РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
25 вересня 2018 р. Справа № 0240/2379/18-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Вільчинського О.В.,
за участю:
секретаря судового засідання: Бондаренка І.В.,
представника позивача: ОСОБА_1,
представника відповідача: ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовом: ОСОБА_3
до: Жмеринського районного відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації; начальника Жмеринського районного відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації ОСОБА_4
про: визнання дій та бездіяльності протиправними, зобов'язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду звернулася ОСОБА_3 (далі - ОСОБА_3, позивач) з адміністративним позовом до Жмеринського районного відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації (далі - відділ освіти Жмеринської РДА, відповідач 1); начальника Жмеринського районного відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації ОСОБА_4 (далі - начальник відділу освіти Жмеринської РДА ОСОБА_4, відповідач 2). Відповідно до змісту позовних вимог позивач просить суд:
- визнати протиправною бездіяльність відповідачів щодо не розгляду п. 1 та п. 2 заяви позивача від 02.07.2018 щодо отримання права в доступі позивача до повної системи обліку публічної інформації відповідача 1, як передбачено 5-ним денним терміном від дати надходження письмового запиту позивача на адресу відповідача 1;
- визнати протиправною бездіяльність відповідачів щодо:
а) не надання письмової відповіді у 5-ти денний термін відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", а саме коли Жмеринський районний відділ освіти надасть представникові позивача ОСОБА_1 право оглянути паперову систему обліку публічної інформації Жмеринського районного відділу освіти, що заведена даним розпорядником публічної інформації від 09.05.2011, та про що належним чином письмово повідомити на поштову адресу позивача;
б) не винесення письмової мотивованої відмови в задоволенні розгляду п. 1 та п. 2 заяви позивача від 02.07.2018; не зазначення винесення підстав зазначеної відмови; не повідомлення позивача про порядок оскарження зазначеної відмови, та не здійснення дій із дотриманням норм статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";
- визнати протиправною бездіяльність відповідача 2 щодо не сприяння як керівником відповідача в законному праві позивача та в праві представника позивача отримати повний доступ до системи обліку публічної інформації відповідача 1 та не вжиття відповідачем 2 своєчасних заходів реагування на підставі норм п. 1 статі 23 Закону України "Про доступ до публічної інформації" та ігнорування відповідачем 2 приписів п. 4 статі 18 Закону України "Про доступ до публічної інформації", якими визначено, що виключно розпорядники публічної інформації несуть відповідальність за забезпечення доступу до системи обліку відповідно до Закону;
- визнати протиправними дії відповідача 1 щодо надсилання листа за № 649 від 09.07.2018 року на адресу позивача, оскільки в такому листі не розгляді п. 1 та п. 2 вимог позивача по заяві від 02.07.2018;
- визнати протиправними дії відповідача 2 щодо підписання листа відповідача 1 за № 649 від 09.07.2018, оскільки в такому листі не розгляді п. 1 та п. 2 вимог позивача по заяві від 02.07.2018;
- зобов'язати відповідачів розглянути п. 1 та п. 2 заяви позивача від 02.07.2018;
- зобов'язати відповідачів надати письмову відповідь, в якій зазначити дату огляду позивачем системи обліку публічної інформації відповідача 1 або надати письмову відмову в отриманні зазначеного доступу позивача до повної системи обліку публічної інформації відповідача 1, як передбачено п. 1 та п. 2 заяви позивача від 02.07.2018;
- зобов'язати Жмеринський районний відділ освіти відповідно до вимог статі 382 КАС України подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Ухвалою про відкриття провадження у справі від 19.07.2018 встановлено відповідачу 15-денний строк з дня отримання ухвали для подання відзиву на позовну заяву в порядку ст. 162 КАС України та 5-денний строк з дня отримання відповіді на відзив для подання заперечення в порядку ст. 164 КАС України, а позивачу - 5-денний строк з дня отримання відзиву для подання відповіді на відзив в порядку ст. 163 КАС України.
До зазначеного позову представником позивача 23.07.2018, 25.07.2018, 27.08.2018, 06.09.2018 були надані додаткові пояснення.
10.08.2018 на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву за підписом начальника відділу освіти Жмеринської РДА ОСОБА_4 У відзиві зазначено, що відділ освіти Жмеринської РДА вважає, що ОСОБА_3 в адміністративному позові не надала належних та допустимих доказів протиправної бездіяльності та протиправних дій відповідачів.
В обґрунтування своєї позиції суб'єкт владних повноважень зазначає, що враховуючи великий обсяг інформації, що мав надатися позивачу на заяву від 02.07.2018, та для задоволення всіх вимог, що були у запиті, відповідачем 09.07.2018 було прийнято рішення про продовження строку розгляду інформації. Вказаний лист про продовження розгляду інформації 09.07.2018 був направлений на адресу позивача, як того вимагає ч. 4 ст. 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації". Також зазначено, що 31.07.2018 на адресу позивача направлено відповідь на запит про отримання інформації від 02.07.2018.
Таким чином, на переконання відповідачів, на сьогоднішній день відсутні будь-які підстави вважати, що права та інтереси позивача порушені.
В судовому засіданні 25.09.2018 представник позивача позовні вимоги підтримав повністю з підстав, викладених в позовній заяві та додаткових поясненнях.
Представник відповідача в судовому засіданні 25.09.2018 проти позову заперечував, посилаючись на обставини, викладені у відзиві на позов.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд встановив, що ОСОБА_3 звернулася до відділу освіти Жмеринської РДА із заявою від 02.07.2018 щодо надання публічної інформації та щодо права здійснення доступу до системи обліку публічної інформації відповідача 1 через свого представника. Зокрема, у пунктах 1 та 2 вказаної заяви просила:
1. На підставі стану здоров'я (2-ї групи інвалідності) надати право представникові - ОСОБА_1 оглянути паперову систему обліку; публічної інформації Жмеринського районного відділу освіти, що заведена і Жмеринським районним відділом освіти, як розпорядником публічної інформації від 09.05.2011.
2. Визначитися із датою та часом, коли Жмеринський районний відділ освіти надасть представникові ОСОБА_1 оглянути паперову систему обліку публічної інформації Жмеринського районного відділу освіти, що заведена даним розпорядником публічної інформації від 09.05.2011, про що належним чином письмово повідомити на її (позивача) поштову адресу.
3. Письмово надати копію витягу із документованої в паперовому вигляді системи обліку публічної інформації, якою володіє Жмеринський районний відділ освіти за період із 09.05.2011 року по 02.07.2018, яка заведена у відповідності до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації".
4. Письмово надати копію переліку документів, які із 24.04.2016 Жмеринський районний відділ освіти оприлюднив у Єдиному державному ВЕБ - порталі відкритих даних - затребувану інформацію можливо надати в. електронному виді.
5. Письмово надати копію звітів про використання бюджетних коштів за окремими бюджетними програмами за період 2016-2018 років - затребувану інформацію можливо надати в електронному виді.
6. Письмово надати копію нормативів, що затверджені Жмеринським районним відділом освіти - затребувану інформацію можливо надати в електронному виді.
7. Письмово надати копію звітів Жмеринського районного відділу освіти, в тому-числі щодо задоволення запитів на інформацію за період із 09.05.2011 - затребувану інформацію можливо надати в електронному виді.
8. Письмово надати копію річних планів закупівель Жмеринського районного відділу освіти за період із 2011 року - затребувану інформацію Можливо надати в електронному виді.
9. Письмово надати копію відомостей про систему обліку Жмеринського районного відділу освіти, та види інформації, яка зберігається в Жмеринському районному відділі освіти - затребувану інформацію можливо надати в електронному виді.
10. Письмово надати копію реєстру (переліку) наборів відкритих даних, якими володіє Жмеринський районний відділ освіти - затребувану інформацію можливо надати в електронному виді.
На вказану заяву позивач отримала лист № 649 від 09.07.2018 за підписом начальника відділу освіти Жмеринської РДА ОСОБА_4 У листі зазначено, що враховуючи вимогу письмово надати копії витягів із документованої в паперовому вигляді системи публічної інформації, якою володіє відділ освіти Жмеринської райдержадміністрації з 09.05.2011 по 02.07.2018, а також те, що копії документів, вказаних у пунктах 4-10 звернення, що вимагає великого обсягу інформації та потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, відділом освіти продовжено строк розгляду запиту до 20 робочих днів.
Ненадання відповіді на п. 1 та п. 2 заяви позивача від 02.07.2018 стали підставою для звернення до суду з цим адміністративним позовом.
Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходив із такого.
Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, та інформації, що становить суспільний інтерес, визначає ОСОБА_5 України "Про доступ до публічної інформації" від 13.01.2011№2939-VI (далі - ОСОБА_5 №2939-VI).
Згідно зі ст. 1 Закону №2939-VI публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону №2939-VI доступ до інформації забезпечується зокрема шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
Статтею 12 Закону №2939-VI визначено, що суб'єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є: 1) запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень; 2) розпорядники інформації - суб'єкти, визначені у статті 13 цього Закону; 3) структурний підрозділ або відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації розпорядників інформації.
Згідно з п.1 ч.1 ст.13 Закону №2939-VI розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання.
Пункт 6 частини 1 статті 14 Закону №2939-VI наголошує, що розпорядники інформації зобов'язані надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації.
Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.
Відповідно до статті 2 Закону України "Про доступ до публічної інформації" метою цього Закону є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.
ОСОБА_5 не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб'єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Тобто, положення вказаного закону регулюють правовідносини з приводу забезпечення отримання інформації громадянами або іншими особами, що створюється та виникає в процесі функціонування суб'єктів владних повноважень та виконання покладених на них завдань, така інформація є (має бути) загальнодоступною та не стосується конкретно визначених осіб.
Статтею 3 Закону України "Про доступ до публічної інформації", встановлені гарантії забезпечення права на доступ до публічної інформації, згідно якої, право на доступ до публічної інформації гарантується, зокрема:
- обов'язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію, крім випадків, передбачених законом;
- визначенням розпорядником інформації спеціальних структурних підрозділів або посадових осіб, які організовують у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою він володіє;
- юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
Також доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах, зокрема, прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень; вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, крім обмежень, встановлених законом (стаття 4 цього ж Закону).
Згідно з статтею 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" доступ до інформації забезпечується шляхом:
1) систематичного та оперативного оприлюднення інформації: в офіційних друкованих виданнях; на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет; на єдиному державному веб-порталі відкритих даних; на інформаційних стендах; будь-яким іншим способом;
2) надання інформації за запитами на інформацію.
Отже, доступ до публічної інформації, крім передбаченої цим Законом публічної інформації з обмеженим доступом, щодо якої існує спеціальний порядок її поширення, можливо за допомогою двох способів, а саме отримання такої інформації з загальнодоступних встановлених законом джерел оприлюднення суб'єктами владних повноважень публічної інформації, або за результатами надання такої інформації у відповідь на конкретне відповідне звернення особи.
Порядок оформлення запитів на інформацію встановлений ст. 19 Закону №2939-VI. Так, запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
Письмовий запит подається в довільній формі.
Запит на інформацію має містити:
1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в розпорядника інформації та на офіційному веб-сайті відповідного розпорядника. Зазначені форми мають містити стислу інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію, її отримання тощо.
У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
Проаналізувавши заяву ОСОБА_3 від 02.07.2018 про отримання публічної інформації суд приходить висновку, що за своєю формою, і за своєю суттю вона є запитом на публічну інформацію в розумінні Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Частиною 1 статті 20 Закону №2939-VI передбачено, що розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Згідно з частиною четвертою статті 20 вказаного Закону, у разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Зі змісту листа відділу освіти Жмеринської РДА від 09.07.2018 у відповідь на запит ОСОБА_3 видно, що розгляд пунктів 4-10 вказаного запиту продовжено строком до 20 робочих днів. Поряд із цим п. 1 та п. 2 поданої позивачем заяви від 02.07.2018 не були розглянуті та на них не надана відповідь у межах визначеного законом строку.
Встановлено, що відповідь на п. 1 та п. 2 поданої позивачем заяви від 02.07.2018 надана лише 31.07.2018 листом за № 723. У вказаному листі зазначено, що відділ освіти надає право представникові ОСОБА_1 оглянути паперову систему обліку публічної інформації відділу освіти Жмеринської РДА 06.08.2018 з 09:00 до 13:00 год. у приміщенні приймальні відділу освіти.
Таким чином, відділом освіти відповідь на п. 1 та п. 2 поданої позивачем заяви від 02.07.2018 надана пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту, що є порушенням вимог закону.
Статтею 23 Закону №2939-VI унормовано право на оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації, відповідно до якої рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Запитувач має право оскаржити: 1) відмову в задоволенні запиту на інформацію; 2) відстрочку задоволення запиту на інформацію; 3) ненадання відповіді на запит на інформацію; 4) надання недостовірної або неповної інформації; 5) несвоєчасне надання інформації; 6) невиконання розпорядниками обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону; інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
Статтею 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації» встановлена відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації згідно якої відповідальність несуть особи, винні у вчиненні таких порушень: 1) ненадання відповіді на запит; 2) ненадання інформації на запит; 3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію; 4) неоприлюднення інформації відповідно до статті 15 цього Закону; 5) надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації; 6) несвоєчасне надання інформації; 7) необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом; 8) нездійснення реєстрації документів; 9) навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
Проаналізувавши вказані норми Закону та оцінивши встановлені обставини, суд дійшов висновку про протиправну бездіяльність відділу освіти Жмеринської РДА щодо несвоєчасного розгляду та несвоєчасного надання відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" відповіді на п. 1 та п. 2 заяви ОСОБА_3 від 02.07.2018, що є підставою для задоволення позовних вимог в цій частині.
Водночас позовні вимоги про визнання бездіяльності відповідача 1 протиправною щодо не винесення письмової мотивованої відмови в задоволенні розгляду п. 1 та п. 2 заяви позивача від 02.07.2018; не зазначення винесення підстав зазначеної відмови; не повідомлення позивача про порядок оскарження зазначеної відмови, та не здійснення дій із дотриманням норм статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації"; про визнання протиправними дій щодо надсилання листа від 09.07.2018 за № 649 задоволенню не підлягають, оскільки не відповідають належному способу захисту порушеного права.
Стосовно вимог позивача про оскарження дій та бездіяльності начальника відділу освіти Жмеринської РДА ОСОБА_4, то суд приходить до висновку, що вони не підлягає задоволенню з огляду на таке.
Начальник відділу освіти Жмеринської РДА ОСОБА_4 очолює відділ освіти та здійснює керівництво діяльністю відділу.
Однак, згідно з ч. 1 ст. 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації" визначено, що розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються:
1) суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання;
2) юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів;
3) особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб'єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов'язаної з виконанням їхніх обов'язків;
4) суб'єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.
Тобто, розпорядником інформації є суб'єкт владних повноважень, у даному випадку відділ освіти Жмеринської РДА.
В даному випадку дії начальника відділу освіти Жмеринської РДА ОСОБА_4 пов'язані з наданням відповіді на запит є невід'ємною складовою частиною правовідносин між суб'єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації, запитувачем інформації та розпорядником інформації.
Оскільки п. 1 та п. 2 заяви позивача від 02.07.2018 були розглянуті, відповідь надана (з порушенням установленого законом строку), то відсутні підстави для задоволення позовних вимог про зобов'язання відповідачів розглянути п. 1 та п. 2 заяви позивача від 02.07.2018 та надати письмову відповідь, в якій зазначити дату огляду позивачем системи обліку публічної інформації відповідача 1 або надати письмову відмову в отриманні зазначеного доступу позивача до повної системи обліку публічної інформації відповідача 1, як передбачено п. 1 та п. 2 заяви позивача від 02.07.2018.
Враховуючи усі вище викладені обставини, суд приходить висновку про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог шляхом визнання протиправною бездіяльності відділу освіти Жмеринської РДА щодо несвоєчасного розгляду та несвоєчасного надання відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" відповіді на п. 1 та п. 2 заяви ОСОБА_3 від 02.07.2018.
Що ж до встановлення судового контролю за виконанням судового рішення шляхом подання звіту відповідачем 1, то суд зазначає таке.
Відповідно до ч. 1 ст. 382 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Отже, встановити судовий контроль за виконанням рішення суб'єктом владних повноважень - відповідачем у справі суд першої чи апеляційної інстанції може під час прийняття постанови у справі. Тобто, питання щодо зобов'язання відповідача подати такий звіт вирішується судом під час постановлення судового рішення.
Таким чином, встановлення строку на подачу звіту про виконання судового рішення є правом суду, який ухвалив судове рішення, а не його обов'язком.
В даному ж випадку, за відсутності задоволених судом позовних вимог про зобов'язання відповідача 1 вчинити дії, суд не вбачає підстав для встановлення судового контролю за виконанням відповідачем 1 зазначеного рішення.
Відповідно до положень статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з нормами частин першої, другої статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єктів владних повноважень на підтвердження правомірності дій та бездіяльності та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що встановлені у справі обставини частково підтверджують позицію позивача, покладену в основу позовних вимог, а відтак, адміністративний позов належить задовольнити частково.
Враховуючи, що позивач звільнена від сплати судового збору, питання про їх розподіл судом не вирішується.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації щодо несвоєчасного розгляду та несвоєчасного надання відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" відповіді на п. 1 та п. 2 заяви ОСОБА_3 від 02.07.2018.
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
ОСОБА_3 (23109, Вінницька область, с. Мала Жмеринка, вул. Котовського, 53, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1)
Відділ освіти Жмеринської районної державної адміністрації (23100, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська, 16, код ЄДРПОУ 02141325)
Начальник відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації ОСОБА_4 (23100, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська, 16)
Копію рішення у повному обсязі складено 01.10.2018
Суддя Вільчинський Олександр Ванадійович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.09.2018 |
Оприлюднено | 02.10.2018 |
Номер документу | 76813959 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні