Постанова
від 23.10.2018 по справі 805/5191/18-а
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 жовтня 2018 року справа №805/5191/18-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії: судді-доповідача Ястребової Л.В., суддів Арабей Т.Г., Компанієць І.Д. розглянув в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Інтер Ремдорбуд на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 06 серпня 2018 року в адміністративній справі № 805/5191/18-а (головуючий у 1 інстанції Логойда Т.В.) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Інтер Ремдорбуд до Державної фіскальної служби України з безпеки на транспорті про визнання незаконним та скасування розрахунку плати за проїзд великовагового та (або) великогабаритного транспортного засобу, -

ВСТАНОВИВ:

02 липня 2018 року до Донецького окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю Інтер Ремдорбуд із позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), Управління Укртрансбезпеки у Донецькій області, в якому просив визнати незаконним та скасувати розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування № 0004895 від 14.06.2018 складеного Управлінням Укртрансбезпеки у Донецькій області щодо нарахування позивачу до сплати 632,7 євро, що станом на 25.06.2018 еквівалентно 19613,00 грн. відповідно до Акту від 14.06.2018 № 0004895 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, довідки від 14.06.2018 року № 0011461 про результати здійснення габаритно-вагового контролю. В обґрунтування позову зазначено, що вимірювання ваги транспортного засобу, що стало підставою для складання розрахунку, виконано з порушенням вимог законодавства.

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 06 серпня 2018 року по справі № 805/5191/18-а в задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю Інтер Ремдорбуд до Державної служби з безпеки на транспорті про визнання незаконним та скасування розрахунку плати за проїзд великовагового та (або) великогабаритного транспортного засобу було відмовлено.

Відмовляючи в задоволенні позовних вимог суд першої інстанції виходив з того, що за результатами габаритно-вагового контролю транспортного засобу позивача встановлено, що за здійснення позивачем як перевізником руху без відповідного дозволу та без внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу у зв'язку з встановленням факту перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів відповідачем правомірно визначено плату за частину, яку перевізник мав намір проїхати, в порядку та розмірі, що відповідали вимогам законодавства. Також, суд не прийняв до уваги доводи позивача про процедурні порушення з боку співробітників відповідача під час проведення габаритно-вагового контролю, оскільки вони не спростовують виявлене порушення щодо перевищення нормативів вагових параметрів.

Позивач не погодився з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, де, посилаючись на неповне з'ясування обставин у справі, порушення норм матеріального та процесуального права, просив скасувати рішення суду першої інстанції, прийняти нову постанову, якою позов задовольнити в повному обсязі.

В обґрунтування поданої апеляційної скарги апелянт зазначив, що судом не взяті до уваги ті факти, що свідчать про порушення відповідачем під час здійснення рейдової перевірки транспортного засобу позивача Закону України Про дорожній рух , Закону України Про автомобільні дороги , Правила дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 та Постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879 стосовно того, що підставою складання розрахункує результати вимірювання ваги транспортного засобу, яке було виконане з порушенням вимог діючого законодавства. Наголошує на тому, що довідка та акт від 14.06.2018 не містять жодних даних про те, яке вимірювальне і зважувальне обладнання використовувалося під час визначення так званого перевантаження здвоєної осі автомобіля, не містять будь-яких даних про назву та технічні характеристики вагового комплексу, не містять печатки, що вказує на неналежне їх оформлення, не зазначено про будь-яких свідків, які були б присутні при тому, що водій автомобіля ознайомився зі змістом акту чи розрахунку та від підпису відмовився. Зазначає, що водію не надано документів про державну метрологічну атестацію вимірювального приладу, яким здійснено габаритно-ваговий контроль, а також протокол, свідоцтво про метрологічну реєстрацію в ДП Укрметртестстандарт на предмет відповідності технічних характеристик ваг. Вважає, що оскільки транспортний засіб не був затриманий та продовжив свій рух по визначеному маршруту, позивачем не було порушено нормативно вагові параметри при транспортуванні вантажу. Зазначає, що суд не звернув уваги, що в розрахунку викладені недостовірні дані, а саме в розрахунку вказано, відстань автомобіля до ППГВК 370 км. Автомобіль слідував з м. Лиман в м. Мелітополь. Вимірювання ваги транспортного засобу відбувалось на 673 км+100 м автодороги Київ-Довжанський. Фактична відстань від міста навантаження транспортного засобу до ППГВК складає 25 км.

Сторони до суду не прибули. Від позивача надійшла заява про розгляд справи у відсутність представника позивача.

Сторони про дату та місце апеляційного розгляду справи повідомлені належним чином, відповідно до ч.1 ст.311 КАС України суд апеляційної інстанції розглядає справу у порядку письмового провадження.

Фактичні обставини справи.

Дослідивши доводи апеляційної скарги та матеріали справи, суд встановив наступне.

У період з 11-15червня на підставі направлення на перевірку від 11.06.2018 р. №009703 співробітниками Управління Укртрансбезпеки у Донецькій області проведено рейдову перевірку транспортних засобів на а/д М-03 Київ-Харків-Довжанський , м. Краматорськ. (а.с. 27).

14.06.2018 року у пункті габаритно-вагового контролю а/д М-03 Київ-Харків-Довжанський 573 км+100м було проведено габаритно-ваговий контроль автомобіля марки FAW, модель СА 3252, реєстраційний номер НОМЕР_1, яким керував водій ОСОБА_3 та який належить ТОВ Інтер Ремдорбуд .

За результатами перевірки посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Донецькій області було складено довідку від 14.06.2018 року про результати здійснення габаритно-вагового контролю, акт № 0004895 від 14.06.2018 р., чек-квитанцію № 06880 від 14.06.2018 р., якими зафіксовано перевезення вантажу автомобілем, що належить позивачу, із перевищенням вагових обмежень, встановлених Правилами дорожнього руху, а саме: навантаження на осі: 8.65/10.35+10.05 (20,4) при нормативно допустимій на одиничну осі - 11 т, на здвоєну - 16 т. (а.с. 29-31).

14 червня 2018 року на підставі вказаного акта відповідачем був складений Розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритного транспортного засобу, виконаного згідно постанови КМУ від 27.06.2007 № 879 до акту від 14.06.2018 р. № 0004895, відповідно до якого пройдена відстань - 370 км, навантаження на здвоєну вісь 20.4 т, плата за проїзд1 км з перевищенням нормативів, склала 632,7 Євро. (а.с. 32).

Листом від 21.05.2018 року за вих.№ 1423/22-189 позивачу відправлено копії примірника акту від 14.06.2018 р. № 0004895, розрахунку плати за проїзд, довідки про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 14.06.2018 року, чеку про результати здійснення габаритно-вагового контролю.

Відповідно до ст. 1 Закону України від 05 квітня 2001 року №2344-III Про автомобільний транспорт : рейдова перевірка (перевірка на дорозі) - перевірка транспортних засобів суб'єкта господарювання на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, контрольно-вагові комплекси та інші об'єкти, що використовуються суб'єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту).

Частинами 1 та 4 статті 48 Закону України Про автомобільний транспорт визначено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов'язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.

Частина 2 статті 29 Закону України від 30 червня 1993 року № 3353-XII Про дорожній рух передбачає, що з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Згідно пункту 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року №1306(далі - ПДР): за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.

Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2,5 м.

Рух транспортних засобів та їх составів з навантаженням на одиночну вісь понад 11 т, здвоєні осі - понад 16 т, строєні осі - понад 22 т або фактичною масою понад 40 т (для контейнеровозів - навантаження на одиночну вісь - понад 11 т, здвоєні осі - понад 18 т, строєні осі - понад 24 т або фактичною масою понад 44 т, а на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах - понад 46 т) у разі перевезення подільних вантажів автомобільними дорогами забороняється.

Забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 т або фактичною масою понад 24 т автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.

Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2006 року № 1567.

Відповідно до п. 2 та 3 вказаного Порядку державному контролю підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних суб'єктів господарювання (далі - транспортні засоби), що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України.

Органами державного контролю на автомобільному транспорті (далі - органи державного контролю) є Укртрансбезпека, її територіальні органи.

За змістом п. 4 Порядку державний контроль на автомобільному транспорті (далі - державний контроль) здійснюється посадовими особами органу державного контролю (далі - посадові особи) у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на перевірку, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку, шляхом проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Пунктами 12, 14, 19 вказаного Порядку визначено, що рейдова перевірка додержання суб'єктом господарювання вимог, визначених пунктом 15 цього Порядку, здійснюється на підставі щотижневого графіка.

Рейдова перевірка транспортних засобів проводиться в будь-який час на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, на інших об'єктах, що використовуються суб'єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту.

Рейдова перевірка проводиться у строк, зазначений у направленні на перевірку.

Згідно до п. 16 Порядку рейдова перевірка проводиться групою посадових осіб Укртрансбезпеки у кількості не менш як дві особи.

Габаритно-ваговий контроль проводиться однією посадовою особою Укртрансбезпеки у разі залучення до рейдової перевірки посадових осіб відповідного підрозділу Національної поліції, Укравтодору, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Укртрансбезпеки та власника (балансоутримувача) пункту габаритно-вагового контролю, а також посадових осіб органу місцевого самоврядування та/або місцевої держадміністрації.

Під час проведення рейдової перевірки можливе:застосування спеціалізованих автомобілів, на яких розміщений напис "Укртрансбезпека";використання спеціального обладнання, призначеного для перевірки дотримання водіями норм режиму праці та відпочинку, встановлених законодавством України та Європейською угодою;здійснення габаритно-вагового контролю;використання засобів аудіо- та відеотехніки для запису процесу перевірки;використання пристроїв для копіювання, сканування з метою збору інформації, що свідчить про правопорушення.

Відповідно до п.п. 20, 21 Порядку виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму.

У разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.

Про результати перевірки транспортного засобу (відсутність порушення або зазначення номера складеного акта) посадова особа робить запис у дорожньому листі (за наявності такого) із зазначенням дати, часу, місця перевірки, свого прізвища, місця роботи і посади, номера службового посвідчення та ставить свій підпис, а у разі проведення перевірки виконання Європейської угоди ставить відповідний відбиток печатки на реєстраційному листку режиму праці та відпочинку водіїв (у разі наявності

За змістом підпункт 2 пункту 2 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879 (далі - Порядок №879): вимірювання (зважування) - процес визначення за допомогою вимірювального (зважувального) обладнання габаритно-вагових параметрів фактичної маси та навантаження на вісь (осі) транспортного засобу, що проводяться згідно з методикою, затвердженою спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології.

За приписами підпункту 4 пункту 2 Порядку №879: габаритно-ваговий контроль - контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів.

Відповідно до пунктів 17-19 Порядку №879: у разі виявлення під час здійснення попереднього габаритно-вагового контролю на стаціонарних або автоматичних зважувальних пунктах факту перевищення установлених габаритно-вагових параметрів здійснюється точний габаритно-ваговий контроль.

За результатами точного габаритно-вагового контролю на стаціонарному або пересувному пункті водієві транспортного засобу видається довідка результатів здійснення контролю із зазначенням часу і місця його проведення, а на запит водія - міжнародний сертифікат зважування вантажних транспортних засобів, якщо пункт габаритно-вагового контролю уповноважений видавати такі сертифікати.

Під час проведення габаритно-вагового контролю Укртрансбезпека або її територіальні органи керуються методикою, затвердженою Мінекономрозвитку.

Пунктом 30 Порядку №879 визначено, що плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою: П = (Рзм + Рнв + Рг) х В, де П - розмір плати за проїзд; Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; В - відстань перевезення, кілометрів. Осі вважаються здвоєними або строєними, якщо відстань між зближеними (суміжними) осями не перевищує 2,5 метра.

Згідно пункту 31-1 Порядку №879, якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п'ятикратному розмірі. У разі перевищення кількох нормативів вагових або габаритних параметрів плата за проїзд визначається виходячи з параметру з найбільшим перевищенням. Перевізник зобов'язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрансбезпеки.

Пункти 5, 6 Порядку визначають, що зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті та її територіальних органів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2013 року № 422 (далі - Порядок №422): у разі коли під час проведення перевірки виявлено порушення законодавства про автомобільний транспорт, складається акт та/або протокол про адміністративне правопорушення.

У разі виявлення порушень правил перевезення великогабаритних, великовагових і небезпечних вантажів посадові особи складають акти за формою згідно з додатками 2 і 3 до цього Порядку та повідомляють відповідний підрозділ МВС про такі порушення.

Вирішуючи питання про обґрунтованість поданої апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції виходить з наступного.

Суд апеляційної інстанціїпереглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обгрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги.(частина 1 статті 308 КАС України).

Колегія суддів не приймає до уваги доводи апелянта стосовно того, що вимірювання ваги транспортного засобу виконане з порушенням діючого законодавства, довідка та акт від 14.06.2018 не містять даних про те, яке саме вимірювальне і зважувальне обладнання використовувалося під час визначення перенавантаження здвоєної осі автомобіля з огляду на наступне.

Матеріали справи містять сертифікат затвердження типу засобів вимірювальної техніки серії А № 004666 на Ваги пересувні автомобільні Cheklode freeweigh , що виданий Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики 21 листопада 2017 року, свідоцтво про повірку засобу вимірювальної техніки № 34-00/2771, чинне до 07 липня 2018 року, видане державним підприємством Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів , яке було чинним на час перевірки та здійснення габаритно-вагового контролю автомобілю перевізника.(а.с. 35-37).

Стосовно надання водію перевізника документів про державну метрологічну атестацію вимірювального приладу, яким здійснено габаритно-ваговий контроль, протоколу, свідоцтва про метрологічну реєстрацію в ДП Укрметртестстандарт на предмет відповідності технічних характеристик ваг, як вірно зазначив суд першої інстанції, законодавством не передбачено.

Позивач обґрунтовує апеляцій скаргу порушенням з боку співробітників відповідача під час проведення габаритно-вагового контролю, в тому числі що довідка та акт від 14.06.2018 не містять інформації про те, яке вимірювальне і зважувальне обладнання використовувалося під час визначення перевантаження здвоєної осі автомобіля, про назву та технічні характеристики вагового комплексу, не вказані свідки, які б були присутні при ознайомленні водія автомобіля зі змістом акту чи розрахунку та відмові від підпису в них, довідка та акт від 14 червня 2018 року не містять печатки.

Колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції, що зазначення таких даних у довідці та Акті законодавством не передбачено, а довідка та акт від 14.06.2018 оформлені на пронумерованих бланках з печаткою, позивачу надіслані їх копії, що відповідає вимогам законодавства.

Стосовно доводів апелянта, що транспортний засіб не був затриманий та продовжив свій рух по визначеному маршруту, тому позивачем не було порушено нормативно вагові параметри при транспортуванні вантажу.

За змістом п. 22 Порядку № 879, у разі виявлення на стаціонарних або пересувних чи автоматичних зважувальних пунктах порушення правил проїзду великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів такий транспортний засіб тимчасово затримується згідно зі статтею 265-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Стаття 265-2 Кодексу про адміністративні правопорушення наділяє повноваженнями затримувати транспортний засіб працівників відповідного підрозділу Національної поліції, що забезпечує безпеку дорожнього руху. Суд першої інстанції вірно зазначив, що співробітники Укртарнсбезпеки не наділені повноваженнями затримувати транспортні засоби.

Позивач в апеляційній скарзі зазначає, що суд не звернув уваги на те, що в розрахунку вказано, що пройдена відстань автомобіля до ППГВК 370 км, що не відповідає дійсності. Як вказано в розрахунку автомобіль слудвав з м. Лиман в м. Мелітополь. Вимірювання ваги транспортного засобу відбувалось на 673 км+100 м а/д Київ-Довжанський. Фактична відстань від міста навантаження транспортного засобу до ППГВК складає 25 км, що вказує на недостовірність даних, викладених в розрахунку, на що суд апеляційної інстанції зазначає.

Зі змісту пунктів 28, 30, 31-1 Порядку №879 випливає, що плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування залежить від протяжності маршруту. При цьому, пункт 31-1 Порядку №879 лише уточнює, що, за відсутності дозволу на проїзд, плата за проїзд має бути визначена незалежно від того виконав транспортний засіб маршрут чи тільки має намір його виконати.

Враховуючи те, що скаржник взагалі не мав дозволу на рух великовагового транспортного засобу на зазначеному маршруті (з м. Лиман в м. Мелітополь), відповідачем правомірно розраховано плату за проїзд за всю відстань маршруту, а не за її частину.

Аналізуючи вищевикладене, суд апеляційної інстанції зазначає, що відповідачем вірно складено розрахунок від 14.06.2018 року та визначено розмір плати за проїзд в сумі 632,7 євро, виходячи з формули та приписів, встановлених п.30,30-1 Порядку №879, а тому є вірним висновок судупершої інстанції про відсутність підстав для задоволення позовних вимог позивача щодо визнання незаконним та скасування зазначеного розрахунку плати за проїзд.

Оцінюючи доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції виходить з того, що судом першої інстанції було надано належну правову оцінку всім доводам, викладеним у позовній заяві. Жодних нових доводів, які б доводили порушення норм матеріального або процесуального права при винесенні оскаржуваного судового рішення, у апеляційній скарзі не зазначено.

Частиною першою статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи вищенаведене, відповідно до частини 1 статті 315 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції вважає за необхідне залишити апеляційну скаргу ТОВ Інтер Ремдорбуд без задоволення, а судове рішення суду першої інстанції - без змін, оскільки судом не було допущено неправильного застосування норм матеріального права та порушень норм процесуального права.

З огляду на викладене, висновки суду першої інстанції є правильними, обґрунтованими, підстави для скасування судового рішення відсутні.

Повний текст постанови складений 24 жовтня 2018 року.

Керуючись ст..ст. 308, 310, 311, 313, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Інтер Ремдорбуд - залишити без задоволення.

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 06 серпня 2018 року у справі № 805/5191/18-а - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття таможе бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Л.В. Ястребова

Судді Т.Г. Арабей

І.Д. Компанієць

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.10.2018
Оприлюднено24.10.2018
Номер документу77302023
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/5191/18-а

Постанова від 23.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 28.09.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 28.09.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Рішення від 06.08.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

Ухвала від 24.07.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

Ухвала від 05.07.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні