Ухвала
від 16.10.2018 по справі 826/22447/15
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/22447/15

УХВАЛА

16 жовтня 2018 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі судді-доповідача Степанюка А.Г., суддів Губської Л.В., Епель О.В., розглянувши клопотання Державної фіскальної служби України про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Мазотті Україна до Державної податкової інспекції у Деснянському районі Головного управління ДФС у м. Києві, Києво-Святошинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В :

У вересні 2015 року Товариство з обмеженою відповідальністю Тріо Лайн ЛТД , у подальшому назву якого було змінено на Товариство з обмеженою відповідальністю Мазотті Україна (далі - Позивач, ТОВ Мазотті Україна ) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державної податкової інспекції у Деснянському районі Головного управління ДФС у м. Києві (далі - Відповідач-1, ДПІ у Деснянському районі) про:

- визнання протиправними дій щодо розірвання в односторонньому порядку договору №050620151 про визнання електронних документів;

- визнання протиправними дій щодо відмови у прийнятті поданої ТОВ Тріо Лайн ЛТД 15.07.2015 року о 18:30 податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року;

- зобов'язання вважати прийнятою та зареєстрованою подану 15.07.2015 року о 18:30 податкову декларацію з податку на додану вартість за червень 2015 року.

24.02.2017 року Позивачем подано заяву про збільшення позовних вимог та залучення співвідповідачів - Києво-Святошинську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області (далі - Відповідач-2, Києво-Святошинська ОДПІ) і Державну фіскальну службу України (далі - Відповідач-3, ДФС України).

В указаній прийнятій судом першої інстанції заяві Позивач просив:

- зобов'язати Києво-Святошинську ОДПІ відобразити показники декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року ТОВ Тріо Лайн ЛТД у системі електронного адміністрування податку на додану вартість щодо автоматичного збільшення реєстраційної суми ліміту реєстрації податкових накладних;

- зобов'язати ДФС України збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму, на яку позивач має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення за червень 2015 року у розмірі 921 001 грн. та відобразити відповідне збільшення у витязі з системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 10.07.2017 року залучено у якості відповідачів Києво-Святошинську ОДПІ та ДФС України.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.07.2018 року позов задоволено частково - визнано протиправними дії ДПІ у Деснянському районі щодо розірвання в односторонньому порядку договору №050620151 від 15.06.2015 про визнання електронних документів; визнано протиправними дії ДПІ у Деснянському районі щодо відмови у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року ТОВ Маззотті Україна ; приписано вважати податкову декларацію з податку на додану вартість за червень 2015 року прийнятою та зареєстрованою днем її фактичного отримання - 15.07.2015 року; зобов'язано ДФС України збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму, на яку ТОВ Маззотті Україна має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення за червень 2015 року у розмірі 921 001,00 грн. та відобразити відповідне збільшення у витязі з системи електронного адміністрування податку на додану вартість. У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись із вказаним рішенням суду першої інстанції, Відповідач-3 подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати його та ухвалити нове, яким у задоволенні позову відмовити повністю. Крім того, Апелянтом заявлено клопотання про звільнення від сплати судового збору, яке обґрунтовано скрутним майновим становищем.

Справа №826/22447/15 надійшла до Шостого апеляційного адміністративного суду відповідно до ч. 3 ст. 29 КАС України як визначеного ч. 6 ст. 147 Закону України Про судоустрій і статус суддів суду, якому передаються справи Київського апеляційного адміністративного суду, що ліквідований згідно Указу Президента України від 29.12.2017 року №455/2017 Про ліквідацію апеляційних адміністративних судів та утворення апеляційних адміністративних судів в апеляційних округах .

Відповідно до ч. 3 ст. 29 КАС України у разі ліквідації або припинення роботи адміністративного суду справи, що перебували у його провадженні, невідкладно передаються до суду, визначеного відповідним законом або рішенням про припинення роботи адміністративного суду, а якщо такий суд не визначено - до суду, що найбільш територіально наближений до суду, який ліквідовано або роботу якого припинено.

Згідно ч. 2 ст. 30 КАС України адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.

З урахуванням наведеного, а також зважаючи на те, що на момент надходження справи до Шостого апеляційного адміністративного суду у ній не було вчинено жодних процесуальних дій щодо апеляційної скарги ДФС України, суд, прийнявши справу до свого провадження, а також розглянувши заявлене клопотання, вважає за необхідне зазначити таке.

Відповідно до ч. 1 ст. 133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Водночас, згідно ч. 2 ст. 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Порядок відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від його сплати регламентовано статтею 8 Закону України Про судовий збір , приписи якої не містять підстав та умов для звільнення суб'єктів владних повноважень від сплати судового збору, зменшення його розміру, відстрочення або розстрочення.

Таким чином, суд приходить до висновку, що викладені ДФС України у клопотанні про звільнення від сплати судового збору обставини не можуть бути підставою для його задоволення в силу положень ст. 8 Закону України Про судовий збір .

Керуючись ст.ст. 29-30, 133, 248, 321, 325 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В:

Прийняти до свого провадження апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2018 року у справі №826/22447/15 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Мазотті Україна до Державної податкової інспекції у Деснянському районі Головного управління ДФС у м. Києві, Києво-Святошинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії.

У задоволенні клопотання Державної фіскальної служби України про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2018 року - відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддями та оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач А.Г. Степанюк

Судді Л.В. Губська

О.В. Епель

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.10.2018
Оприлюднено23.10.2018
Номер документу77281844
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/22447/15

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 06.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 30.10.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 28.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 15.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 08.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні