Рішення
від 28.08.2018 по справі 817/1493/18
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

28 серпня 2018 року м. Рівне №817/1493/18 Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Друзенко Н.В. за участю секретаря судового засідання Романчук В.В. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі: позивача: ОСОБА_1, представник ОСОБА_2, відповідача 1 : не прибув, відповідача 2: представник ОСОБА_3, третьої особи відповідача: представник ОСОБА_4, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом :

ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" в особі Голови комісії з припинення (ліквідатора) ОСОБА_1 доДержавного реєстратора Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_6, Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_7, про скасування рішення, - В С Т А Н О В И В:

Ухвалою суду від 04.06.2018 відкрито провадження у справі за позовом ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" в особі Голови комісії з припинення (ліквідатора) ОСОБА_1 до Державного реєстратора Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_6 про скасування рішення про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №16081720011001866 про державну реєстрацію припинення ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" за спрощеною процедурою, шляхом ліквідації. Розгляд справи вирішено провести за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання у справі призначено на 19.06.2018.

19.06.2018 до участі в справу в якості другого відповідача залучено Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, а в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - ОСОБА_7. У зв'язку з цим, розгляд справи відкладено на 09.08.2018.

Ухвалою суду від 09.08.2018 закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті на 28.08.2018.

В судовому засіданні 28.08.2018 проголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Згідно з позовною заявою та поясненнями позивача і його представника в судовому засіданні, позовні вимоги ґрунтуються на тому, що 21.03.2018 державним реєстратором Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_8 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис № 16081710010001866 про початок процесу проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації відносно ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" та 23.04.2018 внесено запис №16081720011001866 про державну реєстрацію припинення юридичної особи за спрощеною процедурою, шляхом її ліквідації. При цьому, спрощену процедуру державної реєстрації припинення здійснено з порушенням діючого законодавства. Так, відповідно до вимог ч.2 ст.38-1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" зі змінами, внесеними Законом України №2390-VІ від 25.04.2014 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури припинення юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців за їх рішенням": за наявності підстав, визначених частиною першою цієї статті, державний реєстратор розпочинає процес проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення такої юридичної особи. З цією метою державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про те, що ним розпочато процес проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації. Одночасно державний реєстратор надсилає рекомендованим листом до органів статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, фонду соціального страхування та голові ліквідаційної комісії (ліквідатору) юридичної особи повідомлення про те, що з відповідної дати розпочинається процес проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації . В супереч вказаній нормі реєстратор не повідомив Голову комісії з припинення (ліквідатора) ОСОБА_1 про початок процесу спрощеної процедури, що позбавило права ліквідатора надати повідомлення про заперечення щодо проведення такої процедури з тих підстав, що КП "Управління механізації будівництва" є вигодонабувачем по договору купівлі-продажу частки в розмірі 49% статутного капіталу СП "Мехагробуд", укладеного 22.05.2015. Вищевказаний договір купівлі-продажу від 22.05.2015 є оплатним та оплата по ньому не проведена, а припинення юридичної особи позбавить КП "Управління механізації будівництва" права на отримання коштів. Також, стороною позивача вказано на те, що 19.06.2017 була проведена конференція учасників КП "Управління механізації будівництва", на якій призначено головою ліквідаційної комісії ОСОБА_5 підприємства - ОСОБА_1 та створено ліквідаційну комісію у складі трьох чоловік; визначено місцезнаходження ліквідатора за адресою: м. Рівне, вул. Дворецька, 120 а. Під час роботи ліквідаційної комісії було встановлено, що договір купівлі-продажу частки в розмірі 49% статутного капіталу СП "Мехагробуд", укладений між КП "Управління механізації будівництва" та Рівненською обласною асоціацією по сільському будівництву "Рівнеагробуд" від 22.05.2015, містить ознаки підроблення, тому КП "Управління механізації будівництва" було подано позов про визнання вказаного договору недійсним. Ухвалою Господарського суду Закарпатської області від 04.10.2017 відкрито провадження по справі №907/723/17 за позовом КП "Управління механізації будівництва" до Рівненської обласної асоціації по сільському будівництву "Рівнеагробуд" про визнання недійним договору купівлі - продажу частки в розмірі 49% статутного капіталу СП "Мехагробуд" від 22.05.2015. Таким чином, наявний спір про право. Недотримання ж державним реєстратором процедури призвело до того, що колектив КП "Управління механізації будівництва" втратив право на отримання коштів по договору купівлі-продажу частки в розмірі 49% статутного капіталу СП "Мехагробуд" від 22.05.2015, а у випадку визнання його недійсним - повернення частки в розмірі 49% статутного капіталу СП "Мехагробуд", тобто отримання майнового права. Зважаючи на таке, сторона позивача вважає, що рішення державного реєстратора про внесення відомостей про припинення юридичної особи є передчасним та має бути скасоване, оскільки реєстратором не враховано факт наявності існуючих майнових прав та обов'язків, які мали бути реалізовані під час процедури припинення та до її завершення та перейти до іншої особи, внаслідок припинення, шляхом ліквідації. За наведеного - просила позов задовольнити повністю.

Згідно з відзивами обох відповідачів та поясненнями представника Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради в судовому засіданні, відповідачі проти позову заперечують. Суть заперечень зводиться до наступного. 04.03.2014 набрала законної сили постанова Рівненського окружного адміністративного суду від 17.02.2014 у справі №817/205/14 про задоволення позову Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області та припинення юридичної особи - ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва". За правилами частин 6 та 7 статті 38 Закону "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" №755-IV від 15.05.2003 (в редакції, чинній на березень 2014 року), якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням. Державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису, в якому керівник органу управління або засновник (учасник) юридичної особи вказаний як голова комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи зобов'язаний надіслати такому керівнику органу управління або засновнику (учаснику) юридичної особи, а також суду, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією, відповідне повідомлення. На цій підставі, 05.03.2014 державний реєстратор вніс до Єдиного державного реєстру запис щодо судового рішення про припинення юридичної особи, що не пов'язано з її банкрутством. Оскільки в рішенні суду не була призначена комісія з припинення, а станом на 05.03.2014 в Єдиному державному реєстрі керівником КП "Управління механізації будівництва" значився ОСОБА_9, то саме дану особу реєстратор зазначив як голову комісії з припинення юридичної особи. В той же день державний реєстратор надіслав позивачу та суду повідомлення про призначення керівника колективного підприємства "Управління механізації будівництва" головою комісії з припинення. В подальшому Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" №755-IV від 15.05.2003 зазнав певних змін. Зокрема, статтею 38-1 такого Закону було введений порядок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації. А частиною першою цієї статті передбачено, що спрощена процедура державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації проводиться державним реєстратором на підставі судового рішення про припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, якщо таке рішення прийнято судом після 1 липня 2004 року та в разі, якщо голова ліквідаційної комісії з припинення юридичної особи або ліквідатор юридичної особи протягом трьох років з дати опублікування в спеціальному друкованому засобі масової інформації оголошення про постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, не надав державному реєстратору документи, перелік яких передбачено частиною 1 статті 36 цього Закону. З огляду на те, що оголошення про постановлення судового рішення щодо припинення колективного підприємства "Управління механізації будівництва" було в офіційному опубліковано в Бюлетені Міністерства юстиції України №278 від 13.03.2014 і впродовж трьох років після цього ліквідатор юридичної особи не надав державному реєстратору документи, 21.03.2018 державний реєстратор Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_6 розпочала процес проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації. З відомостей, які надійшли до Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, було встановлено відсутність заборгованості колективного підприємства "Управління механізації будівництва" із сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування, відсутність не скасованих випусків цінних паперів юридичної особи - емітента та відсутність не скасованої реєстрації випуску акцій акціонерного товариства. З огляду на це, 23.04.2018 вказаним державним реєстратором було проведено реєстраційну дію "Державна реєстрація припинення юридичної особи за спрощеною процедурою шляхом її ліквідації". Таким чином, на переконання сторони відповідачів, державна реєстрації припинення ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" за спрощеною процедурою, шляхом ліквідації була проведена у повній відповідності до вимог чинного законодавства та в межах компетенції суб'єкта владних повноважень. Крім цього, стороною відповідачів зауважено на тому, що законодавець не наділяв державного реєстратора повноваженнями повідомляти Голову комісії з припинення (ліквідатора) про початок процесу спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації. В той же час, відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), а тому Голова комісії з припинення (ліквідатор) ОСОБА_1 не був позбавлений можливості самостійно переглянути відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо колективного підприємства "Управління механізації будівництва". За наведеного, відповідачі просили в позові відмовити повністю.

Згідно з письмовими та усними поясненнями представника третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів ОСОБА_7 - ОСОБА_10, дії державного реєстратора в повній мірі відповідають вимогам чинного законодавства. Так, зважаючи на ту обставину, що з моменту повідомлення про постановлення судового рішення про припинення ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" минуло більше чотирьох років, а ліквідатор не подав суб'єкту державної реєстрації документи, необхідні для державної реєстрації припинення, засновник позивача ОСОБА_7 19.03.2018 звернувся із заявою до Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради з проханням провести спрощену процедуру державної реєстрації припинення ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" в результаті його ліквідації у зв'язку з наявністю підстав, передбачених п.2 ч.4 ст.25 Закону України Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" №755-IV від 15.05.2003. Листом №Г58/01-І9 від 28.03.2018 Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради повідомило представника ОСОБА_7 - ОСОБА_10 про початок 21.03.2018 спрощеної процедури державної реєстрації припинення ОСОБА_5 підприємства Управління механізації будівництва" шляхом його ліквідації на підставі постанови Рівненського окружного адміністративного суду від 17.02.2014 по справі №817/205/14 відповідно до абзацу 1 пункту 5 статті 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" №755-IV від 15.05.2003. 23.04.2018 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних, осіб-підприємців та громадських формувань було внесено запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи за спрощеною процедурою шляхом її ліквідації відносно ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва". Таким чином, державний реєстратор не вчинила будь-яких порушень норм матеріального права при внесенні до ЄДР оскаржуваного запису про припинення позивача. Представником третьої особи окремо наголошено на тому, що ні статтею 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" №755-IV від 15.05.2003, ні будь-якою іншою нормою вказаного Закону, в редакції, що діяла на момент вчинення оскаржуваних дій, не було передбачено обов'язку державного реєстратора повідомляти голову ліквідаційної комісії юридичної особи про початок спрощеної процедури припинення такої юридичної особи. Посилання позивача на статтю 38-1 Закону, який з 13.12.2015 був викладений у новій редакції, що не містила будь-якої статті 38-1 є безпідставним, оскільки державний реєстратор при вчиненні оскаржуваних дій у березні-квіті 2018 року не міг керуватися нормою закону, яка була виключена з нього більш як два роки тому. За наведеного, представник третьої особи просив в позові відмовити.

Заслухавши пояснення представників осіб, які прибули в судове засідання, встановивши фактичні обставини справи, перевіривши їх доказами, дослідженими в судовому засіданні, оцінивши їх у сукупності, відповідно до вимог закону, суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення повністю.

При цьому, судом не лише здійснювалась перевірка оскаржуваного рішення державного реєстратора на його відповідність вимогам, установленим у частині другій статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а й передусім досліджувалося питання порушення оспорюваним рішенням прав та охоронюваних законом інтересів саме позивача у справі.

Оцінюючи надані сторонами докази стосовно того, чи порушуються оспорюваним рішенням права та охоронювані законом інтереси позивача, суд встановив таке.

Колективне підприємство "Управління механізації будівництва" створене згідно протоколу конференції трудового колективу Рівненського управління механізації будівництва Рівнеагробуду №1 від 16.06.1995, яким затверджено його статут. Відповідно до п.1.1. статуту КП "Управління механізації будівництва", який зареєстрований розпорядженням голови Рівненського міськвиконкому №873-р від 10.07.1995, підприємство утворене фізичними особами - членами трудового колективу Рівненського управління механізації будівництва Рівненського обласного кооперативно-державного об'єднання по агропромисловому комплексу "Рівнеагробуд". Пунктом 1.2. статуту передбачено, що засновником та власником майна підприємства є його трудовий колектив в особі всіх його членів. Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 25.04.2014, засновниками КП "Управління механізації будівництва" є члени трудового колективу - 190 чоловік. ОСОБА_7 на момент прийняття рішення про створення і на дату реєстрації його статуту, являвся членом трудового колективу Рівненського управління механізації будівництва, тобто є засновником КП "Управління механізації будівництва". 28.05.2015 була проведена конференція працівників (засновників) ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" до порядку денного якої були включені наступні питання: 1. Про обрання голови та секретаря зборів. 2. Про звільнення керівника ОСОБА_9 з 28.05.2015 та призначення іншого (нового) керівника. 3. Про виготовлення в зв'язку з виробничою необхідністю печатки. По першому питанню порядку денного прийнято рішення затвердити головою зборів ОСОБА_1, секретарем зборів ОСОБА_11. По другому питанню порядку денного конференція вирішила звільнити ОСОБА_9 з 28.05.2015, призначити ОСОБА_1 з 29.05.2015. По третьому питанню постановили виробити печатку КП. 18.07.2015 проведена конференція трудового колективу ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" до порядку денного якої були включені такі питання: 1.Обрання голови та секретаря конференції трудового колективу ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва"; 2. Зміна голови комісії з припинення (ліквідації) або ліквідатора; 3. Призначення уповноваженої особи для проведення реєстрації змін в усіх необхідних установах. На конференції 18.07.2015 прийняті наступні рішення: 1. Обрати головою конференції ОСОБА_12, секретарем Жука Віктора Івановича; 2. Звільнити ОСОБА_9 з посади голови комісії з припинення (ліквідації) або ліквідатора КП "Управління механізації будівництва" з 18.07.2015. Призначити головою комісії з припинення (ліквідації) або ліквідатором КП "Управління механізації будівництва" ОСОБА_1 за 20.07.2015; 3. Уповноважити ОСОБА_1 провести необхідні дії по реєстрації змін, у зв'язку із зміною Голови комісії з припинення (ліквідації) або ліквідатора підприємства, у всіх необхідних установах та органах з правом підпису необхідних документів.

Зазначені обставини встановлені рішенням Рівненського міського суду від 16.09.2016 у справі №569/3829/16-ц за позовом ОСОБА_7 до ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" про визнання недійсними з моменту прийняття рішення конференції, яке набрало законної сили 17.05.2017 (а.с.45-59) (http://reyestr.court.gov.ua/Review/61348691), і в силу вимог частини четвертої статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України звільнені від доказування.

Як свідчать відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 11.06.2015 державним реєстратором Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_13 внесено запис 16081070005001866 про внесення змін до відомостей про юридичну особу - КП "Управління механізації будівництва", що не пов'язані зі змінами в установчих документах, зокрема щодо зміни керівника юридичної особи, тобто проведено реєстраційні дії спрямовані на реалізацію рішення конференції працівників (засновників) КП "Управління механізації будівництва" від 28.05.2015. А 20.07.2015 державним реєстратором Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_14 внесено запис 16081420006001866 про зміну складу комісії з припинення/виділу, тобто реалізовано рішення конференції працівників (засновників) КП "Управління механізації будівництва" від 18.07.2015 (а.с.66).

Рішенням Рівненського міського суду від 16.09.2016 у справі №569/3829/16-ц були задоволені позовні вимоги ОСОБА_7 до ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва"; визнано недійсними з моменту їх прийняття рішення конференції працівників (засновників) ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва", оформлені протоколом № 1/15 від 28 травня 2015 року; визнано недійсними з моменту їх прийняття рішення конференції трудового колективу ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва", оформлені протоколом №2/15 від 18 липня 2015 року.

Рішенням Колегії суддів судової палати з розгляду цивільних справ Апеляційного суду Рівненської області від 16.11.2016 у справі №569/3829/16-ц задоволено апеляційну скаргу ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" в особі Голови комісії з припинення (ліквідатора) ОСОБА_1; рішення Рівненського міського суду Рівненської області від 16.09.2016 скасовано; у задоволенні позову ОСОБА_7 до ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" про визнання недійсними з моменту прийняття рішень конференції - відмовлено (http://reyestr.court.gov.ua/Review/62923412).

Ухвалою Колегії суддів судової палати у цивільних справах Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 17.05.2017 у справі №569/3829/16-ц, касаційну скаргу ОСОБА_7, подану представником ОСОБА_10, задоволено; рішення апеляційного суду Рівненської області від 16.11.2016 скасовано, а рішення Рівненського міського суду Рівненської області від 16.09.2016 залишено в силі ( http://reyestr.court.gov.ua/Review/66699230).

Як свідчать відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 22.06.2017 державним реєстратором Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_15 внесено записи 16089990007001866 та 16089990008001866 про скасування за судовим рішенням реєстраційних дій 16081070005001866 та 16081420006001866, відповідно (а.с.66).

19.06.2017 була проведена конференція учасників КП "Управління механізації будівництва", якою було вирішено наступні питання: 1. Про обрання головою зборів - ОСОБА_1, секретарем - Міняйла В.І.; 2. Про ліквідацію (припинення) ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва"; 3. Призначено головою ліквідаційної комісії голову КП "Управління механізації будівництва" - ОСОБА_1 та створено ліквідаційну комісію у складі 3 (три) чоловіки Голова ліквідаційної комісії - ОСОБА_1; Члени ліквідаційної комісії: ОСОБА_12; ОСОБА_16. Визначено місцезнаходження ліквідатора за адресою: 33001, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Дворецька, будинок 120а, початок роботи ліквідатора з 20.06.2017, а також встановлено строк в 2 місяці для заявлення претензій кредиторами починаючи з 20.06.2017 по 20.08.2017. Віднесено до обов'язків ліквідаційної комісії: - проведення інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів; оцінка майна ОСОБА_17; - виявлення дебіторів і кредиторів ОСОБА_17, проведення роботи по стягненню заборгованості, задоволення претензій; - складання ліквідаційного балансу і подання його на затвердження загальним зборам членам ОСОБА_17; - проведення інших заходів, необхідних для виключення ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Уповноважено голову ліквідаційної комісії укладати договори, видавати довіреності, що необхідні для представництва інтересів пов'язаного з припиненням КП. Вирішене питання про делегування від конференції учасників ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" для подання документів на ліквідацію ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" уповноваженого представника - ОСОБА_1. Вказані рішення оформлені Протоколом №1 конференції учасників ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" від 19 червня 2017 року (а.с.13-15).

Зазначені обставини встановлені постановою Апеляційного суду Рівненської області від 22.03.2018 у справі №569/15961/17, яка набрала законної сили 22.03.2018 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/72985278) і в силу вимог частини четвертої статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України звільнені від доказування.

Зазначеним рішенням відмовлено в задоволенні позову ОСОБА_7 до ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" про визнання недійсними з моменту прийняття рішення конференції учасників КП "Управління механізації будівництва", оформлене протоколом №1 конференції учасників від 19.06.2017.

Ухвалою Верховного Суду у складі судді Касаційного цивільного суду від 19.06.2018 у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою ОСОБА_7 на постанову Апеляційного суду Рівненської області від 22 березня 2018 року у справі № 569/15961/17 відмовлено (http://reyestr.court.gov.ua/Review/75099599).

Як свідчать відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 23.06.2017 державним реєстратором Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_18 внесено запис 16081420009001866 про зміну складу комісії з припинення/виділу КП "Управління механізації будівництва", тобто проведено реєстраційні дії спрямовані на реалізацію рішення конференції працівників (засновників) КП "Управління механізації будівництва" від 19.06.2017.

Таким чином за даними Єдиному державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в період часу з 20.07.2015 по 22.06.2017 та починаючи з 23.06.2017 головою комісії з припинення ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" був і є ОСОБА_1.

Як стверджує даний голова, під час роботи ліквідаційної комісії було встановлено, що 22.05.2015 між КП "Управління механізації будівництва" та Рівненською обласною асоціацією по сільському будівництву "Рівнеагробуд" укладено договір купівлі-продажу частки в розмірі 49% статутного капіталу СП "Мехагробуд". За умовами такого договору, КП "Управління механізації будівництва" продає, а Рівненська обласна асоціація по сільському будівництву "Рівнеагробуд" приймає у власність частку в статутному капіталі СП "Мехагробуд" в розмірі 49% статутного капіталу, що становить 89180 грн. Ціна продажу частки становить 89180,00 грн. Згідно з пунктом 2.2. договору, оплата вартості частки здійснюється покупцем протягом 60 календарних місяців з моменту підписання договору (а.с.11-12).

Оскільки вищевказаний договір купівлі-продажу від 22.05.2015 є оплатним, а оплата по ньому не проведена і строк оплати не закінчився, то припинення юридичної особи позбавило КП "Управління механізації будівництва" права на отримання коштів.

Крім того, на переконання комісії з припинення ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" договір купівлі-продажу частки в розмірі 49% статутного капіталу СП "Мехагробуд", укладений між КП "Управління механізації будівництва" та Рівненською обласною асоціацією по сільському будівництву "Рівнеагробуд" від 22.05.2015 містить ознаки підроблення, а тому КП "Управління механізації будівництва" було подано позов про визнання вказаного договору недійсним.

За даними Єдиного державного реєстру судових рішень ухвалою Господарського суду Закарпатської області від 04.10.2017 відкрито провадження по справі №907/723/17 за позовом КП "Управління механізації будівництва" до Рівненської обласної асоціації по сільському будівництву "Рівнеагробуд" про визнання недійним договору купівлі - продажу частки в розмірі 49% статутного капіталу СП "Мехагробуд" від 22.05.2015. Втім, ухвалою цього ж суду від 15.05.2018 провадження у справі закрито. Підставою для закриття провадження у справі слугувала та обставина, що 02.05.2018 на адресу суду від відповідача, Рівненської обласної асоціації по сільському будівництву "Рівнеагробуд", надійшло клопотання про закриття провадження у даній справі, обґрунтоване тим, що 23.04.2018 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис № 16081720011001866 про державну реєстрацію припинення юридичної особи, за спрощеною процедурою шляхом її ліквідації відносно колективного підприємства "Управління механізації будівництва". З огляду на викладене, за наявності відомостей припинення діяльності юридичної особи позивача ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва", який є стороною у справі, суд закрив провадження у справі на підставі п. 6 ч.1 ст. 231 ГПК України (http://reyestr.court.gov.ua/Review/74023756).

За наведеного, суд приходить до висновку, що оспорюване рішення державного реєстратора Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_6 про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №16081720011001866 про державну реєстрацію припинення ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" за спрощеною процедурою, шляхом ліквідації, має безпосередній вплив на права та охоронювані законом інтереси Голови комісії з припинення (ліквідатора) ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" ОСОБА_1, який представляє інтереси переважної більшості засновників КП "Управління механізації будівництва".

Здійснюючи перевірку оскаржуваного рішення державного реєстратора на його відповідність вимогам, установленим у частині другій статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд зазначає наступне.

Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від 17.02.2014 у справі №817/205/14 задоволено позов ДПІ у м. Рівному ГУ Міндоходів у Рівненській області до КП "Управління механізації будівництва" про припинення юридичної особи. Суд постановив припинити юридичну особу - Колективне підприємство "Управління механізації будівництва". Рішення суду набрало законної сили 04.03.2014 (а.с.26) і 05.03.2014 отримано державним реєстратором ОСОБА_19 (а.с.27).

За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 05.03.2014 керівником КП "Управління механізації будівництва" значився ОСОБА_9 (а.с.30-31).

Відповідно до цього державним реєстратором Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_19М 05.03.2014 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис №16081130004001866 про судове рішення про припинення юридичної особи КП "Управління механізації будівництва", що не пов'язане з її банкрутством та відомості про ОСОБА_9, як про голову комісії з припинення (а.с.30-31).

05.03.2014 державним реєстратором направлено суду Повідомлення №749 про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від про призначення голови комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи (а.с.28,29, 112).

За правилами статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" №755-IV, 15.05.2003, в редакції, яка діяла на березень 2014 року, державний реєстратор повинен не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, внести до Єдиного державного реєстру запис щодо цього судового рішення та в той же день повідомити органи статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку та юридичну особу, щодо якої було прийнято судове рішення, про внесення до Єдиного державного реєстру такого запису. З дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи застосовуються обмеження, які встановлені законом, зокрема частиною другою статті 35 цього Закону. Суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи. Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про призначення комісії з припинення (ліквідаційної комісії) не пізніше наступного робочого дня з дати надходження відповідного рішення. У разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням. Державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису, в якому керівник органу управління або засновник (учасник) юридичної особи вказаний як голова комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи зобов'язаний надіслати такому керівнику органу управління або засновнику (учаснику) юридичної особи, а також суду, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією, відповідне повідомлення. Документи для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи подаються головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи, яку призначив суд, або головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії), якого вказав в Єдиному державному реєстрі державний реєстратор, у порядку, який встановлено частинами першою - шостою статті 36 або частинами першою - восьмою статті 37 цього Закону. Порядок внесення державним реєстратором запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи встановлюється відповідно частинами десятою - дванадцятою статті 36 цього Закону.

В свою чергу, за правилами частини дванадцятої статті 36 цього Закону, лише за відсутності підстав для залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, без розгляду державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації. Дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації є датою державної реєстрації припинення юридичної особи.

Що стосується спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації, то така була передбачена нормою статті 38-1 цього Закону. В силу вимог даної статті, спрощена процедура проводилася державним реєстратором на підставі судового рішення про : скасування (визнання недійсною) державної реєстрації юридичної особи, у випадках, передбачених законом, якщо таке рішення прийнято судом до 1 липня 2004 року, крім судового рішення щодо визнання юридичної особи банкрутом; припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, якщо таке рішення прийнято судом після 1 липня 2004 року та в разі, якщо голова ліквідаційної комісії з припинення юридичної особи або ліквідатор юридичної особи протягом трьох років з дати опублікування в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації оголошення про постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, не надав державному реєстратору документи, перелік яких передбачено частиною першою статті 36 цього Закону.

З урахуванням того, що оголошення про судове рішення від 17.02.2014 у справі №817/205/14 на момент його надходження в Управління забезпечення надання адміністративних послуг - 05.03.2014 апріорі не могло бути опубліковане в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації три роки тому, у державного реєстратора не було підстав для того, щоб 05.03.2014 розпочато процес проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи КП "Управління механізації будівництва" шляхом її ліквідації. Відповідно до цього, 05.03.2014 державним реєстратором розпочато процедуру державної реєстрації припинення юридичної особи на підставі судового рішення, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи за правилами статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" №755-IV від 15.05.2003. Відповідно до цього, така процедура могла бути завершена лише у випадку надання головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи, якого вказав в Єдиному державному реєстрі державний реєстратор, тих документів, які визначені у частинах першій - шостій статті 36 цього Закону.

Як встановлено судом і не заперечується сторонами, ні голова комісії з припинення КП "Управління механізації будівництва", призначений державним реєстратором 05.03.2014 - ОСОБА_9, ні голова комісії з припинення КП "Управління механізації будівництва", призначений Конференцією учасників КП "Управління механізації будівництва" від 28.05.2015 - ОСОБА_1 державному реєстратору документів, визначених у частинах першій - шостій статті 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" №755-IV від 15.05.2003 (у редакції , що діяла до 01.01.2016) не подавали.

Відповідно, жодних підстав для завершення процедури державної реєстрації, розпочатої внесенням державним реєстратором Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_19М 05.03.2014 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису №16081130004001866 про судове рішення про припинення юридичної особи КП "Управління механізації будівництва", що не пов'язане з її банкрутством, не було.

Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" N 835-VIII від 26.11.2015, Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" №755-IV від 15.05.2003 викладено в новій редакції. В новій редакції цей Закон почав діяти з 01.01.2016.

Порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій врегульований статтею 25 Закону в новій редакції.

Так, за вимогами частини першої цієї статті державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі: 1) документів, що подаються заявником для державної реєстрації; 2) судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" щодо: визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи; заборони (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій; накладення/зняття арешту корпоративних прав; зобов'язання вчинення реєстраційних дій; скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі; виділу юридичної особи; провадження у справах про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, прийнятих відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення юридичної особи; припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця; відміни в порядку апеляційного/касаційного оскарження судового рішення, на підставі якого вчинено реєстраційну дію; 3) рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку відповідно до статті 34 цього Закону.

В силу вимог частини другої цієї ж статті, порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає: 1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника); 2) прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі; 3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі; 4) внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру; 5) перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 6) перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації; 7) прийняття рішення про проведення реєстраційної дії - для громадських формувань, символіки та засвідчення факту наявності всеукраїнського статусу громадського об'єднання; 8) проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 9) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів.

За правилами частини п'ятої цієї статті, сб'єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті: 1) звертається до суду за роз'ясненням судового рішення - у разі якщо судове рішення є незрозумілим для суб'єкта державної реєстрації; 2) повідомляє суд або державну виконавчу службу про неможливість виконання рішення із зазначенням підстав - у разі неможливості виконання судового рішення; 3) проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини); 4) формує виписку для її оприлюднення на порталі електронних сервісів - у разі зміни відомостей, що містяться у виписці.

А за правилами частини шостої - спрощена процедура державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації проводиться на підставі: 1) судового рішення про скасування (визнання недійсною) державної реєстрації юридичної особи у випадках, передбачених законом, якщо таке рішення прийнято судом до 1 липня 2004 року, крім судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом; 2) судового рішення про припинення юридичної особи, не пов'язаного з банкрутством юридичної особи, якщо таке рішення прийнято судом після 1 липня 2004 року, і в разі якщо голова ліквідаційної комісії з припинення юридичної особи або ліквідатор юридичної особи протягом трьох років з дати оприлюднення повідомлення про постановлення судового рішення про припинення юридичної особи, не пов'язаного з банкрутством юридичної особи, не надав суб'єкту державної реєстрації документи, необхідні для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 3) неподання головою ліквідаційної комісії з припинення юридичної особи або ліквідатором юридичної особи документів, необхідних для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації протягом одного року з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про зупинення проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Відповідно до частини сьомої цієї ж статті, порядок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації включає: 1) проведення реєстраційної дії щодо початку проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру - не пізніше наступного робочого дня з дати настання підстави, передбаченої частиною четвертою цієї статті; 2) державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації - не пізніше наступного робочого дня після отримання відомостей: про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів та відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування; про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування; про відсутність нескасованих випусків цінних паперів юридичної особи - емітента; про відсутність нескасованої реєстрації випуску акцій акціонерного товариства. У разі неодержання від державних органів відомостей, зазначених у цій частині, у порядку та строки, визначені цим Законом, державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації проводиться за принципом мовчазної згоди; 3) проведення реєстраційної дії щодо зупинення проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру - не пізніше наступного робочого дня з дати отримання відомостей про наявність заборгованості із сплати податків і зборів або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, або наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування, або наявність нескасованих випусків цінних паперів юридичної особи - емітента, або наявність нескасованої реєстрації випуску акцій акціонерного товариства; 4) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки - у разі зміни відомостей, що містяться у ній.

Відповідачем зазначено, що спрощену процедуру ліквідації КП "Управління механізації будівництва" було розпочато державним реєстратором Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_6 21.03.2018 з огляду на те, що впродовж трьох років після публікації оголошення про постановлення судового рішення щодо припинення колективного підприємства "Управління механізації будівництва" в Бюлетені Міністерства юстиції України №278 від 13.03.2014, ліквідатор даної юридичної особи не надав державному реєстратору необхідні документи.

Разом з тим, жодних доказів тому, що оголошення про судове рішення від 17.02.2014 у справі №817/205/14 про припинення юридичної особи КП "Управління механізації будівництва" було опубліковано в Бюлетені Міністерства юстиції України №278 від 13.03.2014, відповідачі суду не надали.

За даними офіційного сайту Міністерства юстиції України таких відомостей судом не встановлено.

Але навіть, якщо припустити, що таке оголошення дійсно було опубліковано 13.03.2014, то трьохрічний строк для подачі головою ліквідаційної комісії з припинення юридичної особи документів завершився 14.03.2017 року. Відповідно, реєстраційна дія щодо початку проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру повинна була бути розпочата державним реєстратором самостійно не пізніше наступного робочого дня з дати настання цієї підстави.

Разом з тим, судом встановлено, що спрощена процедура державної реєстрації припинення юридичної особи КП "Управління механізації будівництва" розпочата не на підставі відомостей про сплив трьохрічного строку, а на підставі звернення представника засновника КП "Управління механізації будівництва" ОСОБА_7 - ОСОБА_10 від 19.03.2017 (а.с.36, 60-61).

За наведеного, відомості, що надійшли до Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради про відсутність заборгованості колективного підприємства "Управління механізації будівництва" із сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування, відсутність не скасованих випусків цінних паперів юридичної особи - емітента та відсутність не скасованої реєстрації випуску акцій акціонерного товариства (а.с.32-35), не могли розглядатися державним реєстратором як підстава для завершення спрощеної процедури, позаяк така процедура була розпочата безпідставно.

Окремо слід наголосити, що на момент внесення запису про початок спрощеної процедури в Єдиному державному реєстрі був наявний запис про початок загальної процедури ліквідації цього ж підприємства. Наявний такий запис і до сьогодні, а загальна процедура так і не завершена.

За сукупністю таких обставин, суд прийшов до висновку, що рішення про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №16081720011001866 про державну реєстрацію припинення ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" за спрощеною процедурою, шляхом ліквідації є таким, що суперечить вимогам статті 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" №755-IV від 15.05.2003. Таке рішення не відповідає вимогам законності, обґрунтованості, добросовісності та розсудливості, встановленим у частині другій статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, прийняте з порушенням відповідної процедури, порушує права та законні інтереси позивача, які підлягають до судового захисту шляхом скасування рішення суб'єкта владних повноважень.

За правилами частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України підлягають присудженню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань - Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради судові витрати у сумі сплаченого ним судового збору - 1762,00 гривень.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" в особі Голови комісії з припинення (ліквідатора) ОСОБА_1 (код ЄДРПОУ 22573653, вул. Дворецька, 120 а, м.Рівне, 33022) до Державного реєстратора Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_6 (м-н Просвіти, 2, м.Рівне, 33028), Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради (код ЄДРПОУ 39111404, м-н Просвіти, 2, м.Рівне, 33028), третя особа , яка не заявляє самостійних вимог, щодо предмета спору на стороні відповідача: ОСОБА_7 ( РНОКПП НОМЕР_1, вул.Бандери,19/12, м.Рівне, 33028) задовольнити повністю.

Скасувати рішення державного реєстратора Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ОСОБА_6 від 23.04.2018 про державну реєстрацію припинення ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" за спрощеною процедурою, шляхом ліквідації (запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань №16081720011001866).

Стягнути на користь ОСОБА_5 підприємства "Управління механізації будівництва" в особі Голови комісії з припинення (ліквідатора) ОСОБА_1 судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень - Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради у розмірі 1762,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складено 12 вересня 2018 року.

Суддя Друзенко Н.В.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.08.2018
Оприлюднено27.09.2018
Номер документу76695257
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/1493/18

Ухвала від 10.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Постанова від 11.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 05.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 27.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Постанова від 23.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Постанова від 23.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 20.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 20.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 18.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 18.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні