У Х В А Л А
м. Вінниця
05 листопада 2018 р. Справа № 120/3876/18-а
Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Дончик В.В., розглянувши матеріали позовної заяви Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області (вул. Келецька, 63, м. Вінниця) до Державного реєстратора Уладівської сільської ради Літинського району Вінницької області ОСОБА_1 (вул. Миру, 3, с. Уладівка, Літинський район, Вінницька область) про визнання дій неправомірними та скасування рішення
в с т а н о в и в :
31.10.2018 року Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області звернулось в суд з адміністративним позовом до Державного реєстратора Уладівської сільської ради Літинського району Вінницької області ОСОБА_1 про визнання дій неправомірними та скасування рішення.
Обґрунтовуючи позовні вимоги зазначив, що позивачу, стало відомо про проведення державної реєстрації права приватної власності за гр. ОСОБА_2 на земельну ділянку кадастровий номер НОМЕР_1 площею 28,0309 га на підставі рішення державного реєстратора Уладівської сільської ради Літинського району Вінницької області ОСОБА_1 про державну реєстрацію прав та обтяжень №4347199 від 11.10.2018 року. Підставою слугував наказ Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області від 19.10.2017 року та витяг з Державного земельного кадастру № НВ0506802852018 від 02.10.2018 року. Однак, ознайомившись з даним наказом від 19.10.2017 року виявили що державним реєстратором здійснено державну реєстрацію на підставі неправдивих відомостей. Вищезгаданий наказ дійсно був виданий 19.10.2017 року, проте передбачає затвердження розробленого проекту землеустрою щодо відведення земельнї ділянки у власність ОСОБА_3 для ведення особистого селянського господарства із земель державної власності сільськогосподарського призначення на території Пузирківської сільської ради Козятинського району Вінницької області площею 1,6400 га.
Позивач вважає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень на земельну ділянку таким, що порушує державні інтереси, що і стало підставою для звернення з цим позовом до суду.
Вирішуючи питання про відкриття провадження у адміністративній справі суд виходив з наступного.
Відповідно до статті 168 Кодексу адміністративного судочинства України, позов пред'являється шляхом подання позовної заяви в суд першої інстанції.
Ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами вважаю, що вона підлягає розгляду за правилами адміністративного судочинства в порядку загального позовного провадження, оскільки підстави для залишення її без руху, без розгляду або для відмови у відкритті провадження на даній стадії судового процесу відсутні.
Крім того суд роз'яснює, що відповідно до ч. 4 ст. 161 КАС України, позивач зобов'язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Відповідно до ч. 2 ст. 94 КАС України, письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не визначено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього.
На підставі викладеного доходжу висновку про необхідність відкриття провадження у справі.
Крім того, згідно положень ч. 2 ст. 49 КАС України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
На підставі викладеного, враховуючи те, що предметом розгляду цієї справи є рішення державного реєстратора Уладівської сільської ради Літинського району Вінницької області ОСОБА_1 про державну реєстрацію прав та обтяжень №4347199 від 11.10.2018 року за громадянкою ОСОБА_2, суд приходить до висновку про необхідність залучення до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_2, оскільки рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки.
Керуючись статтями 168, 171, 248, 256 КАС України, -
у х в а л и в :
Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі за позовом Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області до Державного реєстратора Уладівської сільської ради Літинського району Вінницької області ОСОБА_1 про визнання дій неправомірними та скасування рішення.
Залучити до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_2.
Розгляд справи здійснюватиметься за правилами загального позовного провадження.
Розгляд справи здійснюватиметься суддею одноособово.
Призначити підготовче засідання на 28 листопада 2018 р. о 11:00 год. в залі судового засідання № 3 Вінницького окружного адміністративного суду, що знаходиться за адресою: м. Вінниця, вул. Брацлавська, 14.
Зобов'язати сторони та інших осіб, які беруть участь у справі, забезпечити явку в засідання представників сторін з визначеними ст. 59 КАС України доказами про повноваження, та з документами, що посвідчують особу.
Роз'яснити відповідачу, що відповідно до статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача.
Зобов'язати відповідача подати до суду відзив на позовну заяву у порядку передбаченому ст.162 КАС України, а саме у 15 - денний термін з дня отримання ухвали про відкриття провадження, з поясненнями по суті заявлених вимог та доданням підтверджуючих документів у тому числі документів, що підтверджують надіслання копії відзиву та доданих до нього документів позивачу, а також, у разі надходження відповіді на відзив, подати свої заперечення на дану відповідь у 5 - денний термін з дня отримання відповіді на відзив.
Витребувати з Уладівської сільської ради Літинського району Вінницької області реєстраційну справу № 1666269005214 про проведення державної реєстрації прав за ОСОБА_2 на земельну ділянку кадастровий номер НОМЕР_1 площею 28,0309 га.
Витребувати з Латинської районної державної адміністрації реєстраційну справу № 1666269005214 про проведення державної реєстрації прав за ОСОБА_2 на земельну ділянку кадастровий номер НОМЕР_1 площею 28,0309 га.
Витребувані документа нада до суду до 26.11.2018 року.
Встановити позивачу строк для подання відповіді на відзив у 5 - денний термін з дня отримання копії відзиву та доданих до нього документів, у разі такої потреби.
Учасники справи можуть отримати інформацію по даній справі на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: "http://court.gov.ua/fair/".
У разі невиконання вимог ухвали суду повідомити суд про причини такого невиконання.
Попередити відповідача про те, що згідно частини першої статті 149 КАС України, суд може постановити ухвалу про стягнення в дохід Державного бюджету України з відповідної особи штрафу у сумі від 0,3 до трьох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб у випадках:
- невиконання процесуальних обов'язків, зокрема ухилення від вчинення дій, покладених судом на учасника судового процесу;
- зловживання процесуальними правами, вчинення дій або допущення бездіяльності з метою перешкоджання судочинству;
- неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, або неподання таких доказів без поважних причин суб'єктом владних повноважень.
Запропонувати позивачу подати до суду завірені належним чином докази на які він посилається у своєму позові, з метою визнання їх судом належними та допустимими в даній адміністративній справі.
Копію ухвали направити особам що беруть участь у справі.
Ухвала суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 294 КАС України ухвала про відкриття провадження у справі може бути оскаржена в апеляційному порядку окремо від рішення суду, лише у випадку її постановлення з порушення правил підсудності.
Суддя Дончик Віталій Володимирович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.11.2018 |
Оприлюднено | 12.11.2018 |
Номер документу | 77744904 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні