Ухвала
від 18.10.2018 по справі 923/1193/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


УХВАЛА

18 жовтня 2018 року м. Херсон Справа № 923/1193/17

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліна Т.Г. за участю секретаря судового засідання Межерицької О.С., розглянувши справу за заявою Кредитора: Головного управління ДФС у Херсонській області (м. Херсон, пр. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259)

до Боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "СП Бонум" (м. Херсон вул. Маяковського, 17, кв.7, код ЄДРПОУ 13627189)

про банкрутство

за участю: представника Кромп О.П. дов. № 8171/9/21-22-10-05 від 15.12.2017 - ГУ ДФС у Херсонській області

від боржника: ліквідатор Кирик О.В. - не прибула

Запис розгляду судової справи здійснюється за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу "Оберіг".

в с т а н о в и в:

Обставини справи викладені в попередніх судових рішеннях.

Ухвалою від 05.02.2018 відкрито провадження у справі про банкрутство боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "СП Бонум".

Ухвалою від 11.04.2018 затверджено реєстр грошових вимог до боржника.

Постановою від 27.04.2018 визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "СП Бонум" банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кирик Оксану Володимирівну.

Офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ТОВ "СП Бонум" банкрутом здійснено судом 27.04.2018 на сайті Вищого господарського суду України, номер публікації 51048 (а.с. 103-104, т. 2).

25.05.2018 до суду надійшло клопотання кредитора - Головного управління ДФС у Херсонській області про зміну найменування кредитора на Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі.

Клопотання мотивоване наступним.

Постановою Кабінету Міністрів України 28.03.2018 року №296 "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" постановлено: перейменувати Головне управління ДФС у Херсонській області в Головне управління у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

З метою реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 року № 296 Державною фіскальною службою України видано наказ від 02.05.2018 року №242 "Про перейменування окремих територіальних органів ДФС у Херсонській області", яким зобов'язано начальника Головного управління ДФС у Херсонській області, зокрема, забезпечити: подання державному реєстратору пакета документів, необхідних для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про перейменування територіального органу в строк - тиждень з дати виходу даного наказу, тобто до 10.05.2018 року; виготовлення печаток, бланків, необхідних для діяльності.

Таким чином, з 10.05.2018 року Головне управління ДФС у Херсонській області перейменовано в Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Судом отримано 26.09.2018 клопотання ліквідатора Кирик О.В., яким вона просить затвердити звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута; ліквідувати ТОВ "СП Бонум" та закрити провадження у справі. До зазначеного клопотання додано звіт ліквідатора з додатками; ліквідаційний баланс.

Також ліквідатором надано суду протокол засідання комітету кредиторів від 31.08.2018, на якому прийнято рішення погодити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, вирішено доручити ліквідатору звернутись до суду з клопотанням про затвердження звіту та ліквідаційного балансу. В погодженні звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди та витрат комітет кредиторів відмовив.

Ухвалою від 27.09.2018 розгляд зазначених клопотань призначено в засіданні суду 18.10.2018. Копію ухвали надіслано всім учасникам справи у встановленому порядку.

В засіданні суду розглянуто та задоволено клопотання кредитора - Головного управління ДФС у Херсонській області про зміну його найменування на Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі, виходячи з наступного.

Пунктом 1.4 чинної постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011року № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" роз'яснено, що у разі, зокрема, реорганізації суб'єкта господарювання у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі його правонаступника. Господарським судам необхідно враховувати, що сама лише зміна найменування юридичної особи не означає її реорганізації, якщо при цьому не змінюється організаційно-правова форма даної особи.

З огляду на викладене, у зв'язку з тим, що відбулась зміна найменування юридичної особи, кредитором у справі є Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі.

У зв'язку із завершенням заходів з ліквідації банкрута, у відповідності до статей 41, 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатором надано господарському суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута для їх затвердження, й документальні матеріали на підтвердження виконання повноважень ліквідатора, ліквідатор просить затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс та ліквідувати банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "СП Бонум" (м. Херсон вул. Маяковського, 17, кв.7, код ЄДРПОУ 13627189).

Представник кредитора - ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі не заперечує проти задоволення клопотання ліквідатора.

Наслідки визнання боржника банкрутом визначені ст. 38 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції, строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

Пунктом 3 ст. 40 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено, що ліквідатор (ліквідаційна комісія) виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Повноваження ліквідатора та членів ліквідаційної комісії визначені ст. 41 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів (ст. 46 Закону).

Відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Судом встановлено та підтверджується звітом ліквідатора, що за результатами ліквідаційної процедури встановлено відсутність у Боржника майна для задоволення вимог кредиторів. За таких обставин господарський суд, відповідно до ст.46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута (ст. 46 Закону).

Ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, у тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури .

До винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання (ст. 48 Закону).

Ліквідатор в засідання суду 18.10.2018 не прибула.

Матеріалами справи підтверджується, що 31.08.2018 відбулися збори комітету кредиторів у справі № 923/1193/17 про банкрутство ТОВ "СП Бонум", на яких було схвалено звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута у справі № 923/1193/17.

У звіті ліквідатор зазначає, що в ході ліквідаційної процедури ним виконано наступну роботу.

Листом від 31.05.2018 ліквідатор звернулась на адресу керівника ТОВ "СП Бонум" про призначення ліквідатором та надання установчих документів, фінансово-господарської документації, документів, необхідних для здійснення повноважень у справі № 923/1193/17, зокрема фінансової звітності.

27.06.2018 лист повернувся ліквідатору у зв'язку з незнаходженням боржника за адресою реєстрації.

З огляду на викладене, ліквідатором було направлено заяву до Управління поліції в м. Херсоні про розшук керівних органів та документації. Відповідь не надходила.

Враховуючи, що з 27.04.2018 припинено повноваження органів управління банкрута, ліквідатором було видано 27.04.2018 накази №1, №2, №1-к, №2-к, якими припинено повноваження органів управління, звільнено всіх працівників та керівника з 27.04.2018.

Ліквідатором направлено наступні запити.

31.05.2018 направлено запит до Департаменту ДВС, отримано відповідь - згідно даних, що містяться в АСВП виконавчі провадження щодо стягнення з боржника коштів у відділі не перебувають.

31.05.2018 направлено запит до відділу примусового виконання рішень УДВС ГТУЮ у Херсонській області - отримано відповідь, що згідно даних, що містяться в АСВП виконавчі провадження щодо стягнення з боржника коштів у відділі не перебувають.

31.05.2018 направлено запит до Суворовського РВ ДВС м. Херсон - отримано відповідь, що згідно даних, що містяться в АСВП виконавчі провадження щодо стягнення з боржника коштів у відділі не перебувають.

31.05.2018 направлено запит до Державної авіаційної адміністрації Міністерства транспорту, отримано відповідь - відсутність у боржника повітряних суден.

На запит до Регіонального сервісного центру МВС в Херсонській області від 31.05.2018 - отримано відповідь про відсутність реєстрації за боржником транспортних засобів.

31.05.2018 направлено запит до ГУ статистики у Херсонській області, отримано відповідь - протягом 2010-2017 боржник не звітував до органів статистики, філій та дочірніх підприємств не створено.

На запит до ГУ Держгеокадастру у Херсонській області в Херсонській області від 31.05.2018 - отримано відповідь про відсутність реєстрації за боржником земельних ділянок.

31.05.2018 - запит до Державної служби України з питань праці щодо отримання відомостей про наявність у боржника об'єктів підвищеної небезпеки, високотонажних автомобілей та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі - отримано відповідь про відсутність таких засобів у боржника.

Запит до Держпродспоживслужби від 31.05.2018 - отримано відповідь про відсутність у боржника тракторів та ін. сілськогосподарської техніки

На запит до ГУ ДФС у Херсонській області від 31.05.2018 - отримано відповідь про відкриті банківські рахунки.

На заяви від 19.07.2018 до АТ"Правексбанк", АБ "Укргазбанк", АТ КБ "Приватбанк" отримано відповіді про відсутність грошових коштів на рахунках, довідки про закриття рахунків не надійшли.

31.05.2018 направлено запит до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, отримано відповідь - боржник не є власником значним пакетом акцій емітентів.

На запит до Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області від 31.05.2018, отримано відповідь про відсутність такої інформації щодо боржника.

На звернення до Департаменту інтелектуальної власності Мінекономрозвитку від 31.05.2018 отримано відмову у наданні інформації.

На запит до ДП "Український інститут інтелектуальної власності" отримано відповідь про необхідність сплатити 864 грн.

Від Державної служби з безпеки на транспорті отримано відповідь про відсутність записів щодо суден, власником або судновласником яких є боржник.

На запит до ДФС України від 31.05.2018 отримано відповідь, що боржник перебуває в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами.

На запит до ДП "Укрпатент" від 31.05.2018 відповіді не отримано.

З метою інвентаризації майна боржника, наказом ліквідатора від 31.05.2018 створена комісія інвентаризаційна у складі ліквідатора ТОВ "СП Бонум". Однак, встановлено відсутність у боржника будь-яких активів, грошові кошти на рахунках відсутні. З огляду на викладене, ліквідаційна маса ліквідатором не сформована.

Погашення кредиторських вимог не здійснювалось.

Ліквідатор зазначає, що у зв'язку з відсутністю необхідної документації не вбачається можливим проведення аналізу фінансово-господарського стану підприємства на предмет виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства.

З огляду на вищевикладене, звіт ліквідатора розглянуто та погоджено комітетом кредиторів (протокол від 31.08.2018).

Таким чином, з урахуванням рішення Комітету кредиторів, процедуру ліквідації ліквідатор вважає завершеною.

Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. Таким чином, у зв'язку з відсутністю майна та коштів вимоги кредиторів вважаються погашеними.

За таких обставин, звіт та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа банкрута - припиненню і виключенню з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Провадження у справі у зв'язку з затвердженням звіту та ліквідаційного балансу закривається.

Враховуючи викладене, керуючись ст. 37 - 48, п. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234 Господарського процесуального кодексу України, суд -

у х в а л и в:

1. Змінити найменування кредитора - Головного управління ДФС у Херсонській області на - Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі (73026, м. Херсон пр. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259).

2. Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "СП Бонум" (м. Херсон вул. Маяковського, 17, кв.7, код ЄДРПОУ 13627189) затвердити.

3. Юридичну особу банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "СП Бонум" (м. Херсон вул. Маяковського, 17, кв.7, код ЄДРПОУ 13627189) ліквідувати та припинити, виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

4. Визначити, що вимоги кредиторів не задоволені за недостатністю майна та вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом строк, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами є такими, що не підлягають виконанню.

5. Провадження у справі закрити.

6. Ухвалу надіслати кредитору, ліквідатору, Головному управлінню статистики у Херсонській області, державному реєстратору Херсонської міської ради.

Ухвала набрала законної сили 18.10.2018 та може бути оскаржена протягом 10 днів до Південно-західного апеляційного господарського суду через Господарський суд Херсонської області.

Суддя Т.Г. Пінтеліна

Дата ухвалення рішення18.10.2018
Оприлюднено23.10.2018
Номер документу77257049
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —923/1193/17

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 27.09.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 27.04.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Постанова від 27.04.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 11.04.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 02.04.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 01.03.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 05.02.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 22.01.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 29.12.2017

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні