Рішення
від 13.09.2018 по справі 826/1361/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

13 вересня 2018 року № 826/1361/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Клименчук Н.М. розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа Стар Телеком" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та скасування рішень № 475475/36113634 від 22.12.2017 року, № 475476/36113634 від 22.12.2017 року, зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю Альфа Стар Телеком (далі - позивач/ ТОВ Альфа Стар Телеком ") до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач/ ДФС України) в якому просило:

- визнати протиправним рішення Комісії ДФС України № 475475/36113634 від 22.12.2017 року, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, щодо відмови в прийнятті податкової накладної від 13.11.2017 року №10, складеною Товариством з обмеженою відповідальністю Альфа Стар Телеком для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- вважати податкову накладну від 13.11.2017 року №10 прийнятою та зареєстрованою (операційним днем), коли вона була надіслана Товариством з обмеженою відповідальністю Альфа Стар Телеком до Державної фіскальної служби України, а саме - 15.12.2017 року;

- визнати протиправним рішення Комісії ДФС України № 475476/36113634 від 22.12.2017 року, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, щодо відмови в прийнятті податкової накладної від 27.11.2017 року №18, складеною Товариством з обмеженою відповідальністю Альфа Стар Телеком для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- вважати податкову накладну від 27.11.2017 року №18 прийнятою та зареєстрованою (операційним днем), коли вона була надіслана Товариством з обмеженою відповідальністю Альфа Стар Телеком до Державної фіскальної служби України, а саме - 15.12.2017 року;

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначає про необґрунтованість спірних рішень ДФС України, які не містять конкретної інформації щодо причин та підстав для прийняття таких рішень про відмову в реєстрації податкових накладних у відповідності до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.01.2018р. відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Представником відповідача 14.03.2018 року подано до суду відзив на позовну заяву, із змісту якого вбачається, що відповідачем заперечено щодо задоволення позову, оскільки позивачем не надано копій первинних документів, що підтверджують безпосереднє здійснення господарської операції.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружним адміністративним судом міста Києва встановлено наступне.

Між ТОВ АЛЬФА СТАР ТЕЛЕКОМ (як підрядник) та КП Солом'янка-Сервіс Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (як замовник) укладено Договір виконання будівельних робіт по об'єкту: Реконструкція з добудовою середньої загальноосвітньої школи №22 на Відрадному проспекті, 36-в у Солом'янському районі №09/08-17Б від 17.08.2017 року ( надалі - Договір), за умовами якого підрядник забезпечує виконання будівельних робіт по об'єкту Реконструкція з добудовою середньої загальноосвітньої школи №22 на Відрадному проспекті, 36-в у Солом'янському районі .

Відповідно до п. 4.4. Договору ТОВ Альфа Стар Телеком щомісячно, не пізніше 25 числа звітного місяця, надає замовнику акт виконаних робіт форми КБ-2в та довідку про вартість робіт та витрат форми КБ-3.

Згідно з и. 4.6. Договору оплата виконаних робіт здійснюється протягом десяти банківських днів після підписання акта здачі приймання робіт, КБ-2в, КБ-3.

Відповідно п.7.3 даного Договору джерелом фінансування є бюджетні кошти. Фінансування здійснюється в межах асигнувань наданих головним розпорядником коштів. Зобов'язання Замовника стосовно виконання даної угоди виникають по факту надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника.

За даним договором:

- в жовтні 2017 року було виконано частину робіт про що підписано Акт виконаних робіт від 31 жовтня 2017 року, а оплата за дані роботи надійшла 13 листопада 2017 року (платіжне доручення №25 від 13.11.2017р.);

- в листопаді 2017 року було виконано частину робіт про що підписано Акт виконаних робіт від 27 листопада 2017 року оплата також надійшла 27 листопада 2017 року (платіжне доручення №2 від 27.11.2017р.).

З матеріалів справи вбачається, що ТОВ "Альфі Стар Телеком", на підставі платіжного доручення №25 від 13.11.2017 р. було виписало податкову накладну №10 від 13.11.2017р., та на підставі платіжного доручення №2 від 27.11.2017р. виписано податкову накладну № 18 від 27.11.2017р.

Позивачем 15.12.2017р. податкові накладні №10 від 13.11.2017р. та № 18 від 27.11.2017р. направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно отриманих позивачем Квитанцій від 15.12.2017р., реєстрацію документів зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, оскільки податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризику, визначеному пунктом 6 наказу Міністерства фінансів України №567 від 13.06.2017 р. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 43.99.&?р;%REFINE%&? ;., та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до пункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, вичерпний перелік яких встановлено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р. №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

На виконання вимог п.п.201.16.1. п.201.16. ст.201 ПКУ, ТОВ АЛЬФА СТАР ТЕЛЕКОМ в кожному окремому випадку було направлено засобом програмного забезпечення М.Е.ООС та через офіційний веб-портал ДФС України Електронний кабінет платника на адресу ДФСУ повідомленню що подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК: копія договору на виконання будівельних робіт по об'єкту: Реконструкція з добудовою середньої загальноосвітньої школи №22 на Відрадному проспекті, 36-в у Солом'янському районі від 17.08.2017р. №09/08-17Б, додатки до договору, а саме: Протокол погодження договірної ціни,договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіонбуду від 03.04.2017 №7/15-3463); платіжні доручення №25 від 13.11.2017 р. та №2 від 27.11.2017 року, статут, відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), витяг з реєстру платників податку на додану вартість №1626574503580 від 02.03.2016р., Виписка з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань ТОВ АЛЬФА СТАР ТЕЛЕКОМ , Ліцензія ДАБІ України від 22.02.2016р. №7-Л з додатком, Дозвіл №1771.16.32 від 07.07.2016р., підтвердженням чого є квитанції,, що підтверджується копіями повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операції по ПН/РК.

Державна фіскальна служба України 22.12.2017р.. надіслала ТОВ " АЛЬФА СТАР ТЕЛЕКОМ " рішення комісії № 475475/36113634 від 22.12.2017 року та № 475476/36113634 від 22.12.2017 року про відмову в реєстрації у ЄРПН податкових накладних № 10 та №18. Підставою рішення зазначено: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

ТОВ Альфа Стар Телеком 28.12.2017р. подало до ДФС скарги, вих..№28122017/1, №28122017, в яких просило скасувати спірні рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації.

Рішеннями від 09.01.2018р. №2885/36113634 та №2884/36113634 ДФС України, залишив скарги ТОВ Альфа Стар Телеком без задоволення, а рішення комісії ДФС без змін.

Позивач, не погоджуючись з такими рішеннями контролюючого органу, звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

При вирішення даного спору по суті суд виходить з наступного.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З 01.01.2017 року набули чинності зміни до ПК України, якими запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю (Закон № 1797-VIII від 21.12.2016).

Відповідно до пункту 74.2 статті 74 ПК України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабміну України від 29.12.2010 № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зі змісту оскаржуваних рішень вбачається, що контролюючим органом сформовано висновок про відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, затверджених наказом Мінфіну України від 13.06.2017 № 567.

Суд погоджується з доводами позивача, що контролюючим органом порушено норми підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, оскільки ним у квитанції не зазначено конкретного чіткого критерію оцінки ступеня ризиків, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної.

У вказаній квитанції зазначено лише загальне посилання на відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, затверджених наказом № 567. Натомість, підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України вимагає від контролюючого органу зазначення конкретного виду критерію.

Зокрема, відповідно до пункту 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків, у редакції на час виникнення спірних правовідносин, визначено два різні критерії моніторингу податкової накладної:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Проте, фіскальним органом у квитанціях зазначено лише про невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД, що не відповідає жодному критерію, визначеному п.6 Критерії оцінки ступеня ризиків.

З аналізу наведених доказів вбачається, що подані позивачем до реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 10 від 13.11.2017р., №18 від 27.11.2017р. у повній мірі відповідають нормам податкового законодавства.

Відповідно до абз.1 постанови Кабміну України "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" № 190 від 29.03.2017, комісія Державної фіскальної служби приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16и статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Абзацом 2 зазначеної постанови № 190 визначено, що підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;

- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;

- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування.

Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Суд зазначає, що відповідач по справі у спірних рішеннях, обмежився лише загальною оцінкою наданих позивачем документів, не встановивши конкретно, які з них складені з порушенням законодавства, як зазначено у спірних рішеннях, і в чому ці порушення полягають, а також яких саме первинних та платіжних документів не вистачає, наявність яких була обов'язковою з огляду на специфіку тих господарських операцій, які відображались у податкових накладних.

Оцінюючи вищевикладені обставини, суд приходить до висновку, що рішення комісії ДФС України про відмову у реєстрації податкових накладних ТОВ Альфа Стар Телеком № 475475/36113634 від 22.12.2017 року та № 475476/36113634 від 22.12.2017р. є таким, що винесені без належних для цього правих підстав, а тому підлягають скасуванню як протиправні.

Щодо вимог позивача, в яких просить вважати податкові накладні прийнятими та зареєстрованими, суд вважає, що вони є обґрунтованими та належними.

Такий спосіб відновлення прав позивача відповідає положенням пп.201.16.4. п.201.16 ст.201 ПК України, відповідно до якого податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Згідно ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.1 ст.90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

На думку суду, відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість прийняття спірних рішень з урахуванням вимог встановлених частиною другою статті 19 Конституції України Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 2, 5- 11, 19, 72-77, 90, 94, 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю " Альфа Стар Телеком " задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України № 475475/36113634 від 22.12.2017 року, про відмову у реєстрації податкової накладної № 10 від 13.11.2017 року, № 475476/36113634 від 22.12.2017 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 18 від 27.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

3. Вважати податкові накладні № 10 від 13.11.2017 р., № 18 від 27.11.2017р. прийнятими та зареєстрованими датою (операційним днем), коли вони надіслані Товариством з обмеженою відповідальністю "Альфа Стар Телеком" до Державної фіскальної служби України, а саме: 15.12.2017 року.

4. Присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа Стар Телеком" (03179, м. Київ, вул. М.Ушакова, 16 офіс 309, код ЄДРПОУ 36113634) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04655, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) судові витрати у розмірі 5286,00 (п'ять тисяч двісті вісімдесят шість) грн.

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Н.М. Клименчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.09.2018
Оприлюднено11.10.2018
Номер документу77023629
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/1361/18

Ухвала від 20.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 27.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Постанова від 27.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 22.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 22.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 28.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 19.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Ухвала від 14.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Рішення від 13.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 25.01.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні