ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 жовтня 2018 року м. Київ №826/16515/18
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Костенка Д.А.,
при секретарі судового засідання Вовк І.Р.,
за участю представників заявника: Литвиненка С.С., Варгатюка Д.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Головного управління Державної фіс-кальної служби у м. Києві (далі - ГУ ДФС у м. Києві) до Товариства з обмеженою відповіда-льністю "Лідер Сервіс ТК" про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків,
в с т а н о в и в:
ГУ ДФС у м. Києві звернулося до суду із заявою, в якій просить підтвердити обґрун-тованість адміністративного арешту майна ТОВ "Лідер Сервіс ТК", застосованого на підста-ві рішення начальника ГУ ДФС у м. Києві Демченко Л.Д. від 09.10.2018 №78115 з підстав, визначених п. 94.2 ст. 94 ПК України.
Під час судового засідання представники заявника підтримали заяву.
Відповідач явку свого представника до судового засідання не забезпечив. За відомим суду контактним телефоном ТОВ "Лідер Сервіс ТК" повідомити Кузьмик Тетяну Володими-рівну про дату, час і місце судового засідання не вдалося, у зв'язку з відмовою останньої від підтвердження отримання такого повідомлення.
До судового засідання Кузьмик Т.В. подала заяву про відмову у задоволенні заяви ГУ ДФС у м. Києві з тих підстав, що вона закрила розрахунковий рахунок ТОВ "Лідер Сервіс ТК" та продала дане товариство 09.10.2018, а також просила контролюючий орган самос-тійно зв'язатися з новим директором, оскільки вона не має технічної можливості передати йому інформацію щодо судових засідань.
З копії протоколу №09/10/18-01 від 09.10.2018 загальних зборів учасників ТОВ "Лідер Сервіс ТК" вбачається, що на зборах вирішено визначити новим засобом зв'язку з юридич-ною особою: НОМЕР_1 Проте, за повідомленням оператора даний номер "не закріпле-ний за жодним з абонентів".
За вказаних обставин, а також з огляду на 96-годинний строк розгляду поданої заяви, суд дійшов висновку про можливість розгляду заяви за відсутності представника ТОВ "Лідер Сервіс ТК".
Заслухавши представників заявника, розглянувши матеріали справи, суд дійшов вис-новку про наявність підстав для її задоволення, виходячи з такого.
Пунктом 94.1 ст. 94 ПК України визначено, що адміністративний арешт майна платника податків є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов'язків, визначених законом.
Згідно з пп. 94.2.3. п. 94.2 ст. 94 ПК України арешт майна може бути застосовано, якщо з'ясовується одна з таких обставин: платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу.
ТОВ "Лідер Сервіс ТК" зареєстровано в органах державної реєстрації як суб'єкт підприємницької діяльності та перебуває на обліку в органах ДФС, як платник податків.
Посадовими особами управління аудиту у сфері торгівлі та послуг Департаменту аудиту ГУ ДФС у м. Києві на підставі ст.ст. 20, 77, 82 ПК України, та відповідно до наказу ГУ ДФС у м. Києві від 03.10.2018 за №14782, направлення ГУ ДФС у м. Києві від 08.10.2018 №1637/26-15-14-02-15 здійснено виїзд на податкову адресу TOB "Лідер Сервіс ТК": 04208, м. Київ, пр-кт Гонгадзе, 9, кв. 103, та ознайомлено директора TOB "Лідер Сервіс ТК" Кузьмик Т.В. із направленням на перевірку від 08.10.2018 №1637/26-15-14-02-15.
Після ознайомленням з направленнями на перевірку посадових осіб TOB "Лідер Сервіс ТК", які в подальшому відмовились від надання допуску посадових осіб ГУ ДФС у м. Києві до проведення документальної позапланової виїзної перевірки.
З огляду на викладене, у зв'язку із відмовою директора TOB "Лідер Сервіс ТК" у наданні допуску посадової особи ГУ ДФС у м. Києві до проведення документальної позапла-нової виїзної перевірки встановлено неможливість проведення перевірки у терміни, вказані у направленні та наказі ГУ ДФС у м. Києві від 08.10.2018 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки, про що складено акт не допуску до перевірки від 08.10.2018 № 1456/26-15-14-02-05, копія якого була вручена представнику TOB "Лідер Сервіс ТК" Кузьмик Т.В.
Відповідно до пп. 94.6.1. п. 94.6 ст. 94 ПК України, керівник контролюючого органу (його заступник) за наявності однієї з обставин, визначених у п. 94.2 цієї статті, приймає рішення про застосування арешту майна платника податків, яке надсилається платнику податків з вимогою тимчасово зупинити відчуження його майна.
На виконання зазначених вимог податкового законодавства керівником ГУ ДФС у м. Києві прийнято рішення про застосування адміністративного арешту, яке надіслано на адресу відповідача рекомендованим відправленням з повідомленням про вручення.
Пунктом 94.10. ст. 94 ПК України встановлено, що арешт на майно може бути накла-дено рішенням керівника контролюючого органу (його заступника), обґрунтованість якого протягом 96 годин має бути перевірена судом.
Згідно із ст. 283 КАС України визначено, що провадження у справах за зверненням органів доходів і зборів при здійсненні ними визначених законом повноважень здійснюється на підставі заяви таких органів щодо підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків.
Враховуючи, що надані позивачем (заявником) докази підтверджують наявність підстав, передбачених ст. 94 ПК України, для застосування адміністративного арешту, суд дійшов висновку про наявність підстав для її задоволення.
Заперечення представника ТОВ "Лідер Сервіс ТК", наведені нею у наказі на проведення перевірки, направленні і акті про недопущення до проведення перевірки ТОВ "Лідер Сервіс ТК", що містяться у справі, суд вважає такими, що не спростовують наявність законних підстав для проведення перевірки і, відповідно, обставин і підстав для застосування адміністративного арешту майна платника податків.
Керуючись ст.ст. 5, 9, 90, 139, 243-246, 283 КАС України, суд
в и р і ш и в:
1. Задовольнити заяву Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна Товариства з обмеже-ною відповідальністю "Лідер Сервіс ТК".
2. Підтвердити обґрунтованість умовного адміністративного арешту майна Товарист-ва з обмеженою відповідальністю "Лідер Сервіс ТК", застосованого на підставі рішення начальника Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві Демченко Л.Д. від 09.10.2018 №78115 з підстав, визначених п. 94.2 ст. 94 ПК України.
Позивач: Головне управління Державної фіскальної служби у м. Києві;
04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 39439980.
Відповідач: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР СЕРВІС ТК";
04208, м. Київ, пр-т Гонгадзе, 9, кв. 103, код ЄДРПОУ 38234145.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження. Рішення суду може бути оскаржено до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку, встановленому ст.ст. 293, 295-297 КАС України. Апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня їх проголошення. Подання апеляційної скарги на рішення суду не перешкоджає його виконанню.
Суддя Д.А. Костенко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 12.10.2018 |
Оприлюднено | 19.10.2018 |
Номер документу | 77192504 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Костенко Д.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні