ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09.10.2018Справа № 910/8512/18
За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Парус-Ріелті"
до Департамента комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
про зобов'язання вчинити певні дії.
Суддя Мандриченко О.В.
Секретар судового засідання Дюбко С.П.
Представники:
Від позивача: Василенко А. В., адвокат, ордер серії КВ № 361119 від 19.07.2018 р.;
Від відповідача: Зденик Т.В., представник, довіреність № 062/01/10-6674 від 23.07.2018 р.;
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Господарського суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "Парус-Ріелті" з позовом до Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в якому просить зобов'язати відповідача укласти з ним договір купівлі-продажу нежитлових приміщень.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 05.07.2018 року відкрито провадження у справі № 910/8512/18 та вирішено справу розглядати за правилами загального позовного провадження зі стадії підготовчого засідання, розгляд справи призначено на 26.07.2018 року.
У судовому засіданні 26.07.2018 р. оголошено перерву у справі до 13.09.2018 р.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 13.09.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу № 910/8512/18 до судового розгляду по суті на 09.10.2018.
Представник позивача у судовому засіданні 09.10.2018 позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив позов задовольнити.
Представник відповідача у судовому засіданні проти позовних вимог заперечував, у задоволенні позову просив відмовити з підстав, викладених у письмових запереченнях на позовну заяву.
Розглянувши документи і матеріали, додані до позовної заяви, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі обставини справи, оцінивши докази, які мають значення для вирішення спору, господарський суд-
ВСТАНОВИВ:
Рішенням Київської міської ради від 23 березня 2017 року № 33/2255 Про внесення змін до додатка 1 до рішення Київської міської ради від 31 березня 2011 року № 100/5487 Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва включено до програми приватизації комунального майна територіальної громади м. Києва нежилі приміщення площею 892 кв.м., які знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Старовокзальна, 26, літ. А шляхом їх викупу товариством з обмеженою відповідальністю Парус Ріелті . (п. 196 додатку до рішення)
З метою реалізації права на приватизацію нежилих приміщень площею 892,0 кв.м., які знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Старовокзальна, 26, літ. А Товариством з обмеженою відповідальністю Парус Ріелті 12 травня 2017 року подано до Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) заяву про приватизацію. Вказану заяву Відповідачем зареєстровано під номером 6, про що 12 травня 2017 року прийнято наказ № 7/1-пр.
26 травня 2017 року Відповідачем прийнято наказ № 27/2-пр про проведення приватизації шляхом викупу нежитлових приміщень площею 892,0 кв.м., які знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Старовокзальна, 26, літ. А товариством з обмеженою відповідальністю Парус Ріелті .
18 серпня 2017 року відповідачем прийнято наказ № 22-пр, яким внесено зміни до наказу Відповідача № 27/2 від 26 травня 2017 року в частині площі об'єкту приватизації, а саме слова та цифри нежитлових приміщень площею 892,0 замінено словами та цифрами нежитлових приміщень площею 875,8 кв.м. .
29 вересня 2017 року відповідачем прийнято наказ № 31/3-пр, яким затверджено висновок про вартість об'єкта приватизації - нежитлових приміщень площею 875,8 кв.м., які знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Старовокзальна, 26, літ. А .
11 травня 2018 року товариство з обмеженою відповідальністю Парус Ріелті звернулось до Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з листом № 237/05 від 11.05.2018р. з проханням закінчити процедуру приватизації та укласти договір купівлі - продажу.
Листом № 062/11/13-4424 від 14 травня 2018 року Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомив, що 07 березня 2018 року набрав чинності Закон України від 18.01.2018 р. № 2269 - VIII Про приватизацію державного і комунального майна .
Згідно із п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного і комунального майна приватизація (продаж) об'єктів, щодо яких рішення про приватизацію було прийнято до набрання чинності цим Законом, здійснюється та завершується відповідно до вимог цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, Департамент не має можливості вжити заходи по завершенню процедури приватизації шляхом викупу зазначеного об'єкта, розпочатої відповідно до Закону України Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію) .
22 червня 2018 року товариство з обмеженою відповідальністю Парус Ріелті звернулось до Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з листом № 241/06 від 22.06.2018р. в якому повідомило, що на підставі узгодженої документації та керуючись вимогами Закону України Про приватизацію державного і комунального майна та нормами цивільного кодексу України, ТОВ Парус - ріелті розроблено проект договору купівлі - продажу нежитлових приміщень. До листа було надано два примірники проекту договору купівлі продажу, викладений як єдиний документ. Просили узгодити даний проект договору купівлі продажу та укласти його.
Листом №062/11/13-5853 від 26 червня 2018 року Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомив, що проект договору купівлі продажу ними було отримано, але зважаючи, що 07 березня 2018 року набрав чинності Закон України від 18.01.2018 р. № 2269 - VIII Про приватизацію державного і комунального майна , Департамент не має можливості вжити заходи по завершенню процедури приватизації шляхом викупу зазначеного об'єкта, розпочатої відповідно до Закону України Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію) .
Обгрунтовуючи свої позовні вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю Парус - Ріелті вважає, що Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) безпідставно ухиляється від укладання договору купівлі-продажу у зв'язку з чим позивач звернувся до суду з вимогами про зобов'язання відповідача укласти з ним договір купівлі-продажу нежитлових приміщень.
Частиною 2 ст. 8 Закону України Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію) (в редакції, чинній на момент прийняття Рішення Київської міської ради від 23 березня 2017 року № 33/2255 Про внесення змін до додатка № 1 до рішення Київської міської ради від 31 березня 2011 року № 100/5487 Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва ) передбачено, що строк підготовки об'єкта малої приватизації до продажу, крім об'єктів, набуття права власності на які пов'язане з переходом права на земельну ділянку державної власності, не повинен перевищувати двох місяців з дня прийняття рішення про включення його до відповідного переліку об'єктів, що підлягають приватизації.
Як вбачається з листа Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №062/11/13- 4424 від 14 травня 2018 року однією з підстав неможливості укладення договору купівлі-продажу відповідач зазначає п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного і комунального майна за умовами якого, приватизація (продаж) об'єктів, щодо яких рішення про приватизацію було прийнято до набрання чинності цим Законом, здійснюється та завершується відповідно до вимог цього Закону.
Відповідно до п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного і комунального майна установлено, що приватизація (продаж) об'єктів, щодо яких рішення про приватизацію було прийнято до набрання чинності цим Законом, здійснюється та завершується відповідно до вимог цього Закону, крім об'єктів, за якими:
- дата проведення аукціону, конкурсу, викупу, продажу пакетів акцій (часток, паїв) господарських товариств, зазначена в опублікованому інформаційному повідомленні про продаж державного або комунального майна, припадає на день після набрання чинності цим Законом;
-після завершення процедури продажу відбувається оформлення договору купівлі-продажу;
-на момент прийняття рішення про їх приватизацію належали до об'єктів групи Г згідно з класифікацією об'єктів приватизації, встановленою Законом України "Про приватизацію державного майна", та щодо яких є дійсною оцінка, або Кабінетом Міністрів України визначено радника для надання послуг з підготовки до приватизації та продажу об'єктів приватизації за результатами проведення конкурсу.
З аналізу Закону України Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію) , Наказу Фонду державного майна України № 439 від 2 квітня 2012 року Про затвердження Порядку продажу об'єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону вбачається, що підготовка об'єкту до приватизації закінчується проведенням незалежної оцінки та затвердження такої оцінки органом приватизації.
Зазначені висновки підтверджуються наказом відповідача № 27/2-пр від 26 травня 2017 року, яким визначено заходи, спрямовані на підготовку об'єкту до приватизації, які закінчуються затвердженням висновку про вартість майна.
29 вересня 2017 року відповідачем прийнято наказ № 31/3-пр, яким затверджено висновок про вартість об'єкта приватизації - нежитлових приміщень площею 875,8 кв.м., які знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Старовокзальна, 26, літ. А .
Відповідно до п. 8.2. Наказу Фонду державного майна України № 439 від 02 квітня 2012 року Про затвердження Порядку продажу об'єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону ціна продажу об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, установлюється на підставі результатів його оцінки.
Таким чином, між Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Товариством з обмеженою відповідальністю Парус - Ріелті досягнуто згоду щодо ціни продажу об'єкту приватизації.
Крім того, між Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Товариством з обмеженою відповідальністю Парус - Ріелті досягнуто згоди щодо предмету договору купівлі-продажу, яким є група нежитлових приміщень № 1-92, загальною площею 875,8 кв.м., яка знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Старовокзальна, 26 та прав і обов'язків сторін, які передбачені законодавством України, яке регламентує порядок приватизації комунального майна.
Таким чином, між Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Товариством з обмеженою відповідальністю Парус - Ріелті досягнуто згоди щодо усіх істотних умов договору купівлі-продажу і сторони знаходились на стадії оформлення відповідного договору. З наведеного вбачається, що у Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) були відсутні правові підстави для відмови в укладенні договору купівлі-продажу.
Посилання відповідача на п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного і комунального майна , що приватизація (продаж) об'єктів, щодо яких рішення про приватизацію було прийнято до набрання чинності цим Законом, здійснюється та завершується відповідно до вимог цього Закону, є безпідставними, оскільки відповідно до абз. 2 п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону передбачено, що приватизація (продаж) об'єктів, щодо яких рішення про приватизацію було прийнято до набрання чинності цим Законом, здійснюється та завершується відповідно до вимог цього Закону, крім об'єктів, за якими після завершення процедури продажу відбувається оформлення договору купівлі-продажу.
У відповідності до ст. 15 ЦК України, кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа також має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства.
Згідно із ч. 1-3 ст. 181 ГК України, господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Допускається укладення господарського договору у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладання даного виду договорів. Проект договору може бути запропонований будь - якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.
З матеріалів справи вбачається, що відповідач отримав проект договору, належним чином та в належний термін не підписав проект договору, не склав проект розбіжностей.
Згідно п. 9.9. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України Про судове рішення від 23.03.2012р. № 6, господарські суди повинні зазначити у рішенні про спонукання укласти договір - умови, на яких сторони зобов'язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект цього договору.
За таких підстав, суд, оцінюючи подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин в їх сукупності, приходить до висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Парус-Ріелті" про зобов'язання Департамента комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) укласти договір купівлі-продажу нежитлових приміщень є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ст.129 Господарського процесуального кодексу України витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача.
Керуючись ст. ст. 129, 232, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва, -
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Зобов'язати Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), м. Київ, вул. Хрещатик, 10, ідентифікаційний код 19020407) укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю ПАРУС - РІЕЛТІ (м. Київ, вул. Грекова, 12, ідентифікаційний код 32913965) договір купівлі - продажу нежитлових приміщень в наступній редакції:
Договір
купівлі-продажу нежитлових приміщень
місто Київ,
Ми, що нижче підписалися: Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 10, код платника податків згідно Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України 19020407 (надалі-Продавець), в особі директора Гудзя Андрія Анатолійовича, який діє на підставі Положення про Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 29 грудня 2012 р. № 2383, рішення Київської міської ради від 15 березня 2012 р. № 198/7535 та розпорядження Київського міського голови від 30 жовтня 2014 р. № 363, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю ПАРУС-РІЕЛТІ , місцезнаходження: 04112, м. Київ, вул. Грекова, будинок 12, ідентифікаційний код юридичної особи згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 32913965, зареєстроване 22.06.2004, номер запису: 1 066 120 0000 002125 (надалі - Покупець), в особі Директора Кулинського Андрія Володимировича, який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1, який діє на підставі статуту з другої сторони, (надалі разом-Сторони) на підставі рішення Київської міської ради від 31 березня 2011 року № 100/5487 Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва , уклали цей договір про нижчевикладене:
1. Предмет Договору
1.1. Продавець продав, а Покупець купив - групу нежитлових приміщень № 1-92 (в літ. А ) загальною площею 875,8 (вісімсот сімдесят п'ять цілих вісім десятих) кв. м, які розташовані за адресою: м. Київ, вулиця Старовокзальна, будинок 26 (двадцять шість) (надалі-Об'єкт приватизації). Покупець зобов'язується прийняти Об'єкт приватизації і сплатити ціну відповідно до умов, що визначені у цьому договорі та зареєструвати право власності на Об'єкт приватизації в установленому законодавством порядку.
1.2. Відчужуваний Об'єкт приватизації належить територіальній громаді міста Києва в особі Київської міської ради на праві комунальної власності на підставі Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. Реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 1552160980000.
Право власності Продавця на Об'єкт приватизації зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 10 травня 2018 року Державним реєстратором приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу, м. Київ Гречаною Русланою Тарасівною, номер запису про право власності: 26137292.
1.3. Право власності на Об'єкт приватизації переходить до Покупця після державної реєстрації в установленному законом порядку права власності на придбаний Об'єкт приватизації, яка здійснюється після сплати у повному обсязі ціни продажу Об'єкта приватизації.
1.4 . Згідно з висновком про вартість майна, що затверджений наказом Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29 вересня 2017 року № 31/3-ПР вартість Об'єкта приватизації становить 17 131 000,00 (Сімнадцять мільйонів сто тридцять одна тисяча) гривень 00 копійок, крім того, податок на додану вартість становить 3 426 200,00 (Три мільйони чотириста двадцять шість тисяч двісті) гривень 00 копійок.
1.5. Вказаний у цьому договорі Об'єкт приватизації продано за 20 557 200,00 (Двадцять мільйонів п'ятсот п'ятдесят сім тисяч двісті) гривень 00 копійок, в тому числі, податок на додану вартість становить 3 426 200,00 (Три мільйони чотириста двадцять шість тисяч двісті) гривень 00 копійок.
2. Порядок розрахунків за придбаний Об'єкт приватизації
2.1. Покупець зобов'язаний внести за придбаний Об'єкт приватизації 20 557 200,00 (Двадцять мільйонів п'ятсот п'ятдесят сім тисяч двісті) гривень 00 копійок, в тому числі, податок на додану вартість становить 3 426 200,00 (Три мільйони чотириста двадцять шість тисяч двісті) гривень 00 копійок протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору. Плата за Об'єкт приватизації вноситься на підставі цього договору.
2.2. Розрахунки за придбаний Об'єкт приватизації здійснюються Покупцем шляхом безготівкового перерахування всієї суми зі свого рахунку на рахунок Продавця.
2.3. Розрахунки за Об'єкт приватизації здійснюються таким чином:
- кошти Покупця в сумі 20 557 200,00 (Двадцять мільйонів п'ятсот п'ятдесят сім тисяч двісті) гривень 00 копійок перераховуються з рахунку Покупця № 26005601352013 в АТ ОТП Банк , код банку 300528, код 32913965 на рахунок Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 37185005001052 в Головному управлінні Державної казначейської служби України у м. Києві, код банку 820019, код 19020407.
3. Передача Об'єкта приватизації
3.1. Передача Об'єкта приватизації здійснюється Продавцем Покупцю після повної сплати вартості придбаного Об'єкта приватизації.
3.2 . Передача Об'єкта приватизації Продавцем і прийняття Об'єкта приватизації Покупцем оформляється актом приймання-передачі, який підписується Сторонами протягом трьох робочих днів після сплати в повному обсязі ціни продажу Об'єкта приватизації та штрафних санкцій, передбачених розділом 7 даного договору, у випадку несвоєчасної сплати Покупцем ціни продажу Об'єкта приватизації.
4. Права та обов'язки Сторін
4.1. Кожна Сторона зобов'язується виконувати обов'язки, покладені на неї цим договором.
4.2. Сторони несуть матеріальну відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього договору .
5. Обов'язки Покупця
5.1. Покупець зобов'язаний:
- у встановлений цим договором строк сплатити ціну продажу Об'єкта приватизації;
- у встановлений цим договором строк прийняти Об'єкт приватизації;
- надавати Продавцю необхідні матеріали, відомості, документи тощо про виконання умов цього договору;
- не перешкоджати Продавцю у здійсненні контролю за виконанням умов цього договору.
6. Обов'язки Продавця
6.1. Продавець зобов'язаний:
- передати Покупцю Об'єкт приватизації у встановлений в договорі строк;
- повідомляти Покупця в разі несвоєчасного внесення платежів за Об'єкт приватизації;
- здійснювати контроль за виконанням умов цього договору.
7. Відповідальність Покупця
7.1. У разі несплати коштів протягом строку, зазначеного у п. 2.1. Договору, Покупець сплачує на користь Продавця неустойку в розмірі 20 (двадцяти) відсотків ціни продажу Об'єкта приватизації. У разі несплати коштів згідно з договором разом з неустойкою протягом наступних 30 (тридцяти) днів договір підлягає розірванню.
7.2. Сплата штрафних санкцій не звільняє Покупця від виконання договірних обов'язків в період дії умов цього договору.
8. Гарантії та претензії
8.1. Продавець гарантує, що Об'єкт приватизації не входить до переліку об'єктів, які не підлягають приватизації, не є проданим, переданим, заставленим, не знаходиться під арештом.
9. Ризик випадкової загибелі Об'єкта приватизації
9.1. Ризик випадкової загибелі або випадкового псування Об'єкта приватизації несе Покупець з моменту передачі Обґєкта приватизації відповідно до п. 3.2 цього Договору.
10. Вирішення спорів
10.1. Всі спори, що виникають при виконанні умов цього договору або у зв'язку з тлумаченням його положень, вирішуються шляхом переговорів. Якщо Сторони не досягли домовленості, то спір передається на розгляд суду у порядку, встановленому чинним законодавством України.
11. Зміни умов договору та його розірвання
11.1. Зміна умов цього договору або внесення доповнень до нього можливі тільки за згодою Сторін.
11.2. Всі зміни та доповнення до даного договору здійснюються тільки у письмовій формі і посвідчуються нотаріально в момент їх вчинення.
11.3. У разі невиконання однією із Сторін умов цього договору він може бути змінений або розірваний на вимогу другої Сторони в порядку, передбаченому чинним законодавством України. У разі розірвання цього договору Покупець повертає Об'єкт приватизації Продавцю.
12. Витрати
12.1. Всі витрати пов'язані з укладанням цього договору, його нотаріальним посвідченням та реєстрацією права власності на Об'єкт приватизації, бере на себе Покупець.
13. Додаткові вимоги
13.1. Цей Договір підлягає нотаріальному посвідченню та державній реєстрації.
13.2. Договір складений українською мовою в 3-х оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник цього договору зберігається у справах
14. Юридичні адреси Сторін
Продавець: Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)Покупець: Товариство з обмеженою відповідальністю ПАРУС-РІЕЛТІ Україна, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 10 т. 202-61-51Україна, 04112, м. Київ, вул. Грекова, будинок 12 т. 503-07-56
15. Підписи Сторін
за Продавця: за Покупця:
3. Стягнути з Департамента комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 10; код ЄДРПОУ 19020407) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Парус-Ріелті" (04112, м. Київ, вул. Грекова, 12; код ЄДРПОУ 04112) 1 762 (одну тисячу сімсот шістдесят дві) грн. 00 коп. витрат по сплаті судового збору.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду відповідно до п. 17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України подається до Київського апеляційного господарського суду через Господарський суд міста Кива протягом 20 (двадцяти) днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 18.10.2018
Суддя О.В. Мандриченко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 09.10.2018 |
Оприлюднено | 22.10.2018 |
Номер документу | 77256488 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Мандриченко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні