5 ст. 328, -
ПОСТАНОВИЛА:
Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області залишити без задоволення.
Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19 лютого 2018 року залишити - без змін.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та відповідно положень ч. 5 ст. 328 КАС України оскарженню в касаційному порядку до Верховного Суду не підлягає.
Повний текст судового рішення складений та підписаний суддями 20 вересня 2018 року.
Головуючий: суддя - доповідач В.О. Потапчук
Суддя Г.В. Семенюк
Суддя О.І. Шляхтицький
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.09.2018 |
Оприлюднено | 23.09.2018 |
Номер документу | 76614737 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Потапчук В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні