Рішення
від 31.10.2018 по справі 396/1325/18
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 жовтня 2018 року м. Кропивницький справа № 396/1325/18

провадження № 2-іс/1140/111/18

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Черниш О.А.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження

без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні)

адміністративну справу

позивач: Громадська організація "Народне коло" (25006, АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ 38660250)

відповідач-1: голова Малотимошівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області ОСОБА_1 (27142, Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с. Мала Тимошівка)

відповідач-2: Малотимошівська сільська рада Новоукраїнського району Кіровоградської області (27142, Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с. Мала Тимошівка, код ЄДРПОУ 23221330)

про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Громадська організація "Народне коло" (надалі - ГО "Народне коло") звернулася до Новоукраїнського районного суду Кіровоградської області з позовом до голови Малотимошівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області ОСОБА_1, Малотимошівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії.

Позов мотивовано тим, що 03.06.2018 року ГО "Народне коло", в особі голови правління ОСОБА_2, звернулася до голови Малотимошівської сільської ради ОСОБА_1 із запитом на проведення громадської експертизи та запитами на отримання публічної інформації, підставою для звернення з якими були численні звернення мешканців села ОСОБА_3 до ГО "Народне коло" щодо протиправності дій голови сільської ради. Однак, відповідач-1 відмовилася реєструвати подані позивачем запити. Позивач стверджує, що такі дії відповідача-1 суперечать вимогам Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про доступ до публічної інформації" та Порядку сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №976 від 05.11.2008 року, просить суд:

- визнати дії голови Малотимошівської сільської ради ОСОБА_1 протиправними за нездійснення реєстрації документів (запитів);

- зобов'язати Малотимошівську сільську раду здійснити реєстрацію наданих документів, а саме: запит на проведення громадської експертизи за №166 від 03.07.2018 року і запитів на отримання публічної інформації за №104 від 24.04.2018 року, №107 від 26.04.2018 року, № 112 від 03.05.2018 року, №113 від 03.05.2018 року, №117 від 05.05.2018 року, №118 від 05.05.2018 року, №119 від 05.05.2018 року, №120 від 05.05.2018 року, №121 від 05.05.2018 року, №122 від 05.05.2018 року, №123 від 05.05.2018 року, №124 від 05.05.2018 року, №125 від 05.05.2018 року, №126 від 05.05.2018 року, №127 від 05.05.2018 року, №128 від 05.05.2018 року, №129 від 05.05.2018 року, №130 від 05.05.2018 року та у тижневий строк видати наказ (розпорядження) про проведення такої експертизи і протягом п'яти днів з дня отримання ухвали суду надати позивачу відповіді на запити.

Ухвалою судді Новоукраїнського районного суду Кіровоградської області від 01.08.2018 року вказану позовну заяву на підставі пункту 2 частини 1 статті 29 КАС України передано на розгляд до Кіровоградського окружного адміністративного суду.

Ухвалою судді від 01.10.2018 року відкрито провадження у справі за цим позовом та відповідно до пункту 1 частини 1 статті 263 КАС України прийнято рішення здійснювати її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Цією ж ухвалою відповідачам встановлено строк для подання відзивів по позов.

Відповідачі отримали ухвалу 08.10.2018 року, однак у встановлений судом строк (протягом 15 днів з дня її отримання) відзиви на позов не подали.

Розглянувши справу в порядку спрощеного (письмового) позовного провадження, дослідивши письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, надані докази, суд встановив такі обставини та дійшов до таких висновків.

Громадська організація "Народне коло" з 26.04.2013 року зареєстрована як юридична особа, її керівником є ОСОБА_2. (а.с. 44 - 48)

ОСОБА_2 від імені ГО "Народне коло" у червні 2018 року звернувся до голови Малотимошівської сільської ради ОСОБА_1 із запитами на отримання публічної інформації (а.с. 5 - 22):

- №104 від 24.04.2018 року про надання засвідченої копії Статуту територіальної громади села ОСОБА_3;

- №107 від 26.04.2018 року про надання засвідченої копії кошторису (фінансування) Малотимошівської сільської ради (зі змінами та доповненнями) за 2015-2018 роки;

- №112 від 03.05.2018 року про надання засвідчених копій графіків засідань постійних комісій Малотимошівської сільської ради;

- №113 від 03.05.2018 року про надання засвідченої копії регламенту виконавчого комітету Малотимошівської сільської ради;

- №117 від 05.05.2018 року про надання засвідченої копії графіків засідань виконавчого комітету Малотимошівської сільської ради;

- №118 від 05.05.2018 року про надання інформації щодо переліку комунального майна, яке знаходиться на території Малотимошівської сільської ради;

- №119 від 05.05.2018 року про надання засвідчених копій відомостей на виплату заробітної плати працівникам Малотимошівської сільської ради;

- №120 від 05.05.2018 року про надання засвідчених копій декларацій депутатів, голови сільської ради та посадових осіб Малотимошівської сільської ради за 2015 рік;

- №121 від 05.05.2018 року про надання засвідчених копій рішень постійних комісій Малотимошівської сільської ради за 2015-2018 роки;

- №122 від 05.05.2018 року про надання засвідчених копій протоколів сесій Малотимошівської сільської ради за 2015-2018 роки;

- №123 від 05.05.2018 року про надання засвідчених копій протоколів засідань постійних комісій Малотимошівської сільської ради за 2015-2018 роки;

- №124 від 05.05.2018 року про надання інформації про місце, час чергової сесії Малотимошівської сільської ради;

- №125 від 05.05.2018 року про надання інформації про облік земель державної, комунальної та іншої власності на території Малотимошівської сільської ради, в її межах та поза межами (вказавши кількість, статус та користувачів);

- №126 від 05.05.2018 року про надання засвідченої копії графіків прийому громадян посадовими особами Малотимошівської сільської ради;

- №127 від 05.05.2018 року про надання засвідченої копії звіту сільського голови Малотимошівської сільської ради за 2016 рік;

- №128 від 05.05.2018 року про надання засвідченої копії звітів депутатів Малотимошівської сільської ради за 2017 рік;

- №129 від 05.05.2018 року про надання засвідченої копії звітів депутатів Малотимошівської сільської ради за 2016 рік;

- №130 від 05.05.2018 року про надання засвідченої копії списків членів виконавчого комітету Малотимошівської сільської ради.

Не погодившись з відмовою голови Малотимошівської сільської ради прийняти на реєстрацію та зареєструвати його запити, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір, суд виходив з того, що порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, та інформації, що становить суспільний інтерес, визначає ОСОБА_4 України "Про доступ до публічної інформації".

Згідно зі статтею 2 цього Закону його метою є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

ОСОБА_4 не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб'єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.

За визначенням, наведеним у статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації", публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" доступ до інформації забезпечується зокрема шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

Статтею 12 Закону України "Про доступ до публічної інформації" визначено, що суб'єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є: 1) запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень; 2) розпорядники інформації - суб'єкти, визначені у статті 13 цього Закону; 3) структурний підрозділ або відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації розпорядників інформації.

Згідно з пунктом 1 частини 1, частиною 4 статті 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації" розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання.

Усі розпорядники інформації незалежно від нормативно-правового акта, на підставі якого вони діють, при вирішенні питань щодо доступу до інформації мають керуватися цим Законом.

Відповідно до частини 1 статті 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації" розпорядники інформації зобов'язані: 1) оприлюднювати інформацію, передбачену цим та іншими законами; 2) систематично вести облік документів, що знаходяться в їхньому володінні; 3) вести облік запитів на інформацію; 4) визначати спеціальні місця для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, а також надавати право запитувачам робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації тощо; 5) мати спеціальні структурні підрозділи або призначати відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації та оприлюднення інформації; 6) надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації і оновлювати оприлюднену інформацію.

Статтею 16 Закону України "Про доступ до публічної інформації" передбачено, що розпорядник інформації відповідає за визначення завдань та забезпечення діяльності структурного підрозділу або відповідальної особи з питань доступу до публічної інформації розпорядників інформації, відповідальних за опрацювання, систематизацію, аналіз та контроль щодо задоволення запиту на інформацію, надання консультацій під час оформлення запиту, а також за оприлюднення інформації, передбаченої цим Законом.

Запит, що пройшов реєстрацію в установленому розпорядником інформації порядку, обробляється відповідальними особами з питань доступу до публічної інформації.

Відповідно до частин 1, 2, 5 статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.

Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Запит на інформацію має містити зокрема загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.

Частиною 1 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" передбачено, що розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

Перелік підстав для відмови у задоволенні запиту на інформацію закріплений частиною 1 статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації" і є вичерпним.

Відповідно до цієї норми розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках: 1) розпорядник інформації не володіє і не зобов'язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит; 2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону; 3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 цього Закону фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком; 4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 цього Закону.

Статтею 23 Закону України "Про доступ до публічної інформації" унормовано право на оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації, відповідно до якої рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Запитувач має право оскаржити: 1) відмову в задоволенні запиту на інформацію; 2) відстрочку задоволення запиту на інформацію; 3) ненадання відповіді на запит на інформацію; 4) надання недостовірної або неповної інформації; 5) несвоєчасне надання інформації; 6) невиконання розпорядниками обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону; 7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

Частиною 1 статті 24 Закону України "Про доступ до публічної інформації" передбачено, що відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень: 1) ненадання відповіді на запит; 2) ненадання інформації на запит; 3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію; 4) неоприлюднення інформації відповідно до статті 15 цього Закону; 5) надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації; 6) несвоєчасне надання інформації; 7) необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом; 8) нездійснення реєстрації документів; 9) навмисне приховування або знищення інформації чи документів.

Згідно з частиною 1 статті 10, статтею 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до частин 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно з частиною 4 статті 159 КАС України неподання суб'єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Суд вважає, що оскільки відповідачі у встановлений судом строк відзиви на позов не подали, то вони фактично визнали позовні вимоги ГО "Народне коло", що є підставою для задоволення позову.

Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії. Тож позовна вимога про зобов'язання вчинити певні дії є похідною від вимоги про визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною.

У ході розгляду справи суд установив, що, не зареєструвавши запити позивача на отримання публічної інформації, Малотимошівська сільська рада, як орган місцевого самоврядування, на якого поширюються вимоги Закону України "Про доступ до публічної інформації", допустила протиправну бездіяльність та порушила право позивача на доступ до публічної інформації, гарантоване Законом України "Про доступ до публічної інформації".

Суд зауважує, що під протиправною бездіяльністю суб'єкта владних повноважень слід розуміти зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу, що полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов'язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб'єкта владних повноважень, були об'єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені. Для визнання бездіяльності протиправною недостатньо одного лише факту несвоєчасного виконання обов'язкових дій, а важливими є також конкретні причини, умови та обставини, через які дії, що підлягали обов'язковому виконанню відповідно до закону, фактично не були виконані чи були виконані з порушенням строків.

Така правова позиція викладена у постанові ОСОБА_5 Верховного Суду від 09.04.2018 року у справі № П/9901/137/18 (800/426/17).

З'ясувавши характер спірних правовідносин сторін, характер порушеного права позивача та можливість його захисту в обраний ним спосіб, суд дійшов до висновку, що з огляду на визнання протиправною бездіяльності Малотимошівської сільської ради щодо нереєстрації запитів позивача на отримання публічної інформації, порушене право позивача має бути відновлено шляхом зобов'язання Малотимошівської сільської ради зареєструвати ці запити та розглянути їх у порядку, встановленому Законом України "Про доступ до публічної інформації". Відтак позов в цій частині слід задовольнити.

Суд не надає правову оцінку змісту запитів позивача на отримання публічної інформації, оскільки це не є предметом даного спору. Однак, зазначає, що у разі якщо розпорядник інформації не володіє і не зобов'язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит, або інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом, або запит на інформацію не відповідає вимогам Закону України "Про доступ до публічної інформації", це є підставами для відмови у задоволенні запиту на інформацію, але не звільняє розпорядника інформації від обов'язку щодо його розгляду.

Вирішуючи позовну вимогу про зобов'язання Малотимошівської сільської ради здійснити реєстрацію запиту на проведення громадської експертизи №166 від 03.07.2018 року, суд дійшов до таких висновків.

Постановою Кабінету Міністрів України №976 від 05.11.2008 року затверджено Порядок сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади (надалі - Порядок). Пунктом 3 цієї постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування керуватися під час проведення громадської експертизи їх діяльності затвердженим цією постановою Порядком.

Згідно з пунктом 2 Порядку громадська експертиза діяльності органів виконавчої влади (далі - громадська експертиза) є складовою механізму демократичного управління державою, який передбачає проведення інститутами громадянського суспільства, громадської ради оцінки діяльності органів виконавчої влади, ефективності прийняття і виконання такими органами рішень, підготовку пропозицій щодо розв'язання суспільно значущих проблем для їх врахування органами виконавчої влади у своїй роботі.

У цьому Порядку під інститутами громадянського суспільства слід розуміти громадські об'єднання, професійні спілки та їх об'єднання, творчі спілки, організації роботодавців та їх об'єднання, благодійні і релігійні організації, органи самоорганізації населення, недержавні засоби масової інформації та інші непідприємницькі товариства і установи, легалізовані відповідно до законодавства.

Пунктом 3 Порядку передбачено, що орган виконавчої влади сприяє інституту громадянського суспільства у проведенні громадської експертизи у разі надходження від нього письмового запиту із зазначенням: його найменування, відомостей про легалізацію, місцезнаходження та електронної адреси (за наявності); предмета і мети громадської експертизи; переліку документів та інших матеріалів, необхідних для проведення громадської експертизи (далі - матеріали); адреси, за якою надсилається відповідь на запит, або прізвища, ім'я та по батькові особи, уповноваженої одержати таку відповідь, її контактного телефону і електронної адреси (за наявності).

Громадська рада у письмовому запиті до органу виконавчої влади зазначає інформацію, передбачену абзацами третім - п'ятим цього пункту, та подає копію протоколу засідання, на якому було прийнято рішення про проведення громадської експертизи.

День надходження запиту є датою початку проведення громадської експертизи.

Згідно з пунктом 4 Порядку орган виконавчої влади після надходження від інституту громадянського суспільства, громадської ради письмового запиту щодо проведення громадської експертизи: 1) видає у тижневий строк наказ (розпорядження) про проведення такої експертизи і заходів, пов'язаних з підготовкою матеріалів, із зазначенням прізвища, ім'я, по батькові та посади особи (осіб), відповідальної (відповідальних) за забезпечення взаємодії з інститутом громадянського суспільства, громадською радою, зміст якого доводить до відома інституту громадянського суспільства, громадської ради, що ініціює проведення громадської експертизи, протягом трьох днів з моменту його видання; 2) утворює у разі потреби робочу групу для підготовки матеріалів із залученням представників інституту громадянського суспільства, громадської ради, що ініціює проведення громадської експертизи; 3) розміщує у тижневий строк інформацію про надходження запиту щодо проведення громадської експертизи, текст наказу (розпорядження) та заходи, здійснені органом виконавчої влади з метою сприяння її проведенню, на власному веб-сайті; 4) подає інституту громадянського суспільства, громадській раді матеріали або завірені в установленому порядку їх копії чи надсилає їх в електронній формі протягом п'яти робочих днів з моменту видання наказу (розпорядження) про проведення громадської експертизи. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк надання матеріалів може бути продовжено до 20 робочих днів.

Позивач у своїй позовній заяві стверджує, що 03.06.2018 року звернувся до голови Малотимошівської сільської ради із запитом про проведення громадської експертизи №166 від 03.07.2018 року, а остання відмовилася його реєструвати.

У матеріалах справи міститься копія запиту ГО "Народне коло" №166 від 03.07.2018 року про проведення громадської експертизи Малотимошівської сільської ради. (а.с. 4)

Суд зауважує, що вказаний запит датовано 03.07.2018 року, що спростовує доводи позивача про те, що голова Малотимошівської сільської ради ОСОБА_1 у червні 2018 року відмовилася його прийняти та зареєструвати.

Відповідно до частини 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

У ході розгляду справи не встановлено фактів вчинення відповідачами протиправних дій чи допущення протиправної бездіяльності щодо реєстрації запиту ГО "Народне коло" №166 від 03.07.2018 року про проведення громадської експертизи Малотимошівської сільської ради, яка до того ж не є органом виконавчої влади, для яких є обов'язковими вимоги Порядку сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №976 від 05.11.2008 року. Тому у задоволенні позову про зобов'язання Малотимошівської сільської ради зареєструвати запит №166 від 03.07.2018 року на проведення громадської експертизи та видати наказ про проведення цієї громадської експертизи слід відмовити.

Згідно з частинами 1, 3 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

При зверненні до суду з цим позовом позивач сплатив судовий збір у сумі 1762 грн. Зважаючи на часткове задоволення позову, а саме за позовними вимогами, звернутими до одного з відповідачів - Малотимошівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, на користь позивача слід стягнути витрати на сплату судового збору, пропорційно до задоволеної частини вимог у сумі 881 грн. за рахунок бюджетних асигнувань цього суб'єкта владних повноважень.

Керуючись статтями 9, 90, 139, 242-246, 250, 251, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов громадської організації "Народне коло" (25006, АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ 38660250) до голови Малотимошівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області ОСОБА_1 (27142, Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с. Мала Тимошівка), Малотимошівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області (27142, Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с. Мала Тимошівка, код ЄДРПОУ 23221330) задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Малотимошівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області щодо нереєстрації запитів громадської організації "Народне коло" на отримання публічної інформації №104 від 24.04.2018 року, №107 від 26.04.2018 року, №112 від 03.05.2018 року, №113 від 03.05.2018 року, №117 від 05.05.2018 року, №118 від 05.05.2018 року, №119 від 05.05.2018 року, №120 від 05.05.2018 року, №121 від 05.05.2018 року, №122 від 05.05.2018 року, №123 від 05.05.2018 року, №124 від 05.05.2018 року, №125 від 05.05.2018 року, №126 від 05.05.2018 року, №127 від 05.05.2018 року, №128 від 05.05.2018 року, №129 від 05.05.2018 року, №130 від 05.05.2018 року.

Зобов'язати Малотимошівську сільську раду Новоукраїнського району Кіровоградської області зареєструвати та розглянути запити громадської організації "Народне коло" на отримання публічної інформації №104 від 24.04.2018 року, №107 від 26.04.2018 року, № 112 від 03.05.2018 року, №113 від 03.05.2018 року, №117 від 05.05.2018 року, №118 від 05.05.2018 року, №119 від 05.05.2018 року, №120 від 05.05.2018 року, №121 від 05.05.2018 року, №122 від 05.05.2018 року, №123 від 05.05.2018 року, №124 від 05.05.2018 року, №125 від 05.05.2018 року, №126 від 05.05.2018 року, №127 від 05.05.2018 року, №128 від 05.05.2018 року, №129 від 05.05.2018 року, №130 від 05.05.2018 року в порядку, встановленому Законом України "Про доступ до публічної інформації".

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь громадської організації "Народне коло" (код ЄДРПОУ 38660250) судові витрати на сплату судового збору в сумі 881 гривня за рахунок бюджетних асигнувань Малотимошівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області (код ЄДРПОУ 23221330).

Копію рішення суду надіслати учасникам справи.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду, шляхом подачі апеляційної скарги через Кіровоградський окружний адміністративний суд, у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду ОСОБА_6

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.10.2018
Оприлюднено01.11.2018
Номер документу77500705
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —396/1325/18

Рішення від 31.10.2018

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 01.10.2018

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 07.09.2018

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 01.08.2018

Адміністративне

Новоукраїнський районний суд Кіровоградської області

Шепетько В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні