КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 жовтня 2018 року м. Кропивницький Справа № 811/1908/18
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Кармазиної Т.М., розглянувши у порядку письмового провадження справу за позовною заявою Заступника керівника Знам'янської місцевої прокуратури Кіровоградської області до відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської районної державної адміністрації Кіровоградської області та Листопадівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: Листопадівська сільська рада Новомиргородського району Кіровоградської області, про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить:
- визнати протиправною бездіяльність відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської районної державної адміністрації Кіровоградської області та Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області щодо не вчинення дій з приводу оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлею та спорудами Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області;
- зобов'язати відповідачів вчинити дії, спрямовані на оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під Листопадівською ЗШ І-ІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області, яка розташована на території населеного пункту, загальною площею 13307,50 кв. м.
Ухвалою від 24.07.2018 відкрито провадження у справі та призначено підготовче засідання на 21.08.2018 (а.с.1).
21.08.2018 сторони, належним чином повідомлені про дату, час та місце судового розгляду справи не з'явилися. Представник позивача просив розгляд справи в підготовчому засіданні проводити в порядку письмового провадження. Відповідачі причини неявки суду не повідомили, у зв'язку з чим підготовче засідання відкладено до 19.09.2018 (а.с.103-110).
Ухвалою від 19.09.2018 закрито підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду по суті на 18.10.2018 (а.с.129).
Учасники справи в судове засідання не з'явилися, подавши заяви про розгляд справи в порядку письмового провадження (а.с.121-122, 124-125, 142,143).
Враховуючи викладене, а також з урахуванням приписів ч.3 ст.194 КАС України, суд визнав за можливе здійснити розгляд справи у порядку письмового провадження.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на те, що Листопадівська ЗШ І-ІІ ступенів включена до "Переліку підприємств, установ і організацій спільної власності територіальних громад міста, селища та сіл району", затвердженого рішенням Новомиргородської районної ради від 10.08.2007 р. №317 та перебуває у спільній власності. Згідно з інформацією Відділу освіти, молоді та спорту РДА будівлі вказаних навчальних закладів перебувають на балансі та в оперативному управлінні відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської РДА. Згідно інформації відділу у Новомиргородському районі ГУ Держгеокадастру орієнтовна площа неоформленої земельної ділянки під будівлею Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів становить 13307,50 кв.м. Відповідно до довідки відділу у Новомиргородському районі ГУ Держгеокадастру, земля під цим навчальним закладом відноситься до категорії "землі житлової та громадської забудови". Кадастровий номер на зазначену земельну ділянку не присвоювався та правовстановлюючі документи на неї відсутні. Так, позивач вказує, що необхідність оформлення відповідачем правовстановлюючих документів на земельні ділянки під навчальними закладами прямо передбачено розпорядженням КМУ від 17.10.2012 р. №802-р. Однак, в порушення вимог земельного законодавства та положень Закону України "Про освіту" правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує вказаний навчальний заклад, не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено. Оскільки, відділом освіти, молоді та спорту Новомиргородської районної державної адміністрації упродовж тривалого часу не здійснено належних та достатніх дій і заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходяться вказаний вище навчальний заклад, тому позивач вважає, що відповідачами допущено протиправну бездіяльність та зв'язку з чим просить зобов'язати відповідачів вчинити дії, спрямовані на оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під Листопадівською ЗШ І-ІІ ступенів.
Відповідачі відзив на позов у встановлений судом строк не подали.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: Листопадівська сільська рада Новомиргородського району Кіровоградської області проти задоволення позову не заперечує (а.с.142).
Дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, з'ясувавши всі фактичні обставини, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з таких підстав.
У відповідності до ст.131-1 Конституції України прокуратура здійснює представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
Право на звернення прокурора або його заступника до адміністративного суду в інтересах держави передбачено статтею 23 Закону України "Про прокуратуру" від 14.10.2014 р. №1697-VІІ та статтею 53 КАС України.
Частиною 3 статті 23 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Згідно з ч.4 ст.53 КАС України прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.
Відповідно до частини п'ятої статті 53 КАС України у разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.
Враховуючи вказане, звернення прокурора з даним позовом зумовлено відсутністю органу, уповноваженого на звернення до суду з відповідним позовом щодо зобов'язання відповідачів вчинити дії, спрямовані на оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під Листопадівською ЗШ І-ІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області, яка розташована на території населеного пункту, загальною площею 13307,50 кв. м.
Судом встановлено, що Листопадівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області 10.12.2004 року зареєстрована як юридична особа (а.с.45-48).
Відповідно до Статуту Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів, головною метою навчального закладу є забезпечення реалізації прав громадян на базову загальну середню освіту. Школа є юридичною особою, має печатку, штамп, ідентифікаційний номер. Засновником школи є Новомирогородська районна рада, знаходиться в підпорядкуванні відділу освіти Новомиргородської РДА (а.с.24-44).
Матеріально-технічна база закладу включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі.
Листопадівська ЗШ І-ІІ ступенів включена до "Переліку підприємств, установ і організацій спільної власності територіальних громад міста, селища та сіл району", затвердженого рішенням Новомиргородської районної ради від 10.08.2007 за №317 та перебуває у спільній власності територіальних громад (а.с.54-56).
Згідно з п.п.1, 3 р.1 Положення про відділ освіти, молоді та спорту Новомиргородської РДА, затвердженого розпорядженням голови Новомиргородської РДА №10-р від 10.01.2017 (далі - Положення), відділ освіти, молоді та спорту утворюється головою районної державної адміністрації, входить до її складу і в межах Новомиргородського району забезпечує виконання покладених на цей відділ завдань. Відділ підпорядкований голові РДА, а також заступнику голови згідно з розподілом функціональних повноважень.
Відділ є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, бланк зі своїм найменуванням, ідентифікаційний код, майно, самостійний баланс та рахунки в органах Державного казначейства. Може від свого імені придбавати майнові права та нести обов'язки (п.9 р. IV Положення).
До основних завдань відділу освіти відноситься реалізація на території Новомиргородського району державної політики в галузі освіти, молоді, фізичної культури та спорту; координація діяльності навчальних закладів, що належать до сфери управління районної державної адміністрації, організація роботи з їх нормативного, програмного, кадрового, матеріально-технічного і науково-методичного забезпечення; управління навчальними закладами, що є комунальною власністю і перебувають у безпосередньому підпорядкуванні відділу (розділ II п. п.1, 8, 9 Положення) (а.с.18-23).
Відповідно до інформації відділу освіти, молоді та спорту РДА об'єкти нерухомості навчальних закладів, зокрема і Листопадвської ЗШ І-ІІ ступенів, перебувають на балансі та в оперативному управлінні відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської РДА (Додаток № 5 до рішення Новомиргородської районної ради від 10.08.2007 за №317) (а.с.53, 57-59).
Відповідно до листа відділу в Новомиргородському районі Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області від 25.04.2018 року повідомлено Знам'янську місцеву прокуратуру про те, що орієнтовна площа земельної ділянки під будівлею та спорудами Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів становить 13307,50 кв. м, категорія земельної ділянки відноситься до земель громадського призначення, кадастровий номер не присвоювався, державний акт у відділі відсутній (а.с.60).
Порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.
Відповідно до ч.1 ст.3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Статтею 12 Земельного кодексу України визначені повноваження сільських, селищних міських рад у галузі земельних відносин, до яких віднесено розпорядження землями територіальних громад, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності та інші.
Приписами п.34 ч.1 ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання, зокрема, вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Статтею 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері регулювання земельних відносин, а саме: власні - 1) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад; та делеговані - 1) здійснення контролю за додержанням земельного та природоохоронного законодавства, використанням і охороною земель, 8) підготовка висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування; 9) організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою; 10) здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою.
Відповідно до ст. 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для усіх потреб. Порядок надання земельних ділянок комунальної власності у користування визначений ст. 123 Земельного кодексу України.
Згідно зі ст.ст.125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Відповідно до ч. 1,2 ст.3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", загальними засадами державної реєстрації прав є: гарантування державою об'єктивності, достовірності та повноти відомостей про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження; обов'язковість державної реєстрації прав у Державному реєстрі прав; публічність державної реєстрації прав; внесення відомостей до Державного реєстру прав виключно на підставах та в порядку, визначених цим Законом; відкритість та доступність відомостей Державного реєстру прав. Речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.
Згідно зі ст.4 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 р. №1952-ІV, право постійного користування земельною ділянкою підлягає обов'язковій державній реєстрації.
Підставами проведення землеустрою, відповідно до ст.22 Закону України Про землеустрій є рішень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо проведення робіт із землеустрою, укладених договорів між юридичними чи фізичними особами (землевласниками і землекористувачами) та розробниками документації із землеустрою, також судових рішень. Рішення органів місцевого самоврядування про надання дозволу на розробку документації із землеустрою приймається виключно у строки та лише у випадках, передбачених цим Законом та Земельним кодексом України. Зазначене рішення надається безоплатно та має необмежений строк дії.
Статтею 92 Земельного кодексу України визначено, що право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку. Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності.
Відповідно до приписів частин 1, 2 статті 116 Земельного кодексу України юридичні особи набувають права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Набуття права власності громадянами та юридичними особами на земельні ділянки, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації, відбувається в порядку, визначеному частиною першою статті 128 цього Кодексу.
Кабінетом Міністрів України 17.10.2012 прийнято розпорядження №802-р "Про здійснення протягом 2012 і 2013 років заходів, пов'язаних з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади", яким зобов'язано органи виконавчої влади, у підпорядкуванні яких перебувають дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади, здійснити протягом 2012 та 2013 років заходи, пов'язані з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади.
Отже, необхідність оформлення відповідачем правовстановлюючих документів на земельні ділянки під навчальними закладами прямо передбачено розпорядженням КМУ від 17.10.2012 р. №802-р.
Відповідно до змісту ч.2 ст.19 Конституції України та ч.3 ст.24 Закону України Про місцеве самоврядування органи державної влади та їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та керуються у своїй у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Органи місцевого самоврядування здійснюють державну політику в галузі освіти і в межах їх компетенції: забезпечують розвиток мережі навчальних закладів та установ, організацій системи освіти, зміцнення їх матеріальної бази, господарське обслуговування.
Згідно Положення про відділ освіти, молоді та спорту Новомиргородської райдержадміністрації відділ освіти, молоді та спорту в межах Новомиргородського району забезпечує виконання покладених на цей відділ завдань. В своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими документами.
Отже, в даному випадку фактичним користувачем земельної ділянки та зацікавленою особою в її отриманні у постійне користування є Листопадівська ЗШ І-ІІ ступенів Новомиргородської районної ради, яка відповідно до зазначених вище положень земельного законодавства повинна звернутися з клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 13307,50 кв. м до Листопадівської сільської ради, яка наділена повноваженнями щодо передачі у постійне користування зазначеної земельної ділянки. В подальшому після розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, навчальному закладу необхідно подати зазначений проект до сільської ради для його затвердження та передачі земельної ділянки в постійне користування.
Таким чином, в порушення наведених вимог земельного законодавства Листопадівською ЗШ І-ІІ ступенів не вжито заходів до оформлення у встановленому законом порядку правовстановлюючих документів на право постійного користування земельною ділянкою орієнтовною площею 13307,50 кв. м.
Згідно ст.20 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, власники і адміністрація навчально-виховних закладів та громадяни, які організують або здійснюють навчальні та виховні процеси, зобов'язані забезпечити для цього умови, що відповідають вимогам санітарних норм.
Положеннями Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01 (затверджене постановою Головного державного санітарного лікаря України № 63 від 14.08.2001), встановлені основні вимоги щодо утримання приміщень загальноосвітніх навчальних закладів.
Відповідно до пункту 2.3 Державних санітарних правил, передбачені вимоги щодо дотриманням санітарних норм щодо відстані земельних ділянок під навчальними закладами від джерел викидів шкідливих речовин, шуму, вібрації, електромагнітних та іонізуючих випромінювань. Не допускається їх розміщення в санітарно - захисних зонах промислових підприємств та інших об'єктів, що є джерелами забруднення довкілля небезпечними факторами, тощо. Отже, правилами передбачені вимоги щодо розміщення земельної ділянки, її характеристик, тощо.
Вказані Державні санітарні правила і норми поширюються на загальноосвітні навчальні заклади І, І-ІІ, І-ІІІ ступенів, які проектуються, будуються, реконструюються та ті, що функціонують незалежно від типу, форм власності та підпорядкованості.
Отже, вищевказані норми вказують на те, що земельні ділянки під навчальними закладами мають бути належним чином оформлені та використовуватися у порядку, встановленому законодавством.
Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться навчальний заклад, може призвести до надання її іншим особам, зокрема, для цілей, не пов'язаних із навчально-виховним процесом, що є порушенням ст. 80 Закону України "Про освіту" від 05.09.2017.
З наведеного слідує, що обов'язковою умовою фактичного використання земельної ділянки є наявність правовстановлюючих документів на земельну ділянку, оформлених відповідно до вимог закону.
Однак правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує Листопадівська ЗШ І-ІІ ступенів не оформлено, державну реєстрацію, зокрема і права постійного користування не проведено.
Відсутність правовстановлюючих документів порушує передбачені державою принципи раціонального й ефективного використання та охорони земель та призводить до неефективного управління земельними ресурсами та землекористування.
Основними завданнями відділу освіти є управління та координація діяльності навчальних закладів, які є комунальною власністю і перебувають у безпосередньому підпорядкуванні відділу.
Управління загальноосвітніми навчальними закладами здійснюється відділом освіти, молоді та спорту Новомиргородської районної державної адміністрації, тому і до його обов'язку належить вжиття заходів до оформлення правовстановлюючих документів, зокрема, на земельні ділянки навчальних закладів.
Натомість, відділ освіти, молоді та спорту Новомиргородської РДА, який здійснює управління зазначеним вище навчальним закладом, відповідає за його матеріально - технічне забезпечення, виконує повноваження у сфері освіти, не виконав покладені на нього вищезазначеними нормами повноваження, не вжив жодних заходів, спрямованих на належне оформлення права постійного користування земельною ділянкою, на якій знаходиться Листопадівська ЗШ І-ІІ ступенів.
Таким чином, відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під вказаним вище навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування школи та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.
Крім того, відповідачами не надано доказів вжиття ними заходів, спрямованих на належне оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, а тому позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльності відповідачів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів підлягають задоволенню.
Також суд дійшов висновку про необхідність задоволення позовних вимог щодо зобов'язання відповідачів вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів, оскільки права на нерухоме майно та їх обтяження підлягають обов'язковій державній реєстрації відповідно до закону і відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під загальноосвітньою школою створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування школи та учбового процесу, що може призвести до негативних наслідків.
Частиною 1 статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що заявлені позовну вимоги є доведеними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Щодо розподілу судових витрат суд зазначає.
Суд звертає увагу, що прокурор у даному випадку, звертаючись до суду з позовом, діяв як посадова особа органу державної влади, виступаючи в інтересах держави.
Відповідно до матеріалів справи підставою для звернення прокурора до суду слугувало не вчинення відповідачами дій щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлею та спорудами Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів.
Згідно ч.ч.2, 3 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Правило, передбачене ч.3 ст.139 КАС України, діє незалежно від того, на чию користь ухвалене судове рішення, і незалежно від складу судових витрат, оскільки суб'єкт владних повноважень, який звернувся до суду, повинен доказати правомірність позовних вимог.
Оскільки прокурор у вказаній справі є суб'єктом владних повноважень та виконує функції з представництва інтересів держави в суді, виходячи з аналізу наведених норм, суд дійшов висновку щодо відмови у стягненні з відповідача судового збору на користь прокуратури.
Керуючись ст.ст.132, 139, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд,
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Заступника керівника Знам'янської місцевої прокуратури Кіровоградської області ( 27400, Кіровоградська область, м. Знам'янка, вул. Братів Лисенків, 5, ЄДРПОУ 02910025) до відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської районної державної адміністрації ( 26000, Кіровоградська область, Новомиргородський район, м. Новомиргород, вул.Соборності, 112, ЄДРПОУ: 02144105 ) , Листопадівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області ( 26012, Кіровоградська область, Новомиргородський район, с.Листопадове, вул.Соборна, 59, ЄДРПОУ: 33316154) третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: Листопадівська сільська рада Новомиргородського району Кіровоградської області ( 26012, Кіровоградська область, Новомиргородський район, с. Листопадове, вул. Соборна, 47, ЄДРПОУ: 04366838), про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської районної державної адміністрації Кіровоградської області та Листопадівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області щодо не вчинення дій з приводу оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлею та спорудами Листопадівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області.
Зобов'язати Відділ освіти, молоді та спорту Новомиргородської районної державної адміністрації Кіровоградської області та Листопадівську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області вчинити дії щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлею та спорудами Листопадівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 - 297 КАС України.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Т.М. Кармазина
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.10.2018 |
Оприлюднено | 31.10.2018 |
Номер документу | 77469022 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Т.М. Кармазина
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні