Рішення
від 21.09.2018 по справі 823/2373/18
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 вересня 2018 року справа № 823/2373/18

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Руденко А.В.,

за участю:

секретаря - Сачинської В.С.,

представника позивача - ОСОБА_1 (за довіреністю);

представників відповідача - ОСОБА_2, ОСОБА_3 (за довіреністю);

розглянувши у відкритому судовому засіданні у загальному позовному провадженні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю ТРІЛЛ ПЛЮС до Головного управління ДФС України у Черкаській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

ВСТАНОВИВ:

До Черкаського окружного адміністративного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю «ТРІЛЛ ПЛЮС» з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби України в Черкаській області, в якому просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення №0001771406 та №0001781406 від 27.02.2018.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що за наслідками документальної планової виїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «ТРІЛЛ ПЛЮС» з питань дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи за період з 01.01.2015 по 30.06.2017, встановлено факт неправильно класифікації товару, імпортованого товариством за кодом УКТ ЗЕД 2817 00 00 00 (ставка ввізного мита 0 %) замість УКТ ЗЕД 2309 90 96 90 (ставка ввізного мита 10 %), що призвело до заниження податкового зобов'язання з ввізного мита та податку на додану вартість. На підставі акту перевірки відповідачем винесені податкові повідомлення-рішення від 27.02.2018 №0001771406 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість з ввезених на територію України товарів на загальну суму 12019,25 грн, та податкове повідомлення-рішення від 27.02.2018 №0001781406 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем мито на товари, що ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності на загальну суму 60096,19 грн.

Позивач вважає, що висновки акта перевірки про неправильну класифікацію товару зроблені на підставі даних та документів, що не стосуються товару, ввезеного позивачем. Враховуючи, що позивачем ввозився на митну територію України саме оксид цинку, що підтверджено комерційними та товаротранспортними документами, під час декларування даного товару обґрунтовано вказано про належність даного товару до товарної позиції УКТ ЗЕД НОМЕР_1 - оксид цинку; переоксид цинку , а підстави для класифікації ввезеного товару за кодом УКТ ЗЕД 2309 90 96 90 - відсутні. Проведеною перевіркою використання ввезеного позивачем оксиду цинку у хімічній промисловості, виробництві скла, кераміки та у металургії не спростовано.

19 липня 2018 року до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач заперечує проти задоволення позову та зазначає, що ТОВ «ТРІЛЛ ПЛЮС» за митними деклараціями від 28.04.2015 №902050000/2015/002653 та від 15.02.2016 № 902050000/2016/000840 оформлено товар оксид цинку 72% за кодом 2817 00 00 00 УКТ ЗЕД (ставка ввізного мита 0 %).

З урахуванням відомостей щодо хімічного складу, цільового призначення та використання товару Оксид цинку Zn-72% , виробництва фірми ARKOP SP.z о.о. (ОСОБА_4) відповідно до Правил 1 та 6 ОПІ, затверджених Законом України Про Митний тариф України , товар Оксид цинку , задекларований за митними деклараціями від 28.04.2015 №902050000/2015/002653 (товар 2), від 15.02.2016 № 902050000/2016/000840 (товар 1), слід класифікувати в товарній підкатегорії 2309 90 96 90 Продукти, що використовуються для годівлі тварин згідно з УКТ ЗЕД, для якої Законом України Про Митний тариф України встановлена ставка ввізного мита (повна/пільгова) - 10 %.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі та просив їх задовольнити.

Представники відповідача у судовому засіданні у задоволенні позову просили відмовити.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши матеріали адміністративної справи, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд встановив таке.

З 31 жовтня 2017 року до 03 січня 2018 року посадовою особою Головного управління ДФС у Черкаській області проведено документальну планову виїзну перевірку товариства з обмеженою відповідальністю «ТРІЛЛ ПЛЮС» з питань дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи за період з 01.01.2015 по 30.06.2017.

За наслідками перевірки складено акт від 11.01.2018 №7/23-00-14-0606/36262568 (далі - акт перевірки), в якому встановлено, що за період діяльності підприємства з 01.01.2015 по 30.06.2017 ТОВ «ТРІЛЛ ПЛЮС» при класифікації згідно з УКТ ЗЕД товару Оксид цинку , задекларованого за митними деклараціями: від 28.04.2015 №902050000/2015/002653 (товар №2), від 15.02.2106 №902050000/2016/000840 (товар №1), порушено вимоги:

- положень статей 266, 270, 271, 272 Митного кодексу України;

- положень Закону України Про Митний тариф України в частині застосування Основних правил інтерпретації 1 та 6, ставок ввізного мита за відповідними товарними підкатегоріями;

- положень пункту 190.1 статті 190 Податкового кодексу України в частині визначення бази оподаткування податком на додану вартість товарів, що ввозяться на митну територію України,

в результаті чого занижено податкове зобов'язання ТОВ «ТРІЛЛ ПЛЮС» за митними деклараціями від 28.04.215 №902050000/2015/002653 (товар №2), від 15.02.2106 №902050000/2016/000840 (товар №1) на загальну суму 57692,35 грн, в т.ч. по сплаті ввізного мита на загальну суму 48076,95 грн; по сплаті податку на додану вартість на загальну суму 9615,40 грн.

На підставі акта перевірки, Головним управлінням ДФС у Черкаській області винесено:

- податкове повідомлення-рішення від 27.02.2018 №0001771406 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість з ввезених на територію України товарів на загальну суму 12019,25 грн, в т.ч. за основним платежем 9615,40 грн, за штрафними санкціями 2403,85 грн.;

- податкове повідомлення-рішення від 27.02.2018 №0001781406 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем мито на товари, що ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності на загальну суму 60096,19 грн, в т.ч. за основним платежем 48076,95 грн, за штрафними санкціями 12019,24 грн.

За наслідками розгляду скарги позивача від 20.03.2018 №26, рішенням Державної фіскальної служби України від 18.05.2018 №17225/6/99-99-11-03-03-25 про результати розгляду скарги, податкові повідомлення-рішення ГУ ДФС у Черкаській області від 27.02.2018 №№0001771406, НОМЕР_2 залишено без змін, а скаргу ТОВ «ТРІЛЛ ПЛЮС» від 20.03.2018 №26 - без задоволення.

Не погоджуючись з вказаними податковими повідомленнями-рішеннями, позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України , органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частинами 1, 2 ст. 67 Митного кодексу України встановлено, що українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України. В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.

Згідно ч.1 ст.69 Митного кодексу України товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.

Відповідно до ч. 4 ст. 69 Митного кодексу України у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.

Згідно з частиною першою статті 266 Митного кодексу України декларант зобов'язаний: 1) здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; 2) на вимогу органу доходів і зборів пред'явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; 3) надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; 4) у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України , сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього Кодексу ; 5) у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів.

За приписами пункту 3 частини третьої статті 345 Митного кодексу України органи доходів і зборів мають право здійснювати митний контроль шляхом проведення документальних виїзних (планових або позапланових) та документальних невиїзних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, зокрема, щодо правильності класифікації згідно з УКТЗЕДтоварів, щодо яких проведено митне оформлення.

Товариством з обмеженою відповідальністю ТРІЛЛ ПЛЮС за МД від 28.04.2015 №902050000/2015/002653, від 15.02.2016 № 902050000/2016/000840 оформлено товар оксид цинку 72% за кодом 2817 00 00 00 УКТ ЗЕД (ставка ввізного мита 0 %).

Згідно з відомостями 31 графи вищевказаних МД, товар Оксид цинку задекларований TOB ТРІЛЛ ПЛЮС як такий, що використовується в хімічній промисловості при виробництві скла та кераміки.

Для підтвердження коду товару оксид цинку 72% TOB ТРІЛЛ ПЛЮС надавало до митного оформлення наступні документи:

- за МД від 28.04.2015 № 902050000/2015/002653 (товар № 2): сертифікат якості продавця РСН STANCHEM SP.J. (ОСОБА_4) від 24.04.2015, відповідно до відомостей якого: номер серії: 130315, дата виготовлення: 03.2015, термін придатності: 03.2017, країна походження: ОСОБА_4, виробник: ARKOP SP.z о.о., ОСОБА_4; хімічний склад для Zn - 72%: Zn - мін. 72%, Pb - макс. 0,03%, Cd - макс. 0,002%, As - макс. 0,009%;

- за МД від 15.02.2016 № 902050000/2016/000840 (товар № 1): сертифікат якості продавця P.W. CENTRO-CHEM SP.J. (ОСОБА_4) від 11.02.2016, відповідно до відомостей якого: номер серії: 010116, дата виготовлення: 01.2016, термін придатності: 01.2018, країна походження: ОСОБА_4, виробник: ARKOP SP.z о.о., ОСОБА_4; хімічний склад для Zn - 72%: Zn - мін. 72%, Pb - макс. 0,03%, Cd - макс. 0,002%, As - макс. 0,009%. Технічна довідка від 12.02.2016 продавця P.W. CENTRO-CHEM SP.J. (ОСОБА_4) про те, що товар Оксид цинку виготовляється компанією ARKOP SP.z о.о. та його показники відповідають показникам якості сертифікату якості виробника, мають домішки окису заліза та кальцію.

Таким чином, в сертифікатах якості, виданих польськими фірмами-постачальниками товару STANCHEM Sp.j. та P.W. CENTRO-CHEM Sp.z.o.o. , які надавалися до митного оформлення за вищевказаними МД зазначено, що даний товар є технічним оксидом цинку виробництва фірми ARKOP Sp.z о.о. (ОСОБА_4) та його хімічний склад для Zn - 72%: Zn - мін. 72%, Pb - макс. 0,03%, Cd - макс. 0,002%, As - макс. 0,009%.

Сертифікати якості, які надавалися ТОВ ТРІЛЛ ПЛЮС під час продажу товару оксид цинку 72% за кодом 2817 00 00 00 згідно з УКТ ЗЕД, виробництва ОСОБА_4, на території України суб'єктам господарювання - покупцям, не містять відомостей щодо того, що оксид цинку є технічним (хімічний склад продукту, для Zn - 72%: Zn - мін. 72%, РЬ - макс. 0,03%, Cd - макс. 0,002%, As - макс. 0,009%). Водночас, вказані Сертифікати якості ідентифікуються з сертифікатами якості, виданими польськими фірмами-постачальниками STANCHEM Sp.j. та P.W. CENTRO-CHEM Sp.z.o.o. та відповідають відомостям товару №2, задекларованого за МД від 28.04.2015 №902050000/2015/002653, та відомостям товару №1, задекларованого за МД від 15.02.2016 № 902050000/2016/000840, а саме: номер серії виробника: 130315, 010116; дата виробництва: 03.2015, 01.2016; термін придатності: 03.2017, 01.2018; країна походження: ОСОБА_4; містять однакові показники хімічного складу продукту, а саме, для Zn - 72%: Zn - мін. 72%, Pb - макс. 0,03%, Cd - макс. 0,002%, As - макс. 0,009%.

Відповідно до інформації, розміщеної на сайті виробника товару ARKOP Sp.z о.о. (ОСОБА_4) https://arkop.pl/ , підприємство пропонує до продажу технічний оксид цинку (ZnО) власного виробництва та надає специфікацію на Оксид цинку технічний Zn -72 (від 14.02.2013), згідно якої заявлений хімічний склад продукту: Zn - 72%+1, Pb - макс. 0,08%, Cd - макс. 0,003%, СІ - макс. 0,6 %, S - макс. 0,8 %, діоксини - макс. 1 нг/кг.

Також, виробник володіє сертифікатом європейської системи якості для кормових добавок і преміксів FАМІ-0S. ARKOP Sp.z о.о. , виробляє та пропонує до продажу оксид цинку, який застосовується в якості кормової добавки для харчування тварин. В розділі Корма. Оксид цинку - Харчові добавки. Оксид цинку харчовий... міститься сертифікат компонентного складу продукту Оксид цинку харчовий. Гарантований вміст, відповідно: Zn - 72%, Zn - 75%, Zn - 78% (від 14.02.2013), який містить інформацію щодо:

- характеристики та принципу роботи, зокрема, доповнення дози цинку; що подається тваринам харчовим оксидом цинку (харчова добавка для тварин Е6) покриває потреби харчування тварин, забезпечуючи їх правильний розвиток;

- упаковки, зокрема, 25 кг паперові пакети;

- терміну придатності (2 роки з дати виробництва),

- відомості щодо хімічного складу продукту, а саме, для Zn - 72%: Zn - мін. 72%, РЬ -макс. 0,03%, Cd - макс. 0,002%, As - макс. 0,009%.

Враховуючи вищевикладене, на підставі опрацьованих документів в ході проведення перевірки, встановлено, що відомості офіційного веб-сайту фірми-виробника https://arkop.pl/ щодо хімічного складу товару Оксид цинку Zn - 72% кормового класу, виробництва фірми ARKOP Sp.z о.о. (ОСОБА_4) (для Zn - 72%: Zn - мін. 72%, Рb - макс. 0,03%, Cd - макс. 0,002%, As - макс. 0,009%), співпадають з відомостями, що містяться у:

- сертифікатах якості, наданих ТОВ ТРІЛЛ ПЛЮС під час подальшого продажу на території України товару Оксид цинку за кодом НОМЕР_1 згідно з УКТ ЗЕД, виробництва ОСОБА_4;

- сертифікатах якості, виданих польськими фірмами-постачальниками товару STANCHEM Sp.j. та P.W. CENTRO-CHEM Sp.z.o.o. , які були надані ТОВ ТРІЛЛ ПЛЮС для здійснення митних оформлень за МД від 28.04.2015 № 902050000/2015/002653 (товар № 2) та МД від 15.02.2016 № 902050000/2016/000840 (товар № 1).

Відповідно до Довідки щодо узагальнення практики застосування адміністративними судами положень Митного кодексу України в редакції від 13.03.2012, яка прийнята постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України від 13.03.2017 № 2, наукова доктрина розміщення інформації на веб-сайті фірми виробника є різновидом маркетингової комунікації. Інформація про товар, що розміщена на веб-сайті виробника цього товару, є достатнього до тих пір, поки не буде доведено протилежне; органи доходів і зборів можуть використовувати цю інформацію при встановленні характеристик задекларованого товару.

В Україні класифікація товарів здійснюється згідно з УКТ ЗЕД. що є товарною номенклатурою Митного тарифу України. Міжнародною основою УКТ ЗЕД є Гармонізована система опису та кодування товарів Всесвітньої митної організації (далі - ГС).

З 01.01.2014 для класифікації товарів використовується УКТ ЗЕД, що побудована на основі версії ГС 2012 року і затверджена Законом України Про Митний тариф України від 19.09.2013 № 584-УІІ.

З метою забезпечення єдиного тлумачення і застосування УКТ ЗЕД в Україні запроваджено Пояснення до УКТ ЗЕД на основі пояснень до ГС з урахуванням пояснень до Комбінованої номенклатури Європейського Союзу (далі - КН ЄС).

З 09.06.2015 класифікація товарів здійснюється з урахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, які затверджені наказом ДФС від 09.06.2015 № 401 (побудовані на основі Пояснень до ГС версії 2012 року та КН ЄС).

Класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється з урахуванням Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД (далі - ОПІ) та характеристик товару, визначальних для його класифікації, які встановлюються за результатами вивчення технічної документації, паспортних даних на товар, товаросупровідних документів, результатів лабораторних досліджень конкретного товару, інформації про товар розміщеної у відкритому доступі мережі Інтернет.

Оксид цинку ZnO є неорганічною сполукою. Згідно з УКТ ЗЕД продукти неорганічної хімії включаються до товарної позиції 28. Приміткою 1(а) до цієї групи встановлено, що до неї включаються окремі неорганічні сполуки визначеного хімічного складу, які містять або не містять домішки.

Терміни окрема сполука визначеного хімічного складу та домішки визначені у загальних положеннях до товарної групи 28:

- окрема сполука визначеного хімічного складу - це сполука, що містить молекули одного виду (наприклад, з ковалентним чи іонним зв'язком), склад яких визначений постійним співвідношенням елементів і може бути поданий визначеною структурною формулою; у кристалічній гратці молекули відповідають повторюваним одиницям чарунки;

- термін домішки означає лише речовини, присутність яких в окремій хімічній сполуці пояснюється винятково і безпосередньо процесом виробництва (включаючи очищення). Причини появи цих речовин можуть бути різноманітними, проте, як правило, до них належать такі:

(a) неконвертовані (не вступили в реакцію) вихідні матеріали;

(b) домішки, що містяться у вихідних матеріалах;

(c) реагенти, застосовувані у виробничому процесі (включаючи очищення); , (d) побічні продукти.

Проте, такі речовини не в усіх випадках розглядаються як домішки , передбачені приміткою 1 (а) до товарної групи 28. Коли такі речовини навмисно залишаються в продукті з метою використання його не за звичайним призначенням, вони не розглядаються як допустимі домішки.

Оксид цинку як окрема неорганічна сполука визначеного хімічного складу (реєстраційний номер окремої сполуки CAS №1314-13-2) включається до товарної позиції 2817. Згідно з пунктом (А) пояснень до товарної позиції 2817 оксид цинку (цинкові білила, цинковий блиск) (ZnO) одержують дією струменя повітря на нагрітий до червоного жару цинк; замість цинку може бути використана суміш цинкових руд, збагачених киснем та вуглецю. Проникаючи в порожнини речовини, гази утворюють області хімічно чистих оксидів, серед яких найчистішим є цинковий блиск. Оксид цинку являє собою білий шаруватий порошок, який під час нагрівання жовтіє. Оксид цинку використовується як компонент фарб замість свинцевого білила, для виробництва косметичних засобів, сірників, лінолеуму чи керамічних глазурей посуду, як речовина-глушник, прискорювач вулканізації каучуків, каталізатора, у виробництві скла, для виготовлення протигазів або у медицині для лікування шкірних захворювань.

У товарну позицію 2817 не включається: природний оксид цинку або цинкіт (товарна тозиція 2608). відходи виробництва цинку, відомі як цинковий наліт, накип чи дрос, які також складаються з оксидів з домішками (товарна позиція 2620), оксид цинку з домішками, іноді відомий як сірий цинк , що використовується як пігмент (товарна позиція 3206).

Таким чином, у товарну позицію 2817 включається оксид цинку певної чистоти, який визначається відповідними показниками. В інших випадках, класифікація оксиду цинку здійснюється у товарних позиціях, текстовий опис яких передбачає цільове призначення товару.

Враховуючи вищевикладене, відповідно до документів, наданих TOB ТРІЛЛ [ПЛЮС до митного оформлення та під час проведення перевірки, відомостей та документів покупців товару оксид цинку 72% , виробництва ОСОБА_4, на території України TOB ТРІЛЛ ПЛЮС , інформації офіційного web-сайту фірми-виробника arkop.pl щодо змінного складу продукту, товар розглядається як кормова добавка для тварин, тобто, товар зa хімічним складом розглядається як неочищений оксид цинку, що за ступенем очищення не відповідає оксиду цинку товарної позиції 2817. Домішки оксидів інших металів, що містяться у товарі, утворені у процесі виробництва товару, їх наявність не перешкоджає використанню товару як кормової добавки.

Згідно з УКТ ЗЕД продукти, що використовуються для годівлі тварин, включаються товарної позиції 2309. У межах цієї товарної позиції класифікація товарів здійснюється в залежності від призначення, складу продуктів.

Слід зазначити, що товар оксид цинку Zn - 72% кормового класу ( Zinc Oxide Zn - 72 % Feed Grade ) виробництва фірми ARKOP Sp. z о. о. (ОСОБА_4) неодноразово ввозився на митну територію України та проходив перевірки правильності класифікації згідно з УКТ ЗЕД органами ДФС (Міністерства доходів і зборів України) за результатами яких прийняті Київською міською митницею ДФС рішення про ; визначення коду товару від 27.11.2015 № КТ-100000000-0156-2015, від 14.12.2015 № KT-100000000-160-2015, від 29.12.2015 № КТ-100000000-0172-2015 та від 06.01.2016 № KT-100000000-0175-2015 на підставі досліджень зразків товару у Спеціалізованої лабораторії експертних досліджень ДФС (висновки від 16.11.2015 № 142005702-0099, від 03.12.2,015 № 142005702-: 130, від 18.12.2015 № 142005702-0147, від 25.12.2015 № 142005702-0158), результати яких свідчать, що товар оксид цинку Zn - 72% кормового класу містить сполуки цинку (основа), заліза, міді, кремнію, марганцю, алюмінію, кальцію, тобто, суміші мікроелементів .

З урахуванням відомостей щодо хімічного складу, цільового призначення та використання товару Оксид цинку Zn-72% , виробництва фірми ARKOP SP.z о.о. (ОСОБА_4) відповідно до Правил 1 та 6 Основних правил інтерпретації, затверджених Законом України Про Митний тариф України , товар Оксид цинку , задекларований за МД: - від 28.04.2015 №902050000/2015/002653 (товар 2), від 15.02.2016 №902050000/2016/000840 (товар 1), слід класифікувати в товарній підкатегорії 2309 90 96 90 Продукти, що використовуються для годівлі тварин згідно з УКТ ЗЕД, для якої Законом України Про Митний тариф України встановлена ставка ввізного мита (повна/пільгова) - 10 %.

Отже, висновки акта перевірки щодо класифікації товару, відповідно до якого товар оксид цинку 72% класифікується за кодом 2309 90 96 90 згідно з УКТ ЗЕД (ставка ввізного мита 10 %), зроблені у відповідності до вимог УКТ ЗЕД.

Суд не погоджується з доводами позивача щодо того, що ввезений оксид цинку є технічним, оскільки вказане спростовується вищезазначеним.

Щодо посилання позивача на рішення Соснівського районного суду м. Черкаси від 10.07.2018 у справі № 712/6113/18, яке залишене в силі постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 21.08.2018, суд зазначає, що вказаним рішенням скасовано постанову в.о. начальника Черкаської митниці Державної фіскальної служби від 25.05.2018 про притягнення до адміністративної відповідальності посадової особи ТОВ ТРІЛЛ ПЛЮС за порушення митних правил при декларуванні оксиду цинку 72% згідно митних декларацій від 28.04.2015 №902050000/2015/002653 (товар 2), від 15.02.2016 № 902050000/2016/000840.

Згідно ч. 6 ст. 78 Кодексу адміністративного судочинства України постанова суду у справі про адміністративне правопорушення, яка набрала законної сили, є обов'язковою для адміністративного суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, стосовно якої ухвалена постанова суду, лише в питанні, чи мали місце ці дії (бездіяльність) та чи вчинені вони цією особою.

Дослідивши копію рішення Соснівського районного суду м. Черкаси від 10.07.2018 у справі № 712/6113/18 та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 21.08.2018, суд встановив, що у вказаних рішеннях містяться правові висновки щодо відсутності в діях посадової особи позивача складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 485 Митного кодексу України, натомість жодні нові фактичні обставини, які мають значення для розгляду справи, не встановлені.

Відтак, правові висновки, викладені у вищезазначених судових рішеннях у справі про адміністративне правопорушення, не мають значення при розгляді даної справи.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є необґрунтованими, а вимоги такими, у задоволенні яких необхідно відмовити.

У зв'язку з відмовою у задоволенні позову розподіл судових відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства не здійснюється.

Керуючись ст.ст. 6, 9, 14, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю ТРІЛЛ ПЛЮС (вул. Чехова, 115, м. Черкаси, 18030, код ЄДРПОУ 36262568) до Головного управління ДФС України у Черкаській області (вул. Хрещатик, 235, м. Черкаси, 18002; код ЄДРПОУ 39392109) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 27.02.2018 №0001771406 та від 27.02.2018 №0001781406, відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Повний текст рішення виготовлений 28 вересня 2018 року.

Суддя А.В. Руденко

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.09.2018
Оприлюднено01.10.2018
Номер документу76796448
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/2373/18

Ухвала від 26.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 06.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Постанова від 05.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 22.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 08.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 22.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Рішення від 21.09.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

Ухвала від 02.07.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

Ухвала від 22.06.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні