Ухвала
від 22.10.2018 по справі 1340/3993/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№ 1340/3993/18

У Х В А Л А

про відмову у зупиненні провадження у адміністративній справі

22 жовтня 2018 року м.Львів Львівський окружний адміністративний суд, у складі:

Головуючого - судді Мричко Н.І.,

секретаря судового засідання Редкевич О.Р.,

за участю:

представника позивача Царик Ю.Б.

представника відповідача Дорош А.Б.

розглянувши у підготовчому судовому засіданні клопотання представника позивача про зупинення провадження у справі за позовом Приватного акціонерного товариства Південьзахіделектромережбуд до Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень- рішень,-

ВСТАНОВИВ :

Приватне акціонерне товариство Південьзахіделектромережбуд (надалі ПрАТ Південьзахіделектромережбуд , позивач) звернулось до Львівського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області (надалі ГУ ДФС у Львівській області, відповідач), в якій просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення прийняті ГУ ДФС у Львівській області 22.01.2018 № 0001091406, № 0001101406.

У підготовчому судовому засіданні представником позивача заявлене клопотання про зупинення провадження у справі, яке обгрунтоване наступним. Підставою для нарахування ГУ ДФС у Львівській області штрафних санкцій, згідно з податковими повідомленнями - рішеннями від 22.01.2018 № 0001091406, № 0001101406, є заниження, на думку ГУ ДФС у Львівській області, ПрАТ Південьзахіделектромережбуд грошового зобов'язання за платежем орендна плата за землю юридичних осіб у м. Львові, за період, що перевірявся. Як вказує ПрАТ Південьзахіделектромережбуд при визначенні розміру орендної плати у період, який перевірявся, такий суб'єкт господарювання застосовував понижуючий коефіцієнт 0,6 до ставки податку у відповідності до рішень Львівської міської ради та відповідних додаткових угод про внесення змін до договорів оренди землі.

Представник позивача обгрунтовуючи підстави для зупинення провадження у справі звернула увагу суду на те, що у м. Львові, вказаний вище понижуючий коефіцієнт у період часу 2015-1016 роках, застосовували 19 промислових підприємств. Одним із таких підприємств є Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича фірма Орус (надалі ТзОВ НВФ Орус ). Під час перевірки ТзОВ НВФ Орус , ГУ ДФС у Львівській області встановило, зокрема, що підприємство, при визначенні розміру орендної плати, обраховувало такий із застосуванням понижуючого коефіцієнта 0,6 відповідно до ухвали Львівської міської ради.

Зазначила, що згідно з рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 28.12.2007 у справі № 813/3976/17, суд постановив визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Львівській області, згідно з яким було збільшено ТзОВ НВФ Орус суму грошового зобов'язання за платежем орендна плата за землю.

Описане вище рішення Львівського окружного адміністративного суду було оскаржене в апеляційному порядку. За результатами розгляду апеляційної скарги, рішення Львівського окружного адміністративного суду від 28.12.2017 у справі № 813/3976/17 скасоване. Львівським апеляційним адміністративним судом прийнято нову постанову, згідно з якою частково задоволені позовні вимоги ТзОВ НВФ Орус .

Станом на дату заявленого клопотання про зупинення провадження, Верховним судом відкрито касаційне провадження щодо розгляду касаційної скарги ГУ ДФС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 28.12.2017 та постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 18.04.2018 у справі № 813/3976/17 за позовом ТзОВ НВФ Орус до ГУ ДФС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Таким чином, представник позивача вважає спірні правовідносини у справі № 1340/3993/18 та справі № 813/3976/17 подібними, а тому для забезпечення однакового застосування судом норм права, просила клопотання по зупинення провадження у справі задовольнити.

Представник відповідача у підготовчому судовому засіданні подала письмові заперечення на клопотання про зупинення провадження у справі. Пояснила, що підстав для зупинення провадження справі немає, оскільки суд, на підставі пункту 5 частини 2 статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі КАС України), має право зупинити провадження у справі лише в разі перегляду судового рішення у подібних правовідносинах (в іншій справі) у касаційному порядку палатою, об'єднаною палатою, Великою палатою Верховного суду. Вказала, що касаційне провадження у справі № 813/3976/17 відкрито Верховним судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, а тому відсутні підстави для зупинення провадження на підставі пункту 5 частини 2 статті 236 КАС України.

При вирішенні клопотання про зупинення провадження у справі, суд виходив з наступного.

У відповідності до пункту 5 частини 2 статті 236 КАС України суд має право зупинити провадження у справі в разі перегляду судового рішення у подібних правовідносинах (в іншій справі) у касаційному порядку палатою, об'єднаною палатою, Великою Палатою Верховного Суду - до набрання законної сили судовим рішенням касаційної інстанції.

Таким чином, зупинення провадження у справі на підставі пункту 5 частини 2 статті 236 КАС України, є правом суду, а не його обов'язком.

З урахуванням заявлених представником позивача підстав для зупинення провадження, суд вважає, що зупинення провадження у справі № 1340/3993/18 є недоцільним, адже вирішення спору за позовом ПрАТ Південьзахіделектромережбуд по суті заявлених позовних вимог, є можливим, на підставі наявних в матеріалах справи доказів.

За наведених обставин у задоволенні клопотання про зупинення провадження слід відмовити.

Керуючись статями 236, 241-243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

відмовити у задоволенні клопотання представника позивача про зупинення провадження у справі за позовом Приватного акціонерного товариства Південьзахіделектромережбуд до Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень- рішень.

Ухвала, відповідно до частини першої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України, набирає законної сили з моменту її проголошення та оскарженню не підлягає.

Повний текст ухвали складений 24.10.2018.

Суддя Мричко Н.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.10.2018
Оприлюднено25.10.2018
Номер документу77357863
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1340/3993/18

Рішення від 06.03.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 21.12.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 06.09.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні