Ухвала
від 16.10.2018 по справі 0940/1892/18
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

"16" жовтня 2018 р. Справа № 0940/1892/18

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Лучко О.О., розглянувши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ОСОБА_1 1» до Коломийської районної державної адміністрації, треті особи на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю «АТП-Транссервіс» та фізична особа-підприємець ОСОБА_2 про визнання протиправними дій, визнання протиправними і скасування рішень та зобов'язання до вчинення дій,-

В С Т А Н О В И В:

11.10.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ОСОБА_1 1» звернулося до суду з адміністративним позовом до Коломийської районної державної адміністрації, треті особи на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю «АТП-Транссервіс» та фізична особа-підприємець ОСОБА_2 про визнання протиправним складу районного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району, затвердженого розпорядженням Коломийської районної державної адміністрації за №572 від 13.12.2016; визнання протиправним та скасування розпорядження Коломийської районної державної адміністрації №303 від 13.06.2018; визнання протиправними та скасування пункту 2.10 та пункту 2.11 рішення Конкурсного комітету, оформленого протоколом за №08/17/18 від 17.07.2018; визнання протиправними та скасування пунктів 1.10-1.11 розпорядження Коломийської районної державної адміністрації №406 від 06.08.2018; визнання протиправним та скасування рішення Коломийської районної державної адміністрації від 22.02.2017 про допуск Товариства з обмеженою відповідальністю «АТП-ТРАНССЕРВІС» до конкурсу і визнання його робочим органом, з покладенням функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями та інших матеріалів; та про зобов'язання Коломийської районної державної адміністрації провести новий конкурс за об'єктами №11 «Марківка-Королівка-1» та №12 «Коломия-Печеніжин» .

Одночасно з пред'явленням адміністративного позову Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ОСОБА_1 1» подало клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення дії пункту 2.10 та пункту 2.11 рішення конкурсного комітету Коломийської районної державної адміністрації з проведення конкурсів на право здійснення перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території району в звичайному режимі руху, оформленого протоколом №08/17/18 від 17.07.2018, в частині визнання підприємця ОСОБА_2 переможцем конкурсу на об'єктах конкурсу №11 «Марківка-Королівка-1» та №12 «Коломия-Печеніжин» , та в частині рекомендації організатору перевезень визначити підприємця ОСОБА_2 переможцем на зазначених маршрутах та укласти з ним договори на перевезення пасажирів терміном на 5 років.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12.10.2018 у задоволенні заяви про забезпечення позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ОСОБА_1 1» відмовлено.

Згідно з ч.1 ст.171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу та чи немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

В позовній заяві не зазначено статус третіх осіб на стороні відповідача: треті особи із самостійними вимогами чи треті особи без самостійних вимог на предмет спору.

В позовній заяві у справах щодо оскарження нормативно-правових актів зазначаються відомості про застосування оскаржуваного нормативно-правового акта до позивача або належність позивача до суб'єктів правовідносин, у яких застосовується або буде застосовано цей акт (п.10 ч.5 ст.160КАС України).

Позивачем у позовній заяві не зазначено відомостей про застосування оскаржуваного нормативно-правового акта до нього або належність позивача до суб'єктів правовідносин, у яких застосовується або буде застосовано цей акт.

Відповідно до ч.3 ст.161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України «Про судовий збір» .

В ч.1 ст.4 Закону України «Про судовий збір» встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Поряд з тим, ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень чи юридичною особою, становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб (ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» ).

В ст.7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік", який вступив в дію з 01.01.2018, встановлено, що прожитковий мінімум для працездатних осіб в розрахунку на місяць з 1 січня 2018 року складає 1762,00 грн.

Із змісту позовних вимог слідує, що позивачем заявлено п'ять позовних вимог немайнового характеру. Так, позовними вимогами немайнового характеру є:

- визнання протиправним складу районного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району, затвердженого розпорядженням Коломийської районної державної адміністрації за №572 від 13.12.2016;

- визнання протиправним та скасування розпорядження Коломийської районної державної адміністрації №303 від 13.06.2018;

- визнання протиправними та скасування пункту 2.10 та пункту 2.11 рішення Конкурсного комітету, оформленого протоколом за №08/17/18 від 17.07.2018 та зобов'язання Коломийської районної державної адміністрації провести новий конкурс за об'єктами №11 «Марківка-Королівка-1» та №12 «Коломия-Печеніжин» ;

- визнання протиправними та скасування пунктів 1.10-1.11 розпорядження Коломийської районної державної адміністрації №406 від 06.08.2018;

- визнання протиправним та скасування рішення Коломийської районної державної адміністрації від 22.02.2017 про допуск Товариства з обмеженою відповідальністю «АТП-ТРАНССЕРВІС» до конкурсу і визнання його робочим органом, з покладенням функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями та інших матеріалів.

Відтак, підлягає до сплати судовий збір в розмірі 8810,00 грн., що включає в себе по 1762,00 грн. за кожну позовну вимогу немайнового характеру (1762,00 х 5).

Враховуючи те, що позивачем сплачено 1762,00 грн. (згідно платіжного доручення №98 від 04.10.2018), йому необхідно доплатити 7048,00 грн. судового збору.

Відповідно до ст.169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити).

Відтак, позивачу необхідно усунути недоліки позовної заяви, а саме:

- зазначити статус третіх осіб на стороні відповідача: треті особи із самостійними вимогами чи треті особи без самостійних вимог на предмет спору;

- зазначити відомості про застосування оскаржуваного нормативно-правового акта до позивача або належність позивача до суб'єктів правовідносин, у яких застосовується або буде застосовано цей акт;

- доплатити судовий збір у розмірі 7048,00 грн.

У зв`язку з вищевикладеним, згідно з вимогами ст.169 КАС України позовну заяву слід залишити без руху та надати позивачу строк для усунення вищевказаних недоліків.

На підставі наведеного, керуючись ст.160, 161, 169, Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ОСОБА_1 1» до Коломийської районної державної адміністрації, треті особи на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю «АТП-Транссервіс» та фізична особа-підприємець ОСОБА_2 про визнання протиправними дій, визнання протиправними і скасування рішень та зобовязання до вчинення дій - залишити без руху.

Надати позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви протягом 10 днів з дня отримання даної ухвали.

Роз'яснити позивачеві, що у випадку невиконання вимог цієї ухвали, позовна заява буде вважатися неподаною та повернута позивачеві.

Копію ухвали надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.

Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.

Суддя Лучко О.О.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.10.2018
Оприлюднено18.10.2018
Номер документу77150189
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0940/1892/18

Ухвала від 06.05.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 06.05.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 06.05.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 13.03.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 13.03.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 20.12.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 22.11.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 22.11.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 01.11.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні