Ухвала
від 03.10.2018 по справі 678/1196/18
ЛЕТИЧІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

копія

Провадження № 1-кс-678-428/18

Справа № 678/1196/18

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про надання дозволу на тимчасовий доступ до документів

03 жовтня 2018 року смт. Летичів

Летичівський районний суд Хмельницької області

слідчий суддя - ОСОБА_1

за участю секретаря - ОСОБА_2

прокурора - ОСОБА_3

розглянувши в судовому засіданні в залі суду в смт. Летичів клопотання начальника Летичівського відділу Хмельницької місцевої прокуратури юриста 1 класу ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженню №12018240180000352 від 21.09.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України ,-

ВСТАНОВИВ:

03.10.2018року начальник Летичівського відділу Хмельницької місцевої прокуратури ОСОБА_4 у відповідності до ст. ст. ст. 36, 131, 132, 159-164 КПК України, звернувся до слідчого судді з клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ до оригіналів (копій) документів з можливістю їх вилучення, а саме: договору укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі селищного голови ОСОБА_5 , та ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » №185 від 22.09.2017р. (додаткових угод до нього) на будівництво тротуару по АДРЕСА_1 (документів, що стали підставою для їх підписання між сторонами); акту прийманнявиконаних будівельнихробіт (типоваформа КБ-2в)№1за листопад2017року назагальну суму294032,00грн.по будівництвутротуару по АДРЕСА_1 ; акту прийманнявиконаних будівельнихробіт (типоваформа КБ-2в)№2за листопад2017року назагальну суму225405,00грн.по будівництвутротуару по АДРЕСА_1 ;акту прийманнявиконаних будівельнихробіт (типоваформа КБ-2в)№3за листопад2017року назагальну суму27339,00грн.по будівництвутротуару по АДРЕСА_1 ; договору, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_6 №186 від 28.09.2017р. на здійснення технічного нагляду по будівництву тротуару по АДРЕСА_1 ; оригіналів (копій) документів, що стосуються проведення всіх зазначених робіт відповідно до договорів та додаткових угод до них; дефектних актів по даних договорах (додатках до них); бухгалтерських та банківських документів (рахунки, накладні, платіжні доручення, банківські виписки, тощо), щодо проведення розрахунків за виконані будівельні роботи; договорів купівлі продажу товарно матеріальних цінностей (із змінами, доповненнями та додатками до них); бухгалтерських та банківських документів (рахунки, накладні, платіжні доручення, банківські виписки, тощо), щодо проведення розрахунків за придбані товарно матеріальні цінності; інших оригіналів (копії) документів, що підтверджують виконання робіт по будівництву тротуару по АДРЕСА_1 за період з 22.09.2017р. по теперішній час з можливістю їх вилучення в ІНФОРМАЦІЯ_3 ,яка знаходитьсяпо АДРЕСА_2 ; договору укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі селищного голови ОСОБА_5 , та ФОП ОСОБА_7 №196 від 10.10.2017р. на будівництво мереж водопроводу по АДРЕСА_3 ; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма Кб-3) та акту приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) за листопад 2017 року № 1 по будівництву мереж водопроводу по АДРЕСА_3 ; договору укладеногоміж ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_8 №197від 10.10.2017р.по здійсненнютехнічного наглядуза будівництвоммереж водопроводупо АДРЕСА_3 ; оригіналів (копій) документів, що стосуються проведення всіх зазначених робіт відповідно до договорів та додаткових угод до них; дефектних актів по даних договорах (додатках до них); бухгалтерських та банківських документів (рахунки, накладні, платіжні доручення, банківські виписки, тощо), щодо проведення розрахунків за виконані будівельні роботи;договорів купівлі продажу товарно матеріальних цінностей (із змінами, доповненнями та додатками до них); бухгалтерських та банківських документів (рахунки, накладні, платіжні доручення, банківські виписки, тощо), щодо проведення розрахунків за придбані товарно матеріальні цінності; інших оригіналів (копії) документів, що підтверджують виконання робіт по будівництву мереж водопроводу по АДРЕСА_3 за період з 10.10.2017р. по теперішній час з можливістю їх вилучення в ІНФОРМАЦІЯ_3 ,яка знаходитьсяпо АДРЕСА_2 ; договору укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі селищного голови ОСОБА_5 , таПП « ОСОБА_9 »в особідиректора ОСОБА_10 № 246від 28.11.2017р.по будівництвумережі водопостачанняпо АДРЕСА_4 ; довідки провартість виконанихбудівельних робітта витрати(типоваформа КБ-3)та актуприймання виконанихбудівельних робіт(типоваформа КБ-2в)за грудень2017року №1по будівництвумережі водопостачанняпо АДРЕСА_4 ; договору укладеногоміж ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_8 №247від 28.11.2017р.по здійсненнютехнічного наглядуза будівництвоммережі водопостачанняпо АДРЕСА_4 ; оригіналів (копій) документів, що стосуються проведення всіх зазначених робіт відповідно до договорів та додаткових угод до них; дефектних актів по даних договорах (додатках до них); бухгалтерських та банківських документів (рахунки, накладні, платіжні доручення, банківські виписки, тощо), щодо проведення розрахунків за виконані будівельні роботи; договорів купівлі продажу товарно матеріальних цінностей (із змінами, доповненнями та додатками до них); бухгалтерських та банківських документів (рахунки, накладні, платіжні доручення, банківські виписки, тощо), щодо проведення розрахунків за придбані товарно матеріальні цінності; інших оригіналів (копії) документів, що підтверджують виконання робіт по будівництву мережі водопостачання по АДРЕСА_4 за період з 28.11.2017р. по теперішній час з можливістю їх вилучення в ІНФОРМАЦІЯ_3 , яка знаходиться по АДРЕСА_2 .

При цьому посилається на те, що 19.09.2018р. до Летичівського ВП ГУНП в Хмельницькій області, надійшов акт ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_4 (об`єднаної територіальної громади) за період з 01.01.2016р. по завершений місяць 2018 року про те, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 , зловживаючи своїм службовим становищем, незаконно заволоділи бюджетними коштами при будівництві тротуару по вул. Огієнка в смт. Летичів, при будівництві мереж водопроводу по вул. Польова в с. Грушківці та при будівництві мережі водопостачання по вул. Центральній в с. Майдан Голенищівський, сума яких встановлюється.

Вивченням акту ревізії встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі селищного голови ОСОБА_5 , та ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір №185 від 22.09.2017р., згідно п.1.1 якого визначено, що підрядник за завданням замовника зобов`язується власними або залученими силами та засобами виконати будівництво тротуару по АДРЕСА_1 , за договірною ціною згідно п.2.1 договору, ціна складає 546776,00 грн., та згідно з п.2.2 є твердою.

На виконання умов вказаного договору, згідно з довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма Кб-3) та актами приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) вартість виконаних будівельних робіт по вищевказаному договору склала 546776, 00 грн., а саме: згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) №1 за листопад 2017 року на загальну суму 294032,00 грн.;

згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) №2 за листопад 2017 року на загальну суму 225405,00 грн.; згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) №3 за листопад 2017 року на загальну суму 27339, 00 грн.

За виконані роботи по вищевказаному договору замовником проведено оплату в сумі 546776,00 грн.

В ході проведення ревізії, з метою визначення фактичних обсягів та вартості виконаних робіт проведено контрольний обмір фактично виконаних робіт з будівництва тротуару по вул. І. Огієнка в смт. Летичів і встановлено, що роботи з влаштування асфальтобетонної суміші, які включені до актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) №1 за листопад 2017 року та № 2 за листопад 2017 року фактично не виконані.

Вказане порушення призвело до внесення недостовірних даних до первинних бухгалтерських документів про фактичні обсяги виконаних робіт на загальну суму 50771,49 грн.

Таким чином, селищною радою проведено оплату за виконанні роботи в сумі 50771,49 грн., які фактично не виконані.

Крім того, ревізією встановлено, що в ході виконання робіт з будівництва тротуару по АДРЕСА_1 ФОП ОСОБА_6 проведено технічний нагляд виконаних робіт на підставі договору від 28.09.2017 №186, який укладено з замовником і згідно з актами приймання виконаних будівельних робіт, ФОП ОСОБА_6 надано послуг з технічного нагляду на загальну суму 8404,00 грн. і замовником проведено оплату в загальній сумі 8086,80 грн. (1,875%).

Враховуючи, що в ході ревізії, встановлено завищення обсягів фактично виконаних робіт, селищною радою проведено оплату за надані з технічного нагляду послуги в сумі 903,23 грн., які фактично не надані.

В результаті вищевказаних порушень селищній раді завдано матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 51674,72 грн.

Окрім того, ревізією встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі селищного голови ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_7 укладено договір №196 від 10.10.2017р. згідно п.1.1 якого визначено, що підрядник забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов договору виконання робіт: будівництво мереж водопроводу по АДРЕСА_3 , ціна договору визначається договірною ціною, яка складає 187546,00 грн. та є твердою.

На виконання умов вказаного договору, згідно з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма Кб-3) та актом приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) за листопад 2017 року №1, вартість виконаних робіт склала 184660,44 грн. і замовником проведено оплату в сумі 184660,44 грн.

В ході проведення ревізії, з метою визначення фактичних обсягів та вартості виконаних робіт проведено контрольний обмір фактично виконаних робіт з будівництва мереж водопроводу по вул. Польова в с. Грушківці встановлено, що роботи з улаштування піщаної основи під трубопроводи, укладання сигнальної стрічки, засипки котлованів, влаштування металевих драбин, промивання трубопроводів, які включені до акта приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) №1 за листопад 2017 року фактично не виконані.

Вказані порушення призвели до внесення недостовірних даних до первинних бухгалтерських документів про фактичні обсяги виконаних робіт на загальну суму 104647,35 грн. і селищною радою проведено оплату за виконані роботи в сумі 104647,35 грн.

Також, ревізією встановлено, що в ході виконання робіт з будівництва мереж водопроводу по АДРЕСА_3 , ФОП ОСОБА_8 проведено технічний нагляд виконаних робіт на підставі договору від 10.10. 2017року №197, який укладено з замовником, та згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт ФОП ОСОБА_8 надано послуг з технічного нагляду на загальну суму 2300,00 грн. і замовником проведено оплату в загальній сумі 2300,00 грн. (1,875%).

Враховуючи, що в ході ревізії, встановлено завищення обсягів фактично виконаних робіт, селищною радою проведено оплату за надані з технічного нагляду в сумі 1868,70 грн., які фактично не надані.

В результаті вищеописаних порушень селищній раді завдано збитків на загальну суму 106516,05 грн.

Окрім цього, встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі селищного голови ОСОБА_5 , та ПП « ОСОБА_9 » в особі директора ОСОБА_10 укладено договір № 246 від 28.11.2017р. згідно п.1.1 якого визначено, що підрядник забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов договору виконання робіт: будівництво мережі водопостачання по АДРЕСА_4 .

Згідно договору, ціна договору визначається договірною ціною, яка складає 401993,68 грн. та є твердою.

На виконання умов вказаного договору, згідно з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма КБ-3) та актом приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) за грудень 2017 року №1, вартість виконаних робіт склала 165605,54 грн. і замовником проведено оплату в сумі 165605,54 грн.

В ході проведення ревізії, з метою визначення фактичних обсягів та вартості виконаних робіт проведено контрольні обміри фактично виконаних будівельних робіт з будівництва мережі водопостачання по АДРЕСА_4 , встановлено, що роботи з улаштування труб, перевезення піску, засипки котлованів, промивання трубопроводів, які включені до акта приймання виконаних робіт (типова форма КБ-2в) № 1 за грудень 2017 року фактично не виконані.

Вказане порушення, призвело до внесення недостовірних даних до первинних бухгалтерських документів про фактичні обсяги виконаних робіт на загальну суму 19177,44 грн., які повністю оплачені ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Також, ревізією встановлено, що в ході виконання робіт з будівництва мережі водопостачання по АДРЕСА_4 ФОП ОСОБА_8 проведено технічний нагляд виконаних будівельних робіт.

Технічний нагляд проведено на підставі договору від 28.11.2017р. № 247, який укладено з замовником, та згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт, ФОП ОСОБА_8 надано послуг з технічного нагляду на загальну суму 1071,00 грн. і замовником проведено оплату в загальній сумі 1071,00 грн. (1,875%).

Враховуючи, що в ході ревізії, встановлено завищення обсягів фактично виконаних будівельних робіт, селищною радою проведено оплату за надані з технічного нагляду в сумі 342,5 грн., які фактично не надані.

В результаті вищевказаних порушень селищній раді завдано матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 19519,89 грн.

Вищеозначені документи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні і тому, до них необхідно отримати тимчасовий доступ з можливістю їх вилучення.

В інший спосіб отримати вказані документи та інформацію наявну в них неможливо.

Отримані в ході тимчасового доступу документи та інформація в сукупності з іншими доказами зібраними по справі дасть можливість встановити осіб, причетних до вчинення злочину.

Крім того, оскільки є достатні підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, то розгляд даного клопотання, відповідно до ст. 163 КПК України, необхідно провести без виклику представників ІНФОРМАЦІЯ_4 , у володінні яких знаходяться документи.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Розглянувши клопотання, вислухавши доводи прокурора, дослідивши матеріали кримінального провадження №12018240180000352 від 21.09.2018року, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слід задовольнити з наведених у ньому підстав.

Керуючись ст. 159 164 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити. Надати дозвіл, начальнику Летичівського відділу Хмельницької місцевої прокуратури ОСОБА_4 , а також за його дорученням начальнику СВ Летичівського ВП ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_11 , слідчим СВ Летичівського ВП ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , заступнику начальника відділу УЗЕ в Хмельницькій області ОСОБА_14 , ст. о/у УЗЕ в Хмельницькій області ОСОБА_15 , ст. о/у УЗЕ в Хмельницькій області ОСОБА_16 , о/у УЗЕ в Хмельницькій області ОСОБА_17 , о/у УЗЕ в Хмельницькій області ОСОБА_18 дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів (копій) документів з можливістю їх вилучення, а саме:

-договору укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі селищного голови ОСОБА_5 та ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » №185 від 22.09.2017 (додаткових угод до нього) на будівництво тротуару по АДРЕСА_1 (документів, що стали підставою для їх підписання між сторонами);

-акту приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) №1 за листопад 2017 року на загальну суму 294032,00 грн. по будівництву тротуару по АДРЕСА_1 ;

-акту приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) №2 за листопад 2017 року на загальну суму 225405,00 грн. по будівництву тротуару по АДРЕСА_1 ;

-акту приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) №3 за листопад 2017 року на загальну суму 27339, 00 грн. по будівництву тротуару по АДРЕСА_1 ;

-договору укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_6 №186 від 28.09.2017р. на здійснення технічного нагляду по будівництву тротуару по АДРЕСА_1 ;

-оригіналів (копій) документів, що стосуються проведення всіх зазначених робіт відповідно до договорів та додаткових угод до них;

- дефектних актів по даних договорах (додатках до них);

- бухгалтерських та банківських документів (рахунки, накладні, платіжні доручення, банківські виписки, тощо), щодо проведення розрахунків за виконані будівельні роботи;

- договорів купівлі продажу товарно матеріальних цінностей (із змінами, доповненнями та додатками до них);

- бухгалтерських та банківських документів (рахунки, накладні, платіжні доручення, банківські виписки, тощо), щодо проведення розрахунків за придбані товарно матеріальні цінності;

-інших оригіналів (копії) документів, що підтверджують виконання робіт по будівництву тротуару по АДРЕСА_1 за період з 22.09.2017р. по теперішній час з можливістю їх вилучення в ІНФОРМАЦІЯ_3 , яка знаходиться по АДРЕСА_2 ;

-договору укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі селищного голови ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_7 №196 від 10.10.2017р. на будівництво мереж водопроводу по АДРЕСА_3 ;

-довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма Кб-3) та акту приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) за листопад 2017 року № 1 по будівництву мереж водопроводу по АДРЕСА_3 ;

-договору укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_8 №197 від 10.10.2017р. по здійсненню технічного нагляду за будівництвом мереж водопроводу по АДРЕСА_3 ;

-оригіналів (копій) документів, що стосуються проведення всіх зазначених робіт відповідно до договорів та додаткових угод до них;

- дефектних актів по даних договорах (додатках до них);

- бухгалтерських та банківських документів (рахунки, накладні, платіжні доручення, банківські виписки, тощо), щодо проведення розрахунків за виконані будівельні роботи;

- договорів купівлі продажу товарно матеріальних цінностей (із змінами, доповненнями та додатками до них);

- бухгалтерських та банківських документів (рахунки, накладні, платіжні доручення, банківські виписки, тощо), щодо проведення розрахунків за придбані товарно матеріальні цінності;

-інших оригіналів (копії) документів, що підтверджують виконання робіт по будівництву мереж водопроводу по АДРЕСА_3 за період з 10.10.2017р. по теперішній час з можливістю їх вилучення в ІНФОРМАЦІЯ_3 , яка знаходиться по АДРЕСА_2 ;

-договору укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі селищного голови ОСОБА_5 та ПП « ОСОБА_9 » в особі директора ОСОБА_10 №246 від 28.11.2017р. по будівництву мережі водопостачання по АДРЕСА_4 ;

-довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма КБ-3) та акту приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) за грудень 2017 року №1 по будівництву мережі водопостачання по АДРЕСА_4 ;

-договору укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_8 №247 від 28.11.2017р. по здійсненню технічного нагляду за будівництвом мережі водопостачання по АДРЕСА_4 ;

-оригіналів (копій) документів, що стосуються проведення всіх зазначених робіт відповідно до договорів та додаткових угод до них;

- дефектних актів по даних договорах (додатках до них);

- бухгалтерських та банківських документів (рахунки, накладні, платіжні доручення, банківські виписки, тощо), щодо проведення розрахунків за виконані будівельні роботи;

- договорів купівлі продажу товарно матеріальних цінностей (із змінами, доповненнями та додатками до них);

- бухгалтерських та банківських документів (рахунки, накладні, платіжні доручення, банківські виписки, тощо), щодо проведення розрахунків за придбані товарно матеріальні цінності;

-інших оригіналів (копії) документів, що підтверджують виконання робіт по будівництву мережі водопостачання по АДРЕСА_4 за період з 28.11.2017 по теперішній час з можливістю їх вилучення в ІНФОРМАЦІЯ_3 , яка знаходиться по АДРЕСА_2 .

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк дії ухвали 30 днів з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: підпис ОСОБА_1

Слідчий суддя Летичівського

районного суду ОСОБА_1

СудЛетичівський районний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення03.10.2018
Оприлюднено24.02.2023
Номер документу76893288
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —678/1196/18

Ухвала від 20.10.2018

Кримінальне

Летичівський районний суд Хмельницької області

Лазаренко А. В.

Ухвала від 03.10.2018

Кримінальне

Летичівський районний суд Хмельницької області

Лазаренко А. В.

Ухвала від 03.10.2018

Кримінальне

Летичівський районний суд Хмельницької області

Лазаренко А. В.

Ухвала від 03.10.2018

Кримінальне

Летичівський районний суд Хмельницької області

Лазаренко А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні