Дата документу 05.10.2018
Справа № 320/6338/18
Провадження № 3/320/1026/18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 жовтня 2018 року м. Мелітополь
Суддя Мелітопольського міськрайонного суду Запорізької області Іваненко О.В., розглянувши матеріали адміністративної справи, які надішли з Головного управління ДФС у Запорізькій області про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України:
ОСОБА_1 - ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1,
мешкає: Запорізька область, м. Мелітополь, бул. 30р. Перемоги б.1 кв.97,
не працює, код НОМЕР_1,
за ч.1 ст.164 Кодексу України про адміністративне правопорушення,
В С Т А Н О В И В:
03.08.2018 року посадовою особою ОСОБА_3 ГДРІ відділу контрольно-перевірочної роботи управління податків і зборів з фізичних осіб ГУДФС у Запорізькій області при проведенні контрольно-розрахункової операції гр. ОСОБА_1 - ОСОБА_2 було прийнято готівкові кошти за проживання на базі відпочинку Подсолнук в розмірі 2650,00грн., яка знаходиться за адресою: смт. Кирилівка вул. Коса Федотова 46/2.
В судовому засіданні ОСОБА_1 - ОСОБА_2 свою провину не визнала, та пояснила, що вона дійсно має будинок на Федотовій косі у смт. Кирилівка на території б/в Подсолнух . Даний будинок вона та її сім'я використовують для особистого відпочинку, вона підприємницькою діяльністю не займалася. 31.07.2018 року до неї звернулися люди, які попросилися пожити в її будинку кілька днів. Оскільки її діти поїхали до м. Мелітополь та будинок був порожнім, вона вирішила здати будинок для проживання на кілька днів. 03.08.2018 року при розрахунку з нею за проживання в сумі 2650,00грн. працівники ДФС склали протокол.
Вивчивши матеріали справи, дослідивши письмові докази та оцінивши їх в сукупності, заслухавши пояснення, суд приходить до наступних висновків.
Згідно ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи..
Згідно ст.256 КУпАП , у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Відповідно до вимог, передбаченихст.245 КУпАП , завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення, зокрема, є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Згідно ст.252 КУпАП , суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Скоєння даного правопорушення підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення, довідкою фактичної перевірки від 03.08.2018 року, іншими матеріалами справи.
Дії правопорушника кваліфіковані за ч.1 ст.164 КУпАП, а саме провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди.
.
Згідно дост.280 КУпАП , орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
При визначенні виду та міри адміністративного стягнення, відповідно до вимог ст. 33 КУпАП, враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, та керуючись ст. 23 КУпАП, вважаю за необхідне правопорушника піддати адміністративному стягненню у виді накладення штрафу.
Відповідно до ст.40-1 КУпАП , судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.
На підставі п.5 ч. 2 ст. 4 ЗУ Про судовий збір вважаю за необхідне стягнути з ОСОБА_1 - ОСОБА_2 на користь держави судовий збір в розмірі 352 грн. 40 коп.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 23, 33,40-1, ч.1 ст.164, 283, 294 КУпАП,
П О С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 - ОСОБА_2 26.09.1961р.н. піддати адміністративному стягненню у виді накладення штрафу у розмірі 17000,00 (сімнадцять тисяч) гривень на користь держави (отримувач коштів: Мелітопольське УД/Мелітополь/21081100; код отримувача: (код за ЄДРПОУ) 37968956; Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); код банку (МФО): 899998; номер рахунку: 31117106008013; код класифікації і доходів бюджету: 21081100; призначення платежу: адміністративні штрафи та інші санкції (ПІБ платника)).
У відповідності до вимог ч. 2 ст. 308 КУпАП у разі несплати правопорушником штрафу в 15-денний термін з дня повідомлення про винесення вказаної постанови, у порядку примусового виконання постанови - з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначених правопорушень.
Стягнути з ОСОБА_1 - ОСОБА_2 26.09.1961р.н. на користь держави судовий збір в сумі 352 (триста п'ятдесят дві) гривні 40 коп., згідно ст.4 ЗУ Про судовий збір (рахунок отримувача 31211256026001, отримувач коштів ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код за ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача 899998, код класифікації доходів бюджету 22030106 Судовий збір , призначення платежу: судовий збір, п. 5. ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір ).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному суді Запорізької області через Мелітопольський міськрайонний суд шляхом подання апеляційної скарги в десятиденний строк із дня проголошення постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Термін пред'явлення постанови до виконання три місяця.
Суддя Мелітопольського
міськрайонного суду ОСОБА_4
Суд | Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2018 |
Оприлюднено | 10.10.2018 |
Номер документу | 76996743 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Степанюк Анатолій Германович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Степанюк Анатолій Германович
Адмінправопорушення
Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області
Іваненко О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні