Рішення
від 25.10.2018 по справі 816/1984/18
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 жовтня 2018 року м. ПолтаваСправа № 816/1984/18 Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Канигіної Т.С.,

за участю:

секретаря судового засідання - Скорика С.В.,

представників позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2,

представника відповідача - ОСОБА_3,

розглянувши у судовому засіданні матеріали адміністративної справи за позовом

позивача Товариства з обмеженою відповідальністю "Вега-Трейд" до відповідача: Головного управління ДФС у Полтавській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

В С Т А Н О В И В:

08.06.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю "Вега-Трейд" (надалі - ТОВ "Вега-Трейд", позивач) звернулось до Полтавського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Полтавській області (надалі - ГУ ДФС у Полтавській області, відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 13.12.2017 № НОМЕР_1.

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначає, що висновки контролюючого органу в частині порушення строків реєстрації податкової накладної є безпідставними і такими, що не відповідають об'єктивним обставинам, оскільки ТОВ "Вега-Трейд" здійснено всі залежні від нього дії для проведення реєстрації податкової накладної від 19.05.2017 №1. За твердженням позивача, відповідач протиправно прийняв податкове повідомлення-рішення від 13.12.2017 № НОМЕР_1, яким до позивача застосовано штраф у розмірі 10% у сумі 26520,85 грн.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 23.07.2018 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі, призначено підготовче засідання на 16.08.2018.

10.08.2018 до суду надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого відповідач проти позову заперечує, просить суд відмовити у його задоволенні, посилаючись на порушення позивачем строків реєстрації податкової накладної від 19.05.2017 №1, у зв'язку з чим до ТОВ "Вега-Трейд" спірним податковим повідомленням-рішенням застосовано штраф у розмірі 10% у сумі 26520,85 грн /а.с. 47-48/.

У підготовчому засіданні 16.08.2018 оголошено перерву до 12.09.2018.

21.08.2018 до суду надійшли заперечення позивача проти відзиву, що судом розцінені як відповідь на відзив, відповідно до яких останнім наголошено на протиправності застосування штрафу та здійснення ТОВ "Вега-Трейд" необхідних дій для забезпечення реєстрації указаної податкової накладної /а.с. 72-78/.

12.09.2018 до суду надійшли заперечення відповідача, на підставі яких ГУ ДФС у Полтавській області наполягало на правомірності винесення оскаржуваного податкового повідомлення-рішення /а.с. 93-94/.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 12.09.2018 закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті на 10.10.2018.

У судовому засіданні 10.10.2018 розгляд справи відкладено на 25.10.2018.

Представники позивача у судовому засіданні позов підтримали, просили задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечувала, просила відмовити у його задоволенні.

Заслухавши пояснення представників сторін, вивчивши та дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову з огляду на наступне.

З матеріалів справи вбачається, що за результатами проведеної камеральної перевірки податкової звітності з ПДВ за травень 2017 року з урахуванням даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість ТОВ "Вега-Трейд" складено акт від 04.12.2017 № 7452/16-31-12-11-30/39900671, відповідно до якого зафіксовано порушення позивачем термінів реєстрації податкових накладних за травень 2017 року на 1 день на суму ПДВ 265208,52 грн, чим порушено пункт 201.10 статті 201 Податкового кодексу України /а.с. 15-16/.

На підставі цього акта ГУ ДФС у Полтавській області винесено податкове повідомлення-рішення 13.12.2017 № НОМЕР_1, яким до позивача застосовано штраф у розмірі 10% у сумі 26520,85 грн /а.с. 18-19/.

Не погодившись з цим податковим повідомленням-рішенням, позивач оскаржив його в адміністративному порядку, за результатами якого таке рішення залишено без змін /а.с. 20-26/.

Не погоджуючись із податковим повідомленням-рішення 13.12.2017 № НОМЕР_1, позивач оскаржив його до суду.

Надаючи правову оцінку спірному податковому повідомленню-рішенню суб'єкта владних повноважень та відповідним доводам сторін, суд виходить з наступного.

Відповідно до пункту 1.1 статті 1 Податкового кодексу України Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно з підпунктом 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Пункт 120-1.1 статті 120 Податкового кодексу України встановлює, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі, зокрема: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів.

Пунктом 200-1.4 статті 200-1 Податкового кодексу України визначено, що на рахунок у системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника зараховуються кошти: з власного поточного рахунку платника в сумах, необхідних для збільшення розміру суми, що обчислюється відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу; з власного поточного рахунку платника в сумах, недостатніх для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань з цього податку; з рахунків платників, відкритих у відповідних органах казначейства для проведення розрахунків з погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання, водовідведення, опалення та постачання гарячої води тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування, а рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам з подальшим спрямуванням коштів відповідно до Закону України про Державний бюджет України; з бюджету в сумах надміру сплачених грошових зобов'язань з податку на додану вартість, повернутих платнику податків у порядку, встановленому пунктом 43.4 1 статті 43 цього Кодексу.

За приписами пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до положень пункту 201.10 зазначеної статті при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Суд зазначає, що підставою для винесення спірного податкового повідомлення- рішення відповідачем визначено порушення позивачем вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, а саме: недотримання термінів реєстрації податкової накладної від 19.05.2017 №1 на 1 день - на загальну суму 1591251,10 грн, у тому числі ПДВ 265208,52 грн /а.с. 27/.

Так, ТОВ "Вега-Трейд" направлено в останній день граничного строку - 15.06.2017 о 14:49 на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 19.05.2017 на суму ПДВ 265208,52 грн за допомогою платного програмного забезпечення M.e.doc., використовуючи ІТЄ "Єдине вікно подання електронної звітності", що підтверджується повідомленням про отримання звітності /а.с. 28/.

За результатами обробки отримано о 15:42:23 квитанцію №1 з відміткою "Документ не прийнято. Сума ПДВ в документі (265208.52) не може перевищувати суму ліміту на рахунку ПДВ (239976.68) продавця" /а.с. 29-30/.

При цьому 15.06.2018 о 15:21 ТОВ "Вега-Трейд" проведено поповнення рахунку у системі електронного адміністрування на суму 11914,00 грн, чим збільшено суму податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні та/ або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що підтверджується платіжним дорученням від 15.06.2017 №25 та витягом з архіву електронної звітності - СЕА ПДВ - реєстр операцій по рахунках ПДВ за період з 14.06.2017 по 16.06.2017 /а.с. 114, 121/.

Того ж дня о 19:06 ТОВ "Вега-Трейд" повторно відправлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 19.05.2017 на суму ПДВ - 265208,52 грн за допомогою платного програмного забезпечення М.е.doc, використовуючи ІТЄ "Єдине вікно подання електронної звітності". Підтвердженням про отримання податкової накладної у поштову скриньку ДФС є повідомлення з програмного забезпечення /а.с. 31/.

Відповідно до пояснень представника позивача згодом контрагентом позивача (ФГ "Вікторія") зареєстровані податкові накладні, де ТОВ "Вега-Трейд" визначений покупцем, за рахунок чого збільшено суму податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні та/ або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Судом також встановлено, що відповідно до витягу з архіву електронної звітності - СЕА ПДВ - реєстр операцій по рахунках ПДВ за період з 14.06.2017 по 16.06.2017 позивачем о 20:15 проведено реєстрацію податкової накладної № 11323031 від 19.05.2017 на суму ПДВ у розмірі 34681,73 грн, що збільшило суму ліміту до 274658,41 грн /а.с. 114/.

Відповідно до цього ж витягу позивачем о 20:19 проведено реєстрацію податкової накладної № 6 від 19.05.2017 на суму ПДВ у розмірі 34681,73 грн, що збільшило суму ліміту до 309340,14 грн /а.с. 114/.

На запит від 15.06.2017 №15300561, сформований із системи електронного адміністрування ПДВ о 20:44:36, позивача повідомлено, що сума податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні та/ або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних складає 309340,14 грн, що є достатньою для реєстрації податкової накладної №1 від 19.05.2017 на суму ПДВ - 265208,52 грн /а.с. 33/.

Водночас квитанцію при прийняття вказаної податкової накладної за реєстраційним № НОМЕР_2 надіслано 16.06.2017 о 01:21:23, тобто наступного операційного дня за днем подання документів /а.с. 32, 34/.

Зважаючи на викладене, суд погоджується з доводами позивача щодо подання ним податкової накладної в електронній формі ДФС протягом операційного дня в останній п'ятнадцятий календарний день календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вона складена. Висновки відповідача про порушення термінів реєстрації податкової накладної є безпідставними з огляду на таке.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр), визначається відповідно до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (надалі - Порядок №1246).

Відповідно до пункту 12 цього Порядку (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з пунктом 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС (пункт 14 Порядку №1246)

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття (пункт 15 Порядку №1246).

Якщо платником податку надіслано для реєстрації кілька примірників однієї податкової накладної та/або розрахунку коригування, зареєстрованими вважаються податкова накладна та/або розрахунок коригування, відомості яких внесені до Реєстру, та платнику податку надіслана відповідна квитанція (пункт 16 Порядку №1246).

Відповідно до вимог пункту 2 цього Порядку операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації.

При цьому, пунктом 3 Порядку №1246 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлено, що операційний день триває з 0 до 23-ї години.

Суд зазначає, що відповідно до наявних у матеріалів справи витягів з архіву електронної звітності встановлено, що електронний рахунок позивача поповнено 15.06.2017 о 15:21 у розмірі 11914,00 грн (платіжне доручення № 25) та збільшено суму ліміту для реєстрації податкових накладних за рахунок реєстрації податкових накладних на користь контрагента ФГ "Вікторія" на суму операцій 69363,46 грн (34681,73 грн х 2). У зв'язку з чим реєстрація податкової накладної № 1 від 19.05.2017, яка здійснена на наступний операційний день - 16.06.2017, не є наслідком протиправних дій позивача, оскільки ним вжито всіх можливих заходів для проведення своєчасної реєстрації останньої - подана в межах операційного дня 15.06.2017.

Натомість, квитанція про прийняття або неприйняття вказаної податкової накладної № 1 від 19.05.2017 у день її відправлення на адресу товариства не надійшла.

Таким чином, оскільки позивач на 15-й календарний день з наступного дня після виникнення податкових зобов'язань подав на реєстрацію в ЄРПП податкову накладну № 1 від 19.05.2017, протягом операційного дня - 15.06.2017 йому не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України.

Відповідно до частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частинами першою та другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

З огляду на вищезазначені висновки суду відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не доказав правомірності свого рішення, що є підставою для задоволення позову.

Частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, враховуючи задоволення позову, на користь позивача підлягають відшкодуванню судові витрати, сплачені позивачем за подання цього позову.

Керуючись статтями 2, 6, 8, 9, 77, 139, 243-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Вега-трейд" (АДРЕСА_1, 37300, ідентифікаційний код 39900671) до Головного управління ДФС у Полтавській області (вул. Європейська, 4, м. Полтава, 36000, ідентифікаційний код 39461639) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Полтавській області від 13.12.2017 № НОМЕР_1.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Полтавській області (вул. Європейська, 4, м. Полтава, 36000, ідентифікаційний код 39461639) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Вега-трейд" (АДРЕСА_1, 37300, ідентифікаційний код 39900671) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1762,00 грн (одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VIII.

Повний текст рішення складено 05.11.2018.

Суддя ОСОБА_4

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.10.2018
Оприлюднено07.11.2018
Номер документу77630540
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —816/1984/18

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Т.С. Канигіна

Ухвала від 03.11.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Т.С. Канигіна

Ухвала від 28.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 13.03.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Постанова від 13.03.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 08.02.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 08.02.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 22.12.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 22.12.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні