Рішення
від 22.10.2018 по справі 0340/1700/18
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 жовтня 2018 року ЛуцькСправа № 0340/1700/18

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Денисюка Р.С.,

при секретарі судового засідання Шепталовій А.П.,

за участю представників позивача Самчука А.М., Соколовського В.П.,

представників відповідача Ярошика Т.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП" до Головного управління ДФС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 17.04.2018 № 0003461405,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП" (далі - ТзОВ "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП", позивач) звернулося з позовом до Головного управління ДФС у Волинській області (далі - ГУ ДФС у Волинській області, відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 17.04.2018 № 0003461405.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 23.08.2018 відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін відповідно до приписів статей 12, 257, 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), а в подальшому ухвалою суду від 28.08.2018 за клопотанням представника позивача ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з викликом сторін, судове засідання призначено на 11:45 14.09.2018. У зв'язку з необхідністю отримання нових доказів в судових засіданнях 14.09.2018 та 01.10.2018 були оголошені перерви, а 12.10.2018 судове засідання відкладено на 22.10.2018 за клопотанням позивача.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що в ході проведеної фактичної перевірки 03.04.2018 відповідачем встановлено факт не оприбуткування готівкових коштів на суму 23877,64 грн. З таким висновком контролюючого органу позивач не погоджується та зазначає, що на підприємстві працював громадянин ОСОБА_5 на підставі трудового договору від 03.01.2017 № 1. 16.02.2018 останній мав їхати у відрядження у Францію та у зв'язку з відсутністю у касі підприємства коштів, ОСОБА_5 були надані особисті кошти фінансовим директором підприємства Соколовським В.П. в сумі 6400,00 грн., 510 злотих та 400 євро за умови подальшого їх повернення з каси підприємства. Однак, ОСОБА_5 у відрядження не поїхав з невідомих причин, гроші не повернув, а у відрядження було відправлено іншу особу. Соколовський В.П. звернувся із заявою про крадіжку коштів до відділу поліції. Проте, в подальшому на вимогу слідчого, підприємством було підготовлено касовий ордер (видатковий) від 16.02.2018 № 45, який оформлений не у відповідності з даними по касі, а лише на вимогу слідчого.

Наведене не може свідчити про не оприбуткування готівкових коштів. Враховуючи наведене, просить позов задовольнити.

Представник відповідача у відзиві на позовну заяву (а.с. 22-23) позовні вимоги заперечив та зазначив, що внаслідок проведеної перевірки позивача зафіксовано порушення вимог пункту 11 розділу 2 постанови Правління НБУ від 29.12.2017 № 148 Про затвердження Положення про ведення касових операцій у національній валюті України , а саме: не оприбуткування коштів в касі на загальну суму 23877,64 грн.

Вищевказане порушення підтвердив і директор підприємства Климчук Н.М. в наданих поясненнях від 13.03.2018, в яких він підтвердив свій підпис у касовому ордері від 16.02.018 № 45 та пояснив, що кошти були повернуті у касу підприємства. При цьому, Соколовський В.П. у поясненнях від 22.02.2018 також підтвердив ту обставину, що кошти були видані на підставі касового ордеру ОСОБА_5 без підпису, тому що довіряв йому.

Оскільки підприємством неоприбуткувано готівкові кошти в касі на загальну суму 23877,64 грн., тому відповідачем правомірно застосовані штрафні санкції за її не оприбуткування.

Враховуючи наведене, просив в задоволенні позову відмовити повністю.

У відповіді на відзив (а.с. 40-41) позивач не погодився з аргументами наведеними відповідачем та зазначив, що підприємство керується наказом від 25.02.2016 Про облікову політику підприємства , яким затверджено форму видаткового та прибуткового касового ордеру. Касові ордери видані підприємством є абсолютно іншими від того, що був підготовлений на вимогу слідчого.

В свою чергу представник відповідача у запереченні на відповідь на відзив (а.с. 72) не погодився з доводами позивача з аналогічних підстав, викладених у відзиві на позовну заяву та зазначив, що видатковий касовий ордер від 16.02.2018 № 45 має всі необхідні реквізити, що дає можливість ідентифікувати підприємство, суму коштів, хто видав і кому. Просив у задоволенні позову відмовити.

В судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримали з підстав наведених у позовній заяві, просили позов задовольнити.

Представники відповідача в судовому засіданні щодо позовних вимог заперечили з підстав, наведених у відзиві та запереченні на відповідь на відзив, просили у задоволенні позову відмовити повністю.

Заслухавши вступне слово учасників справи, дослідивши письмові докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд приходить до висновку, що позов належить задовольнити з таких мотивів та підстав.

Судом встановлено, що посадовими особами ГУ ДФС України у Волинській області проведено фактичну перевірку суб'єкта господарювання ТзОВ "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП", що знаходиться за адресою: Волинська область, Луцький район, село Липини, вулиця Колгоспна, 6, за результатами якої складено акт (довідка) фактичної перевірки № 001281 від 03.04.2018 (а.с. 8-11).

В акті фактичної перевірки від 03.04.2018 ГУ ДФС України у Волинській області зроблений висновок про порушення ТзОВ "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП" пункту 11 розділу 2 постанови Правління НБУ від 29.12.2017 № 148 Про затвердження Положення про ведення касових операцій у національній валюті України , а саме: встановлено факт неоприбуткування коштів в касі на загальну суму 23877,64 грн.

Перевіркою встановлено, що згідно з видатковим касовим ордером від 16.02.2018 № 45, який було надіслано на адресу ГУ ДФС у Волинській області листом від 14.03.2018 № 3944/59/01 Луцьким районним відділенням поліції Луцького відділу поліції ГУ НП у Волинській області, ТзОВ "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП" надано готівкові кошти на відрядження водію ОСОБА_5 в сумі 6400,00 грн., 510 злотих та 400 євро. Вказаний касовий ордер підписаний керівником товариства Климчуком Н.М. та фінансовим директором Соколовським В.П. Згідно з касовими документами, поданими до перевірки сума готівкових коштів виданих з каси підприємства 16.02.2018 в касі не оприбуткована (відсутній касовий/прибутковий ордер на її оприбуткування). Загальна сума не оприбуткованих готівкових коштів в касі згідно з курсом НБУ становить 23877,64 грн.

На підставі вищевказаного акту перевірки, ГУ ДФС у Волинській області 17.04.2018 прийнято податкове повідомлення-рішення № 0003461405, яким до позивача застосовані штрафні (фінансові) санкції (штраф) за порушення норм з регулювання обігу готівки в сумі 119388,20 грн. (а.с.7).

Надаючи оцінку правовідносинам, що склались між сторонами, суд зазначає наступне.

Порядок ведення касових операцій у національній валюті України юридичними особами (крім банків) та їх відокремленими підрозділами незалежно від організаційно-правової форми та форми власності (далі - підприємства), органами державної влади та органами місцевого самоврядування під час здійснення ними діяльності з виробництва, реалізації, придбання товарів чи іншої господарської діяльності (далі - установи), фізичними особами, які здійснюють підприємницьку діяльність (далі - фізичні особи - підприємці) (далі разом у тексті - суб'єкти господарювання), фізичними особами визначає Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затверджене Постановою Правління Національного банку України від 29.12.2017 № 148 (далі - Положення № 148).

Пунктом 19 розділу 2 Положення № 148 визначено, що готівка під звіт або на відрядження видається суб'єктам господарювання відповідно до законодавства України.

Готівка видається під звіт: 1) на закупівлю сільськогосподарської продукції та заготівлю вторинної сировини на строк не більше 10 робочих днів; 2) на закупівлю брухту чорних металів і брухту кольорових металів - на строк не більше 30 робочих днів від дня видачі готівки під звіт; 3) на всі інші виробничі (господарські) потреби - на строк не більше двох робочих днів, уключаючи день отримання готівки під звіт.

Підзвітна особа має право продовжити строк використання виданих під звіт коштів, якщо готівка одночасно видана як на відрядження, так і для вирішення в цьому відрядженні виробничих (господарських) питань (у тому числі для закупівлі сільськогосподарської продукції в населення та заготівлі вторинної сировини, у тому числі брухту чорних металів і брухту кольорових металів). Строк використання такої готівки продовжується до завершення строку відрядження.

Видача підзвітній особі готівки під звіт проводиться за умови звітування нею у встановленому порядку за раніше отримані під звіт суми.

Звітування за одержану під звіт або на відрядження готівку здійснюється відповідно до законодавства України.

Пунктом 20 розділу 2 Положення № 148 передбачено, що фізичні особи - довірені особи установ/підприємств - юридичних осіб, які відповідно до законодавства України одержали готівку з поточного рахунку із застосуванням корпоративного електронного платіжного засобу або особистого електронного платіжного засобу, використовують її за призначенням без оприбуткування в касі. Зазначені довірені особи подають до бухгалтерії установи/підприємства звіт про використання готівки разом із підтвердними документами в установлені строки і порядку, визначені для підзвітних осіб законодавством України, а також документи про одержання готівки з поточного рахунку (чек банкомата, копія видаткового ордера, довідки за встановленими формами, сліп, квитанція торговельного термінала) разом з невитраченим залишком готівки.

Отже з аналізу наведених положень вбачається, що законодавством встановлено певний порядок та терміни видачі готівки працівнику на визначені потреби та після їх використання у працівника виникає обов'язок - звітувати за витрачені кошти, повернути залишок невикористаних або отримати частину власних коштів, використаних для виконання певних обов'язків.

В акті перевірки від 03.04.2018 контролюючим органом зроблено висновок про не оприбуткування готівкових коштів, виданих з каси підприємства 16.02.2018 в сумі 23877,64 грн.

Однак з такими висновками контролюючого органу суд не погоджується, враховуючи наступне.

Пунктом 23 розділу 3 Положення № 148 визначено, що касові операції оформляються касовими ордерами, видатковими відомостями, розрахунковими документами, документами за операціями із застосуванням електронних платіжних засобів, іншими касовими документами, які згідно із законодавством України підтверджували б факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) готівки.

Касові документи можуть бути паперовими або електронними. Електронні касові документи повинні бути оформлені відповідно до вимог законодавства України у сфері електронного документообігу.

Згідно з пунктом 26 розділу 3 Положення № 148 видача готівки з кас проводиться за видатковими касовими ордерами (додаток 3) або видатковими відомостями. Документи на видачу готівки підписуються керівником і головним бухгалтером або особою, уповноваженою керівником. До видаткових ордерів додаються заяви на видачу готівки, розрахунки.

Підпис керівника установи/підприємства на видаткових касових ордерах не обов'язковий, якщо на доданих до видаткових касових ордерів документах, заявах, рахунках є його дозвільний напис.

Відповідно до пункту 28 розділу 3 Положення № 148 видача готівки проводиться за довіреністю, оформленою у встановленому порядку згідно із законодавством України, особам, які з поважних причин не мають змоги поставити підпис власноручно. У видатковому касовому ордері після прізвища, імені та по батькові одержувача готівки бухгалтер зазначає прізвище, ім'я та по батькові особи, якій довірено одержати готівку, а в разі видачі готівки за видатковою відомістю перед підписом про одержання грошей касир робить у ній напис "За довіреністю". Видача готівки за довіреністю проводиться відповідно до вимог, передбачених у пункті 27 розділу III цього Положення. Довіреність або нотаріально засвідчена копія довіреності залишається в касира і додається до видаткового касового ордера або видаткової відомості.

Згідно з пунктом 33 розділу 3 Положення № 148 прибуткові та видаткові касові ордери до передавання в касу реєструються бухгалтером у журналі реєстрації прибуткових і видаткових касових документів (додаток 4), який ведеться окремо за прибутковими та видатковими операціями. Видаткові касові ордери, оформлені на підставі видаткових відомостей, реєструються в такому журналі після здійснення виплат, зазначених у видатковій відомості.

Бухгалтер (відповідальна особа установи/підприємства, на яку покладено обов'язок з оформлення цих документів) має право здійснювати реєстрацію касових ордерів і видаткових відомостей за допомогою комп'ютерних засобів, які забезпечують формування і роздрукування відповідних касових документів. У документі "Вкладний аркуш журналу реєстрації прибуткових і видаткових касових ордерів", який формується і роздруковується за відповідний день, забезпечується формування даних для обліку руху коштів.

Пунктом 1 Указу Президента України № 436/95 від 12.06.1995 Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання готівки визначено, що у разі порушення юридичними особами всіх форм власності, фізичними особами - громадянами України, іноземними громадянами та особами без громадянства, які є суб'єктами підприємницької діяльності, а також постійними представництвами нерезидентів, через які повністю або частково здійснюється підприємницька діяльність, норм з регулювання обігу готівки у національній валюті, що встановлюються Національним банком України, до них застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу

Абзацом 3 пункту 1 Указу визначено, що до винних осіб за не оприбуткування (неповне та/або несвоєчасне) оприбуткування у касах готівки, застосовуються штрафні санкції - у п'ятикратному розмірі неоприбуткованої суми.

Тобто, підставою для застосування вказаних штрафних санкцій до юридичної особи на підставі вказаного Указу є наявність в її діях доведеного факту порушення обігу готівки, зокрема, не оприбуткування готівки в касі підприємства.

Як слідує з матеріалів справи, підставою для застосування до позивача штрафних санкцій є зафіксований в акті перевірки факт видачі готівкових коштів без належного її оприбуткування в касі підприємства згідно з видатковим касовим ордером № 45 від 16.02.2018.

Зокрема, встановлено, що згідно з видатковим касовим ордером від 16.02.2018 № 45, який було надіслано на адресу ГУ ДФС у Волинській області листом від 14.03.2018 № 3944/59/01 Луцьким районним відділенням поліції Луцького відділу поліції ГУ НП у Волинській області, ТзОВ "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП" надано готівкові кошти на відрядження водію ОСОБА_5 в сумі 6400,00 грн., 510 злотих та 400 євро. Вказаний касовий ордер підписаний керівником товариства Климчуком Н.М. та фінансовим директором Соколовським В.П. Згідно з касовими документами, поданими до перевірки сума готівкових коштів, виданих з каси підприємства 16.02.2018 в касі не оприбуткована (відсутній касовий/прибутковий ордер на її оприбуткування). Загальна сума не оприбуткованих готівкових коштів в касі згідно з курсом НБУ становить 23877,64 грн.

Однак проаналізувавши наявні та досліджені в ході судового розгляду справи докази суд вважає, що відповідачем не було доведено факту неналежного оприбуткування готівки в касі підприємства, враховуючи наступне.

Судом встановлено, що виконання обов'язків головного бухгалтера підприємства покладено на Соколовського В.П., фінансового директора, з його згоди, що підтверджується наказом від 01.06.2017 № 1-к/тр.

16.02.2018 ТзОВ "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП" виписано видатковий касовий ордер № 45, згідно з яким видано ОСОБА_5 готівкові кошти на відрядження в сумі 6400,00 грн., 510 злотих та 400 євро. Вказаний ордер підписаний керівником Климчук Н.М. та фінансовим директором Соколовським В.П., підпис одержувача відсутній.

Як слідує з пояснень фінансового директора підприємства Соколовського В.П. від 30.03.2018, видав ОСОБА_5 16.02.2018 особисті готівкові кошти в сумі 6400,00 грн., 510 злотих та 400 євро, видатковий касовий ордер не виписувався. Видатковий касовий ордер від 16.02.2018 № 45 на бланку підприємства було виписано на вимогу слідчого, проте жодного відношення до підприємства цей ордер не має.

25.02.2016 на виконання вимог Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а також з метою дотримання підприємством єдиної методики відображення господарських операцій та забезпечення своєчасного надання достовірної інформації користувачам звітності ТзОВ "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП" видано наказ Про облікову політику підприємства . Пунктом 5 якого встановлено, що прибуткові та видаткові касові ордери мають бути оформлені належним чином, а саме: у прихідному касовому ордері мають бути присутні підписи директора, головного бухгалтера, печатка підприємства та складений згідно зразка, який є додатком 1 до наказу; у розхідному касовому ордері повинні бути підписи директора, головного бухгалтера, отримувача коштів, прописана сума коштів, яку він отримує і печатка підприємства та складений згідно зразка. В разі відсутності одного з підписів або печатки підприємства, документ вважається недійним.

З дослідженого судом видаткового касового ордера від 16.02.2018 № 45 слідує, що він не відповідає формі видаткового касового ордера, затвердженого наказом ТзОВ "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП" від 25.02.2016 Про облікову політику підприємства та у ньому відсутній підпис одержувача готівки.

В даному видатковому ордері зазначено, що на відрядження видано кошти у гривні, євро та польських злотих, а також зазначено номер рахунка. При цьому, номер рахунку зазначено один на всі валюти, що не відповідає вимогам чинного законодавства.

Судом встановлено, що підприємство не має відкритих рахунків у банках в євро та польських злотих, а відтак видача коштів на відрядження не може видаватися у вказаних валютах. Номер рахунку зазначений у видатковому ордері № 45 не відповідає рахунку з якого видаються кошти на відрядження підприємством та зазначаються у відповідних ордерах на їх видачу.

Крім того, з досліджених судом документів, не вбачається, що видатковий касовий ордер від 16.02.2018 № 45 реєструвався у журналах реєстрації прибуткових і видаткових касових документів.

З оглянутого у судовому засіданні журналу реєстрації прибуткових і видаткових касових документів, які виписувалися підприємством в період з 15.02 по 20.02.2018 вбачається, що підприємством виписувалися видаткові касові ордери саме за формою, затвердженою наказом підприємства від 25.02.2016 Про облікову політику підприємства та кошти видавалися підприємством на відрядження у національній валюти і за номерами з 123 по 128.

Тому, 16.02.2018 року підприємством не могло бути виписано видатковий касовий номер за № 45. Відповідний запис про його видачу у зазначеному журналі відсутній.

Крім того, водій ОСОБА_5 у своїх поясненнях взагалі заперечив факт передачі йому коштів на відрядження та зазначив, що будь-яких документів з приводу цього не підписував.

Також суд звертає увагу на те, що під час перевірки не було встановлено тієї обставини, що вказані у даному ордері кошти взагалі надходили на підприємство та там обліковувалися.

Отже, з досліджених в ході судового розгляду справи документів не вбачається, що вказані кошти видані відповідно до видаткового касового ордеру № 45 надходили на підприємство, були там належним чином оприбутковані та саме є власністю позивача.

Тобто, відповідачем достовірно не встановлено кому саме належали ці кошти, і чи мають вони відношення до підприємства.

Проаналізувавши наведене, суд приходить до висновку, що на підставі видаткового касового ордера від 16.02.2018 № 45 неможливо встановити видачу коштів з каси підприємства в сумі 6400,00 грн., 510 злотих та 400 євро.

Сам факт наявності вказаного видаткового ордеру з реквізитами підприємства за наведених вище обставин не може свідчити про те, що у даному випадку позивачем було допущено неналежне оприбуткування готівки.

Будь-яких інших доказів на підтвердження видачі готівки з каси підприємства 16.02.2018 в сумі 23877,64 грн. суду не надано.

Відповідно до частини першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На думку суду, відповідачем належними та допустимими доказами не доведено правомірність винесення податкового повідомлення-рішення від 17.04.2018 № 0003461405, а тому його слід визнати протиправним та скасувати.

Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На момент винесення рішення судом встановлено, що позивачем не доплачено судовий збір у сумі 0,62 грн.

Оскільки позивачем сплачено судовий збір в сумі 1790,20 грн., згідно з платіжними дорученнями від 20.06.2018 № 895 та від 27.06.2018 в сумі 921, то з позивача слід стягнути недоплачений судовий збір в сумі 0,62 грн. та стягнути на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір в розмірі 1790,82 грн.

Керуючись статтями 241, 242, 243 ч.3, 245, 246, 295, 297, підпункту 15.5 пункту І розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення рішення Головного управління ДФС у Волинській області від 17.04.2018 № 0003461405.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП" в користь Державного бюджету України недоплачений судовий збір в сумі 0,62 грн. (нуль гривень шістдесят дві копійки).

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Волинській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП" судові витрати в розмірі 1790,82 грн. (одна тисяча сімсот дев'яносто гривень 82 копійки).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України. У разі подання апеляційної скарги рішення якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГОЛДЕН ВЕСТ ГРУП" (45602, Волинська обл., Луцький р-н, с. Підгайці, вул. Хрещата, 1, код ЄДРПОУ 40252456).

Відповідач: Головне управління ДФС у Волинській області (43010, Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 39400859).

Суддя Р.С.Денисюк

Повний текст рішення складено 29 жовтня 2018 року.

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.10.2018
Оприлюднено01.11.2018
Номер документу77468240
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0340/1700/18

Ухвала від 14.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 30.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 11.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 12.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Рішення від 22.10.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

Ухвала від 28.08.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

Ухвала від 23.08.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні