ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 листопада 2018 р. м. Чернівці Справа № 824/869/18-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Боднарюка О.В.,
за участю:
представника позивача ОСОБА_1,
представника відповідача ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом ОСОБА_3 до Управління Державної архітектурної-будівельної інспекції у Чернівецькій області, про визнання протиправним та скасування рішення,-
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_3 (далі - позивач), звернувся в суд з адміністративним позовом до Управління Державної архітектурної-будівельної інспекції у Чернівецькій області (далі - відповідач), в якому просив:
- визнати протиправним та скасувати рішення від 10.01.2018 року №15 про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 05.04.2016 року №1219/16, прийняте Державної архітектурної-будівельної інспекції у Чернівецькій.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на підставі договору купівлі-продажу від 28.11.2008р, на праві приватної власності позивачу належать нежилі приміщення загальною площею 31.40 кв.м.
Відносно земельної ділянки, що розташована за адресою м. Чернівці вул. Руська, 209, площею 0,0006 га встановлено земельний сервітут, категорія земель: землі житлової та громадської забудови, цільове призначення земельної ділянки: землі для будівництва та обслуговування будівель торгівлі на право влаштування окремого входу до офісу.
Посадовими особами відповідача проведено планову перевірку, якою встановлено, що містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки від 05.04.2016р. № 1219/16 «Реконструкція власних нежитлових приміщень під офісні з влаштуванням окремого входу на вул. Руській, 209 у м. Чернівці» , прийнято із порушенням містобудівного законодавства, а саме - земельна ділянка, на який планується розміщення об'єкту будівництва, відноситься до загальноміського центру зони Г-5 - лікувальні зони, а не зони Л-1, що зазначено в містобудівних умовах, із посиланням на пояснювальну записку Зонінгу м. Чернівці.
За результатами перевірки винесено рішення від 10.01.2018 р. №15, про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 05.04.2016р. № 1219/16. Вказане рішення прийняте відповідачем внаслідок планової перевірки на об'єкті нагляду, управління містобудування та архітектури департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради відповідно до п. 32 порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду, затвердженого постановою КМУ від 19.08.2015р.
Позивач вважає оскаржуване рішення протиправним, та таким, що підлягає скасуванню з огляду на те, що посадовими особами самовільно визначенні зони забудови, що суперечить чинному законодавству та прийняте без належної правової підстави.
28.09.2018 року відповідачем подано відзив на адміністративний позов, в обґрунтування якого зазначив, що посадовими особами відповідача під час перевірки досліджено містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки №1219/16 від 05.04.2016 та документи, які стали підставою для їх видачі. В ході перевірки встановлено, що земельна ділянка, на якій планується розміщення об'єкту будівництва, відноситься до загальноміського центру, зони Г-5- лікувальні зони.
Відповідно до пояснювальної записки до Зонінгу м. Чернівці, до переліку об'єктів, які входять до розділів «Переважні види забудови та іншого використання земельних ділянок» , «Супутні види забудови та іншого використання» та «Допустимі види забудови та іншого використання земельних ділянок» зони Г-5, не входить вид запланованого об'єкту будівництва (офісні приміщення). Крім того у складі МУО №1219/16 відсутні викопіювання з топографо-геодезичного плану М1:2000, ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки (у довільній формі), фотофіксація земельної ділянки, викопіювання з містобудівної документації, що є порушенням п. 2.2, п. 3.7 Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2011 № 109.
З огляду на наведене відповідач просив відмовити в задоволенні адміністративного позову.
09.10.2018 року усною ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду у задоволенні клопотання представника позивача про витребування доказів відмовлено, що відображено в протоколі судового засідання. (а.с.62)
25.10.2018 року усною ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду задоволено клопотання представника відповідача про виклик свідка, що відображено в протоколі судового засідання. (а.с.70)
25.10.2018 року усною ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду задоволено клопотання представника відповідача про відмову від клопотання про залучення в якості третьої особи ОСОБА_4, що відображено в протоколі судового засідання. (а.с.70)
05.11.2018 року в судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив задовольнити адміністративний позов повністю, посилаючись на обставини викладенні в позові.
Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти задоволення адміністративного позову, з підстав наведених у відзиві на адміністративний позов.
Будучи допитаний в якості свідка ОСОБА_4 в судовому засіданні пояснив, що ним проводилась планова перевірка, в тому числі і щодо земельної ділянки на якій планується будівництво. Під час перевірки головним архітектором м. Чернівці надано пакет документів та зонінг м.Чернівці, та усно вказано на якій саме території, знаходиться вказана земельна ділянка. При цьому було визначено, що земельна ділянка на якій знаходиться приміщення позивача відноситься до зони Г-5, згідно зонування м.Чернівці, і вказаний в містобудівних умовах вид забудови не входить до переліку допустимих видів забудови - зони Л1, яка зазначена в містобудівних умовах.
Дослідивши наявні матеріали, всебічно та повно з'ясувавши всі обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення для вирішення спору по суті, заслухавши пояснення учасників справи та свідка, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню повністю, виходячи з наступного.
Судом встановлені такі обставини та відповідні їм правовідносини.
Головними інспекторами будівельного нагляду Управління, на підставі наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 22.09.2017 №1480 «Про затвердження плану перевірок діяльності уповноважених органів містобудування та архітектури на IV квартал 2017» , проводилась планова перевірка дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил Управління містобудування та архітектури департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради (направлення від 24.11.2017 № 12-Н). (а.с.44-47)
Наказом Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 22.12.2017 № 1906 продовжено строк планових заходів, з метою перевірки законності видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок, а також видано направлення на проведення перевірки від 26.12.2017 № 12-Н-Пр.(а.с.47-48 )
10.01.2018 року за результатами проведення планової перевірки посадовими особами складено акт перевірки дотримання законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
В ході перевірки встановлено, що (окрім іншого) земельна ділянка, на якій планується розміщення об'єкту будівництва, відноситься до загальноміського центру, зони Г-5- лікувальні зони. Відповідно до пояснювальної записки до Зонінгу м. Чернівці, до переліку об'єктів, які входять до розділів «Переважні види забудови та іншого використання земельних ділянок» , «Супутні види забудови та іншого використання» та «Допустимі види забудови та іншого використання земельних ділянок» зона Г-5 не входить до виду запланованого об'єкту будівництва (офісні приміщення). Крім того, у складі МУО №1219/16 відсутні викопіювання з топографо-геодезичного плану М1:2000, ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки (у довільній формі), фотофіксація земельної ділянки, викопіювання з містобудівної документації, що є порушенням п. 2.2, п. 3.7 Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2011 № 109. (а.с.49-57)
10.05.2018 року посадовими особами відповідача прийнято рішення №15, про скасування рішення Управління містобудування та архітектури Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради, про видачу містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки для об'єкту «Офісні приміщення» по вул. Руська, 209 в м. Чернівці, № 1219/16 від 05.04.2016р. (а.с.24)
Згідно договору купівлі-продажу від 28.11.2008р., посвідченого приватним нотаріусом Чернівецького міського нотаріального округу ОСОБА_5, позивачу на праві приватної власності належать нежилі приміщення загальною площею 31.40 кв.м., що розташовані за адресою : вул.Руська, 209, м.Чернівці. (а.с.10)
Згідно витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 04.12.2008 року, позивач є власником нежилих приміщень, що розташовані за адресою : вул.Руська, 209, м.Чернівці, номер витягу (21148501). (а.с.11)
Згідно витягу з рішення Чернівецької міської ради № 1625 від 04.06.2015р. та договору встановлення сервітуту № 113 від 25 червня 2015р., укладеного між Чернівецькою міською радою, як розпорядником землі та ОСОБА_3, встановлено земельний сервітут відносно земельної ділянки, що розташована у м. Чернівці на вулиці Руській, 209, площею 0,0006 га, кадастровий номер 7310136600:32:003:0103, категорія земель: землі житлової та громадської забудови, цільове призначення земельної ділянки: землі для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код 03.07) на право влаштування окремого входу до офісу, згідно з планом зовнішніх меж земельної ділянки. (а.с.12-13)
Судом досліджено :
- містобудівні умови та обмеження № 1219/16 від 05.04.2016 року забудови земельної ділянки по вул. Руська, 29. (а.с.20)
- декларацію про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків належить до об'єктів з незначними наслідками (CCI) на об'єкт «Реконструкція власних нежитлових приміщень під офісні, з влаштуванням окремого входу на вул. Руській, 209 у м. Чернівці» . (а.с.18-19)
Відповідно до листа інспекції ДАБК Чернівецької міської ради від 15.06.2018 р. № 18-02/4-378-14/18 вбачається, що Інспекцією скасовано реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт, яка внесена до Єдиного реєстру 18.08.2016 року № ЧВ 082162311130, в зв'язку з прийняттям рішення від 10.01.2018 р. №15 про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 05.04.2016р. № 1219/16. (а.с.27)
Згідно листа Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради від 18.07.2018р. № в-4356/004/01 вбачається, що відповідно до містобудівної документації «Коригування генерального плану міста Чернівці» , затвердженої рішенням 48 сесії міської ради VI скликання від 27.03.2014р. №1171 в складі якої розроблено схему зонування території м. Чернівці, житловий будинок на вулиці Руській, 209 м.Чернівці розташований на озеленених територіях - Л - ландшафтна зона, Л-1 озеленені території. (а.с.28)
Відповідно до заяви про надання містобудівних умов та обмеження забудови (заява № 1/8631/16 від 28.03.2016р.) вбачається, що позивачем при зверненні на видачу МУО, до заяви згідно опису документів додані такі документи:
- копія паспорта;
- копія ідентифікаційного номера;
- засвідчена в установленому порядку копії документів про право власності або користування земельною ділянкою;
- належним чином завірена копія правовстановлюючого документу на нерухоме майно;
- містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками запланованого об'єкта будівництва;
- ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки - викопіювання М 1: 500 та 1:2000 з топографо - геодезичного плану;
- фотофіксація земельної ділянки. (а.с.67)
До вказаних правовідносин суд застосовує наступні положення законодавства, та робить висновки по суті спору.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В силу частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності врегульовані Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17 лютого 2011 року №3038 (далі - Закон-3038 ).
Вказаний закон спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією. (ч.8 ст. 1 Закону - 3038)
Відповідно до приписів статті 16 Закону - 3038 встановлено, що планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.
Містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням даних державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі в цифровій формі як просторово орієнтована інформація в державній системі координат на паперових і електронних носіях.
Порядок обміну інформацією між містобудівним та державним земельним кадастрами встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Містобудівна документація на місцевому рівні може бути оновлена за рішенням місцевих рад. Склад, зміст, порядок розроблення та оновлення містобудівної документації на місцевому рівні визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
Згідно статті 17 Закону - 3038 - генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.
На підставі затвердженого генерального плану населеного пункту розробляється план земельно-господарського устрою, який після його затвердження стає невід'ємною частиною генерального плану.
У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.
Генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Такі зміни вносяться органом місцевого самоврядування, який затверджував генеральний план населеного пункту. Питання про дострокове внесення змін до генерального плану населеного пункту може порушуватися за результатами містобудівного моніторингу перед відповідною сільською, селищною, міською радою відповідною місцевою державною адміністрацією.
Статтею 18 Закону - 3038 визначено, що план зонування території, який розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
Зонування території здійснюється з дотриманням вимог установлення для кожної зони дозволених і допустимих видів використання територій для містобудівних потреб, умов та обмежень щодо їх забудови.
В ході розгляду справи судом встановлено, та підтверджується матеріалами справи, зокрема листа і додатків до нього, наданого департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради від 18.07.2018р № в-4356/004/01, що земельна ділянка на якій знаходиться об'єкт реконструкції позивача, відноситься до зони - Л ландшафтні зони, Л-1 - озеленені території.
Ландшафтні зони - Л (Л-1 озеленені території) включають в себе: переважні види забудови та іншого використання земельних; допустимі види забудови та іншого використання земельних ділянок, в які входять окрім іншого: пральні, гаражі, склади, магазини, підприємства громадського харчування, лабораторії, та інше.
Відповідно до частини 1 статті 75 та частини 1 статті 76 КАС України достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи.
Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.
В ході судового розгляду справи та дослідження письмових доказів надано для огляду свідку ОСОБА_4 викопіювання з схеми зонування території м.Чернівці, який пояснив, що під час перевірки об'єкта контролю надавались ідентичні викопіювання.
З наведеного, суд дійшов висновку, що відповідач помилково відніс об'єкт на який видано містобудівні умови, до зони Г-5, оскільки такий об'єкт в дійсності, згідно листа департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин та викопіювання до нього, відноситься до зони Л-1, що в свою чергу, на є достатнім доказом обґрунтованості доводів позивача. (а.с.28,29,30,68)
Щодо тверджень відповідача про відсутність у складі містобудівних умов та обмежень №1219/16 викопіювання з топографо-геодезичного плану М1:2000, ситуаційного плану (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки (у довільній формі), фотофіксації земельної ділянки, викопіювання з містобудівної документації, що є порушенням п. 2.2, п. 3.7 Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2011 № 109 (далі - Порядок №109), суд зазначає наступне.
Відповідно до п.2.2. Порядку № 109 визначено, що для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовником додаються: засвідчена в установленому порядку копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою; ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки (у довільній формі); викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000; кадастрова довідка з містобудівного кадастру (у разі наявності); черговий кадастровий план (витяг із земельного кадастру - за умови відсутності містобудівного кадастру); фотофіксація земельної ділянки (з оточенням); містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками запланованого об'єкта будівництва.
Пунктом 3.7 Порядку № 109 передбачено, що графічна частина містобудівних умов та обмежень містить: а) кадастрову довідку з містобудівного кадастру (у разі наявності); б) черговий кадастровий план (витяг із земельного кадастру - за умови відсутності містобудівного кадастру); в) ситуаційний план місця розташування об'єкта будівництва; г) викопіювання з оновленої топографо-геодезичної підоснови у масштабі 1:2000, надане замовником; ґ) викопіювання з містобудівної документації.
Як зазначалось вище, в ході судового розгляду справи судом досліджено заяву позивача про надання містобудівних умов та обмежень забудови (а.с.67), з якої вбачається перелік документів, які надавались позивачем до заяви та прийняті центром надання адміністративних послуг. При цьому, такий перелік документів відповідає вимогам Порядку №109, що в свою чергу спростовує доводи відповідача, а свідчення про те, що такі документи були відсутні під час перевірки, не є достатнім доказом того, що вони не надавались позивачем.
Частинами 4 та 5 статті 26 Закону-3038 встановлено, що право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.
Проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:
1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;
2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи;
3) затвердження проектної документації;
4) виконання підготовчих та будівельних робіт;
5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів;
6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.
Згідно з положеннями статті 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» основними складовими вихідних даних є:
1) містобудівні умови та обмеження;
2) технічні умови;
3) завдання на проектування.
Пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону - 3038 визначено, що містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.
Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що містобудівні умови та обмеження є складовою вихідних даних, отримання яких є необхідною умовою для набуття власниками земельних ділянок або землекористувачами права на забудову земельної ділянки. Містобудівні умови та обмеження є видом містобудівної документації та визначають комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва, дотримання яких є обов'язковим для всіх суб'єктів містобудівної діяльності.
Відтак суд вважає, що рішення відповідача від 10.01.2018 р. № 15, яким скасовано дію містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 05.04.2016р. № 1219/16 внаслідок планової перевірки на об'єкті нагляду управління містобудування та архітектури департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради, перешкоджає позивачу у реалізації його прав на експлуатацію шляхом реконструкції (перебудови) належних йому на праві власності нежилих будівель.
З огляду на те, що посадовими особами відповідача під час проведення планової перевірки помилково визначено зону забудови, що також підтверджено матеріалами справи, суд вважає вмотивованою позовну вимогу позивача про визнання протиправним та скасування оскаржуваного рішення.
У відповідності до норм статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. На переконання суду, відповідач не довів правомірності свого рішення.
Статтею 90 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, показами свідка, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному досліджені всіх обставин справи в їх сукупності, виходячи з наведених висновків в цілому, суд дійшов до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.
Згідно з частини 1 статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
За таких умов, судові витрати (судовий збір в сумі 704,80 грн.) сплачений позивачем слід стягнути відповідно до частини 1 статті 139 КАС України на його користь за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень - відповідача.
Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
В И Р І Ш И В:
1.Адміністративний позов ОСОБА_3 до Управління Державної архітектурної-будівельної інспекції у Чернівецькій області, про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Управління Державної архітектурної-будівельної інспекції у Чернівецькій області від 10.01.2018 року № 15 про скасування дії містобудівних умов та обмеження забудови земельної ділянки від 05.04.2016 року № 1219/16.
3. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління Державної архітектурної-будівельної інспекції у Чернівецькій області на користь ОСОБА_3 судові витрати - судовий збір в сумі 704,80 грн.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 08 листопада 2018 р.
Повне найменування учасників процесу:
Позивач - ОСОБА_3 (АДРЕСА_1).
Відповідач - Управління Державної архітектурної-будівельної інспекції у Чернівецькій області (м.Чернівці вул. П.Целана, 11).
Судді Боднарюк О.В.
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.11.2018 |
Оприлюднено | 09.11.2018 |
Номер документу | 77693340 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Боднарюк Олег Васильович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Боднарюк Олег Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні