Рішення
від 04.10.2018 по справі 2040/5375/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

04 жовтня 2018 р. № 2040/5375/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Сагайдака В.В.,

при секретарі судового засідання - Савчук С.С.,

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача, Міністерства юстиції України - ОСОБА_2,

представника відповідача, Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області - ОСОБА_3,

представника відповідача, Державного реєстратора Виконавчого комітету Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області ОСОБА_4 - ОСОБА_5,

розглянувши в місті Харкові в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46, код ЄДРПОУ 39599198) до Міністерства юстиції України (01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, код ЄДРПОУ 00015622), Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області (63544, Харківська область, Чугуївський район, смт. Чкаловське, вул. Свободи, 1, код ЄДРПОУ 04397738), Державного реєстратора Виконавчого комітету Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області ОСОБА_4 (вул. Свободи, 1, смт. Чкаловське, Чугуївський район, Харківська область, 63544), третя особа: Пономаренківська сільська рада (62480, Харківська область, Харківський район, с. Хроли, вул. Зорянська, 15, код ЄДРПОУ 04396644) про визнання протиправним та скасування наказу, визнання протиправним та скасування запису про припинення юридичної особи ,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, Головне управління ДФС у Харківській області, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом та просить суд:

- визнати протиправним та скасувати наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2018 №1050/7 «Про відмову у задоволенні скарги Головного управління ДФС у Харківській області від 12.02.2018 №2929/9/20-40-08-01-08» ;

- визнати протиправним та скасувати внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запис від 05.02.2018 №14711120012001313 про державну реєстрацію припинення Пономаренківської сільської ради (код ЄДРПОУ 04396644).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2018 №1050/7 «Про відмову у задоволенні скарги Головного управління ДФС у Харківській області від 12.02.2018 №2929/9/20-40-08-01-08» є протиправним, а внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запис від 05.02.2018 №14711120012001313 про державну реєстрацію припинення Пономаренківської сільської ради (код ЄДРПОУ 04396644) підлягає скасуванню.

Представник позивача у судовому засіданні заявлені позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив суд позов задовольнити.

Представник відповідача, Міністерства юстиції України, у судовому засіданні заперечував проти позову, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на обставини, наведені у відзиві.

Представник відповідача, Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області, у судовому засіданні заперечував проти позову, просив відмовити у його задоволенні.

Представник відповідача, Державного реєстратора Виконавчого комітету Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області ОСОБА_4, просив суд відмовити в задоволенні позову з підстав, що наведені у відзиві на позов.

Представник третьої особи, Пономаренківська сільська рада, у судове засідання не прибув, був повідомлений своєчасно та належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи.

Заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

Судом з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено, що 05.02.2018 р. державним реєстратором Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області про державну реєстрацію здійснено запис про припинення Пономаренківської сільської ради (код ЄДРПОУ 04396644)(а.с.10-12).

Не погоджуючись з вказаними діями державного реєстратора Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області позивач 12.02.2018 р. надіслав до Міністерства юстиції України скаргу на проведену реєстраційну дію(а.с.13-14).

Наказом Міністерства юстиції України від 23.03.2018 №1050/7 відмовлено у задоволенні скарги Головного управління ДФС у Харківській області від 12.02.2018 р. щодо Пономаренківської сільської ради у зв'язку з тим, що на момент прийняття рішення про задоволення скарги шляхом скасування реєстраційної дії щодо державної реєстрації припинення юридичної особи проведено наступну реєстраційну дію стосовно відповідної особи(а.с.16).

Не погоджуючись з наведеним вище, позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з даним позовом.

Щодо частини позовних вимог про визнання протиправним та скасування наказу Міністерства юстиції України від 23.03.2018 р. №1050/7 «Про відмову у задоволенні скарги Головного управління ДФС у Харківській області від 12.02.2018 р. №2929/9/20-40-08-01-08» , судом встановлено наступне.

Процедуру розгляду відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань » (далі - Закони) скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації, територіального органу Мін'юсту (далі - суб'єкт оскарження), що здійснюється Мін'юстом та його територіальними органами (далі - суб'єкт розгляду скарги) визначає Порядок

розгляду скарг у сфері державної реєстрації, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1128.

Відповідно до п. 2, 3 Порядку №1128 для забезпечення розгляду скарг суб'єктом розгляду скарги утворюються постійно діючі комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (далі - комісія), положення та склад яких затверджуються Мін'юстом або відповідним територіальним органом.

Розгляд скарг здійснюється за заявою особи, яка вважає, що її права порушено (далі - скаржник), що подається виключно у письмовій формі та повинна містити обов'язкові відомості та документи, що долучаються до скарги, передбачені Законами, а також відомості про бажання скаржника та / або його представника взяти участь у розгляді відповідної скарги по суті та про один із способів, зазначених у пункті 10 цього Порядку, в який скаржник бажає отримати повідомлення про зазначений розгляд.

Приписами п. 8 Порядку №1128 під час розгляду скарги по суті комісія встановлює наявність чи відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення скаржника, зазначених у скарзі, та інші обставини, які мають значення для об'єктивного розгляду скарги, у тому числі шляхом перевірки відомостей, що містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно чи Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - реєстри), та у разі необхідності витребування документів, пояснень тощо у суб'єкта оскарження.

Згідно з п. 9, 10 Порядку №1128 під час розгляду скарги по суті обов'язково запрошується скаржник та / або його представник (за умови якщо ним зазначено про це у скарзі), суб'єкт оскарження та інші заінтересовані особи, зазначені у скарзі або встановлені відповідно до відомостей реєстрів. Неприбуття таких осіб, яким було належним чином повідомлено про розгляд скарги, а також неотримання такими особами повідомлень про час та місце розгляду скарги з причин, що не залежать від суб'єкта розгляду скарги, не перешкоджає її розгляду.

Суб'єкт розгляду скарги своєчасно, але не пізніше ніж за два дні до дня розгляду скарги по суті, повідомляє особам, запрошеним до розгляду скарги по суті, про час і місце розгляду скарги в один з таких способів:

1) телефонограмою (якщо номер телефону зазначено у скарзі);

2) шляхом розміщення оголошення на офіційному веб-сайті Мін'юсту;

3) засобами електронної пошти (якщо адресу електронної пошти зазначено у скарзі та/або інших документах, що додаються до скарги).

Згідно з п. 13 Порядку №1128 за результатами розгляду скарги суб'єкт розгляду скарги на підставі висновків комісії приймає мотивоване рішення про задоволення скарги або про відмову в її задоволенні з підстав, передбачених Законами, у формі наказу.

Також у ч. 6 ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» зазначено, що за результатами розгляду скарги Міністерство юстиції України та його територіальні органи приймають мотивоване рішення про, зокрема, відмову в задоволенні скарги.

З матеріалів справи вбачається, що 12 лютого 2018 року до Міністерства юстиції України надійшла скарга Головного управління ДФС у Харківській області (зареєстрована в Міністерстві юстиції України 12.02.2018 року за № 2929/9/20-40-08-01-8) про скасування реєстраційної дії, а саме - реєстраційного запису за №14711120012001313 від 05.02.2018 про державну реєстрацію припинення Пономаренківської сільської ради, проведеної державним реєстратором Чкалівської селищної ради Чугуївського району Харківської області ОСОБА_4С.(а.с.73-76).

З матеріалів справи судом встановлено, що Міністерство юстиції України повідомляло про засідання комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації ГУ ДФС у Харківській області, Пономаренківську сільську раду, Державного реєстратора ОСОБА_4 телефонограмою (а.с.65).

Розглянувши скаргу Головного управління ДФС у Харківській області від 12.02.2018 р. Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації вирішила відмовити у задоволенні скарги ГУДФС у Харківській області, у зв'язку з тим, що на момент прийняття рішення про задоволення скарги шляхом скасування реєстраційної дії щодо державної реєстрації припинення юридичної особи проведено наступну реєстраційну дію стосовно відповідної особи, про що складено висновок від 05.03.2018 р.(а.с.60-64).

На підставі вказаного вище висновку заступником Міністра прийнято наказ від 23.03.2018 №1050/7 «Про відмову у задоволенні скарги Головного управління ДФС у Харківській області від 12.02.2018 №2929/9/20-40-08-01-08» (а.с.59).

Копію наказу від 23.03.2018 р. направлено на адреси Головного управління ДФС у Харківській області та Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області, про що свідчать супровідні листи від 28.03.2018 р.(а.с.57-58).

Згідно змісту висновку та спірного наказу підставою для відмови у задоволенні скарги слугували вимоги п. 2 ч. 8 ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» .

Відповідно до п. 2 ч. 8 ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань »Міністерство юстиції України та його територіальні органи відмовляють у задоволенні скарги, якщо на момент прийняття рішення про задоволення скарги шляхом скасування реєстраційної дії щодо державної реєстрації новоствореної юридичної особи, іншої організації, державної реєстрації фізичної особи підприємцем, припинення юридичної особи, іншої організації, припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця або шляхом проведення реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі проведено наступну реєстраційну дію щодо відповідної особи.

З огляду на те, що на момент розгляду скарги щодо державної реєстрації припинення юридичної особи вже було проведено наступну реєстраційну дію стосовно відповідної особи, Міністерство юстиції України під час прийняття спірного наказу діяло на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством України.

Отже, частина позовних вимог про визнання протиправним та скасування наказу Міністерства юстиції України від 23.03.2018 №1050/7 «Про відмову у задоволенні скарги Головного управління ДФС у Харківській області від 12.02.2018 №2929/9/20-40-08-01-08» задоволенню не підлягає.

Відносно частини позовних вимог щодо визнання протиправним та скасування внесеного до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису від 05.02.2018 №14711120012001313 про державну реєстрацію припинення Пономаренківської сільської ради (код ЄДРПОУ 04396644), судом встановлено наступне.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців регулює Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» .

Приписами ч. 1 ст. 2 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» встановлено, що відносини, що виникають у сфері державної реєстрації, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» , дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.

Частиною 13 ст. 17 вказаного Закону визначено перелік документів необхідних для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації.

При цьому, ч. 2. ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» встановлено, що державна реєстрація при реорганізації органів місцевого самоврядування як юридичних осіб після добровільного об'єднання територіальних громад здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про добровільне об'єднання територіальних громад".

Вказані вище норми свідчать про те, що законодавством встановлено окремий порядок припинення юридичних осіб-сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих комітетів.

Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначає відповідно до Конституції України Закон України Про місцеве самоврядування .

Відповідно до ст. 2 Закону України Про місцеве самоврядування місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Приписами ст.5 Закону України Про місцеве самоврядування встановлено, що система місцевого самоврядування включає територіальну громаду; сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; старосту; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст; органи самоорганізації населення.

Згідно ст. 6 Закону України Про місцеве самоврядування первинним суб'єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста.

Територіальні громади в порядку, встановленому законом, можуть об'єднуватися в одну сільську, селищну, міську територіальну громаду, утворювати єдині органи місцевого самоврядування та обирати відповідно сільського, селищного, міського голову.

Територіальні громади села, селища, міста, що добровільно об'єдналися в одну територіальну громаду, можуть вийти із складу об'єднаної територіальної громади в порядку, визначеному законом.

Відносини, що виникають у процесі добровільного об'єднання територіальних громад сіл, селищ, міст, а також добровільного приєднання до об'єднаних територіальних громад регулює Закон України Про добровільне об'єднання територіальних громад .

Статтею 8 Закону України Про добровільне об'єднання територіальних громад визначено порядок утворення об'єднаної територіальної громади та реорганізація органів місцевого самоврядування.

Державна реєстрація припинення юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих комітетів шляхом приєднання здійснюється на підставі заяви, поданої сільським, селищним, міським головою, обраним об'єднаною територіальною громадою, або уповноваженою ним особою суб'єкту державної реєстрації(ч.11 ст.8).

Як встановлено судом з матеріалів справи для проведення реєстраційної дії №14711120012001313 Державному реєстратору подано наступні документи: заяву про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації; передавальний акт станом на 01.01.2017; довідку з архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, від 24.01.2018 №01-47/12; документ, що засвідчує повноваження представника.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 8 Закону України Про добровільне об'єднання територіальних громад об'єднана територіальна громада вважається утвореною за цим Законом з дня набрання чинності рішеннями всіх рад, що прийняли рішення про добровільне об'єднання територіальних громад, або з моменту набрання чинності рішенням про підтримку добровільного об'єднання територіальних громад на місцевому референдумі та за умови відповідності таких рішень висновку, передбаченому частиною четвертою статті 7 цього Закону.

Повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, що об'єдналися, завершуються в день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об'єднаною територіальною громадою.

Судом встановлено, що рішенням Пономаренківської сільської ради від 24.06.2016 р. вирішено об'єднатися у Роганську селищну об'єднану територіальну громаду Харківської області Харківського району, до якої увійдуть територіальні громади:

Роганської селищної ради та Пономаренківської сільської ради(а.с.87).

Рішенням утворити Роганську селищну раду Харківського району Харківська області, як юридичну особу публічного права, шляхом приєднання до населених пунктів Пономаренківської сільської ради, у складі: селища Рогань, селища Докучаєвське, села Пономаренки, села Хроли, села Лелюки, села Борове, села Логачівка, на території якої розташований населений пункт - селище Рогань, що визначений адміністративним центром Роганської селищної громади(а.с.88).

Та лише 05.02.2018 р. державним реєстратором був внесений запис №4711120012001313 Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженими ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті реорганізації .

Згідно з вимогами ч. 6 ст. 8 Закону України Про добровільне об'єднання територіальних громад реорганізація юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад та їхніх виконавчих комітетів у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється без повідомлення про неї органу, що здійснює державну реєстрацію, а також без збирання вимог кредиторів, отримання їхньої згоди.

До того ж відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України Про добровільне об'єднання територіальних громад об'єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов'язків територіальних громад, що об'єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об'єднаною територіальною громадою.

Підсумовуючи вказане вище, суд прийшов до висновку про законність внесеного до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису від 05.02.2018 №14711120012001313 про державну реєстрацію припинення Пономаренківської сільської ради (код ЄДРПОУ 04396644), від так позовні вимоги є такими, що не підлягають задоволенню.

Суд вважає за необхідне вказати, що всі вимоги Головного управління ДФС у Харківській області та вимоги кредиторів можуть бути заявлені до Роганської селищної ради Харківського району Харківської області, яка є правонаступником прав та обов'язків Пономаренківської сільської ради відповідно до Закону України Про добровільне об'єднання територіальних громад .

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Приписами ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку що позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Розподіл судових витрат здійснити в порядку ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 243, ст. 246, ст. 255, ст. 293, ст. 295, ст. 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

В задоволенні адміністративного позову Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46, код ЄДРПОУ 39599198) до Міністерства юстиції України (01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, код ЄДРПОУ 00015622), Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області (63544, Харківська область, Чугуївський район, смт. Чкаловське, вул. Свободи, 1, код ЄДРПОУ 04397738), Державного реєстратора Виконавчого комітету Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області ОСОБА_4 (вул. Свободи, 1, смт. Чкаловське, Чугуївський район, Харківська область, 63544), третя особа: Пономаренківська сільська рада (62480, Харківська область, Харківський район, с. Хроли, вул. Зорянська, 15, код ЄДРПОУ 04396644) про визнання протиправним та скасування наказу, визнання протиправним та скасування запису про припинення юридичної особи - відмовити.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку, передбаченому п.п. 15.5. п. 15 ч. 1 Розділу VII Перехідних положень КАС України до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів, з дня його проголошення.

В разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 04 жовтня 2018 р.

Суддя Сагайдак В.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.10.2018
Оприлюднено04.10.2018
Номер документу76904045
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2040/5375/18

Ухвала від 07.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Постанова від 08.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 05.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гриців М.І.

Ухвала від 06.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гриців М.І.

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 28.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Постанова від 28.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 12.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 12.11.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Рішення від 04.10.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Сагайдак В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні