ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/2829/18
УХВАЛА
18 жовтня 2018 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: судді-доповідача Файдюк В.В., суддів Мєзєнцева Є.І., Чаку Є.В., перевіривши апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 23 червня 2018 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Українка Агро до Державної фіскальної служби України, третя особа - Комісія Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В :
Дана справа разом з апеляційною скаргою на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 23 червня 2018 року надійшла до Шостого апеляційного адміністративного суду відповідно до ч. 3 статті 29 КАС України як визначеного ч. 6 статті 147 Закону України Про судоустрій і статус суддів суду, якому передаються справи Київського апеляційного адміністративного суду, що ліквідований згідно з Указом Президента України від 29 грудня 2017 року № 455/2017 Про ліквідацію апеляційних адміністративних судів та утворення апеляційних адміністративних судів в апеляційних округах .
У відповідності до ч. 2 статті 30 КАС України адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.
На час надходження справи до Шостого апеляційного адміністративного суду було залишено апеляційну скаргу без руху.
Судом встановлено, що рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 23 червня 2018 року адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Українка Агро до Державної фіскальної служби України, третя особа - Комісія Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії - задоволено.
На вказане рішення суду відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить її скасувати.
Перевіривши матеріали справи, суд вважає, що апеляційна скарга не може бути прийнята до провадження та у відкритті провадження необхідно відмовити з наступних підстав.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 08 серпня 2018 року апеляційну скаргу відповідача залишено без руху у зв'язку з тим, що апелянтом не сплачено судовий збір, із наданням строку для усунення недоліків апеляційної скарги в розмірі семи днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 13 вересня 2018 року продовжено Державній фіскальній службі України строк для усунення недоліків апеляційної скарги, зазначених в ухвалі Київського апеляційного адміністративного суду від 08 серпня 2018 року на десять днів з моменту отримання копії даної ухвали.
На виконання вимог зазначеної ухвали апелянт 03 жовтня 2018 року подав до суду клопотання про продовження строку на усунення недоліків. Вказане клопотання обґрунтоване тим, що Державна фіскальна служба України позбавлена можливості сплатити судовий збір за подання апеляційної скарги у зв'язку з тим, що Державною казначейською службою України було зупинено операції на рахунках ДФС України, крім захищених видатків. Відповідно, у відповідача не має можливості сплатити судовий збір за подання апеляційної скарги у строки, встановлені ухвалою суду від 13 вересня 2018 року
Суд вважає за необхідне звернути увагу апелянта на таке. З 16 березня 2018 року набули чинності зміни до п. 25 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України (далі - Порядок), відповідно до яких зупинення операцій по рахунках органами Державного казначейства України не є перешкодою для проведення такого платежу, як сплата судового збору.
Так, у відповідності до п. 25 Порядку безспірне списання коштів з рахунка боржника здійснюється в першочерговому порядку. Проведення платежів з рахунка боржника здійснюється після безспірного списання у разі наявності коштів на рахунку, крім платежів: за захищеними видатками, визначеними Бюджетним кодексом України; із сплати податків і зборів, у тому числі судового збору; за видатками спеціального фонду відповідного бюджету на оплату праці та нарахування на заробітну плату, придбання медикаментів, забезпечення продуктами харчування, оплату комунальних послуг та енергоносіїв; з рахунків із спеціальним режимом використання; за рахунок позик/грантів за міжнародними договорами; у випадку, встановленому абзацом другим пункту 30 цього Порядку.
Отже, починаючи із 16 березня 2018 року органи ДФС мають можливість сплачувати судовий збір навіть у разі зупинення операцій на рахунках відповідно до листів територіальних управлінь ДКС України.
Таким чином, наведені у клопотанні обставини не є підставою для задоволення клопотання про продовження строку для усунення недоліків апеляційної скарги.
Відповідно до статті 121 КАС України встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданого до закінчення цього строку чи з ініціативи суду.
При цьому, згідно ч.1 статті 118 КАС України процесуальні строки встановлюються законом, а якщо такий строк не визначений встановлюється судом.
Статтею 169 КАС України такий строк визначений законом та не може перевищувати 10 днів з дня вручення ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.
Крім того, суд вважає за необхідне наголосити на не затягуванні процесу та розумності строку розгляду справи.
Отже, до вказаного в судовому рішенні строку апелянт недоліків своєї апеляційної скарги не усунув.
Відповідно до ч. 2 статті 298 КАС України - до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.
Відповідно до п. 1 ч. 4 статті 169 КАС України - позовна заява повертається позивачеві, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, у встановлений судом строк.
Оскільки, вищевказані обставини перешкоджають прийняттю апеляційної скарги до провадження суду апеляційної інстанції, апеляційна скарга підлягає поверненню апелянту.
Керуючись ст.ст. 169, 296, 298, 325, 329 КАС України,
У Х В А Л И В :
Прийняти адміністративну справу №826/2829/18 до провадження Шостого апеляційного адміністративного суду.
Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 23 червня 2018 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Українка Агро до Державної фіскальної служби України, третя особа - Комісія Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії - повернути апелянту .
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддями та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Суддя-доповідач: Файдюк В.В.
Судді: Мєзєнцев Є.І.
Чаку Є.В.
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.10.2018 |
Оприлюднено | 23.10.2018 |
Номер документу | 77283103 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Файдюк Віталій Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні