Справа № 815/2495/18
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 жовтня 2018 року Одеський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Левчук О.А.,
за участю секретаря Балабан М.К.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Південьенергомонтаж" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся з даним позовом до суду та, з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог, просить визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.01.2018 року № 577310/41592928 про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 08.12.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої ТОВ "Південьенергомонтаж"; визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 27.02.2018 року № 603382/41592928 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 29.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої ТОВ "Південьенергомонтаж"; визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 27.02.2018 року № 603383/41592928 про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 29.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої ТОВ "Південьенергомонтаж"; зобов'язання Державної фіскальної служби України зареєструвати податкову накладну від 08 грудня 2017 року оформлену ТОВ Південьенергомонтаж , на загальну суму 1573009,80 грн. (з ПДВ), податкову накладну від 29.11.2017 року № 8, оформлену ТОВ "Південьенергомонтаж" , на загальну суму 88 528,80 грн. (з ПДВ), податкову накладну від 29.11.2017 року № 11, оформлену ТОВ "Південьенергомонтаж", на загальну суму 69394,50 грн. (з ПДВ ) і вважати вказані податкові накладні прийнятими та зареєстрованими протягом операційного дня, коли їх було надіслано платником податку, а саме 27 грудня 2017 року та 14 грудня 2017 року.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що відповідно до приписів п. 201.10 ст. 201 ПК України 27.12.2017 року ТОВ Південьенергомонтаж було направлено до центрального рівня ДФС України на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладу № 5 від 08.12.2017 року виписану на покупця ПП Екстра-буд та 14.12.2017 року податкову накладну № 8 від 21.11.2017 року та податкову накладну № 11 від 29.11.2017 року, виписані на покупця ТОВ ЕК УКРЕНЕРГОМОНТАЖ . Згідно квитанцій вказані документи прийнято, але реєстрація зупинена. На виконання пп. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПК України ТОВ Південьенергомонтаж було направлено повідомлення щодо подачі копій документів та пояснення про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПК/РК для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, проте рішеннями від 30.01.2018 року № 577310/41592928, від 27.02.2018 року № 603382/41592928, від 27.02.2018 року № 603383/41592928 ДФС України відмовлено в реєстрації податкових накладних. Разом з тим, відповідачем порушено вимоги пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, так як не зазначено чіткого критерію оцінки ступеня ризиків, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, на підставі яких здійснено зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування. Крім того, ДФС України не зазначено, які саме потрібно подати докази в обґрунтування товарності операцій з контрагентами. При цьому, ніякого обґрунтування в чому саме полягала невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД:8544 та яким чином це було визначено, ДФС України не зазначила, та відповідно не вказала у квитанціях. Позивач вказує, що до ДФС України були направлені копії документів як по придбанню товару так і по продажу, тому твердження щодо невідповідності обсягів постачання обсягам придбання є надуманими та невірними. Реальність придбання та продажу товарів підтверджується первинними документами підприємства, які є в наявності, проте вказані документи не були взяті до уваги відповідачем. Підстави, зазначені в рішеннях ДФС України, не містять повної інформації щодо причин їх прийняття, а містять лише визначення про те, що їх причиною стало надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрації податкових накладних.
Представником Державної фіскальної служби України до суду надано відзив на позовну заяву, в якому представник відповідача вказує, що позивач направив на реєстрацію до Єдиного державного реєстру податкових накладних податкові накладні № 8 від 21.11.2017 року, № 11 від 29.11.2017 року, № 5 від 08.12.2017 року. За отриманими квитанціями з єдиного вікна приймання звітності ДФС України підприємству було повідомлено, що реєстрація відповідної податкової накладної зупинена, оскільки вони відповідають критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПК/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України 13.06.2017 року № 567. За результатами опрацювання виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 8544. Надалі платник податків направив повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним, однак за рішеннями комісії ДФС України було відмовлено у реєстрації податкових накладних. Серед наданих до ДФС України в електронному вигляді переліку документів були відсутні належним чином оформлені розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків (оскільки з банківських виписок не вбачається жодного підпису посадових осіб підприємства або банку), а також первинні документи щодо транспортування, навантаження, розвантаження продукції. Таким чином, рішення комісії ДФС України із посиланням на підставу - надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування є повністю обґрунтованим.
Представником ТОВ Південьенергомонтаж до суду надано відповідь на відзив, в якій представник позивача вказує, що у позивача в наявності первинні документи, які свідчать про реальність проведення господарських операцій з контрагентами, в тому числі і завірені копії банківських виписок. Також позивачем надані копії первинних документів щодо транспортування продукції та листи (переписку між підприємствами щодо розвантаження продукції), а тому факт зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН не спростовує здійснення ТОВ Південьенергомонтаж господарських операцій та наявності дати виникнення події (постачання товарів/послуг або отримання коштів).
Ухвалою суду від 29 травня 2018 року по справі № 815/2495/18 відкрито спрощене позовне провадження з викликом сторін та призначено перше судове засідання.
Ухвалою суду від 12.07.2018 року, занесеною до протоколу судового засідання, прийнято до провадження заяву про збільшення позовних вимог та надано час для подачі заяв по суті справи.
25 липня 2018 року винесено ухвалу про розгляд справи № 815/2495/18 в порядку загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.
Ухвалою суду від 20 вересня 2018 року закрито підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду по суті.
В судовому засідання представник позивача позовні вимоги підтримав, просив їх задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував, з підставі викладених у відзиві на позовну заяву.
Вивчивши матеріали справи, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив наступне.
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, 13.09.2017 року проведено державну реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю Південьенергомонтаж за № 1 556 102 0000 063731, код ЄДРПОУ 41592928 (а.с. 31-32 т. 1).
03 листопада 2017 року між ТОВ ЕК УКРЕНЕРГОМОНТАЖ (покупець) та ТОВ Південьенергомонтаж (продавець) укладено договір купівлі-продажу № 37 (а.с. 148-150 т. 1).
Згідно п. 1.1, 1.2 вказаного договору купівлі-продажу продавець зобов'язується поставити та передати у власність покупця продукцію, а покупець зобов'язується прийняти товар і оплатити його вартість. Найменування, кількість, одиниці виміру, ціну за одиницю товару, загальна кількість партії товару, визначаються в погоджених сторонами специфікаціях, що є невід'ємними частинами договору.
Відповідно до п. 2.1., 2.2., 2.3 договору № 37 від 03.11.2017 року поставка товару здійснюється на умовах, визначених в специфікаціях. Додаткові умови поставки (місце і порядок постачання, строки постачання та інші умови) визначаються сторонами в специфікаціях. Перехід ризиків та права власності на товар до покупця відбувається в момент поставки товару. Сторони домовились, що датою поставки вважається дата передачі товару, зазначена в первинних документах, підписаних уповноваженими представниками сторін.
Згідно п. 4.1., 4.4 договору купівлі-продажу прийом товару по кількості здійснюється покупцем на підставі даних, зазначених продавцем в товаросупровідних документах. Приймання товару за якістю здійснюється на підставі даних, зазначених продавцем в сертифікаті якості на поставлення товару. Перелік товаросупровідних документів: видаткова накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат якості, рахунок-фактура.
Відповідно до п. 5.1 договору № 37 від 03.11.2017 року оплата за даним договором здійснюється покупцем шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок продавця згідно умов, які визначені в узгоджених сторонами специфікаціях.
03 листопада 2017 року ТОВ Південьенергомонтаж виписано рахунок на оплату № 4 за кабельно-проводникову продукцію на суму 204000,00 грн. (а.с. 155 т. 1).
07 листопада 2017 року між ТОВ ЕК УКРЕНЕРГОМОНТАЖ та ТОВ Південьенергомонтаж укладено специфікацію до договору № 37 від 03.11.2017 року, якою визначено товар, його кількість, ціну та термін поставки (а.с. 152 т. 1).
14 листопада 2017 року ТОВ ЕК УКРЕНЕРГОМОНТАЖ видано довіреність № 57 на отримання від ТОВ Південьенергомонтаж цінностей за рахунком на оплату № 4 від 03.11.2017 року (а.с. 153-154 т. 1).
Згідно видаткової накладної № 7 від 21 листопада 2017 року ТОВ Південьенергомонтаж поставляє ТОВ ЕК УКРЕНЕРГОМОНТАЖ самонесучий кабель на суму 88528,80 грн. та видаткової накладної № 9 від 29 листопада 2017 року на суму 69394,50 грн., що також підтверджується замовленням та виписками по рахунку (а.с. 156, 183 т. 1, а.с. 33-35, 39-40 т. 2).
21 листопада 2017 року ТОВ Південьенергомонтаж виписано податкову накладну № 8 на суму 88528,80 грн. та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 147 т. 1).
Як вбачається з квитанції № 1 від 14.12.2017 року прийнята, проте реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 8544. Пропонуємо надати пояснення та / або копії документів (а.с. 144 т. 1).
Позивачем направлено повідомлення від 21.02.2018 року № 1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено (а.с. 145 т. 1).
27 лютого 2018 року комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення № 603382/41592928, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію накладної/розрахунку коригування (а.с. 146 т. 1).
29 листопада 2017 року ТОВ Південьенергомонтаж виписано податкову накладну № 11 на суму 69394,50 грн. та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 174 т. 1).
Як вбачається з квитанції № 1 від 14.12.2017 року прийнята, проте реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 8544. Пропонуємо надати пояснення та / або копії документів (а.с. 171 т. 1).
Позивачем направлено повідомлення від 21.02.2018 року № 2 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено (а.с. 172 т. 1).
27 лютого 2018 року комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення № 603383/41592928, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію накладної/розрахунку коригування (а.с. 173 т. 1).
07 грудня 2017 року між ПП Екстра-буд (покупцем) та ТОВ Південьенергомонтаж (продавець) укладено договір купівлі-продажу № 27 (а.с. 70-72 т. 1).
Згідно п. 1.1, 1.2 вказаного договору купівлі-продажу продавець зобов'язується поставити та передати у власність покупця продукцію, а покупець зобов'язується прийняти товар і оплатити його вартість. Найменування, кількість, одиниці виміру, ціну за одиницю товару, загальна кількість партії товару, визначаються в погоджених сторонами специфікаціях, що є невід'ємними частинами договору.
Відповідно до п. 2.1, 2.2, 2.3 договору № 27 від 07.12.2017 року поставка товару здійснюється на умовах, визначених в специфікаціях. Додаткові умови поставки (місце і порядок постачання, строки постачання та інші умови) визначаються сторонами в специфікаціях. Перехід ризиків та права власності на товар до покупця відбувається в момент поставки товару. Сторони домовились, що датою поставки вважається дата передачі товару, зазначена в первинних документах, підписаних уповноваженими представниками сторін.
Згідно п. 4.1, 4.4 договору купівлі-продажу прийом товару по кількості здійснюється покупцем на підставі даних, зазначених продавцем в товаросупровідних документах. Приймання товару за якістю здійснюється на підставі даних, зазначених продавцем в сертифікаті якості на поставлення товару. Перелік товаросупровідних документів: видаткова накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат якості, рахунок-фактура.
Відповідно до п. 5.1 договору № 27 від 07.12.2017 року оплата за даним договором здійснюється покупцем шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок продавця згідно умов, які визначені в узгоджених сторонами специфікаціях.
07 грудня 2017 року між ТОВ ЕК УКРЕНЕРГОМОНТАЖ та ТОВ Південьенергомонтаж укладено специфікацію до договору № 27 від 07.12.2017 року якою визначено товар, його кількість, ціну та термін поставки та визначено, що умовою поставки є 100 % передплата (а.с. 73 т. 1).
07 грудня 2017 року ТОВ Південьенергомонтаж виписано рахунок на оплату № 10 від 07.12.2017 року за кабель на суму 1573009,80 грн. (а.с. 74 т. 1).
Згідно видаткової накладної № 4 від 13.12.2017 року ТОВ Південьенергомонтаж поставлено ПП Екстра-Буд кабель на суму 259 851,00 грн., видаткової накладної № 5 від 13 грудня 2017 року на суму 96 048,00 грн., видаткової накладної № 6 від 13 грудня 2017 року на суму 1084459,02 грн., видаткової накладної № 7 від 13 грудня 2017 року на суму 71685,60 грн., видаткової накладної № 11 від 18 грудня 2017 року на суму 60 968,18 грн., що також підтверджується виписками по рахунку, замовленням (а.с. 75-79, 84 т. 1, а.с. 34-35, 40 т. 2).
08 грудня 2017 року ТОВ Південьенергомонтаж виписано податкову накладну № 5 на суму 1573009,80 грн. та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 80-81 т. 1).
Як вбачається з квитанції № 1 від 27.12.2017 року прийнята, проте реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 8544. Пропонуємо надати пояснення та / або копії документів (а.с. 40 т. 1).
Позивачем направлено повідомлення від 23.01.2018 року № 1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено (а.с. 41 т. 1).
30 січня 2018 року комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення № 577310/41592928, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію накладної/розрахунку коригування (а.с. 65 т. 1).
Відповідно до положень п. 185.1 статті 185 ПК України, об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; в) ввезення товарів на митну територію України; г) вивезення товарів за межі митної території України; е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.
Приписами п.187.1 ст. 187 ПК України передбачено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).
Згідно з положеннями п.201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата складання податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу); д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку;ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку ;і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.
Пунктом 201.10. статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Згідно з п. 74.2. статті 74 ПК України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 ПК України).
Відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно п. 5 Порядку № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200-1.3, 200-1.9 статті 200-1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.
Приписами п.п. 12, 13, 14, 17 Порядку № 1246 передбачено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.
У разі відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення реєстрації таких податкових накладних та/або розрахунків коригування відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу, формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, в якій зазначаються відомості та перелік документів, визначених підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.
Зазначеним нормам порядку № 1246 кореспондують приписи п. 201.16 ст. 201 ПКУ, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Зазначена комісія приймає рішення про:реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п.п. 1,2,6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , що затверджені Наказом Міністерства фінансів України 13.06.2017 № 567, оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр) здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування цим Критеріям (далі - Моніторинг).
Моніторинг здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до цих Критеріїв, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо за кожним видом економічної діяльності, якщо така інформація врахована комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія ДФС).
Моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: 1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється); 2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.
У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної / розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.
У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає одній з умов, зазначених у підпункті 2 цього пункту, - реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.
Згідно з п. 1 Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567 (далі - Критерії):
1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв:договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;
2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Як вбачається з квитанцій від 14.12.2017 року та 27.12.2017 року податкові накладні прийняті, проте реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД:8544.
Разом з тим, п. 6 Критеріїв містить два підпункти критеріїв оцінки ступеня ризиків податкових накладних, тоді як в квитанціях не визначено конкретного підпункту п. 6 Критеріїв, якому відповідає податкові накладні.
При цьому, в залежності від того, якому саме критерію оцінки ступеня ризику визначеному у пп. 1 чи пп. 2 п. 6 Критеріїв відповідає податкова накладна, суб'єкт підприємництва має надати певний вичерпний перелік документів. Такі переліки визначені законодавцем окремо для податкових накладних, що відповідають критеріям оцінки ступеня ризиків передбачених пп. 1 та пп. 2 п. 6 Критеріїв.
Відповідно до п.1, 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації", комісія Державної фіскальної служби (далі - комісія ДФС) приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.
Підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Як вбачається з рішень комісії ДФС України від 30.01.2018 року № 577310/41592928, від 27.02.2018 року № 603382/41592928, від 27.02.2018 року № 603383/41592928, в якості підстави для відмови в реєстрації податкових накладних вказано - надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію накладної/розрахунку коригування (а.с. 40, 144, 171 т. 1).
Разом з тим, вказана підстава для відмови в реєстрації податкових накладних є формальною, оскільки не містить чіткого визначення, що безпосередньо порушено товариством з обмеженою відповідальністю "Південьенергомонтаж" - надано копії документів, що складені з порушенням законодавства, чи документи є недостатніми, або документи надано у недостатній кількості та складені з порушенням законодавства.
Також, в оскаржуваному рішенні не вказано які саме документи відповідно до встановленого законом переліку не надано ТОВ "Південьенергомонтаж" та які документи складені з порушенням законодавства.
При цьому, доводи представника відповідача щодо того, що у ТОВ "Південьенергомонтаж" відсутні копії первинних документів наявність яких передбачена договором та/або законодавством та щодо недодержання ТОВ "Південьенергомонтаж" вимог наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567, суд вважає необґрунтованими та такими, що спростовуються зібраними по справі доказами (а.с. 70-79, 82-107, 148-170, 175-196 т. 1, 16-46 т. 2).
За таких підстав, суд дійшов до висновку, що рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.01.2018 року № 577310/41592928, від 27.02.2018 року № 603382/41592928, від 27.02.2018 року № 603383/41592928,були прийняті з порушенням чинного законодавства та без наявності підстав визначених Податковим кодексом України та Постанови Кабінету Міністрів України "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації".
Згідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.
Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
На підставі вищевикладеного, розглянувши справу на підставі наданих доказів, суд дійшов до висновку, що порушені права позивача підлягають судовому захисту шляхом визнання протиправними та скасування рішень комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.01.2018 року № 577310/41592928 про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 08.12.2017 року, від 27.02.2018 року № 603382/41592928 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 29.11.2017 року, від 27.02.2018 року № 603383/41592928 про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 29.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих ТОВ "Південьенергомонтаж"; зобов'язання Державної фіскальної служби України зареєструвати податкову накладну від 08.12.2017 року № 5, оформлену ТОВ "Південьенергомонтаж" та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку- товариством з обмеженою відповідальністю "Південьенергомонтаж" - 27 грудня 2017 року; зобов'язання Державної фіскальної служби України зареєструвати податкову накладну від 29.11.2017 року № 8, оформлену ТОВ "Південьенергомонтаж" та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - товариством з обмеженою відповідальністю "Південьенергомонтаж" - 14 грудня 2017 року; зобов'язання Державної фіскальної служби України зареєструвати податкову накладну від 29.11.2017 року № 11, оформлену ТОВ "Південьенергомонтаж" та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку- товариством з обмеженою відповідальністю "Південьенергомонтаж" - 14 грудня 2017 року.
Аналогічна позиція викладена Верховним Судом у постанові від 06 березня 2018 року по справі № 826/4475/16 (К/9901/5219/17).
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
При розподілі судових витрат суд враховує, що позивачем сплачено судовий збір у розмірі 5286, 00 грн. відповідно до оригіналу платіжного доручення № 131 від 23.05.2018 року на суму 1762,00 грн. (а.с. 3 т. 1) та оригіналу платіжного доручення № 183 від 03.07.2018 року на суму 3524,00 грн. (а.с. 143 т. 1).
Таким чином, відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, з Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, адреса місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Південьенергомонтаж" (код ЄДРПОУ 41592928, адреса місцезнаходження: 65104, м. Одеса, проспект Академіка Глушка, 27) слід стягнути судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 5 286,00 грн. (п'ять тисяч двісті вісімдесят шість гривень 00 копійок).
Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 12, 77, 90, 132, 139, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "Південьенергомонтаж" (код ЄДРПОУ 41592928, адреса місцезнаходження: 65104, м. Одеса, проспект Академіка Глушка, 27) до Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, адреса місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.01.2018 року № 577310/41592928 про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 08.12.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої ТОВ "Південьенергомонтаж".
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 27.02.2018 року № 603382/41592928 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 29.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої ТОВ "Південьенергомонтаж".
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 27.02.2018 року № 603383/41592928 про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 29.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої ТОВ "Південьенергомонтаж".
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну від 08.12.2017 року № 5, оформлену ТОВ "Південьенергомонтаж" та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - товариством з обмеженою відповідальністю "Південьенергомонтаж" - 27 грудня 2017 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну від 29.11.2017 року № 8, оформлену ТОВ "Південьенергомонтаж" та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - товариством з обмеженою відповідальністю "Південьенергомонтаж" - 14 грудня 2017 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну від 29.11.2017 року № 11, оформлену ТОВ "Південьенергомонтаж" та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - товариством з обмеженою відповідальністю "Південьенергомонтаж" - 14 грудня 2017 року.
Стягнути з Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, адреса місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Південьенергомонтаж" (код ЄДРПОУ 41592928, адреса місцезнаходження: 65104, м. Одеса, проспект Академіка Глушка, 27) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 5 286,00 грн. (п'ять тисяч двісті вісімдесят шість гривень 00 копійок).
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду в порядку та в строки встановлені ст. 295, 297 КАС України, з урахуванням особливостей, встановлених п. 15.5 Розділу VII Перехідних Положень КАС України.
Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 255 КАС України.
Повний текст рішення складено та підписано 16 жовтня 2018 року.
Суддя О.А. Левчук
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.10.2018 |
Оприлюднено | 18.10.2018 |
Номер документу | 77150905 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні