ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ПРО ОСОБА_1 ВИКОНАВЧОГО ПРОВАДЖЕННЯ
13 вересня 2018 рокуСправа № 808/3516/14 м. Запоріжжя
Суддя Запорізького окружного адміністративного суду Бойченко Ю.П., розглянувши в порядку письмового провадження заяву Правобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя про заміну сторони виконавчого провадження у справі
за позовом Управління Пенсійного фонду України в Хортицькому районі м.Запоріжжя
до Державного підприємства «Особливе конструкторське бюро «Елміс»
про відшкодування витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України «Про наукову та науково-технічну діяльність» і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів,
ВСТАНОВИВ:
04 вересня 2018 року до суду надійшла заява Правобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 808/3516/14, а саме, стягувача з Управління Пенсійного фонду України в Хортицькому районі м. Запоріжжя на його правонаступника - Правобережне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя.
Ухвалою суду від 04.09.2018 розгляд заяви призначено на 13.09.2018.
В судове засідання учасники справи та зацікавлена особа не з'явились, про час та дату розгляду заяви повідомлені належним чином.
Відповідно до частини другої статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України (далі- КАС України) суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
У відповідності до частини дев'ятої статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Згідно з частиною четвертою статті 229 КАС України при розгляді справи в порядку письмового провадження фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
За таких обставин, суд вважає за можливе провести судове засідання за наявними у справі матеріалами, в порядку письмового провадження.
Розглянувши наявні матеріали справи судом встановлено наступне.
Постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 23.07.2014 адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в Хортицькому районі м.Запоріжжя задоволено. Стягнуто з Державного підприємства «Особливе конструкторське бюро «Елміс» (код ЄДРПОУ 20473002) на користь Управління Пенсійного фонду України в Хортицькому районі м.Запоріжжя суму боргу щодо відшкодування витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України «Про наукову та науково-технічну діяльність» і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів за період з березня по травень 2014 року включно у розмірі 5993,64 грн. (п'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто три гривні шістдесят чотири копійки), які перерахувати на р/р 25600301001081 в філії ЗОУ ВАТ «Державний ощадний банк України» , код ЄДРПОУ 20516929, МФО 313957.
Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 25.08.2015апеляційну скаргу Державного підприємства «Особливе конструкторське бюро «Елміс» залишено без задоволення, а постанову суду першої інстанції без змін.
Таким чином, постанова Запорізького окружного адміністративного суду від 23.07.2014 по справі № 808/3516/14 набрала законної сили 25.08.2015.
22.09.2015 уповноваженому представнику стягувача видано виконавчий лист по вказаній справі.
Постановою державного виконавця Хортицького відділу державної виконавчої служби міста Запоріжжя Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області ОСОБА_2 від 18.01.2018 відкрито виконавче провадження №55569227 з примусового виконання виконавчого документа Запорізького окружного адміністративного суду від 22.09.2015 №808/3516/14.
Всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується заява про заміну сторони виконавчого провадження, суд вважає її такою, що підлягає задоволенню з наступних підстав.
За приписами статті 1 Закону України Про виконавче провадження № 1404-VIII від 02.06.2016 виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
Частиною п'ятою статті 15 Закону України Про виконавче провадження № 1404-VIII від 02.06.2016 передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов'язковими тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
Під правонаступництвом у виконавчому провадженні необхідно розуміти заміну однієї зі сторін (стягувача або боржника) з переходом прав та обов'язків від право попередника до іншої особи (правонаступника), що раніше не брали участі у виконавчому провадженні.
Таким чином, процесуальне правонаступництво у виконавчому провадженні - це заміна на будь-якій стадії виконавчого провадження стягувача або боржника іншою особою у зв'язку з вибуттям правопопередника після постановлення щодо нього рішення i заміни його правонаступником, тобто підставою заміни стягувача внаслідок правонаступництва, в тому числі й у виконавчому провадженні, є настання певних обставин, які мають юридичне значення і в результаті яких виникають певні права та обов'язки, або пряма вказівка акта законодавства, що не залежить від умов та порядку здійснення виконавчого провадження органами і посадовими особами.
Так, постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України» №988 від 21.12.2016 вирішено реорганізувати деякі територіальні органи Пенсійного фонду України шляхом злиття окремих органів Пенсійного фонду України за переліком згідно з додатком 1, зокрема, реорганізувати УПФУ в Дніпровському районі м. Запоріжжя та УПФУ в Хортицькому районі м. Запоріжжя та утворити Правобережне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя.
Крім того, згідно із частиною четвертою статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» №755-IV від 15.05.2003 у разі злиття юридичних осіб здійснюється державна реєстрація новоутвореної юридичної особи та державна реєстрація припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті злиття. Злиття вважається завершеним з дати державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті злиття.
Із змісту витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вбачається, що 18.04.2017 здійснено державну реєстрацію припинення юридичної особи УПФУ в Хортицькому районі м. Запоріжжя, за рішенням засновників.
Правобережне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя (ідентифікаційний код 41248943), яке є правонаступником позивача по справі, зареєстроване 31.03.2017 як юридична особа на підставі постанови Кабінету Міністрів України №988 від 21.12.2016, місцезнаходження юридичної особи: 69076, м. Запоріжжя, вул. Запорізького козацтва, буд. 25-а, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 20.08.2018.
Здійснення заходів, пов'язаних з утворенням та реорганізацією центральних органів виконавчої влади, регулюється Порядком здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074. Відповідно до пункту 15 Порядку, у разі припинення органу виконавчої влади. Кабінет Міністрів України утворює відповідну комісію, затверджує її голову та визначає строк проведення реорганізації або ліквідації. Головою комісії з припинення органу виконавчої влади затверджується керівник або заступник керівника органу виконавчої влади, що припиняється.
Відповідно до пунктів 7, 23 постанови № 1074 майнові права та обов'язки органів виконавчої влади у разі їх злиття, приєднання або перетворення переходять правонаступникові на підставі передавального акта. Передавальний акт чи розподільчий ліквідаційний баланс складається комісією після закінчення строку пред'явлення вимог кредиторами та задоволення або відхилення таких вимог, підписується членом комісії - бухгалтером та затверджується головою комісії. Розподільчий баланс або передавальний акт повинен містити положення про правонаступництво щодо всіх фінансових зобов'язань органу виконавчої влади або територіального органу, що припиняється, всіх його кредиторів та боржників, у тому числі зобов'язання, які оспорюються сторонами.
Передавальний акт головою комісії з припинення діяльності УПФУ в Хортицькому районі м. Запоріжжя та начальником Правобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя підписаний та затверджений 30 березня 2017 року (копія міститься в матеріалах справи).
Відповідно до ч.1 ст.379 КАС України встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Враховуючи, що Правобережне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя є правонаступником Управління Пенсійного фонду України в Хортицькому районі м. Запоріжжя та беручи до уваги ту обставину, що всі дії для правонаступника, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов'язковими тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив, суд приходить до висновку про необхідність заміни сторони у виконавчому проваджені.
На підставі викладеного, керуючись ст. 241,248,379 КАС України, суд -
УХВАЛИВ:
Заяву Правобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м.Запоріжжя про заміну сторони виконавчого провадження - задовольнити.
Замінити сторону виконавчого провадження за виконавчим листом у справі №808/3516/14, виданим Запорізьким окружним адміністративним судом 22.09.2015, а саме, стягувача - Управління Пенсійного фонду України в Хортицькому районі м. Запоріжжя на його правонаступника Правобережне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Запоріжжя (69076, м. Запоріжжя, вул. Запорізького козацтва, буд. 25-а, код ЄДРПОУ 41248943).
Ухвала набирає законної сили у порядку встановленому статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Ю.П.Бойченко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2018 |
Оприлюднено | 23.10.2018 |
Номер документу | 77273338 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Бойченко Юлія Петрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Бойченко Юлія Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні