ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 1940/1634/18
25 жовтня 2018 рокум.Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:
головуючої судді Подлісної І.М.
за участю:
секретаря судового засідання Порплиці Т.В.
представник позивача Козак Н.В.
представник позивача Гніда З.М.
представник відповідача Прокоп'юк О.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Спільне мале підприємство "Сателіт" до Державна фіскальна служба України про скасування рішення та зобов'язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
Спільне мале підприємство Сателіт звернулось до суду з позовною заявою до Державної фіскальної служби України в якому просило суд зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних - податкову накладну №75 від 17.08.2017 подану СМП Сателіт .
В обгрунтування позовних вимог зазначено, що підприємством, 14.09.2017 року направлено для реєстрації податкову накладну від 17.08.2017 року №75 на суму 104790 грн. 39 коп. Квитанцією від 14.09.2017 року, направленої ДФС України через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України, позивача повідомлено про те, що реєстрація документа була зупинена. Однак, в порушення норми п.п.201.16.1. п. 201.16 ст. 201 ПК України, відповідач не вказав конкретного виду критерію оцінки ступеню ризику та переліку документів для підтвердження відображених у податкових накладних показників. Позивач надав пояснення та копії документів по податковій накладній, реєстрацію якої зупинено. ДФС України відмовив у реєстрації податкових накладних з підстави ненадання платником податку копій документів; Первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків . Однак, позивач вказує, що всі документи були надані, а відтак вважає, що відповідач неправомірно відмовив у реєстрації податкової накладної від 17.08.2017 року №75.
Ухвалою суду від 23 серпня 2018 року відкрито провадження у справі та визначено проводити її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Ухвалою суду від 10 вересня 2018 року постановлено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін та призначено у справі судове засідання на 19 вересня 2018 року.
Ухвалою суду від 19 вересня 2018 року розгляд справи відкладено до 09 жовтня 2018 року.
Ухвалою суду від 09 жовтня 2018 року розгляд справи відкладено до 25 жовтня 2018 року.
В судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги з підстав, що викладені в позовній заяві та відповіді на відзив від 09.10.2018 та просили їх задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні заперечила проти позовних вимог та пояснила, що позивачем, 02 серпня 2018 року подано первинні документи в кількості 32 шт., про що свідчить Квитанція №2, ім'я файлу 1, за якою документ доставлено до ДФС України і прийнято 02.08.2018 о 13:32:46 реєстраційний номер 9159727327. Однак, деякі файли не відкривались, а тому не можуть бути враховані при підтвердженні господарської операції.
Суд, заслухавши в судовому засіданні пояснення представників позивача, представника відповідача, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали, що містяться у справі, встановив наступне.
Спільне мале підприємство Сателіт є платником податку та 12.03.1991 зареєстроване органами державної реєстрації як юридична особа. Основним видом діяльності Позивача згідно з його статутними документами є Неспеціалізована оптова торгівля (код згідно КВКД 46.90).
14 серпня 2018 року між Спільним малим підприємством Сателіт (далі - Продавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Мрія Фармінг Полісся (далі - Покупець) укладено Договір поставки №1, у відповідності до п.1.1, якого зазначено, що в порядку та на умовах викладених у цьому Договорі продавець зобов'язується продати, а Покупець зобов'язується купити, прийняти та оплатити товар, що визначений у відповідній специфікації до Договору.
Позивач, 14 вересня 2017 року направив для реєстрації податкову накладну від 17.08.2017 року №75 на суму 104790 грн. 39 коп.
Згідно інформації зазначеної у Квитанції від 14.09.2017 року, направленої ДФС України через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України, версія 2.2.15.12 , реєстрація документа була зупинена відповідно до п.201.16 ст. 201 ПК України, оскільки ПН відповідає критеріям оцінки ступеня ризику визначеному пунктом 6 Наказу Міністерства фінансів України №567 від 13.06.2017 року Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної (розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та запропоновано Позивачу надати пояснення та/або копії документів , який діяв на час прийняття рішення.
Зі змісту Квитанцій від 14.09.2017 року при опрацюванні СМКОР вказано на невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 7322, 7904, 8438, 9032. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН .
Позивачем, 02 серпня 2018 року, подано необхідні первинні документи в кількості 32 шт., про що свідчить Квитанція №2 - повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленій ПН/РК 19180014028829J1312603100000000110820181918.XML, ім'я файлу 1, за якою документ доставлено до 1918 (код органу ДФС України) - Тернопільська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Тернопільській області і прийнято 02.08.2018 о 13:32:46 реєстраційний номер 9159727327. Графа квитанції №2 виявлені помилки містить запис - Документ прийнято до розгляду. Дочекайтесь результату розгляду.
7 серпня 2018 року на адресу позивача надійшла Квитанція про те, що Комісією ДФС прийнято Рішення №871260/14028829 від 06.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №75 від 17.08.2017 в ЄРПН, з підстави ненадання платником податку копій документів; Первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків .
Не погоджуючись з таким рішенням суб'єкта владних повноважень, СМП Сателіт звернулось до суду з даною позовною заявою.
Визначаючись щодо спірних правовідносин, суд зазначає наступне.
У відповідності до пп. "а" п. 185.1 ст. 185 ПК України об'єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг, у відповідності до п. 187.1 ст. 187 ПК України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до п.2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 (далі - Порядок № 1246) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Як передбачено п.12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу.
Згідно із п.13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Відповідно до пп. 201.16-201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (стаття 201.16 тут і далі, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту74.2 статті 74 цього Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;
в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.17р. №567 (чинного на момент виникнення спірних правовідносин) затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до п.6. зазначеного Критерію моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).
Цим же наказом затверджений Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до п.1 Вичерпного переліку документів, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р.№ 567:
- для критерію, зазначеного у пп.1 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;
- для критерію, зазначеного в пп.2 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/при дбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
З системного аналізу наведених вище положень вбачається, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Зазначена комісія приймає рішення про:
реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.
Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Згідно із п.21 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р. №117, комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Відповідно до п.20, 21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р. №117, зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Згідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ч.ч. 1,4 ст.73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.
Згідно до ст.76 Кодексу адміністративного судочинства України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.
Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Відповідно до ч.ч. 1,2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Згідно до п.п.1,3 ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.
Підприємством було подано до Державної фіскальної служби України для реєстрації податкову накладну від 17.08.2017 року №75 на суму 104790 грн. 39 коп.
Вказану накладну було прийнято податковим органом, реєстрацію зупинено. Також запропоновано надати письмові пояснення та/або копії документів.
Позивачем, 02 серпня 2018 року, подано необхідні первинні документи в кількості 32 шт., про що свідчить Квитанція №2 - повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК 19180014028829J1312603100000000110820181918.XML, ім'я файлу 1, за якою документ доставлено до 1918 (код органу ДФС України) - Тернопільська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Тернопільській області і прийнято 02.08.2018 о 13:32:46 реєстраційний номер 9159727327. Графа квитанції №2 виявлені помилки містить запис - Документ прийнято до розгляду. Дочекайтесь результату розгляду.
Разом з тим, у відповідності до Порядку №117, 7 серпня 2018 року на адресу позивача надійшла квитанція про те, що Комісією ДФС, прийнято Рішення №871260/14028829 від 06.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №75 від 17.08.2017 в ЄРПН, з підстави ненадання платником податку копій документів; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків .
В судовому засіданні представник відповідача пояснила, що підприємством не було надано копій всіх документів, оскільки деякі файли не відкривалися, а тому не можуть бути враховані при підтвердженні господарських операцій, оскільки, вважаються не наданими платником податків.
Однак, суд не погоджується з такими висновками контролюючого органу, так як формат поданих СМП Сателіт документів відповідав необхідним критеріям сканування та подачі документів формату PDF . Квитанція №2 - повідомлення відповідача щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій від 02.08.2018 реєстраційний номер 9159727327 містить відомості про прийняття документу до розгляду, та не містить жодних зауважень.
Суд додатково зазначає, що у матеріалах справи наявні документи, які підтверджують реальність здійснення спірної господарської операції.
Так, реальність здійснення операції по податковій накладній, у реєстрації якої було відмовлено, підтверджують наявні у матеріалах справи договір поставки продукції №1 від 14.08.2017 укладеного між СМП Сателіт та ТзОВ Мрія Фармінг Полісся , специфікація до договору поставки від 14.08.2017 №1, рахунок-фактура №СФ-0000068 від 24.07.2017, видаткова накладна №РН-0000053 від 21.09.2017, видаткова накладна №РН-0000054 від 02.10.2017.
В матеріалах справи наявні договори, накладні, рахунки, тощо з контрагентами ТОВ КІЙ-В , ТОВ АРМ-ЕКО , ТОВ Західна кліматична компанія , ТОВ СТМ Клімат , ТОВ Торгово-транспортна компанія Фаворит , відповідно до яких вся продукція, що поставлялась ТзОВ Мрія Фармінг Полісся на умовах договору №1 від 14.08.2017 була в наявності у СМП Сателіт .
Окрім того, як випливає з матеріалів справи, на виконання умов договору поставки №1, позивачем, при відвантаженні товарів Товариству з обмеженою відповідальністю Мрія Фармінг Полісся , 21 вересня 2017 року, про що свідчить видаткова накладна №РН-0000053 від 21.09.2017, складено податкову накладну №93 від 21.09.2017, подано на реєстрацію і проведено реєстрацію останньої. Зазначену податкову накладну зареєстровано в ЄРПН, про що свідчить наявна в матеріалах даної адміністративної справи, Квитанція про реєстрацію від 11.10.2017 №9210662484.
Таким чином, рішення Державної фіскальної служби України не відповідають вимогам п.п.1,3 ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки винесені відповідачем на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені законодавством, але не обґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.
Враховуючи викладене, позовні вимоги Спільного малого підприємства Сателіт є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі.
Згідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа, а відтак судові витрати в розмірі 3524 грн. підлягають стягненню на користь позивача з Державної фіскальної служби України за рахунок її бюджетних асигнувань.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити. Визнати протиправним і скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України від 06.08.2018 р. за №871260/14028829 про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України (Львівська площа 8, м. Київ 53, Код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №75 від 17.08.2017 р. подану спільним малим підприємством "Сателіт" (вул. Об'їзна 12/26/40 м. Тернопіль, 46026, Код ЄДРПОУ 14028829).
Стягнути на користь спільного малого підприємства "Сателіт" (вул. Об'їзна 12/26/40 м. Тернопіль, 46026, Код ЄДРПОУ 14028829) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (Львівська площа 8, м. Київ 53, Код ЄДРПОУ 39292197) понесені судові витрати зі сплати судового збору в сумі 3 524 (три тисячі п'ятсот двадцять чотири) гривні.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 30 жовтня 2018 року.
Головуючий суддя Подлісна І.М.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.10.2018 |
Оприлюднено | 01.11.2018 |
Номер документу | 77499919 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Макарик Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Макарик Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Макарик Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Подлісна Ірина Миколаївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Подлісна Ірина Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні