Ухвала
від 24.10.2018 по справі 0740/786/18
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про відмову у зупиненні провадження

24 жовтня 2018 рокум. Ужгород№ 0740/786/18

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої - судді Маєцької Н.Д.

при секретарі судового засідання - Данча М.І.,

за участю:

представника позивача - Фраткіна Т.Ф.

представника відповідача - Гончарук В.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника позивача про зупинення провадження у адміністративній справі за позовною заявою Малого колективного підприємства Відричка до Управління Держпраці у Закарпатській області про визнання протиправною та скасування постанови, -

ВСТАНОВИВ:

У відповідності до ч. 3 ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 24 жовтня 2018 року проголошено вступну та резолютивну частини ухвали, повний текст ухвали складено 29 жовтня 2018 року.

Мале колективне підприємство Відричка , в особі представника Фрактіної Тетяни Федорівни, звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Управління Держпраці у Закарпатській області, якою просить: визнати протиправною та скасувати постанову Управління Держпраці у Закарпатській області від 26.06.2018р. за №ЗК215/846/АВ/ПТ(1)-ТД-ФС - 98 про накладення на позивача штрафу у розмірі 558 450 гривень.

В судовому засіданні представник позивача надав суду клопотання про зупинення провадження. Клопотання обґрунтоване тим, що на розгляді в Апеляційному суді Закарпатської області знаходиться справа про притягнення ОСОБА_4 (керівника МКП Відричка ) до адміністративної відповідальності за ч. 1 та ч. 3 ст. 41 КУпАП, рішення по якій може мати приюдиційне значення для вирішення справи № 0740/786/18.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечив проти задоволення клопотання про зупинення провадження.

Розглянувши клопотання про зупинення провадження у справі, суд приходить висновку про відмову у задоволенні клопотання, виходячи з наступного:

Відповідно до ч. 3 ст. 236 Кодексу адміністративного судочинства України суд зупиняє провадження у справі в разі об'єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі.

Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 265 КЗпП юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі: фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

Відповідно до ч. 3 ст. 265 КЗпП штрафи, накладення яких передбачено частиною другою цієї статті, є фінансовими санкціями і не належать до адміністративно-господарських санкцій, визначених главою 27 Господарського кодексу України.

Штрафи, зазначені у частині другій цієї статті, накладаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (ч. 4 ст. 265 КЗпП).

Як вбачається із постанови про накладення штрафу №ЗК215/846/АВ/ПТ(1)-ТД-ФС - 98 від 26 червня 2018 року (яка є предметом розгляду в даній адміністративній справі) на Мале колективне підприємство Відричка накладено штраф за порушення законодавства про працю, а саме: ч. 3 ст. 24 Кодексу Законів про працю.

Разом з тим, постановою Рахівського районного суду Закарпатської області від 15 червня 2018 року у справі № 305/977/18 ОСОБА_4 (директора МКП Відричка ) визнано винним за ч. 1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення та призначено покарання за ч. 3 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення у виді штрафу в розмірі 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 8500,00 грн. Вказана постанова Рахівського районного суду була оскаржена ОСОБА_4 та перебуває на розгляді в суді апеляційної інстанції.

Таким чином, оскаржена позивачем постанова про накладення штрафу винесена на підставі норм Кодексу Законів про працю, а не в порядку визначеному Кодексом України про адміністративні правопорушення.

Відтак штраф, який накладений Управлінням Держпраці у Закарпаській області на позивача, є фінансовою санкцією у сфері законодавства про працю, застосованою саме до суб'єкта підприємницької діяльності, тобто є іншим видом відповідальності, ніж штраф за скоєння адміністративного правопорушення, передбаченого Кодексом України про адміністративні правопорушення.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить переконання, що адміністративна справа № 0740/786/18 та справа № 305/977/18 мають різні предмети: скасування постанови про накладення штрафу на Мале колективне підприємство Відричка та про притягнення директора вказаного підприємства до адміністративної відповідальності, відтак, вирішення однієї справи не впливає на вирішення іншої, тому в задоволенні клопотання про зупинення провадження необхідно відмовити.

Керуючись ст.ст. 236, 248, Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

1. У задоволенні клопотання представника позивача про зупинення провадження в адміністративній справі № 807/786/18 за позовною заявою Малого колективного підприємства Відричка до Управління Держпраці у Закарпатській області про визнання протиправною та скасування постанови - відмовити.

2. Ухвала окремому оскарженню не підлягає.

Суддя Н.Д. Маєцька

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.10.2018
Оприлюднено29.10.2018
Номер документу77432453
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0740/786/18

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 11.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Рішення від 22.01.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

Ухвала від 24.10.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

Ухвала від 12.09.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

Ухвала від 29.08.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

Ухвала від 13.08.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

Ухвала від 30.07.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні