Ухвала
від 24.10.2018 по справі 909/1061/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 909/1061/17 У Х В А Л А       24.10.2018 м. Івано-Франківськ           Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Михайлишина В. В., секретар судового засідання Бабенецька А. В., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Калуської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про визнання грошових вимог (вх. № 13826/18 від 17.09.2018), заяву Калуського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області про визнання грошових вимог (вх. № 13855/18 від 17.09.2018), заяву Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області про визнання грошових вимог (вх. 14693/18 від 01.10.2018), у справі за заявою:      Калуського об'єднаного управління Пенсійного фонду України                        Івано-Франківської області до:                  Дочірнього підприємства "Калійний завод"                       Відкритого акціонерного товариства "Оріана" про банкрутство, за участю: ліквідатора Ковальського Ігоря Ігоровича, від Калуської ОДПІ Головного управління ДФС в Івано-Франківській області: старшого державного інспектора відділу супроводження судових спорів Воришко Мирослави Василівни, від Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області: головного спеціаліста Василика Андрія Михайловича, від Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Івано-Франківській області: провідного спеціаліста з питань банкрутства Запічної Наталії Ігорівни, від ініціюючого кредитора - Калуського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області, Регіонального відділення Фонду державного майна України в Івано-Франківській області та Івано-Франківського обласного центру зайнятості представники в судове засідання не з'явилися,   У С Т А Н О В И В:           у провадженні Господарського суду Івано-Франківської області перебуває справа за заявою Калуського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області про банкрутство Дочірнього підприємства "Калійний завод" Відкритого акціонерного товариства "Оріана". 28.02.2018 суд відкрив провадження у справі, ввів процедуру розпорядження майном боржника, призначив розпорядником майна арбітражного керуючого Ковальського І. І. 17.07.2018 суд припинив процедуру розпорядження майном боржника, Дочірнє підприємство "Калійний завод" Відкритого акціонерного товариства "Оріана" визнав банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначив арбітражного керуючого Ковальського І. І. 17.07.2018 на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет оприлюднено повідомлення про визнання Дочірнього підприємства "Калійний завод" Відкритого акціонерного товариства "Оріана" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Так, після оприлюднення вказаного повідомлення до суду надійшли такі заяви з грошовими вимогами до боржника: - Калуської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про визнання грошових вимог у сумі 2 921 792, 78 гривень (вх. № 13826/18 від 17.09.2018); - Калуського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області про визнання грошових вимог у сумі 385 143, 20 гривень (вх. № 13855/18 від 17.09.2018); - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області про визнання грошових вимог у сумі 34 395 007,05 гривень (вх. 14693/18 від 01.10.2018). 19.09.2018 заяви Калуської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області та Калуського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області суд призначив до розгляду у судовому засіданні на 03.10.2018, за наслідком якого розгляд останніх відклав на 24.10.2018. 03.10.2018 заяву Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області було призначено до розгляду на 24.10.2018. Ліквідатор Ковальський І. І. подав суду повідомлення (вх. № 15375/18 від 08.10.2018; вх. № 15376/18 від 08.10.2018 та вх. №15375/18 від 22.10.2018) про розгляд заявлених грошових вимог, відповідно до яких вимоги Калуської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, Калуського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області та Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області визнає. В силу приписів частини 1 статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. Як визначено в пункті 8 частини 1 статті 38 Закону, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі. Відповідно до вимог статей 13, 76, 77 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом, належними та допустимими доказами. Виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства, заявлені у справі про банкрутство грошові вимоги можуть підтверджуватися або первинними документами, що свідчить про цивільно-правові відносини сторін та підтверджують заборгованість боржника перед кредитором, або рішенням юрисдикційного органу, до компетенції якого віднесено вирішення такого спору.           При цьому суд самостійно розглядає кожну заявлену грошову вимогу, перевіряє її відповідність чинному законодавству та за результатами такого розгляду визнає або відхиляє частково чи повністю грошові вимоги кредитора. Розглянувши подані заяви, суд встановив таке. Щодо заяви Калуського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області. Калуське об'єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області звернулось до Господарського суду Івано-Франківської області із заявою про грошові вимоги до боржника на суму 385 143, 20 гривень із яких: 1) заборгованість зі сплати фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій - 171 209, 96 гривень, за списком № 1, за період з 01.03.2018 по 16.07.2018; 2) заборгованість зі сплати фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій - 210 409, 24 гривень, за списком № 2, за період з 01.03.2018 по 16.07.2018. Вказану заборгованість підтверджує відповідними розрахунками. Так, порядок відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій встановлений Інструкцією про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, яка затверджена постановою Правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року № 21-1. Відповідно до пункту 6.4 Інструкції розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається органами Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом місяця з новопризначених (перерахованих) пенсій. Відповідно до пункту 6.7 цієї Інструкції підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах. Враховуючи наведене, обов'язок визначення сум відшкодування витрат на виплату і доставку пенсій покладено на кредитора, а боржник зобов'язаний здійснити відшкодування зазначених витрат в розмірах визначених кредитором, підставою для відшкодування вказаних сум є розрахунки цих витрат, які надсилаються боржнику. Як встановлено судом, кредитор надіслав на адресу ДП "Калійний завод" ВАТ "Оріана" розрахунки фактичних витрат на виплату до доставку пенсій за списком № 1 на загальну суму 171 209, 96 гривень та за списком № 2 на суму 210 409, 24 гривень, однак, боржник у передбачені строки відшкодування не здійснив. Стаття 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначає черговість задоволення вимог кредиторів. Так, вимоги із зобов'язань зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування задовольняються у другу чергу. За таких обставин, суд визнає грошові вимоги Калуського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області та включає їх в реєстр вимог кредиторів в сумі 3 524, 00 гривень сплаченого судового збору, як вимоги першої черги, та 381 619, 20 гривень основного боргу, як вимоги другої черги. Щодо заяви Калуської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області. Заява кредитора обґрунтована тим, що ДП "Калійний завод" ВАТ "Оріана" зареєстровано як суб'єкт господарювання, перебуває на обліку в Калуській об'єднаній державній податковій інспекції ГУ ДФС в Івано-Франківській області як платник податків, що покладає на нього обов'язок сплачувати у встановленому порядку та розмірі передбачені законодавством податки та збори. Зазначає, що 26.04.2018 Господарський суд Івано-Франківської області визнав кредиторські вимоги до боржника в розмірі 22 882 928, 59 гривень та вказує, що за період з 28.02.2018 по 07.09.2018 у ДП "Калійний завод" ВАТ "Оріана" виник борг у розмірі 2 921 792, 78 гривень, який і просить визнати. Суд встановив, що вказаний борг є обґрунтований та підтверджений належними доказами.   Так, сума боргу за період з 28.02.2018 по 07.09.2018 складає 2 921 792, 78 гривень, з них: 1) по податку на додану вартість в сумі 635 063, 89 гривень, в тому числі: - основного платежу в сумі 443 013, 34 гривень (згідно податкових повідомлень-рішень № 0002411406 від 16.04.2018 та уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 21.03.2018); - штрафні санкції в сумі 3 883, 00 гривень, що підтверджується уточнюючим розрахунком податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 21.03.2018; - пеня в сумі 188 167, 55 гривень, нарахована за період з 21.10.2014 по 28.02.2018; 2) по податку на прибуток приватних підприємств в сумі 376 942, 16 гривень, в тому числі: - основного платежу в сумі 241 321, 00 гривень (згідно податкового повідомлення-рішення  № 0002381406 від 16.04.2018); - пеня в сумі 135 621, 16 гривень, нарахована за період з 21.10.2014 по 28.02.2018; 3) по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податків у вигляді заробітної плати в сумі 558 002, 50 гривень (основного платежу), що підтверджується податковим повідомленням-рішенням від 16.04.2018 № 0002431406; Крім того, в ІКП боржника обліковується залишок несплаченої пені в сумі 0, 27 гривень; 4) по земельному податку з юридичних осіб пені в сумі 578, 46 гривень; 5) по рентній платі за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення пені в сумі 18, 65 гривень; 6) по податках та зборах, не віднесених до інших категорій пені в сумі 681, 87 гривень; 7) по надходженнях податків і зборів (обов'язкових платежів), які справлялися до 1 січня 2011 року, але не визначені Податковим кодексом (крім податків та зборів, які надходили до місцевих бюджетів), включаючи розстрочені та відстрочені суми грошових зобов'язань пені в сумі 194, 19 гривень; 8) по рентній платі за спеціальне використання води (крім рентної плати за спеціальне використання води водних об'єктів місцевого значення) пені в сумі 63, 59 гривень; 9) по комунальному податку пені в сумі 13, 64 гривень; 10)  по платежу інші збори за забруднення навколишнього природного середовища до Фонду охорони навколишнього природного середовища пені в сумі 1 309 313, 25 гривень; 11) по податку з власників наземних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів пені в сумі 23, 27 гривень; 12) по військовому збору в розмірі 8 070, 22 гривень основні зобов'язання, що підтверджуються податковим повідомленням - рішенням від 16.04.2018 № 0002471406; 13) станом на 07.09.2018 заборгованість по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування по ДП "Калійний завод" складає 32 827, 09 гривень (32 317, 37 гривень - основний платіж, що підтверджується копіями звітів по єдиному соціальному внеску за період лютий - липень 2018 року, штрафні санкції в сумі 351, 46 гривень, що підтверджуються рішенням № 0002451406 від 16.04.2018 та рішенням від 16.04.2018 № 0002441406, пені в розмірі 158, 26 гривень, що підтверджується рішеннями від 16.04.2018 № 0002441406. В силу пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Відповідно до пункту 14.1.175 статті 14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня нарахована на суму такого грошового зобов'язання. З огляду на викладене, відповідно до статті 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд визнає грошові вимоги Калуської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області та включає їх до реєстру в сумі 3 524, 00 гривень сплаченого судового збору, як вимоги першої черги, 32 317, 37 гривень, як вимоги другої черги, 1 250 406, 79 гривень, як вимоги третьої черги, та 1 639 068, 62 гривень, як вимоги шостої черги. Щодо заяви Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області.           Заява обґрунтована наступним:           - 10.09.2010 Дочірнє підприємства "Калійний завод" Відкритого акціонерного товариства "Оріана" був взятий на облік як страхувальник (повідомлення про взяття на облік № 7794);           - відповідно до підпунктів 4 та 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 № 2464-VI припинено Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Калуші та Калуському районі шляхом реорганізації - приєднання до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області;           - заборгованість з розрахунку загальної суми капіталізованих платежів боржника складає 34 395 007, 05 гривень. Суд встановив, що вказана заборгованість є обґрунтованою та підтвердженою матеріалами справи, зокрема, розрахунком капіталізованих платежів, матеріалами особових справ потерпілих щодо яких проведено розрахунок. Так, відповідно до статті 11 Закону № 1105, фінансування Фонду соціального страхування України здійснюється за рахунок капіталізованих платежів, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Порядок капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань підприємства-банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров'ю, затверджено постановою Кабінету Міністрів країни від 6 травня 2000 року № 765 (далі - Порядок № 765). Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Порядку № 765, капіталізація платежів здійснюється щодо кожної особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідності  виплати майбутніх платежів.  Під час розрахунку сум цих платежів повинні враховуватися заробітна плата потерпілого, відсоток втрати професійної працездатності, витрати по догляду за потерпілим, на реабілітацію, протезування, придбання транспортних засобів та види соціальної допомоги відповідно до медичного висновку, необхідність сплати одноразової допомоги у зв'язку з травмою або професійним захворюванням, які можуть призвести до смерті потерпілого, а також інші виплати, передбачені законодавством. Пунктом  2  Порядку №  765  визначено,  що  розрахунок щодо  кожного платежу, що підлягає капіталізації, для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань підприємства-банкрута перед  громадянами  внаслідок  заподіяння шкоди їх життю і здоров'ю або перед членами їх сімей, здійснюється таким чином: 1) щомісячні    виплати втраченого заробітку - з урахуванням середньомісячного заробітку та ступеня втрати професійної працездатності; 2) витрати по догляду за потерпілим відповідно до медичного висновку - згідно з нормами, встановленими нормативно-правовими актами; 3) витрати на придбання інвалідами або Фондом спеціальних засобів пересування, запасних частин до них, а також витрати на придбання палива, ремонт і технічне обслуговування транспортних засобів - згідно з нормами, встановленими нормативно-правовими актами; 4) витрати на оздоровлення - з розрахунку середньої вартості санаторно-курортної путівки - для інвалідів І групи щороку, іншим інвалідам - один раз на три роки; 5) витрати на пенсійне забезпечення - на підставі довідки відповідного органу соціального захисту населення; 6) витрати на професійну переорієнтацію, професійне навчання або перекваліфікацію потерпілого за індивідуальною програмою реабілітації (якщо з часу встановлення інвалідності минуло не більше одного року) - з розрахунку середньомісячного заробітку протягом терміну, визначеного програмою реабілітації; 7) одноразова допомога у разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого. При цьому відповідно до пункту 3 Порядку № 765, капіталізація таких платежів розраховується на період, що визначається як різниця між середньою тривалістю життя для чоловіків і жінок у країні та їх віком на момент здійснення капіталізації. Відповідно до пункту 5-1 Порядку № 765, у вимогах Фонду до боржника зазначається сума, визначена з урахуванням кожного платежу, що підлягає капіталізації. Суми платежів, капіталізованих відповідно до зазначених вимог у процесі ліквідації суб'єкта підприємницької діяльності - банкрута, перераховуються ліквідатором (арбітражним керуючим) робочому органу виконавчої дирекції Фонду, у якому суб'єкт підприємницької діяльності перебуває на обліку. Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області є органом, який проводить нарахування (заявлення капіталізованих платежів), що виникли із зобов'язань суб'єкта підприємницької діяльності - банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров'ю. Суд встановив, що станом на 17.07.2018 (дату винесення постанови Господарським судом Івано-Франківської області у справі № 909/1061/17 про визнання банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури щодо ДП "Калійний завод" ВАТ "Оріана"), у Фонді соціального страхування України знаходиться 78 особових справ потерпілих на виробництві ДП "Калійний завод" ВАТ "Оріана", які на підставі Закону № 1105 продовжують отримувати страхові виплати, і капіталізація платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань даного підприємства перед потерпілими, розрахована відповідно до Порядку № 765. Водночас суд зазначає, що кредитор звернувся із грошовими вимогами тільки 01.10.2018, тобто з пропуском встановленого Законом строку. Так, як визначено в пункті 8 частини 1 статті 38 Закону, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі. Однак, відповідне правило не поширюється на вимоги кредиторів щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування і на вимоги Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" та/або її дочірнього підприємства, що здійснювало постачання природного газу на підставі ліцензії, щодо сплати заборгованості (у тому числі неустойки, 3 відсотків річних та інфляційних втрат) за поставлений/спожитий природний газ, що утворилася станом на 1 травня 2015 року (абз. 2 п. 4 ст. 23 Закону). З огляду на викладене, суд визнає грошові вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області та включає їх до реєстру в сумі 3 524, 00 гривень, як вимоги першої черги, та 34 395 007, 05 гривень, як вимоги другої черги. За таких обставин, грошові вимоги Калуської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, Калуського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області та Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області підлягають включенню ліквідатором в реєстр вимог кредиторів ДП "Калійний завод" ВАТ "Оріана" у визначеній судом черговості. Керуючись статтями 2, 23-26, 38, 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", статтями 12, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд У Х В А Л И В: 1. Заяву кредитора Калуської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (вх. № 13826/18 від 17.09.2018) про визнання грошових вимог у сумі 2 921 792, 78 гривень - задовольнити повністю. 2. Заяву кредитора Калуського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області (вх. № 13855/18 від 17.09.2018) про визнання грошових вимог у сумі 385 143, 20 гривень - задовольнити повністю. 3. Заяву кредитора Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області про (вх. 14693/18 від 01.10.2018) про визнання грошових вимог у сумі 34 395 007, 05 гривень - задовольнити повністю. 4. Кредиторами Дочірнього підприємства "Калійний завод" Відкритого акціонерного товариства "Оріана" (вул. Промислова, 14, м. Калуш, Івано-Франківська область, 77300; ідентифікаційний код: 22176314) визнати та внести до реєстру вимог кредиторів: - Калуську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Івано-Франківській області з грошовими вимогами другої черги у розмірі 32 317, 37 гривень (тридцять дві тисячі триста сімнадцять гривень тридцять сім копійок), третьої черги у розмірі 1 250 406, 79 гривень (один мільйон двісті п'ятдесят тисяч чотириста шість гривень сімдесят дев'ять копійок), шостої черги у розмірі 1 639 068, 62 гривень (один мільйон шістсот тридцять дев'ять тисяч шістдесят вісім гривень шістдесят дві копійки) та першої черги у розмірі 3 524, 00 гривень (три тисячі п'ятсот двадцять чотири гривень); - Калуське об'єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області з грошовими вимогами другої черги в розмірі 381 619, 20 гривень (триста вісімдесят одна тисяча шістсот дев'ятнадцять гривень двадцять копійок) та першої черги у розмірі 3 524, 00 гривень (три тисячі п'ятсот двадцять чотири гривень); - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області з грошовими вимогами другої черги в розмірі 34 395 007, 05 гривень (тридцять чотири мільйони триста дев'яносто п'ять тисяч сім гривень п'ять копійок) та першої черги у розмірі 3 524, 00 гривень (три тисячі п'ятсот двадцять чотири гривень). 5. Інформацію по справі, яка розглядається, можна отримати на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою http://court.gov.ua/fair/sud5010/ та на веб-сторінці Єдиного державного реєстру судових рішень за веб-адресою http://reyestr.court.gov.ua/. 6. Дану ухвалу направити: - боржнику: Дочірньому підприємству "Калійний завод" Відкритого акціонерного товариства "Оріана" (вул. Промислова, 14, м. Калуш, Івано-Франківська область, 77300); - ліквідатору: Ковальському Ігорю Ігоровичу (вул. Біласа і Данилишина, 14, м. Калуш, Івано-Франківська область, 77300); - ініціюючому кредитору: Калуському об'єднаному управлінню Пенсійного фонду України Івано-Франківської області (вул. Біласа і Данилишина, 2, м. Калуш, Івано-Франківська область, 77300); - кредитору: Калуській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (вул. Стуса, 2, м. Калуш, Івано-Франківська область, 77300); кредитору: Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області (вул. А. Мельника, 11, м. Івано-Франківськ, 76014). Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення - 24.10.2018. Ухвалу може бути оскаржено в апеляційному порядку до Західного апеляційного господарського суду шляхом подання апеляційної скарги протягом 10 днів з дня складення повного тексту. Повний текст ухвали складено 29.10.2018.            Суддя                                                                                        В. В.  Михайлишин

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення24.10.2018
Оприлюднено01.11.2018
Номер документу77527404
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —909/1061/17

Ухвала від 08.01.2025

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Михайлишин В. В.

Ухвала від 07.01.2025

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Михайлишин В. В.

Ухвала від 02.10.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Михайлишин В. В.

Ухвала від 13.09.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Михайлишин В. В.

Ухвала від 26.06.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Михайлишин В. В.

Ухвала від 03.04.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Михайлишин В. В.

Ухвала від 03.01.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Михайлишин В. В.

Ухвала від 04.10.2023

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Михайлишин В. В.

Ухвала від 12.07.2023

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Михайлишин В. В.

Ухвала від 05.04.2023

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Михайлишин В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні