Рішення
від 23.10.2018 по справі 2240/2904/18
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2240/2904/18

РІШЕННЯ

іменем України

23 жовтня 2018 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Майстера П.М.

за участю:секретаря судового засідання Страхарської М.В. представника позивача ОСОБА_1, представника відповідача ОСОБА_2 розглянувши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "БК "Нова Будова-2012" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України в особі Управління державної архітертурно-будівельної інспекції в Хмельницькій області про визнання протиправними та скасування припису та постанови,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся в суд з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України в особі Управління державної архітертурно-будівельної інспекції в Хмельницькій області, в якому просить визнати протиправними та скасувати припис Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області від 30.07.2018 року та постанову Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області від 08.08.2018 року №26/1022-2/2444-18 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, якою накладено штраф в сумі 33138,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що ТОВ "БК "Нова Будова-2012" не порушувала п.4.8 ДБН А.3.1.-5:2016 "Організація будівельного виробництва", а тому у відповідача не було підстав видавати припис про усунення не існуючих порушень та притягувати ТОВ "БК "Нова Будова-2012" до відповідальності за правопорушення передбачене п.6 ч.3 ст.2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладати штраф у сумі 33138,00 грн.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив їх задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві.

Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечив. У поданому відзиві вказав, що на підставі наказу Держархбудінспекції від 29.12.2017 №1943, згідно направлення для проведення планового (позапланового) заходу №14 від 16.07.2018 проведено планову перевірку будівництва багатоквартирного житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення по вул. Матросова, 4, с. Мукша Китайгородська Хмельницької області. За результатами перевірки відповідачем складено акт від 30.07.2018 № 14П, припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил від 30.07.2018 та протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 30.07.2018, згідно яких встановлено, що у TOB "БК "Нова Будова-2012" відсутня виконавча документація передбачена п. 4.8 ДБН А.3.1.-5:2016 Організація будівельного виробництва , а саме журнали виконання арматурних робіт та журнал виконання бетонних робіт.

08.08.2018 відповідачем винесено постанову № 26/1022-2/2444-18 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, які отримано TOB БК Нова будова-2012 наручно. У задоволенні позову просив відмовити.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 06.09.2018 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження та призначено судове засідання.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши наявні в матеріалах справи докази в їх взаємному зв'язку та сукупності, суд вважає, що адміністративний позов не підлягає задоволенню з підстав, викладених нижче.

На підставі наказу Управління державної архітертурно-будівельної інспекції в Хмельницькій області від 29.12.2017 №1943, згідно направлення для проведення планового (позапланового) заходу №14 від 16.07.2018 проведено планову перевірку будівництва багатоквартирного житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення по вул. Матросова, 4, с.Мукша Китайгородська, Кам'янець-Подільського району, Хмельницької області, замовник TOB БК Нова будова-2012 , за результатами якої складено акт № 14П від 30.07.2018. В акті перевірки №14П від 30.07.2018 зафіксовані порушення, а саме: п.4.8 ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", п.5 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 року №903, п.5.5 ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014 "Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом", ст.41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та п. 11,14 Порядку №553.

Судом встановлено, що 30.07.2018 року Управлінням державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області винесено припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, яким встановлено, що відповідно до наданої проектної документації на об'єкті передбачено улаштування фундаментів з бетонних блоків та з/б фундаментних плит. Згідно загального журналу робіт який ведеться TOB "БК "Нова будова-2012 " та актів на закриття прихованих робіт, роботи з улаштування фундаменту виконувались TOB "БК "Нова будова-2012". Враховуючи зазначене, а також відсутність інформації у загальному журналі робіт про наявність спеціальних журналів з окремих видів робіт та не надання їх під час проведення перевірки, встановлено що виконавча документація на об'єкті будівництва ведеться з порушенням будівельних норм, державних стандартів і правил, а саме: відсутні журнал виконання арматурних робіт та журнал виконання бетонних робіт, форма яких передбачена додатком Б ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", що є порушенням п.4.8 ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва".

30.07.2018 року Управлінням державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, яким виявлено порушення: відповідно до наданої проектної документації на об'єкті передбачено улаштування фундаментів з бетонних блоків та з/б фундаментних плит. Згідно загального журналу робіт який ведеться TOB "БК "Нова будова-2012 " та актів на закриття прихованих робіт, роботи з улаштування фундаменту виконувались TOB "БК "Нова будова-2012". Враховуючи зазначене, а також відсутність інформації у загальному журналі робіт про наявність спеціальних журналів з окремих видів робіт та не надання їх під час проведення перевірки, встановлено що виконавча документація на об'єкті будівництва ведеться з порушенням будівельних норм, державних стандартів і правил, а саме: відсутні журнал виконання арматурних робіт та журнал виконання бетонних робіт, форма яких передбачена додатком Б ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", що є порушенням п.4.8 ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва".

Відповідальність за встановлені правопорушення передбачена п.6 ч.3 ст.2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності".

В подальшому 08.08.2018 року головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області ОСОБА_3 було прийнято постанову №26/1022-2/2444-18 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, якою на TOB "БК "Нова будова-2012 " накладено штраф в розмірі 33138,00 грн.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наведене нижче.

Спеціальними законами, які визначають правові, економічні та соціальні основи містобудування є Закон України від 16.11.1992 № 2780-XII "Про основи містобудування" (далі - Закон України № 2780-XII), Закон України від 17.02.2011 № 3038-VI Про регулювання містобудівної діяльності (далі - Закон України № 3038-VI).

Відповідно до ст.1 Закону України № 2780-XIІ містобудування (містобудівна діяльність) - це цілеспрямована діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадян, об'єднань громадян по створенню та підтриманню повноцінного життєвого середовища, яка включає прогнозування розвитку населених пунктів і територій, планування, забудову та інше використання територій, проектування, будівництво об'єктів містобудування, спорудження інших об'єктів, реконструкцію історичних населених пунктів при збереженні традиційного характеру середовища, реставрацію та реабілітацію об'єктів культурної спадщини, створення інженерної та транспортної інфраструктури.

Стаття 5 Закону України № 2780-XII визначає основні вимоги до містобудівної діяльності. Зокрема, при здійсненні містобудівної діяльності повинні бути забезпечені: розробка містобудівної документації, проектів конкретних об'єктів згідно з вихідними даними на проектування, з дотриманням державних стандартів, норм і правил, регіональних і місцевих правил забудови; розміщення і будівництво об'єктів відповідно до затверджених у встановленому порядку містобудівної документації та проектів цих об'єктів; раціональне використання земель та територій для містобудівних потреб, підвищення ефективності забудови та іншого використання земельних ділянок; охорона культурної спадщини, збереження традиційного характеру середовища населених пунктів; урахування державних та громадських інтересів при плануванні та забудові територій; урахування законних інтересів та вимог власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують місце будівництва; інформування через засоби масової інформації громадян про плани перспективного розвитку територій і населених пунктів, розміщення важливих містобудівних об'єктів; участь громадян, об'єднань громадян в обговоренні містобудівної документації, проектів окремих об'єктів і внесення відповідних пропозицій до державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій; захист прав громадян та громадських організацій згідно із законодавством.

Відповідно до ч.1 статті 41 Закону України № 3038-VI державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється на об'єктах будівництва у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Частиною третьою статті 41 Закону України № 3038-VI передбачено, що посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право:

1) безперешкодного доступу до місць будівництва об'єктів та до об'єктів, що підлягають обов'язковому обстеженню;

2) складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок та накладати штрафи відповідно до закону;

3) у разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, містобудівних умов та обмежень, затвердженого проекту або будівельного паспорта забудови земельної ділянки видавати обов'язкові для виконання приписи щодо:

а) усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил;

б) зупинення підготовчих та будівельних робіт;

4) проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм, стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомки, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у передбачених законодавством випадках паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації;

5) проводити перевірку відповідності будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що використовуються під час будівництва об'єктів, вимогам стандартів, норм і правил згідно із законодавством.

Відповідно до статті 1 Закону України від 14.10.1994 № 208/94-ВР "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" (надалі - Закон України № 208/94-ВР) правопорушеннями у сфері містобудівної діяльності є протиправні діяння суб'єктів містобудування - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, державними стандартами і правилами. Вчинення суб'єктами містобудування правопорушень у сфері містобудівної діяльності тягне за собою відповідальність, передбачену цим та іншими законами України.

Процедура здійснення заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил та ліцензійних умов провадження господарської діяльності, пов'язаної з будівництвом регулюється Порядком здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, який затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 553 "Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю" (далі -Порядок).

Відповідно до пункту 5 вказаного Порядку державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Відповідно до п.п.1-5 пункту 11 вказаного Порядку, посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час проведення перевірки мають право:

1) безперешкодного доступу до місць будівництва об'єктів та до об'єктів, що підлягають обов'язковому обстеженню;

2) складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок та накладати штрафи відповідно до закону;

3) у разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, містобудівних умов та обмежень, затвердженого проекту або будівельного паспорта забудови земельної ділянки видавати обов'язкові для виконання приписи щодо:

усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил;

зупинення підготовчих та будівельних робіт.

Підготовчі та будівельні роботи, які не відповідають вимогам законодавства, будівельним нормам, стандартам і правилам, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без набуття права на їх виконання, підлягають зупиненню до усунення порушень законодавства у сфері містобудівної діяльності;

4) проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм, стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомок, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у передбачених законодавством випадках паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації;

5) проводити перевірку відповідності будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що використовуються під час будівництва об'єктів, вимогам стандартів, норм і правил згідно із законодавством.

Згідно п.4.8 ДБН А.3.1.-5:2016 "Організація будівельного виробництва" за результатами виконаних будівельних робіт має бути оформлена виконавча документація. Перелік необхідної виконавчої документації, визначений відповідно до вимог нормативних документів щодо виконання відповідного виду робіт на конкретному об'єкті будівництва, має бути наведений у ПВР.

До виконавчої документації належать:

а) загальний журнал робіт (додаток А);

б) спеціальні журнали з окремих видів робіт, перелік яких встановлюється в проекті організації будівництва в залежності від видів робіт (додаток Б);

в) журнал авторського нагляду відповідно до [19] та звітна документація щодо виконання робіт з науковотехнічного супроводу (за наявності на об'єкті будівництва науково-технічного супроводу) відповідно до ДБН В.1.2-5;

г) акти на закриття прихованих робіт (додаток В);

д) акти проміжного прийняття відповідальних конструкцій (додаток Г);

е) виконавчі схеми відповідно до ДБН В.1.3-2;

ж) документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів та конструкцій відповідно до [20];

і) акти випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання;

к) інша документація, передбачена нормативними документами на виконання конкретного виду будівельних робіт.

Відповідно до п.1 додатку А ДБН А.3.1.-5:2016 "Організація будівельного виробництва" загальний журнал робіт є основним первинним виробничим документом, який відтворює технологічну послідовність, терміни, якість і умови виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва.

Згідно п.3 додатку А ДБН А.3.1.-5:2016 "Організація будівельного виробництва" загальний журнал робіт веде особа, відповідальна за будівництво об'єкта (виконавець робіт, старший виконавець робіт) і заповнює його з першого дня роботи на об'єкті особисто або доручає керівникам змін.

Спеціалізовані будівельні організації ведуть спеціальні журнали робіт, що знаходяться у відповідальних осіб, які виконують ці роботи. По закінченні робіт спеціальний журнал передається генеральній будівельній організації.

Позивач зазначає, що згідно Проекту виконання робіт на будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення по вул. Матросова, 4, с. Мукша Китайгородська, Кам'янець-Подільського району, Хмельницької області, позивач здійснює тільки складання (збір) уже готових бетонних блоків та з/бетонних фундаментних плит, а тому вважає, що вказані роботи не передбачають ведення спеціального журналу арматурних та бетонних робіт, оскільки в них вказуються роботи, що стосуються безпосереднього виконання арматурних робіт (роботи пов'язані із заготовляння арматури; збирання арматурних каркасів і сіток зварюванням чи зв'язуванням стержнів; встановлення арматури в опалубку з наданням їй проектного положення) та бетонних робіт (роботи пов'язані із веденням монолітних бетонних і залізобетонних конструкцій і споруд з цементного бетону).

Відповідачем в акті перевірки № 14П від 30.07.2018 зроблено висновок, що виконавча документація на об'єкті будівництва ведеться з порушенням будівельних норм, державних стандартів і правил, а саме: відсутні журнал виконання арматурних робіт та журнал виконання бетонних робіт, форма яких передбачена додатком Б ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", що є порушенням п.4.8 ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва".

Суд погоджується з вищезазначеним твердженням відповідача та зазначає наступне.

Згідно загального журналу робіт ТОВ "БК "Нова Будова-2012" будівництва багатоквартирного житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення по вул. Матросова, 4, с.Мукша Китайгородська, Кам'янець-Подільського району, Хмельницької області, копія якого міститься в матеріалах справи, судом встановлено, що у вказаному журналі зроблено запис за підписом ОСОБА_4 (виконроб), що ведення спеціальних журналів робіт (арматурних та бетонних) не передбачено згідно п.4.8 ДБН А.3.1.-5:2016 "Організація будівельного виробництва".

Також, суд вважає твердження позивача про те, що обов'язок ведення спеціальних журналів робіт покладається на спеціалізовану будівельну організацію, а не на замовника та підрядника - ТОВ "БК "Нова Будова-2012" безпідставним, оскільки згідно загального журналу робіт, який введеться ТОВ "БК "Нова Будова-2012" роботи з улаштування фундаменту виконувались ТОВ "БК "Нова Будова-2012", а тому за результатами виконаних будівельних робіт має бути оформлена виконавча документація, до якої належить журнал виконання арматурних робіт та журнал виконання бетонних робіт, форма яких передбачена додатком Б ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва".

Суд враховує те, що в акті перевірки №14П від 30.07.2018 року директором ТОВ "БК "Нова Будова-2012" ОСОБА_5 зроблено запис про те, що виявленні порушення усунуті під час проведення перевірки, тобто позивач визнав порушення, яке було встановлено відповідачем під час перевірки та яке зафіксоване в акті перевірки №14П від 30.07.2018 року.

Враховуючи те, що у позивача відсутні журнали виконання арматурних робіт та журнал виконання бетонних робіт, форма яких передбачена додатком Б ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", ТОВ "БК "Нова Будова-2012" порушено п.4.8 ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва".

Відповідно до п.6 ч.3 ст.2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" суб'єкти містобудування, які виконують будівельні роботи, несуть відповідальність у вигляді штрафу за такі правопорушення: ведення виконавчої документації з порушенням будівельних норм, державних стандартів і правил - у розмірі вісімнадцяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб.

Таким чином, суд вважає, що висновки відповідача в частині порушення позивачем вимог п.4.8 ДБН А.3.1.-5:2016 "Організація будівельного виробництва", є обґрунтованими.

В ході судового розгляду справи позивачем не надано суду належних та допустимих доказів на підтвердження протиправності оскаржуваних припису Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області від 30.07.2018 року та постанови Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області від 08.08.2018 року №26/1022-2/2444-18 про накладення штрафу на ТОВ "БК "Нова Будова-2012" за правопорушення у сфері містобудівної діяльності в сумі 33138,00 грн.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч.1 та ч.2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем по справі, як суб'єктом владних повноважень, виконано покладеного на нього обов'язку щодо доказування правомірності прийняття оскаржуваних припису Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області від 30.07.2018 року та постанови Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області від 08.08.2018 року №26/1022-2/2444-18 про накладення штрафу на ТОВ "БК "Нова Будова-2012" за правопорушення у сфері містобудівної діяльності в сумі 33138,00 грн.

З урахуванням вищевикладених норм чинного законодавства, що регулюють спірні правовідносини сторін, та встановлених обставин даної справи, суд дійшов висновку про необгрунтованість заявлених ТОВ "БК "Нова Будова-2012" вимог, а тому в їх задоволенні слід відмовити.

На підставі ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, у зв'язку з відмовою в задоволенні адміністративного позову в повному обсязі, судові витрати не стягуються.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

в задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "БК "НоваБудова-2012" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України в особі Управління державної архітертурно-будівельної інспекції в Хмельницькій області про визнання протиправними та скасування припису від 30.07.2018 року та постанови від 08.08.2018 року №26/1022-2/2444-18 відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Повне рішення складене 26 жовтня 2018 року

Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "БК "Нова Будова-2012" (вул. Князів Коріатовичів, 25, оф. 304, м.Кам'нець-Подільський, Хмельницька область, 32300 , код ЄДРПОУ - 38307262) Відповідач:Державна архітектурно-будівельна інспекція України в особі Управління державної архітертурно-будівельної інспекції в Хмельницькій області (вул. Грушевського, 87/2, м.Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 37471912)

Головуючий суддя ОСОБА_6

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.10.2018
Оприлюднено28.10.2018
Номер документу77412014
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2240/2904/18

Постанова від 24.01.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 08.01.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 07.12.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 28.11.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Рішення від 23.10.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Майстер П.М.

Ухвала від 06.09.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Майстер П.М.

Ухвала від 29.08.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Майстер П.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні