Рішення
від 09.10.2018 по справі 824/640/18-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 жовтня 2018 р. м. Чернівці Справа № 824/640/18-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Григораша В.О.,

за участю:

секретаря судового засідання Григоряк У.С.;

представника позивача ОСОБА_1

представника відповідача ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи за позовом Чернівецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (код ЄДРПОУ 21415797, вул. Героїв Майдану, 87-г, м. Чернівці, Чернівецька область, 58013) до Товариства з додатковою відповідальністю "Калібр" (код ЄДРПОУ 14314653, вул. Українська, 69, м. Хотин, Чернівецька область, 60000) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені, -

ВСТАНОВИВ:

До Чернівецького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Чернівецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (позивач) до Товариства з додатковою відповідальністю "Калібр" (відповідач) з такими позовними вимогами:

стягнути з Товариства з додатковою відповідальністю "Калібр" адміністративно-господарські санкції в сумі 36369,05 грн та пеню в сумі 1731,17 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що згідно поданого до Чернівецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів звіту за формою № 10-ПІ річна "Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів" за 2017 рік відповідач не виконав вимогу Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" щодо кількості осіб з інвалідністю, які повинні працювати на підприємстві, а саме замість 2 осіб працювало станом на 2017 рік 1 особа. У зв'язку із цим відповідач повинен був самостійно в строк до 15 квітня 2018 року розрахувати та сплатити адміністративно-господарські санкції, у даному випадку, повинен був сплатити в дохід державного бюджету України 36369,05 грн, однак, цього не зробив, що і стало причиною звернення до суду з даним позовом. На підставі вищенаведеного просить позов задовольнити.

Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду від 25.07.2018 року відкрито провадження у даній справі та призначено її до судового розгляду за правилами спрощеного позовного провадження на 06.09.2018 року о 09:30 год.

Розгляд справи призначений на 06.09.2018 року було відкладено на 17.09.2018 року на 11:30, для повідомлення відповідача про дату і час наступного судового засідання.

Розгляд справи призначений на 17.09.2018 року було відкладено, у зв'язку з перебування головуючого судді на лікарняному, на 26.09.2018 року 09:30.

Ухвалою суду від 26.09.2018 року витребувано від Хотинського районного центру зайнятості відомості про подання Товариством з додатковою відповідальністю "Калібр" Звітності інформації про попит на робочу силу (вакансії) за 2017 рік форми №3-ПН.

26.09.2018 року в судовому засіданні оголошено перерву до 09.10.2018 року на 15:30 у з зв`язку з витребуванням доказів по справі.

На виконання вимог ухвали суду від 26.09.2018 року від Хотинського районного центру зайнятості відомості про подання Товариством з додатковою відповідальністю "Калібр" Звітності інформації про попит на робочу силу (вакансії) за 2017 рік форми №3-ПН, яку долучено до матеріалів справи.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та, посилаючись на обставини, викладені в позові, просив суд задовольнити його у повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував та просив суд у позові відмовити у повному обсязі.

Перевіривши матеріали справи, встановивши фактичні обставини в справі, на яких ґрунтуються позовні вимоги, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши та оцінивши надані докази в сукупності, проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню у повному обсязі, виходячи з наступного.

Відповідно до поданого ТзДВ "Калібр" звіту "Про зайнятість та працевлаштування інвалідів" за 2017 рік за формою державної статистичної звітності № 10-ПІ та згідно розрахунку адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів та пені з 15 квітня 2018 року за прострочення сплати адміністративно - господарських санкцій: річна середньооблікова чисельність штатних працівників на даному підприємстві за 2017 рік у звітному періоді становила 42 особи, з них середньооблікова кількість штатних працівників, яким встановлено інвалідність 1 особа. Сума адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів становить 36369,05 грн. При цьому визначено, що кількість осіб з інвалідністю штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, відповідно до ст. 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні", складала 2 особи (а.с. 13).

Зі звіту за формою № 10-ПІ річна "Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів" за 2017 рік вбачається, що ТзДВ "Калібр" вимогу Закону не виконало та непрацевлаштовано одну особу з інвалідністю.

За самостійно проведеними позивачем підрахунками сума адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів становила 36369,05 грн.

За порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій позивачем нарахована пеня в розмірі 1731,17 грн.

11 квітня 2018 року ТзДВ "Калібр" направило позивачу лист, в якому пояснило, що не працевлаштувало необхідну кількість інвалідів з незалежних від них причин, а саме через відсутність інвалідів, які потребують роботи на підприємстві, так як на виробництві використовується важка фізична праця людей, яку не завжди можуть виконувати люди з обмеженими фізичними можливостями.

17 квітня 2018 року Чернівецьке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів направило ТзДВ "Калібр" претензію №03-51/140 на суму 36369,05 грн.

Листом від 17 квітня 2018 року № 03-60/149, позивач звернувся до Хотинського районного центру зайнятості з проханням надати інформацію та копію звітів, які надійшли у 2017 році від ТзДВ "Калібр".

Листом № 215/2411.02-18 від 26.04.2018 року, Хотинський районний центр зайнятості повідомив, що протягом 2017 року відповідач не подавав до Хотинського районного центру зайнятості звіти про створені робочі місця для працевлаштування інвалідів згідно форми № 3-ПН "Про попит на робочу силу (вакансії)" (а.с. 17).

Оскільки ТзДВ "Калібр" в добровільному порядку не було сплачено адміністративно-господарські санкції за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів та пеню, Чернівецьке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулось до суду з даним позовом.

Судом встановлено, що спірні правовідносини полягають у незабезпеченні відповідачем виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, у зв'язку з чим йому було розраховано адміністративно-господарські санкції та пеню, які добровільно сплачені не були.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Спірні правовідносини врегульовані Законом України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні", Господарським кодексом України, Інструкцією щодо заповнення форми № 10-ПІ (річна) "Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів", затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України №42 від 10.02.2007 року, Законом України "Про зайнятість населення", наказом Міністерства соціальної політики України "Про затвердження форми звітності № 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)" та Порядку її подання" №316 від 31.05.2013 року, Порядком нарахування пені та її сплати, затвердженого наказом Мінпраці України № 223 від 15.05.2007 року, Порядком подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 року №70.

Згідно зі статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Основи соціальної захищеності інвалідів в Україні, рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість інвалідам ефективно реалізувати права та свободи людини і громадянина та вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними можливостями, здібностями і інтересами гарантує та визначає Закон України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" від 21 березня 1991 року № 875-XII (далі - Закон України №875-XII).

Відповідно до статті 17 Закону України №875-XII з метою реалізації творчих і виробничих здібностей інвалідів та з урахуванням індивідуальних програм реабілітації їм забезпечується право працювати на підприємствах, в установах, організаціях, а також займатися підприємницькою та іншою трудовою діяльністю, яка не заборонена законом.

Підприємства, установи і організації за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів або за рішенням місцевої ради за рахунок власних коштів, у разі необхідності, створюють спеціальні робочі місця для працевлаштування інвалідів, здійснюючи для цього адаптацію основного і додаткового обладнання, технічного оснащення і пристосування тощо з урахуванням обмежених можливостей інваліда.

Відповідно до ч. 3 ст. 18 цього Закону підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

За приписами статті 19 Закону України №875-XII для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік. Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування інвалідів. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення. Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього Закону.

За приписами ч. 9 ст. 19 Закону України №875-XII підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у відповідних відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділення звіт про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю. Керівники підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, у разі незабезпечення виконання нормативів робочих місць для працевлаштування інвалідів, неподання Фонду соціального захисту інвалідів звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів несуть відповідальність у встановленому законом порядку.

Статтею 20 Закону України №875-XII передбачено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Порядок подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 року №70 (далі - Порядок №70), визначає процедуру подання підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, що використовують найману працю, в яких за основним місцем роботи працює вісім і більше осіб (далі - роботодавці), звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів відділенням Фонду соціального захисту інвалідів (далі - відділення Фонду) та інформації про наявність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевлаштування інвалідів - центру зайнятості.

Відповідно до п. 2 Порядку №70 звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом) щороку до 1 березня відділенням Фонду, в яких вони зареєстровані, за формою, затвердженою Мінпраці за погодженням з Держкомстатом.

Згідно з п. 3.3 Інструкції щодо заповнення форми № 10-ПІ (річна) "Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів", затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України №42 від 10.02.2007 року, у рядку 03 відображається кількість інвалідів - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених роботодавцем, відповідно до нормативу робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів, установленого статтею 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні". Показник рядка 03 визначається для роботодавців, у яких працює від 25 осіб, шляхом множення показника рядка 01 на 4 %, а для роботодавців, у яких працює від 8 до 25 осіб, він дорівнює 1 особі.

Відповідно до ч. 4 ст. 20 Закону України №875-XII адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону. При цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених цим Законом, не застосовуються строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу України.

Порядок сплати підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, суми адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 року № 70.

Згідно з ч. 1, ч. 2 ст. 218 Господарського кодексу України підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення.

В силу положень ч. 3, ч. 5 ст. 19 Закону України №875-XII підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього Закону. Виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній згідно з частиною першою цієї статті, вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, у тому числі підприємством, організацією громадських організацій інвалідів, фізичною особою, яка використовує найману працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.

Таким чином, аналіз вищевказаних норм чинного законодавства дає підстави зробити висновок про те, що створення робочого місця для працевлаштування інваліда не вважається виконанням нормативу.

Відповідно до п. 4 ч. 3 ст. 50 Закону України "Про зайнятість населення" роботодавці зобов'язані своєчасно та в повному обсязі у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, за погодженням з центральним органом виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у галузі статистики, подавати територіальним органам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, інформацію про попит на робочу силу (вакансії).

Отже, своєчасно та в повному обсязі надавши інформацію про попит на вакансії підприємство, фактично, вживає усіх залежних від нього передбачених законом заходів для відповідності середньооблікової чисельності працюючих інвалідів установленим нормативам, тобто заходів для недопущення господарського правопорушення.

Вказана правова позиція висловлена у постанові Верховного Суду у складі палати для розгляду справ щодо захисту соціальних прав Касаційного адміністративного суду від 26.06.2018 (справа №806/1386/17) та в силу приписів частини п'ятої статті 242 КАС України враховується при вирішенні цієї справи.

Суд звертає увагу, що за відсутності вказаної інформації центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, фактично позбавлений можливості виконувати завдання та функції, покладені на нього статтею 22 Закону України "Про зайнятість населення". Водночас відсутність інформації про наявність вільних робочих місць для працевлаштування інвалідів унеможливлює працевлаштування останніх до роботодавців.

Подання форми звітності №3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)" регулюється наказом Міністерства соціальної політики України "Про затвердження форми звітності № 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)" та Порядку її подання" №316 від 31.05.2013 року (далі - Порядок №316).

Пунктом 5 розділу І Порядку №316 передбачено, що форма подається за наявності у роботодавця попиту на робочу силу (вакансії) не пізніше 10-ти робочих днів з дати відкриття вакансії (й). Датою відкриття вакансії є наступний день після створення робочого місця чи припинення трудових відносин з працівником, робоче місце якого стає вакантним, або дата, починаючи з якої може бути укладений трудовий договір з найманим працівником.

Разом з тим, відповідач не надав суду жодних належних та допустимих доказів того, що він вжив залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення, яке полягає у не забезпеченні середньооблікової чисельності працюючих інвалідів відповідно до установленого нормативу у 2017 році. При цьому, з листа Хотинського районного центру зайнятості № 215/2411.02-18 від 26.04.2018 року слідує, що ТзДВ "Калібр" протягом 2017 року до центру зайнятості звітності форми 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)", про створення (пристосування) робочих місць для працевлаштування інвалідів, а також про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватися праця інвалідів не подавалась (а.с.17).

Крім того, з наданих на виконання вимог ухвали суду від 26.09.2018 року Хотинським районним центром зайнятості відомостями про подання ТзДВ "Калібр" Звітності про попит на робочу силу (вакансії) за 2017 рік форми №3-ПН слідує, що у 2017 році було подано два звіти форми 3-ПН "Про попит на робочу силу (вакансії)" про потребу у підсобних робітниках, де не було зазначено, що це створені робочі місця для працевлаштування інвалідів.

Суд не бере до уваги наданий представником копію Звіту форми №3-ПН від 14.03.2017 року про попит на одне робоче місце для працевлаштування інваліда на посаду налагоджувальника автоматів і напівавтоматів, оскільки відсутні належні та допустимі докази її подання до Хотинського районного центру зайнятості та його подання не підтверджується вищенаведеними відомостями Хотинського районного центру зайнятості про подання ТзДВ "Калібр" Звітності про попит на робочу силу (вакансії) за 2017 рік форми №3-ПН.

У відповідності до ст. 238 Господарського кодексу України за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.

Судовим розглядом встановлено, що відповідачем не вжито передбачених чинним законодавством заходів, спрямованих на забезпечення виконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів у 2017 році та недопущення правопорушення у сфері господарювання, що обумовлює застосування до нього адміністративно-господарських санкцій.

Таким чином, стягнення з відповідача адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу щодо працевлаштування інвалідів є обґрунтованим, а тому позов в частині стягнення адміністративно-господарських санкцій у розмірі 36369,05 грн підлягає задоволенню.

Крім того, згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України №875-XII та Порядку нарахування пені та її сплати, затвердженого наказом Мінпраці України № 223 від 15.05.2007 року (далі - Порядок №223), порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені, яка обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Відповідно до пунктів 3.4, 3.7 Порядку №223 орган контролю нараховує пеню з наступного дня граничного строку сплати адміністративно-господарських санкцій по день подання позовної заяви за невиконання нормативу щодо працевлаштування інвалідів.

Згідно із п. 3 ч. 1 ст. 129 Конституції України однією із основних засад судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 1 ст. 9 КАС України передбачено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З огляду на викладене, а також те, що на момент розгляду справи сума заборгованості зі сплати адміністративно-господарських санкцій в розмірі 36369,05 грн та 1731,17 грн пені відповідачем не сплачені, суд дійшов висновку, що адміністративний позов про стягнення з відповідача адміністративно-господарські санкції на користь Чернівецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів в сумі 36369,05 грн та пеню у розмірі 1731,17 грн підлягає задоволенню у повному обсязі.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат суд зазначає, що в силу положень ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

За відсутності судових витрат суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, правових підстав для стягнення з відповідача на користь Фонду витрат зі сплати судового збору немає.

Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України,

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Чернівецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (код ЄДРПОУ 21415797, вул. Героїв Майдану, 87-г, м. Чернівці, Чернівецька область, 58013) до Товариства з додатковою відповідальністю "Калібр" (код ЄДРПОУ 14314653, вул. Українська, 69, м. Хотин, Чернівецька область, 60000) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені, - задовольнити у повному обсязі.

2. Стягнути з Товариства з додатковою відповідальністю "Калібр" (код ЄДРПОУ 14314653, вул. Українська, 69, м. Хотин, Чернівецька область, 60000) на користь Чернівецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (вулиця Героїв Майдану, 87-Г, місто Чернівці, код ЄДРПОУ 21415797) адміністративно-господарські санкції в сумі 36369 (тридцять шість тисяч триста шістдесят девять) грн 05 коп. та пеню в сумі 1731 (одна тисяча сімсот тридцять одна) грн 17 коп.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне найменування сторін:

Позивач - Чернівецьке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (код ЄДРПОУ 21415797, вул. Героїв Майдану, 87-г, м. Чернівці, Чернівецька область, 58013).

Відповідач - Товариство з додатковою відповідальністю "Калібр" (код ЄДРПОУ 14314653, вул. Українська, 69, м. Хотин, Чернівецька область, 60000).

Суддя В.О. Григораш

Повний текст судового рішення складено 15 жовтня 2018 року

Дата ухвалення рішення09.10.2018
Оприлюднено26.10.2018
Номер документу77372946
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/640/18-а

Рішення від 09.10.2018

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

Ухвала від 26.09.2018

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

Ухвала від 25.07.2018

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

Ухвала від 17.07.2018

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні