Рішення
від 12.09.2018 по справі 823/2199/18
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 вересня 2018 року справа № 823/2199/18

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого - судді: Паламаря П.Г.,

за участю секретаря: Трегулова Б.Л.,

представника позивача - Дмитренко Ю.М.(за довіреністю),

представника відповідача - Джалов'ян І.Р. (за посадою),

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Державної екологічної інспекції в Черкаській області до товариства з обмеженою відповідальністю "Карман Плюс" про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

04.06.2018 Державна екологічна інспекція в Черкаській області (вул. Вернигори, 17, м. Черкаси, 18008), звернувшись до Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до ТОВ Карман Плюс (пров. Некрасова, 14, м. Городище, Черкаська область, 19502), просить прийняти рішення щодо застосування заходів реагування і зобов'язати ТОВ Карман Плюс (код ЄДРПОУ 40648536) тимчасово зупинити діяльність за адресою м. Городище провулок Некрасова, 14, до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та отримання експертного звіту по робочому проекту №009-16.

03.09.2018 закінчено підготовче провадження та перейдено до розгляду справи по суті.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що діяльність ТОВ Карман Плюс , за адресою м. Городище, провулок Некрасова 14, підлягає безумовному зупиненню, оскільки здійснюється без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, що в свою чергу є порушенням статей 10, 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря .

Крім того, позивач вказує на відсутність експертного звіту щодо розгляду проектної документації.

У судовому засіданні представник позивача заявлені позовні вимоги підтримав в повному обсязі.

Відповідач у відзиві на адміністративний позов проти задоволення адміністративного позову заперечив повністю, аргументуючи свою позицію тим, що вказаний позов є передчасним, оскільки відповідно до припису №45 від 02.05.2018 позивачем надано відповідачу строк на усунення порушень вимог чинного законодавства до 01.09.2018, при цьому відповідач зазначив, що ним вчиняються дії спрямовані на виконання вимог вказаного припису.

У судовому засіданні представник відповідача проти позову заперечив та просив у задоволенні позову відмовити.

Заслухавши пояснення сторін, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю Карман Плюс , як юридична особа, ідентифікаційний код 40648536, зареєстроване 11.07.2016 за місцезнаходженням - 19502, Черкаська область, Городищенський район, м. Городище, провул. Некрасова, 14. Видами діяльності відповідача є: 46.12 Діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами, 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах, 47.30 Роздрібна торгівля пальним, 56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування, 56.30 Обслуговування напоями.

24.04.2018 наказом №255 Державної екологічної інспекції у Черкаській області направлено головних спеціалістів відділу екологічного контролю водних ресурсів атмосферного повітря - державних інспекторів з охорони навколишнього природного середовища Черкаської області Ласун Ольгу Сергіївну, Сидоренка Максима Миколайовича та державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Черкаської області відділу інструментально-лабораторного контролю Дерево Ірину Миколаївну провести з 25 по 26 квітня 2018 року позапланову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, охорони атмосферного повітря та земельних ресурсів відповідача.

На підставі вищевказаного наказу Державною екологічною інспекцією видано посадовим особам позивача направлення №263 на проведення з 25 по 26 квітня 2018 року позапланової перевірки на дотримання вимог природоохоронного законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, охорони атмосферного повітря та земельних ресурсів ТОВ Карман Плюс , ідентифікаційний код 40648536, що знаходиться за адресою: Черкаська область, м. Городище, провул. Некрасова, 14.

В результаті виходу на перевірку посадовими особами позивача, складено акт перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів №86/03/2018/ПЛ (ПЗ), в якому зафіксовано:

-порушення ст. 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря , що полягає в здійсненні викидів забруднюючих речовин в атмосферу без належного на те дозволу;

-порушення ст. 51 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , оскільки контролюючому органу не представлено експертний звіт по робочому проекту АГЗП ТОВ Карман Плюс ( розділом ОВИС);

-порушення ст. 3 Закону України Про оцінку впливу на довкілля , що полягає в відсутності висновку оцінки впливу на довкілля.

02.05.2018 Державною екологічною інспекцією у Черкаській області винесено припис №45, в якому зобов'язано отримати до 01.09.2018 дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та протягом десяти днів з дня його отримання надати вказаний дозвіл Державній екологічній інспекції, з дати отримання припису до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря не допускати здійснення наднормативних викидів. Крім того зобов'язано відповідача до 01.09.2018 отримати експертизу по робочому проекту №009-16 та вирішити питання щодо отримання висновку з оцінки впливу на довкілля за робочим проектом №009-16.

Здійснення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без спеціального дозволу та відсутність експертного звіту щодо розгляду проектної документації зумовило позивача звернутись з позовом до суду.

Вирішуючи спір по суті, суд зазначає наступне.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності №877-V від 05 квітня 2007 року (далі - Закон України №877-V).

Абзацом 2 ст. 1 Закону України №877-V встановлено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Частиною 4 ст. 4 Закону №877-V зазначається, що виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю)

Згідно з пунктом 1 Положення про Державну екологічну інспекцію України, затвердженого указом Президента України від 13.04.2011 №454/2011, Державна екологічна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів України.

Державна екологічна інспекція у Черкаській області здійснює свої повноваження відповідно до Положення про Державну екологічну інспекцію в Автономній республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства екології та природних ресурсів від 04.11.2011 р. № 429, а також Положення про Державну екологічну інспекцію у Черкаській області, затвердженого наказом Державної екологічної інспекції України від 12.12.2011 р. №136 (надалі - Положення №136), відповідно до ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища .

Згідно п. 2 розділу 1 Положення №136 у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами та дорученнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, наказами Міністерства екології та природних ресурсів України, дорученнями Міністра екології та природних ресурсів, його першого заступника та заступника-керівника апарату, наказами Держекоінспекції України, дорученнями Голови Держекоінспекції України, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, іншими актами законодавства України, а також цим Положенням.

Відповідно п. 3 Розділу 1 Положення №136 повноваження інспекції поширюються на територію Черкаської області.

Згідно пп. а, г, м п. 4.2 Розділу 4 Державна екологічна інспекція у Черкаській області відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства про екологічну безпеку, законодавства про охорону атмосферного повітря, законодавства щодо наявності дозволів, лімітів та квот на спеціальне використання природних ресурсів, дотримання їх умов.

Судом встановлено, що до Державної екологічної інспекції у Черкаській області надійшло колективне звернення жителів міста Городище в якому вказано про потенціальні викиди забруднюючих речовин та засипання частини річки Татарки відповідачем для збільшення території заправки

Заходами державного нагляду (контролю) є планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом (абз. 3 ст. 1 Закону України №877-V).

Відповідно абз. 4 ч. 1 ст. 6 Закону №877-V підставами для здійснення позапланових заходів є звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави.

Частиною 1 ст. 7 Закону №877-V передбачено, що для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

Відповідно до ч. 2 вказаної статті Закону №877-V на підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові і засвідчується печаткою.

Отже, розглянувши колективне звернення жителів міста Городище з урахуванням функцій покладених на позивача, останнім видано наказ та в подальшому направлення на проведення позапланової перевірки відповідача.

Частиною 11 ст. 4 Закону України №877-V передбачено що, плановий чи позаплановий захід щодо суб'єкта господарювання - юридичної особи має здійснюватися у присутності керівника або особи, уповноваженої керівником. Плановий чи позаплановий захід щодо фізичної особи - підприємця має здійснюватися за його присутності або за присутності уповноваженої ним особи.

Згідно з абз. 9, 12, 13 частини 6 статті 7 Закону України №877-V, в останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом.

У разі відмови суб'єкта господарювання підписати акт посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис.

Один примірник акта вручається керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі в останній день заходу державного нагляду (контролю), а другий зберігається в органі державного нагляду (контролю).

Як свідчать матеріали справи, позапланова перевірка дотримання вимог природоохоронного законодавства відповідачем проведена у присутності директора товариства з обмеженою відповідальністю Карман Плюс Джалов'яна І.Р. та підписана останнім без заперечень та зауважень.

Щодо тимчасового зупинення діяльності відповідача до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та отримання експертного звіту по робочому проекту №009-16, суд зазначає наступне.

Згідно ч. 1 ст. 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря (далі - Закон №2707-ХІІ) для забезпечення екологічної безпеки, створення сприятливого середовища життєдіяльності, запобігання шкідливому впливу атмосферного повітря на здоров'я людей та навколишнє природне середовище здійснюється регулювання викидів найбільш поширених і небезпечних забруднюючих речовин, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб'єкту господарювання, об'єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення (ч. 5 ст. 11 Закону №2707-ХІІ).

До першої групи належать об'єкти, які взяті на державний облік і мають виробництва або технологічне устаткування, на яких повинні впроваджуватися екологічно безпечні технології та методи керування. До другої групи належать об'єкти, які взяті на державний облік і не мають виробництв або технологічного устаткування, на яких повинні впроваджуватися екологічно безпечні технології та методи керування. До третьої групи належать об'єкти, які не належать до першої і другої груп (ч. 7 ст. 11 Закону № 2707-ХІІ).

Дозволи на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря видаються за умови: неперевищення протягом строку їх дії встановлених нормативів екологічної безпеки; неперевищення нормативів допустимих викидів забруднюючих речовин стаціонарних джерел; дотримання вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин (ч. 10 ст. 11 Закону № 2707-ХІІ).

Таким чином, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами видається суб'єкту господарювання, який використовує у своїй діяльності об'єкт, що належить до другої або третьої групи, тобто об'єкти, які взяті на державний облік і не мають виробництва або технологічного устаткування, на яких повинні впроваджуватися екологічно безпечні технології та методи керування за умови не перевищення нормативів допустимих викидів забруднюючих речовин стаціонарних джерел.

Відповідно до пункту 21 Переліку видів діяльності та об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.08.2013 №808 автозаправні станції та комплекси, а також автогазонаповнювальні компресорні станції, автомобільні газозаправні станції зрідженого газу відносяться до об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Як встановлено судом та не заперечувалось сторонами в судовому засіданні, у товариства з обмеженою відповідальністю Карман Плюс як на момент початку господарської діяльності, так і на час розгляду справи відсутній дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

Крім того, статтею 51 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища визначено, що при проектуванні, розміщенні, будівництві, введенні в дію нових і реконструкції діючих підприємств, споруд та інших об'єктів, удосконаленні існуючих і впровадженні нових технологічних процесів та устаткування, а також в процесі експлуатації цих об'єктів забезпечується екологічна безпека людей, раціональне використання природних ресурсів, додержання нормативів шкідливих впливів на навколишнє природне середовище. При цьому повинні передбачатися вловлювання, утилізація, знешкодження шкідливих речовин і відходів або повна їх ліквідація, виконання інших вимог щодо охорони навколишнього природного середовища і здоров'я людей.

Підприємства, установи й організації, діяльність яких пов'язана з шкідливим впливом на навколишнє природне середовище, незалежно від часу введення їх у дію повинні бути обладнані спорудами, устаткуванням і пристроями для очищення викидів і скидів або їх знешкодження, зменшення впливу шкідливих факторів, а також приладами контролю за кількістю і складом забруднюючих речовин та за характеристиками шкідливих факторів.

Проекти господарської та іншої діяльності повинні мати матеріали оцінки її впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людей.

Оцінка здійснюється з урахуванням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища, екологічної ємкості даної території, стану навколишнього природного середовища в місці, де планується розміщення об'єктів, екологічних прогнозів, перспектив соціально-економічного розвитку регіону, потужності та видів сукупного впливу шкідливих факторів та об'єктів на навколишнє природне середовище.

Підприємства, установи та організації, які розміщують, проектують, будують, реконструюють, технічно переозброюють, вводять в дію підприємства, споруди та інші об'єкти, а також проводять дослідну діяльність, що за їх оцінкою може негативно вплинути на стан навколишнього природного середовища, подають центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, спеціальну заяву про це.

Забороняється введення в дію підприємств, споруд та інших об'єктів, на яких не забезпечено в повному обсязі додержання всіх екологічних вимог і виконання заходів, передбачених у проектах на будівництво та реконструкцію (розширення та технічне переоснащення).

Судом встановлено, що від жителів міста Городище до Городищенської районної ради надійшло колективне звернення в якому останні просять не надавати дозволу на будівництво автомобільної газозаправної станції та на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

Згідно листа Городищенської районної державної адміністрації від 17.01.2017 №01-01-31/30 вбачається, що вищевказане питання було обговорене на комісії з питань розгляду звернень громадян Городищенської РДА 10.01.2017, в ході якої встановлена невідповідність категорії земельної ділянки, на якій передбачається розташування газової автозаправної станції містобудівній документації міста Городище.

Судом також встановлено, що товариством з обмеженою відповідальністю ЕССЕЙ на замовлення відповідача розроблена наукова еколого-експертна оцінка матеріалів проекту Проектування АГЗП ТОВ Карман Плюс по провулку Некрасова, 14 в місті Городище, Черкаської області № 11/13-ЕЕО-17 від 25.05.2017 в заключній частині якої зазначається про відповідність вимогам ДБН А.2.2-1-2003 Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд , проте остання є лише робочим проектом, що не погоджений та не затверджений.

Частиною 1 ст. 9 Закону України Про оцінку впливу на довкілля встановлено, що уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - уповноважений центральний орган видає висновок з оцінки впливу на довкілля, яким виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зокрема величини та масштабів такого впливу (площа території та чисельність населення, які можуть зазнати впливу), характеру (у тому числі - транскордонного), інтенсивності і складності, ймовірності, очікуваного початку, тривалості, частоти і невідворотності впливу (включаючи прямий і будь-який опосередкований, побічний, кумулятивний, транскордонний, короткостроковий, середньостроковий та довгостроковий, постійний і тимчасовий, позитивний і негативний впливи), передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення впливу на довкілля, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Частиною 6 вказаної статті визначено, що висновок з оцінки впливу на довкілля надається суб'єкту господарювання безоплатно протягом 25 робочих днів з дня завершення громадського обговорення, а в разі здійснення процедури оцінки транскордонного впливу - з дня завершення цієї процедури та затвердження рішення про врахування результатів оцінки транскордонного впливу на довкілля. До висновку з оцінки впливу на довкілля додається звіт про громадське обговорення.

Суд критично сприймає посилання відповідача на передчасність пред'явлення даного позову, оскільки відповідачем починаючи з 2016 року здійснюється господарська діяльність без спеціального дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та за відсутності затвердженого експертного звіту по робочому проекту №009-16 та на момент розгляду справи вказаний спеціальний дозвіл відсутній.

Крім того, суд вбачає дії відповідача покладені в отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря недостатніми, з огляду на те, що з 2016 року по час розгляду справи останнім вказаний дозвіл не отримано.

Відповідно до п. в ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища до компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить обмеження чи зупинення (тимчасове) діяльності підприємств і об'єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, законодавства про оцінку впливу на довкілля, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин.

Згідно з абз. 1 ч. 5 ст. 4 Закону України №877-V, виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Частиною 2 ст. 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно ч. 1, 3 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Таким чином враховуючи факт виявлених в ході перевірки порушень, що підтвердились під час судового розгляду та виходячи з обставин справи, суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги Державної екологічної інспекції у Черкаській області в повному обсязі.

Відповідно до ст. 139 КАС України підстави для розподілу судових витрат у суду відсутні.

Керуючись ст. 2, 6, 9, 12, 14, 72, 76, 77, 90, 139, 241-246, 255, 295, 370 КАС України суд,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Зобов'язати ТОВ "Карман Плюс" (код ЄДРПОУ 40648536) тимчасово зупинити діяльність за адресою м. Городище провулок Некрасова, 14, до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та отримання експертного звіту по проекту еколого-експетної оцінки.

Копію рішення направити учасникам справи.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, яка може бути подана протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи здійснювався в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя П.Г. Паламар

Повний текст рішення виготовлено 19.09.2018

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.09.2018
Оприлюднено24.09.2018
Номер документу76619077
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/2199/18

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Рішення від 12.09.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

П.Г. Паламар

Ухвала від 03.09.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

П.Г. Паламар

Ухвала від 27.07.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

П.Г. Паламар

Ухвала від 17.07.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

П.Г. Паламар

Ухвала від 10.07.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В. Трофімова

Ухвала від 27.06.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В. Трофімова

Ухвала від 06.06.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В. Трофімова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні