Рішення
від 05.11.2018 по справі 0840/2736/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

05 листопада 2018 року о/об 09 год. 34 хв.Справа № 0840/2736/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Гудименко Я.А., розглянувши у місті Запоріжжі за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом ОСОБА_1 (71503, АДРЕСА_1; РНОКПП НОМЕР_1)

до Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області (71500, Запорізька область, м.Енергодар, вул.Курчатова, буд.11, кім.311; код ЄДРПОУ 33926006)

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні відповідача - ОСОБА_2 (71502, АДРЕСА_2)

про визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (надалі - позивач або ОСОБА_1.) звернувся до суду з адміністративним позовом до Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області (надалі - відповідач або Енергодарська МВК Запорізької області), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправною бездіяльність Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області, яка полягає в порушенні порядку розгляду скарг, передбаченого ст.97 Закону України Про місцеві вибори ; 2) зобов'язати Енергодарську міську виборчу комісію Запорізької області у дводенний строк з дня прийняття судом рішення по даній справі розглянути скаргу ОСОБА_1 від 26.06.2018 вх.№280 (суб'єкти оскарження: ОСОБА_3, ОСОБА_4, заінтересована особа - ОСОБА_2) в порядку, передбаченому ст.97 Закону України Про місцеві вибори .

У позові (а.с.4-6) зазначено, що відповідно до змісту постанови Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області Про реєстрацію обраного Енергодарського міського голови від 06.11.2015 за №136 ОСОБА_1 визнано обраним та зареєстровано Енергодарським міським головою. 25.06.2018 із засобів масової інформації позивачу стало відомо про те, що 21.06.2018 у приміщенні КДЦ Молодіжний за адресою: вул.Центральна, буд.6, м.Енергодар проведені збори виборців єдиного одномандатного виборчого округу з виборів Енергодарського міського голови, на яких внесена пропозиція щодо відкликання Енергодарського міського голови ОСОБА_1 за народною ініціативою. 23.06.2018 Енергодарською міською виборчою комісією Запорізької області, з порушенням п.14.10 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів , затвердженого постановою ЦВК від 05.09.2015 за №225, від представника ініціативної групи зборів виборців ОСОБА_2 прийнято повідомлення щодо проведення зборів виборців від 23.06.2018 із витягом протоколу зборів виборців від 21.06.2018. 25.06.2018 на свій письмовий запит позивач отримав відповідь від голови Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області ОСОБА_5 Щодо запиту Про надання інформації та копій документів від 25.06.2018, вих.№279, з додатком. Також у відкритих джерелах у мережі Інтернет є відеозапис, на якому безпосередньо зафіксовано збори виборців єдиного одномандатного виборчого округу з виборів Енергодарського міського голови Запорізької області, які відбулись 21.06.2018 у приміщенні КДЦ Молодіжний ВП Запорізька АЕС ДП НАЕК Енергоатом за адресою: Запорізька область, м. Енергодар, вул.Центральна, буд.6, актова зала, і на яких була внесена пропозиція щодо відкликання Енергодарського міського голови ОСОБА_1, за народною ініціативою. Ознайомившись із відповіддю голови Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області, з копіями документів, що додані до відповіді (витягом із протоколу зборів виборців 21.06.2018) та із відеозаписом, на якому зафіксовано збори виборців 21.06.2018, позивач дійшов висновку, що збори виборців 21.06.2018 відбулись безпідставно та із порушенням норм чинного законодавства України. Відповідно до змісту витягу із Протоколу зборів виборців єдиного одномандатного виборчого округу з виборів Енергодарського міського голови Запорізької області від 21.06.2018 під час голосування за питання №4 Про внесення пропозиції щодо відкликання за народною ініціативою Енергодарського міського голови Запорізької області ОСОБА_1 учасниками зборів вирішено затвердити зміст звернення виборців міста Енергодара про відкликання за народною ініціативою Енергодарського міського голови Запорізької області ОСОБА_1 В цій частині у протоколі зазначено про те, що Енергодарський міський голова ОСОБА_1 відкликається за народною ініціативою у зв'язку з тим, що останній не виправдав довір'я виборців через те, що не виконував у повному обсязі своїх обов'язків, передбачених п.4 ст.42 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні . Також проти міського голови, начебто є підтверджені судовими рішеннями справи про перевищення ним своїх повноважень (судові справи №316/282/15-ц та №316/557/17). У зв'язку з тим, що ст.37 Закону України Про статус депутатів місцевих рад встановлений обмежений перелік підстав для відкликання виборцями обраного ними голови місцевої ради, невиконання Енергодарським міським головою ОСОБА_1 у повному обсязі своїх обов'язків, передбачених п.4 ст.42 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні не є підставою для відкликання за народною ініціативою. Окрім того, зазначення у витягу з протоколу зборів виборців від 21.06.2018 про те, що Енергодарський міський голова ОСОБА_1 не у повному обсязі виконував свої обов'язки нічим не підтверджуються та не обґрунтовуються, не наводиться жодного конкретного випадку виконання ОСОБА_1 не у повному обсязі обов'язків Енергодарського міського голови. Незважаючи на вказані обставини, 23.06.2018 Енергодарською міською виборчою комісією Запорізької області на підставі прийнятих від ОСОБА_2 повідомлення щодо проведення зборів виборців від 23.06.2018 та витягу протоколу збору виборців від 21.06.2018, в порушення вимог ст.39 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" та в порушення п.14.10 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів , затвердженого постановою ЦВК від 05.09.2015 за №225, винесено "Повідомлення про створення ініціативної групи". Відповідно до змісту вказаного Рішення відповідач після отримання повідомлення щодо проведення збору виборців від 23.06.2018 та витягу протоколу збору виборців від 21.06.2018, повідомив Енергодарського міського голову ОСОБА_1, Територіальну організацію партії "Опозиційний блок" у м.Енергодар Запорізької області, Політичну партію "Опозиційний блок", Енергодарську міську раду Запорізької області про факт проведення 21.06.2018 зборів виборців, на яких прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання Енергодарського міського голови ОСОБА_1 за народною ініціативою. Не погоджуючись із рішеннями, прийнятими на вказаних вище зборах виборців, та вважаючи, що дані збори виборців взагалі були проведені безпідставно, незаконно із порушенням встановленої процедури їх проведення, 26.06.2018 позивач звернувся до Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області зі скаргою (вх.№280 від 26.06.2018, суб'єкти оскарження: ОСОБА_3, ОСОБА_4, заінтересована особа - ОСОБА_2). 03.07.2018 позивач отримав письмову відповідь за підписом голови виборчої комісії ОСОБА_5 (щодо скарги від 26.06.2018 за вих.№283 від 03.07.2018), відповідно до змісту якої позивача повідомлено про те, що провести засідання виборчої комісії та розглянути скаргу не було можливим у зв'язку із відсутністю кворуму. Позивач вважає, що виборча комісія допустила бездіяльність, не розглянувши у строк, передбачений ч.4 ст.97 Закону України Про місцеві вибори , по суті скаргу, подану позивачем 26.06.2018, внаслідок чого порушені права позивача на своєчасний, об'єктивний та справедливий розгляд цієї скарги.

Позивач підтримав позовні вимоги.

Відповідачем не подано до суду відзив на позовну заяву. Про день, час і місце судового засідання відповідач повідомлявся належним чином.

Третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні відповідача не подано до суду пояснень та документальних обґрунтувань пояснень на позовну заяву. Про день, час і місце судового засідання третя особа повідомлялася належним чином.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з'ясував наступне.

Постановою Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області Про реєстрацію обраного Енергодарського міського голови від 06.11.2015 за №136 ОСОБА_1 визнано обраним та зареєстровано Енергодарським міським головою (а.с.12).

Після отримання повідомлення щодо проведення зборів виборців від 23.06.2018 та витягу протоколу зборів виборців від 21.06.2018, відповідач повідомив Енергодарського міського голову ОСОБА_1, Територіальну організацію партії "Опозиційний блок" у м.Енергодар Запорізької області, Політичну партію "Опозиційний блок", Енергодарську міську раду Запорізької області про факт проведення 21.06.2018 зборів виборців, на яких прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання Енергодарського міського голови ОСОБА_1 за народною ініціативою (а.с.25).

Порядок і наслідки проведення збору виборців 21.06.2018 з пропозицією щодо відкликання Енергодарського міського голови ОСОБА_1 за народною ініціативою - не є предметом спору у справі, яка розглядається.

Не погоджуючись із рішеннями, прийнятими на вказаних вище зборах виборців, 26.06.2018 позивач звернувся до Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області зі скаргою (вх.№280 від 26.06.2018, суб'єкти оскарження: ОСОБА_3, ОСОБА_4, заінтересована особа - ОСОБА_2), в якій поставив питання: … 1.Визнати протиправними збори виборців єдиного одномандатного виборчого округу з виборів Енергодарського міського голови Запорізької області, які відбулися 21.06.2018 у приміщенні КДЦ Молодіжний ВП Запорізька АЕС ДП НАЕК Енергоатом за адресою: Запорізька область, м.Енергодар, вул.Центральна, буд.6, актова зала, і на яких було прийнято рішення про внесення пропозиції щодо відкликання за народною ініціативою Енергодарського міського голови Запорізької області ОСОБА_1. 2.Визнати порушеними мої права як Енергодарського міського голови Запорізької області, у зв'язку із безпідставністю проведення зборів виборців та початку відкликання за народною ініціативою. 3.Не приймати від офіційного представника ініціативної групи для збирання підписів виборців єдиного одномандатного виборчого округу з виборів Енергодарського міського голови Запорізької області на підтримку пропозиції про відкликання за народною ініціативою Енергодарського міського голови Запорізької області ОСОБА_1 ОСОБА_6 ОСОБА_7, яка була протиправно обрана до складу ініціативної групи та визначена її офіційним представником 21.06.2018 на зборах виборців єдиного одномандатного виборчого округу з виборів Енергодарського міського голови Запорізької області, будь-які документи, що стосуються відкликання за народною ініціативою Енергодарського міського голови Запорізької області ОСОБА_1. … (а.с.26-28).

03.07.2018 позивач отримав від Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області письмову відповідь (вих.№283 від 03.07.2018) за підписом голови виборчої комісії ОСОБА_5 Щодо скарги від 26.06.2018 вх.№280 , в якій, серед іншого, зазначено: … Згідно з Постановою Центральної виборчої комісії "Про формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (міст обласного значення та міста Києва), районних у місті Києві виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів" від 06.09.2017 №230, Енергодарська міська виборча комісія Запорізької області була утворена у складі 18 (вісімнадцяти) членів (додаток №184 до вказаної постанови ЦВК). Отже, для того, щоби засідання виборчої комісії було повноважним, на ньому мають бути присутніми щонайменше 10 (десять) членів виборчої комісії. З метою розгляду Вашої скарги, мною як головою Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області було скликано засідання Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області на 15 годину 00 хвилин 28 червня 2018 року. Але у призначений час з'явилося лише 3 (троє) членів Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області, суб'єкт оскарження ОСОБА_4 та заінтересована особа ОСОБА_2 Відтак, провести засідання виборчої комісії та розглянути Вашу скаргу не було можливим у зв'язку із відсутністю кворуму. … (а.с.29).

Відповідачем додано до даної відповіді копії: листа Щодо скликання засідання Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області від 27.06.2018 вих.№281; Повідомлення про розгляд скарги від 27.06.2018 за вих.№282; листка реєстрації осіб, присутніх на засіданні виборчої комісії (а.с.30-32).

Судом досліджено Проект порядку денного засідання Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області скликаного на 15 годину 00 хвилин 28 червня 2018 року (а.с.33).

Вирішуючи по суті переданий до суду публічно-правовий спір враховуючи викладене вище суд виходить з такого.

У ст.46 Закону України Про статус депутатів місцевих рад №93-ІV від 11.07.2002 зазначено, що рішення, дії або бездіяльність виборчої комісії, окремих осіб, які входять до її складу, можуть бути оскаржені в порядку, встановленому законом про місцеві вибори.

Як передбачено ч.4 ст.97 Закону України №595-VIII від 14.07.2015 Про місцеві вибори , скарга, оформлена з додержанням вимог статті 96 цього Закону, розглядається відповідною територіальною виборчою комісією на засіданні протягом двох днів з дня її отримання, а Центральною виборчою комісією - протягом трьох днів з дня її отримання, якщо інше не передбачене цим Законом.

Згідно з ч.8 ст.97 Закону України №595-VIII від 14.07.2015 Про місцеві вибори якщо виборча комісія під час розгляду скарги визнає необхідним проведення перевірки зазначених у скарзі обставин правоохоронними органами, відповідні правоохоронні органи за зверненням виборчої комісії перевіряють ці обставини та вживають відповідних заходів щодо припинення порушення законодавства у дводенний строк з дня отримання звернення виборчої комісії, а якщо таке звернення отримано ними менш як за три дні до дня голосування, у день голосування чи наступного за ним дня, - невідкладно. Про результати перевірки та вжиті заходи відповідні органи у дводенний строк повідомляють виборчу комісію, яка до них звернулася.

Відповідно до ч.9 ст.97 Закону України №595-VIII від 14.07.2015 Про місцеві вибори розгляд скарги виборчою комісією здійснюється з обов'язковим своєчасним повідомленням суб'єкта звернення зі скаргою, суб'єкта оскарження та інших заінтересованих осіб рекомендованою телеграмою, телефонограмою, факсимільним повідомленням, засобами електронної пошти про час і місце розгляду скарги. Неприбуття на засідання суб'єкта розгляду скарги, осіб, які були належним чином повідомлені про нього, не перешкоджає розгляду скарги.

Як зазначено у ч.11 ст.97 Закону України №595-VIII від 14.07.2015 Про місцеві вибори , виборча комісія приймає рішення про залишення скарги без розгляду по суті, якщо вона подана неналежним суб'єктом звернення зі скаргою чи до неналежного суб'єкта розгляду скарги або з порушенням строків оскарження, встановлених цим Законом.

Згідно з відповіддю відповідача за вих.№283 від 03.07.2018 Енергодарською МВК Запорізької області не прийнято рішення про залишення скарги без розгляду по суті.

У п.9.2 Порядку розгляду скарг виборчими комісіями з місцевих виборів , який є Додатком до постанови Центральної виборчої комісії №229 від 05.09.2015 (надалі - Порядок розгляду скарг виборчими комісіями з місцевих виборів ), зазначено, що перед розглядом скарги по суті виборча комісія вивчає скаргу для встановлення: 1) чи подано скаргу належним суб'єктом звернення зі скаргою, визначеним Законом та цим Порядком; 2) чи віднесено Законом та цим Порядком розгляд цієї скарги до повноважень виборчої комісії (належний суб'єкт розгляду скарги); 3) чи дотримано суб'єктом звернення зі скаргою строки оскарження, встановлені Законом.

Відповідач не надав доказів з'ясування викладених у п.9.2 Порядку розгляду скарг виборчими комісіями з місцевих виборів питань стосовно скарги ОСОБА_1 (вх.№280 від 26.06.2018).

Відповідно до п.9.13 Порядку розгляду скарг виборчими комісіями з місцевих виборів зміст та вимоги до оформлення рішення територіальної чи дільничної виборчої комісії визначено частиною п'ятнадцятою статті 27 Закону та Порядком організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 5 вересня 2015 року №228.

Згідно з п.14.10 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів , який є Додатком до постанови Центральної виборчої комісії №228 від 05.09.2015 (надалі - Порядок організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів ), документ надсилається або передається адресату після його реєстрації в журналі реєстрації документів, заяв і скарг у виборчій комісії (додаток 5). У лівій верхній частині першого аркуша документа зазначаються реєстраційний (вихідний) номер, що відповідає порядковому номеру запису в журналі реєстрації, та дата відправлення.

Як передбачено п.9.6 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів , рішення виборчої комісії з питання порядку денного ухвалюється у формі постанови, яка оформлюється відповідно до пункту 9.7 та розділу 10 цього Порядку (додаток 1).

Відповідно до п.9.1 Порядку розгляду скарг виборчими комісіями з місцевих виборів за результатами розгляду на своєму засіданні скарги виборча комісія ухвалює рішення у формі постанови.

Такої постанови відповідач до суду не надав.

Територіальна виборча комісія на період здійснення своїх повноважень забезпечує організацію і проведення місцевих виборів у межах повноважень та у порядку, передбачених цим та іншими законами України (ч.1 ст.25 Закону України №595-VIII від 14.07.2015 Про місцеві вибори ).

Визначаючи повноваження відповідача стосовно розгляду скарги ОСОБА_1 суд виходить з того, що згідно з ч.5 ст.25 Закону України №595-VIII від 14.07.2015 Про місцеві вибори міська, районна в місті (у містах, де утворені районні у місті ради) територіальна виборча комісія: (…) 20) розглядає звернення, заяви і скарги стосовно підготовки та проведення місцевих виборів до відповідної місцевої ради, приймає щодо них рішення; (…) 22) здійснює в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці контроль за додержанням та однаковим застосуванням законодавства про місцеві вибори в частині, що стосується виборів до міської, районної у місті ради, виборцями, дільничними виборчими комісіями, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, підприємствами, установами та організаціями (незалежно від форм власності), їх посадовими особами, місцевими організаціями партій - суб'єктами виборчого процесу, їх представниками та уповноваженими особами, кандидатами у депутати до відповідної ради, офіційними спостерігачами; 23) здійснює інші повноваження, передбачені цим та іншими законами України (…).

Надаючи правову оцінку доводам відповідача, викладеним у відповіді за вих.№283 від 03.07.2018 суд бере до уваги, що згідно з ч.4 з ст.27 Закону України №595-VIII від 14.07.2015 Про місцеві вибори засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини членів комісії від складу цієї комісії.

Як передбачено ч.5 ст.27 Закону України №595-VIII від 14.07.2015 Про місцеві вибори , засідання виборчої комісії скликається з обов'язковим повідомленням усіх членів комісії про час, місце проведення засідання та його порядок денний. З метою дотримання при розгляді питань порядку денного права особи на участь у процесі прийняття рішення на засідання виборчої комісії запрошуються заявники та інші заінтересовані особи. Неприбуття на засідання виборчої комісії осіб, які були належним чином повідомлені про нього, не перешкоджає розгляду питань порядку денного.

Поважних причин, з яких не було організовано роботу з розгляду скарги ОСОБА_1 (вх.№280 від 26.06.2018) у порядку, передбаченому ст.ст.27, 97 Закону України №595-VIII від 14.07.2015 Про місцеві вибори , відповідач до суду не надав.

Відтак, бездіяльність Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області, яка полягає в порушенні передбаченого ст.97 Закону України Про місцеві вибори порядку розгляду скарги ОСОБА_1 (вх.№280 від 26.06.2018), є протиправною.

Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень (ч.1 ст.2 КАС України).

Відтак, суд вважає, що права позивача будуть поновлені, а інтереси захищеними якщо відповідача буде зобов'язано у дводенний строк з дня набрання законної сили рішенням у даній справі розглянути скаргу ОСОБА_1 (вх.№280 від 26.06.2018) у порядку, передбаченому ст.97 Закону України Про місцеві вибори .

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням з'ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають частковому задоволенню. Доводи позивача і відповідача частково не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

Відповідно до ч.3 ст.139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 143, 243-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області (71500, Запорізька область, м.Енергодар, вул.Курчатова, буд.11, кім.311; код ЄДРПОУ 33926006), яка полягає в порушенні передбаченого ст.97 Закону України Про місцеві вибори порядку розгляду скарги ОСОБА_1 (вх.№280 від 26.06.2018).

Зобов'язати Енергодарську міську виборчу комісію Запорізької області у дводенний строк з дня набрання законної сили рішенням у даній справі розглянути скаргу ОСОБА_1 (вх.№280 від 26.06.2018) (суб'єкти оскарження: ОСОБА_3, ОСОБА_4, заінтересована особа - ОСОБА_2) в порядку, передбаченому ст.97 Закону України Про місцеві вибори .

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Присудити на користь ОСОБА_1 (71503, АДРЕСА_1; РНОКПП НОМЕР_1) за рахунок бюджетних асигнувань Енергодарської міської виборчої комісії Запорізької області (71500, Запорізька область, м.Енергодар, вул.Курчатова, буд.11, кім.311; код ЄДРПОУ 33926006) судові витрати в сумі 1409 грн. 60 коп.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.255 КАС України.

Рішення суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.292, 295, 297 КАС України.

Повний текст судового рішення складено 05.11.2018.

Суддя О.О. Прасов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2018
Оприлюднено13.11.2018
Номер документу77755800
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0840/2736/18

Рішення від 05.11.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 04.10.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 10.09.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 09.07.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 09.07.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні