УХВАЛА
про залишення позовної заяви без розгляду
01 жовтня 2018 року справа № 823/2198/18
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі: судді - Трофімової Л.В., за участі секретаря - Безпалого А.В., розглянувши у підготовчому засіданні адміністративну справу №823/2198/18
за позовом Уманської місцевої прокуратури в інтересах держави (вул. Гайдамацька, 16, м. Умань, Черкаська область, 20301) [представник позивача ОСОБА_1 - за довіреністю]
до відділу освіти Маньківської районної державної адміністрації (вул. Шевченка, 19, смт. Маньківка, Маньківський район, Черкаська область, 20100, ЄДРПОУ 02147150) (далі - відповідач 1) [представник відповідача 1 - не прибув], Маньківського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія Маньківської районної ради Черкаської області (вул. Соборна, 36, смт. Маньківка, Маньківський район, Черкаська область, 20100, ЄДРПОУ 26491001) (далі - відповідач 2) [представник відповідача 2 - не прибув]
про визнання незаконної бездіяльності та зобов'язання вчинити дії, прийняв ухвалу.
04.06.2018 керівник Уманської місцевої прокуратури в інтересах держави, звернувшись до Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до відділу освіти Маньківської районної державної адміністрації, Маньківського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія Маньківської районної ради Черкаської області, просить:
- визнати незаконною бездіяльність Маньківського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія Маньківської районної ради Черкаської області та відділу освіти Маньківської районної державної адміністрації Черкаської області щодо невжиття дій з приводу оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами Маньківського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія Маньківської районної ради Черкаської області, площею 2,22 га, що розташована у межах населеного пункту смт. Маньківка Маньківського району Черкаської області;
- зобов'язати Маньківський навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія Маньківської районної ради Черкаської області та відділ освіти Маньківської районної державної адміністрації Черкаської області вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами Маньківського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія Маньківської районної ради Черкаської області, площею 2,22 га, що розташована в межах населеного пункту смт. Маньківка Маньківського району Черкаської області.
Ухвалою від 06.06.2018 відкрито провадження у справі, призначено підготовче засідання на 19.06.2018. Ухвалою від 19.06.2018 провадження у справі № 823/2198/18 зупинено за клопотанням сторін на час необхідний на примирення. Розгляд питання щодо поновлення провадження у справі призначено на 19.09.2018. Ухвалою від 19.09.2018 поновлено провадження у справі та призначено підготовче судове засідання на 01.10.2018.
01.10.2018 засобами електронного зв'язку до суду надійшло клопотання Уманської місцевої прокуратури про залишення позовної заяви без розгляду.
01.10.2018 засобами електронного зв'язку до суду надійшов лист відділу освіти Маньківської районної державної адміністрації Черкаської області (відповідач 1), відповідно до якого зазначено, що відділ освіти не заперечує проти залишення позовної заяви без розгляду та просить розглянути справу № 823/2198/18 без участі його представника. Також надано лист від 14.09.2018, де зазначено, що: станом на 10.09.2018 виготовлено технічний паспорт на нерухоме майно Маньківського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія Маньківської районної ради Черкаської області; рішенням селищної ради від 17.08.2018 № 29-22/YІІ надано дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки комунальної власності площею 2,6065 га.; направлено запит до Фонду державного майна України щодо перебування чи не перебування у державній власності нерухомого майна Маньківського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія Маньківської районної ради Черкаської області; направлено запит до відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації щодо роз'яснення питання оформлення правовстановлюючих документів, згідно відповіді 14.09.2018 № 131/18-06.
Відповідач 2 свого представника у судове засідання не направив, причин його неявки суду не повідомив, про дату, час та місце судового засідання був повідомлений належним чином.
Представник Уманської місцевої прокуратури у судовому засіданні 01.10.2018 підтримала заявлене клопотання та просила залишити позовну заяву без розгляду.
Згідно з пунктом 1 частини 3 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.
Відповідно до частини 1 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України суд зазначає, що розгляд справи може бути здійснено на підставі наявних у ній доказів.
Відповідно до частини 3 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа, яка звернулася за судовим захистом, розпоряджається вимогами на свій розсуд, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Заява про залишення позову без розгляду може бути подана лише до початку розгляду справи по суті (частини 2 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України). Про залишення позову без розгляду суд постановляє ухвалу. Ухвала суду про залишення позову без розгляду може бути оскаржена (частини 3 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України).
Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 240 Кодексу адміністративного судочинства України, суд своєю ухвалою залишає позов без розгляду, якщо надійшла заява позивача про залишення позову без розгляду.
Особа, позов якої залишено без розгляду, після усунення підстав, з яких позов було залишено без розгляду, має право звернутися до адміністративного суду в загальному порядку (частина 4 статті 240 Кодексу адміністративного судочинства України).
Враховуючи, що розгляд справи по суті ще не розпочався, а у матеріалах справи наявна заява позивача про залишення позовної заяви без розгляду, суд дійшов висновку про наявність підстав залишення позовної заяви без розгляду.
Статтею 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено порядок розподілу судових витрат. Відповідно до частин 1, 2 статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 7 Закону України Про судовий збір сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду у разі залишення заяви або скарги без розгляду (крім випадків, якщо такі заяви або скарги залишені без розгляду у зв'язку з повторним неприбуттям або залишенням позивачем судового засідання без поважних причин та неподання заяви про розгляд справи за його відсутності, або неподання позивачем витребуваних судом матеріалів, або за його заявою (клопотанням). Враховуючи, що позовну заяву залишено без розгляду за клопотанням Уманської місцевої прокуратури, відсутні підстави для вирішення питання повернення судового збору.
Керуючись статтями 2, 4, 6-14, 19, 44, 240, 241-246, 248, 256, 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Позовну заяву за позовом Уманської місцевої прокуратури в інтересах держави до відділу освіти Маньківської районної державної адміністрації, Маньківського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія Маньківської районної ради Черкаської області про визнання незаконної бездіяльності та зобов'язання вчинити дії - залишити без розгляду.
Роз'яснити позивачу, що залишення позовної заяви без розгляду не позбавляє його права повторного звернення до суду.
Копію ухвали направити сторонам у справі.
Ухвала набрала законної сили відповідно до вимог статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України і може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з урахуванням п.п.15.5. п.15 ч.1 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Л.В. Трофімова
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.10.2018 |
Оприлюднено | 02.10.2018 |
Номер документу | 76818264 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Л.В. Трофімова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні