Ухвала
від 17.10.2018 по справі 208/7037/18
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА 

справа № 208/7037/18

провадження № 1-кс/208/2370/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 жовтня 2018 р. м. Кам`янське

Слідчий суддя Заводського районного суду м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області ОСОБА_1 , за участю секретаря: ОСОБА_2 , прокурора Дніпродзержинської місцевої прокуратури: ОСОБА_3 ,

розглянувши матеріали клопотання слідчого СВ Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_4 погодженого прокурором Дніпродзержинської місцевої прокуратури ОСОБА_5 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, щодо матеріалів досудового розслідування № 12018040160001682, внесеного 12.10.2018 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області звернувся до Заводського районного суду м. Дніпродзержинська з клопотанням, погодженим прокурором, в якому просить надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, клопотання обґрунтовує тим, що 12.10.2018 до Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області надійшла заява Керівника відокремленого підрозділу громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (далі - ВП ГО « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») ОСОБА_6 щодо законності дій службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 та службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » під час виконання апітального ремонту спортивної зали та заміни віконних і дверних блоків ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 .

Так, згідно вказаної заяви стало відомо, що відповідно до відомостей із інформаційного порталу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » керівником ВП ГО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 було встановлено, що 19.07.2018 року за результатами проведеної публічної процедури закупівлі між замовником в особі ІНФОРМАЦІЯ_3 (Замовником) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (Підрядник) укладено договір підряду №303/18 від 19.07.2018 на виконання капітального ремонту спортивної зали та заміни віконних і дверних блоків ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_1 . Вартість робіт по вказаному договору склала 1 351 000 грн. Термін виконання робіт до 31.08.2018, тобто до початку навчального періоду.Згідно відомостей із інформаційного порталу « ІНФОРМАЦІЯ_8 », протягом липня - вересня 2018 року, службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » сплачено бюджетні кошти на загальну суму 1 128 640, 88 грн. за виконані роботи з капітального ремонту спортивної зали та заміни віконних і дверних блоків вищевказаної загальноосвітньої школи по договору № 303/18 від 19.07.2018.

Також відповідно до вищевказаної заяви стало відомо, що силами ТО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було встановлено, що станом на теперішній час фактично вказані роботи не виконані.

Таким чином, службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », шляхом зловживання службовим становищем та внесення недостовірних відомостей до актів виконаних робіт, привласнили бюджетні кошти, призначені для оплати робіт з капітального ремонту спортивної зали та заміни віконних і дверних блоків ІНФОРМАЦІЯ_7 .

12.10.2018 СВ Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області внесено відомості до ЄРДР за №12018040160001682 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України.

З огляду на викладене, під час досудового розслідування по кримінальному провадженню, для проведення належної перевірки та прийняття законного процесуального рішення, а також проведення судової будівельно-технічної експертизи та почеркознавчої експертизи виникла необхідність у вилучені оригіналів документів, а саме: договір підряду №303/18 від 19.07.2018 з усіма його додатками; додаткові угоди до договору №303/18 від 19.07.2018; договірна ціна (ф.№ 9); зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництв (ф.№5); акти приймання виконаних будівельних робіт, в електронній версії ІМР, ІМS, ІМD; акти виконаних робіт (ф.№КБ-2в) з розрахунком одиничної вартості, з усіма додатками до них, а саме: підсумкова відомість ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, розрахунки єдиного податку та інші розрахунки включені до актів виконаних робіт; відомості ресурсів до актів приймання виконаних робіт; пояснювальні записки; локальні кошториси (Ф-№1); підсумкові відомості; розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; дефектні акти; акти виконаних прихованих робіт; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф.КБ-3); об`єктний кошторис (ф.№ 4); відомості трудомісткості і заробітної плати до об`єктного кошторису; підсумкові вартісні параметри; локальні кошториси на придбання устаткування, меблів та інвентарю; акти приймання-передавання ТМЦ; видаткові накладні та товарно-транспортні накладні, що підтверджують придбання будівельних матеріалів включених до актів виконаних робіт; дозвіл на проведення будівельних робіт ІНФОРМАЦІЯ_9 ; декларація про початок будівельних робіт; декларація про готовність об`єкта до експлуатації; експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації; висновок комплексної державної експертизи; наказ по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про призначення відповідального за виготовлення проектно-кошторисних документів; всі стадії проекту на зазначені роботи, в тому числі і ті, які пройшли зміни та коригування; проектно-кошторисна документація; - загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН; технічні умови виробника (Ту); зміни до проектної документації; договір про проведення авторського нагляду з усіма його додатками; журнал авторського нагляду; договір про проведення технічного нагляду з усіма його додатками; журнал технічного нагляду; технологічні карти; сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування; наказ по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про призначення відповідального за виконання робіт на об`єкті будівництва: «Капітальний ремонт спортивної зали та заміни віконних і дверних блоків ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_1 »; договори з постачальниками у яких проведено закупівлю матеріалів включених до актів виконаних робіт; договір про виготовлення проектно-кошторисної документації з усіма його додатками та додатковими угодами; акти приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) з усіма додатками до них; товарно-транспортні накладні, угоди з перевізниками; договори субпідряду, субпідрядні акти виконаних робіт (ф.№КБ-2в), акти приймання-передачі наданих послуг з усіма додатками до них, платіжні доручення, виписки банку, оборотно-сальдова відомість за бухгалтерським субрахунком за яким обліковуються взаєморозрахунки з замовником та субпідрядниками; довідка про стан кредиторської (дебіторської) заборгованості по розрахункам між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; акти звірок взаємних розрахунків; рахунки-фактури; платіжні вимоги; оборотно-сальдову відомість по бухгалтерському субрахунку за яким обліковуються взаєморозрахунки з постачальниками у яких проведено закупівлю матеріалів; оборотно-сальдова відомість по бухгалтерському субрахунку за яким проведено оприбуткування та списання будівельних матеріалів, що використовувалися під час виконання вищевказаних будівельних робіт; оборотно-сальдову відомість за бухгалтерським рахунком на якому обліковуються машини та механізми задіяні під час виконання робіт на об`єкті: «Капітальний ремонт спортивної зали та заміни віконних і дверних блоків ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_1 » (у разі, якщо машини та механізми власні), у разі, якщо механізми та машини орендовані договори оренди, акти приймання-передачі послуг з оренди, платіжні документи, що підтверджують оплату оренди машин та механізмів; відомості нарахування заробітної плати працівникам задіяним під час виконання робіт на об`єкті: «Капітальний ремонт спортивної зали та заміни віконних і дверних блоків ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_1 », табеля обліку робочого часу, трудові (цивільно-правові) угоди; листування між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». Крім того належним чином завірені копії наступних документів: накази про прийняття на роботу працівників товариства, документи, що підтверджують сплату єдиного соціального внеску; свідоцтво платника ПДВ, довідка про взяття на облік платника податків, платника ЄСВ, штатний розклад (помісячно); податкова звітність за ІІІ-й квартал 2018 року, а також звітні документи за 2018 рік з ПДВ, 1-ДФ, ПДФО; статут, виписки з ЄДР, накази про призначення (звільнення, переведення) на посаду та посадові інструкції директора його заступників та головного бухгалтера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а також службових (посадових) осіб вказаного підприємства, відповідальних за виконання вищевказаних робіт.Враховуючи вищевикладене, для проведення почеркознавчої експертизи, виникла необхідність у вилучені оригіналів документів у вигляді рукописних текстів і рукописних записів, та документів, що містять вільні зразки почерку і підпису директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ОСОБА_7 , а також оригіналів документів з вільними і експериментальними зразками круглої печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Приймаючи до уваги вищевикладене та враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі і документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованому за адресою: АДРЕСА_2 , та можливість їх вилучити, тому прокурор просив задовольнити клопотання слідчого.

У зв`язку з тим, що завчасна обізнаність сторонніх осіб про необхідність тимчасового доступу до вказаних документів може призвести до розголошення таємниці слідства або знищення доказів, слідчий суддя в силу ч.2ст. 163 КПК Українирозглядає клопотання без участі представника зазначеної особи.

Слідчий суддя, вислухав прокурора, оглянувши та дослідивши матеріали додані до клопотання вважає, якими клопотання обґрунтоване, законне та таке, що підлягає задоволенню.

Як передбаченост.93 КПК України, збирання доказів та проведення інших процесуальних дій здійснюється сторонами кримінального провадження у порядку, визначеному цим Кодексом.

Стаття 40 ч.5 КПК Україниуповноважує слідчого звертатися з клопотаннями про застосування заходів забезпечення кримінального провадження, в тому числі відповідно до п.2 ч.5ст.131 КПК Українипро тимчасовий доступ до речей і документів, до слідчого судді.

Підставою для звернення з таким клопотанням є можливість використання як доказів відомостей, що містять інформацію для з`ясування істини у кримінальному провадженні та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цієї інформації, дана інформація має суттєве значення по справі та може бути використаною в розслідуванні кримінального провадження № 12018040160001682, що передбачено ст.160 КПК України, в якій зазначено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно п. 7 ч. 1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікації, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання.

Відповідно до ст.39 Закону України «Про телекомунікації» оператори телекомунікації зберігають та надають інформацію про з`єднання свого абонента у порядку, встановленому законом.

Врахувавши обставини наявності підстав, зазначених у статті 160 КПК України, оцінив в сукупності всі обставини, у тому числі, те що інформація, яку необхідно витребувати, має значення для кримінального провадження, а також вагомість наявних доказів, якими обґрунтовуються відповідні підстави, слідчий суддя прийшов висновку про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, передбачені статтею 162 КПК України.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 40, 131, 132, 159 - 164, 165 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати слідчому СВ Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_4 та членам слідчо-оперативної групи: слідчому СВ Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_8 , оперуповноваженому ВКП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_9 і оперуповноваженому ВКП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_10 тимчасовий доступ до речей та документів з метою вилучення їх оригіналів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованому за адресою: АДРЕСА_2 , а саме: договір підряду №303/18 від 19.07.2018 з усіма його додатками; додаткові угоди до договору №303/18 від 19.07.2018; договірна ціна (ф.№ 9); зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництв (ф.№5); акти приймання виконаних будівельних робіт, в електронній версії ІМР, ІМS, ІМD; акти виконаних робіт (ф.№КБ-2в) з розрахунком одиничної вартості, з усіма додатками до них, а саме: підсумкова відомість ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, розрахунки єдиного податку та інші розрахунки включені до актів виконаних робіт; відомості ресурсів до актів приймання виконаних робіт; пояснювальні записки; локальні кошториси (Ф-№1); підсумкові відомості; розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; дефектні акти; акти виконаних прихованих робіт; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф.КБ-3); об`єктний кошторис (ф.№ 4); відомості трудомісткості і заробітної плати до об`єктного кошторису; підсумкові вартісні параметри; локальні кошториси на придбання устаткування, меблів та інвентарю; акти приймання-передавання ТМЦ; видаткові накладні та товарно-транспортні накладні, що підтверджують придбання будівельних матеріалів включених до актів виконаних робіт; дозвіл на проведення будівельних робіт ІНФОРМАЦІЯ_9 ; декларація про початок будівельних робіт; декларація про готовність об`єкта до експлуатації; експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації; висновок комплексної державної експертизи; наказ по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про призначення відповідального за виготовлення проектно-кошторисних документів; всі стадії проекту на зазначені роботи, в тому числі і ті, які пройшли зміни та коригування; проектно-кошторисна документація; - загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН; технічні умови виробника (Ту); зміни до проектної документації; договір про проведення авторського нагляду з усіма його додатками; журнал авторського нагляду; договір про проведення технічного нагляду з усіма його додатками; журнал технічного нагляду; технологічні карти; сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування; наказ по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про призначення відповідального за виконання робіт на об`єкті будівництва: «Капітальний ремонт спортивної зали та заміни віконних і дверних блоків ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_1 »; договори з постачальниками у яких проведено закупівлю матеріалів включених до актів виконаних робіт; договір про виготовлення проектно-кошторисної документації з усіма його додатками та додатковими угодами; акти приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) з усіма додатками до них; товарно-транспортні накладні, угоди з перевізниками; договори субпідряду, субпідрядні акти виконаних робіт (ф.№КБ-2в), акти приймання-передачі наданих послуг з усіма додатками до них, платіжні доручення, виписки банку, оборотно-сальдова відомість за бухгалтерським субрахунком за яким обліковуються взаєморозрахунки з замовником та субпідрядниками; довідка про стан кредиторської (дебіторської) заборгованості по розрахункам між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; акти звірок взаємних розрахунків; рахунки-фактури; платіжні вимоги; оборотно-сальдову відомість по бухгалтерському субрахунку за яким обліковуються взаєморозрахунки з постачальниками у яких проведено закупівлю матеріалів; оборотно-сальдова відомість по бухгалтерському субрахунку за яким проведено оприбуткування та списання будівельних матеріалів, що використовувалися під час виконання вищевказаних будівельних робіт; оборотно-сальдову відомість за бухгалтерським рахунком на якому обліковуються машини та механізми задіяні під час виконання робіт на об`єкті: «Капітальний ремонт спортивної зали та заміни віконних і дверних блоків ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_1 » (у разі, якщо машини та механізми власні), у разі, якщо механізми та машини орендовані договори оренди, акти приймання-передачі послуг з оренди, платіжні документи, що підтверджують оплату оренди машин та механізмів; відомості нарахування заробітної плати працівникам задіяним під час виконання робіт на об`єкті: «Капітальний ремонт спортивної зали та заміни віконних і дверних блоків ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_1 », табеля обліку робочого часу, трудові (цивільно-правові) угоди; листування між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

Також, належним чином завірені копії наступних документів: накази про прийняття на роботу працівників товариства, документи, що підтверджують сплату єдиного соціального внеску; свідоцтво платника ПДВ, довідка про взяття на облік платника податків, платника ЄСВ, штатний розклад (помісячно); податкова звітність за ІІІ-й квартал 2018 року, а також звітні документи за 2018 рік з ПДВ, 1-ДФ, ПДФО; статут, виписки з ЄДР, накази про призначення (звільнення, переведення) на посаду та посадові інструкції директора його заступників та головного бухгалтера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а також службових (посадових) осіб вказаного підприємства, відповідальних за виконання вищевказаних робіт.

Крім того, оригіналів документів у вигляді рукописних текстів і рукописних записів, та документів, що містять зразки підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ОСОБА_7 (у кількості 20-ти документів) і оригіналів документів, які виконані та підписані ОСОБА_7 (у кількості 20-ти документів), а також експериментальних зразків відбитку круглої печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на десяти аркушах формату А4 по шість відбитків на кожному аркуші та вільні зразки відбитку круглої печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) у вигляді оригіналів документів, засвідчених вказаною печаткою (у кількості 20-ти документів).

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд, за клопотанням сторони кримінального провадження якій надано право на доступ до речей і документів має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали.

Ухвала може бути оскаржена до Дніпровського апеляційного суду протягом п`яти днів з моменту її проголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЗаводський районний суд м.Дніпродзержинська 
Дата ухвалення рішення17.10.2018
Оприлюднено02.03.2023
Номер документу77440793
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —208/7037/18

Ухвала від 17.10.2018

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Бондаренко Н. О.

Ухвала від 16.10.2018

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Бондаренко Н. О.

Ухвала від 17.10.2018

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Бондаренко Н. О.

Ухвала від 17.10.2018

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Бондаренко Н. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні